Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#550955
224v έγραψε:Συμφωνώ οτι η τεχνολογία θα είναι πλεον προχωρημένη για αυτά, όμως για μικρά οχήματα και μοτέρ, πιστεύω οτι δεν χρησιμοποιουν τόσο προχωρημένες λύσεις. Για


Λάθος πιστεύεις.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#551127
drdino έγραψε:
224v έγραψε:Συμφωνώ οτι η τεχνολογία θα είναι πλεον προχωρημένη για αυτά, όμως για μικρά οχήματα και μοτέρ, πιστεύω οτι δεν χρησιμοποιουν τόσο προχωρημένες λύσεις. Για


Λάθος πιστεύεις.
Μπορει και να εχεις δικιο, πες μας λοιπον ποια μοντελλα η μαρκες χρησιμοποιουν τετοιες λυσεις.
επισης εαν κλεισει το μοτερ για 10-20 δευτερολεπτα τι οικονομια κανει?? ενα μικρο μοτερ μπροστα σε ενα μεγαλο... ειδικα δε αν κατεβαινεις κεντρο με πολλα φαναρια και traffic jam... υπαρχει τετοια μελετη ερευνα??
κανεις να περασεις ενα φαναρι με 3-4 κυκλους του φαναριου, ξεκιναει για 10 δευτερα και ξανα σταματας... κενει σοβαρη οικονομια??
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551141 Στη διαδρομή δουλειά-σπίτι έχω δει έως και 17' χρήσης του start-stop. Μιλάμε για μία διαδρομή που υπό κ.σ. (με εντελώς άδειο δρόμο βασικά) ίσως και να μην είναι τόσο. Οπότε σίγουρα σε τέτοιες συνθήκες κάνεις κάποια οικονομία. Τώρα αν είσαι χαλαρός και ανεβοκατεβαίνεις Σαββατόβραδο την Κηφισίας και σε κάθε φανάρι κάθεσαι 5", πιθανότατα κάνεις μία τρύπα στο νερό.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#551144
224v έγραψε:
drdino έγραψε:
224v έγραψε:Συμφωνώ οτι η τεχνολογία θα είναι πλεον προχωρημένη για αυτά, όμως για μικρά οχήματα και μοτέρ, πιστεύω οτι δεν χρησιμοποιουν τόσο προχωρημένες λύσεις. Για


Λάθος πιστεύεις.
Μπορει και να εχεις δικιο, πες μας λοιπον ποια μοντελλα η μαρκες χρησιμοποιουν τετοιες λυσεις.
επισης εαν κλεισει το μοτερ για 10-20 δευτερολεπτα τι οικονομια κανει?? ενα μικρο μοτερ μπροστα σε ενα μεγαλο... ειδικα δε αν κατεβαινεις κεντρο με πολλα φαναρια και traffic jam... υπαρχει τετοια μελετη ερευνα??
κανεις να περασεις ενα φαναρι με 3-4 κυκλους του φαναριου, ξεκιναει για 10 δευτερα και ξανα σταματας... κενει σοβαρη οικονομια??


Φυσικά κι έχω δίκιο, δεν είναι προχωρημένη τεχνολογία οι ειδικές μίζες/μπαταρίες για συγκεκριμένη χρήση.

Όσο για το αν κάνει δουλειά, μεγάλη κουβέντα. Στο ρελαντί αν πούμε ότι καίει 0.6-0,7 λ/ώρα ένα μοτέρ, τότε είναι εύκολο να υπολογίσει κανείς τι κερδίζει (ή όχι :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By Chris
#551149
drdino έγραψε: Στο ρελαντί αν πούμε ότι καίει 0.6-0,7 λ/ώρα ένα μοτέρ, τότε είναι εύκολο να υπολογίσει κανείς τι κερδίζει (ή όχι :lol: ).


Αυτο θυμομουν, ως 0.8 βεβαια, αλλα κοντα ειμαστε. Αρα ο Στεφαν ας πουμε πηγαινελα στη δουλεια κερδιζει 0.3 λιτρα τη μερα, 70 λιτρα ή εναμιση γέμισμα ή 100 ευρώ το χρόνο. Και χάνει κάποιο απροσδιόριστο ποσό από καταπονήσεις που αλλιώς δε θα υπήρχαν, αναψε/σβησε, μπαταρίες κλπ. Δεν πείστηκα :s_biggrin

Edit Στο κάτω κάτω, αν για να κερδιζεις πραγματικα απο τη χρηση του σημαινει πως πρεπει να εισαι πηγμενος στην κινηση 6 ωρες την ημερα, μαλλον καπου αλλου εχεις κανει λαθος, το αυτοκινητο ηταν λαθος επιλογη εξαρχης, παρε ποδηλατο/μηχανακι/λεωφορειο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551151 To 17' το χω δει σε ένα απογευματινό γύρνα που γινόταν της κ@ργιόλας! Οπότε πες με τη νορμάλ κίνηση στο καθημερινό πηγαινέλα έχω περίπου 20-22' σβηστός και ακινητοποιημένος. Άρα λίγο πολύ τα νούμερα είναι τα παραπάνω. Επομένως μάλλον καλά κάνω που το αφήνω ενεργοποιημένο μόνο στη διαδρομή δουλειά-σπίτι και το απενεργοποιώ σε όλες τις υπόλοιπες, γλιτώνοντας ενδεχομένως κάποιες από τις επιπλέον καταπονήσεις μίζας κτλ.

Τέσπα λεπτομέρειες. Στο Audi ίσως να είχε περισσότερο νόημα. Στο Peugeot και σε αντίστοιχα μικροσκοπικά μοτεράκια ειναι μάλλον να χαμε να λέγαμε η φάση.

Btw μιας και είμαστε στο νήμα Peugeot...χθες και προχθές είχα ένα Crossland X 1.2T 110hp EAT6. Είχα διαβάσει ότι το μοτόρι έχει υποστεί διάφορα updates σε σχέση με το δικό μου του 2016 αλλά πραγματικά δεν περίμενα τέτοια διαφορά. Πλέον είναι μακράν το καλύτερο μοτέρ από τα 3cyl έως 1200cc. Τραβάει από πιο χαμηλά, στροφάρει πιο ευχάριστα και πρέπει να το χουν βελτιώσει και στο θέμα των vibrations. Το βρίσκω σίγουρα καλύτερο από τα 1000αρια VAG και Ford ενώ στην έκδοση με τα 130hp δεν υπολείπεται και τόσο πολύ από τον 1.5 150hp.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551165 Ετυχε το πρωι να κατεβω Πειραια με τη γνωστη κινηση της παραλιακης και του κεντρου (εκοψα απο Καστελα βεβαια στο πηγαινε..στην επιστροφη απο Πανεπιστημιο)..Σε καποια φαναρια μετρησα και 40 δευτερολεπτα το S/S ενεργοποιημενο (στο υψος του Metropolitan για παλια Ποσειδωνος και 30 στο Edem). Το μικροτερο διαστημα ηταν 9 δευτερολεπτα και τα περισσοτερα σταματηματα ηταν απο 15-20...σε μικρες στασεις υπαρχει τροπος (το εχω δει και σε νεα VAG) αφηνοντας ελαφρα το φρενο αφου εχει ακινητοποιηθει το οχημα να μην ενεργοποιηθει το S/S. Οι παραπανω χρονοι ειναι στο προγραμμα comfort, γιατι στο eco ειναι πιο 'επιθετικο' το συστημα και σβηνει το μοτερ πιο ευκολα, ακομα και λιγο πριν ακινητοποιηθει τελειως.

Ενδεικτικα εκανα απο Γλυφαδα 7.5 και επιστροφη 7.3, μαζι με την κινηση του Πειραια (χαος!), οταν χωρις κινηση και χωρις προσπαθεια βγαζει 5.8-6 l/100km. Με βαση μια παλια ερευνα του SAE γλιτωσα 10%, δηλαδη 0.75l/100km...και δεν υπολογιζω (γιατι δεν μπορω! :lol: ) το υποτιθεμενο επιπλεον οφελος απο το regenerative braking.

Tο συστημα θεωρειται ως ο πιο απλος, ευκολος, low cost τροπος μειωσης της καταναλωσης, και μαλιστα με ποσοστιαια τοσο μεγαλο οφελος. Γι αυτο και η τεχνολογια εφαρμοζεται απο το πιο φθηνο μεχρι το πιο ακριβο οχημα.


Σχετικα με το ρελαντι...και το 2.0 (που μεταξυ μας δεν ειναι και μεγαλου κυβισμου...), ντιζελ βεβαια, με ρελαντι στις 750 στροφες δειχνει στιγμιαια 0.6l/h..θα δοκιμασω και στο eco να δω αν εχει διαφορα αν και αμφιβαλλω...ισως τελικα οι διαφορες απο 1.0-2.0 να μην ειναι χαοτικες στο ρελαντι :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#553417 @drdino ή όποιος άλλος γνωρίζει, αυτό το μικρό πλέγμα κάτω από το προσκεφαλο στο πίσω κάθισμα στο 308cc τι είναι?
Ηχείο, αεραγωγος ή τίποτα? Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#553421 Δεν νομίζω να είναι κάτι, λογικά απλά είναι διακοσμητικό για να ακολουθεί το μοτίβο των μπροστινών όταν έχουν air scarf.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#553425 Ειχαν air scarf?!
Τώρα είδα ότι και τα μπροστινα έχουν το ίδιο πλέγμα.
Θενκς!
Άβαταρ μέλους
By drdino
#553432 Ναι, αλλά δεν θυμάμαι αν ήταν έξτρα ή standard.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#553444 Δεν πειράζει, θα σημειωθεί στον έλεγχο που θα πάρεις για το α' τρίμηνο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#553448
funkyreverend έγραψε:Δεν πειράζει, θα σημειωθεί στον έλεγχο που θα πάρεις για το α' τρίμηνο.

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#553462
funkyreverend έγραψε:Δεν πειράζει, θα σημειωθεί στον έλεγχο που θα πάρεις για το α' τρίμηνο.
Εσύ κύριος πάνε στο Renaultτοπικό και γράψε τι (αν) γνωρίζεις για το Megane 1.4 tce με τα 130hp. Δεν βρίσκω τίποτα σχετικό με αυτό το σύνολο στο νετ και έχω αρχίσει να πιστεύω ή ότι δεν πούλησε καθόλου ή είναι ότι πιο αξιόπιστο έχει φτιαχτεί ever...
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#558404 Σε 208 φίλης, βάζει πρώτη και της βγαίνουν αυτά τα μηνύματα, κάθε φορά που βάζει πρώτη. Της έχει εμφανιστεί δύο τρεις φορές. ΕικόναΕικόνα

< Note >