Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609577 Δεν θυμάμαι να είχαν κάποιο χτυπητό θέμα οι πόρτες, από την άλλη μιλάμε για αμάξι στην καλύτερη δεκαετίας, που ήταν στην παραγωγή για 4 χρόνια και μάλλον το όλο σύστημα δεν χρησιμοποιήθηκε αλλού από την Peugeot.

Το senso είναι γνωστή ποσότητα, είχε ο funky τέτοιο σασμάν στο C3. Θέλει καλιμπράρισμα στα σέρβις ο σερβομηχανισμός, κάτι που σπάνια γίνεται και οδηγεί σε πρόωρη φθορά.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#609579 Στις πορτες τους οπως και στα ηλεκτρικα παραθυρα των τοτε peugeot ...αν πατησεις παρατεταμένα το κουμπι τους, κανει reset ο μηχανισμος και επανέρχεται στα συγκαλα του....
Εχει να κανει με την "μνημη" του ηλεκτρονικου μηχανισμου απο μεσα....
Νομιζω τοτε ηταν της sagem ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609580 O κλασικός τρόπος εκμάθησης των ακραίων θέσεων των παραθύρων είναι όταν έχουν one shot up/down, δεν είναι κάτι σπέσιαλ, ανεξάρτητα δε από το αν υπάρχει εγκέφαλος παραθύρων (4 ηλεκτρικά αυτόματα) ή όχι (2 ηλεκτρικά). Το ίδιο ισχύει και τώρα σε όλους σχεδόν τους κατασκευαστές.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#609597 Αυτο dr,

Το ειπες καλυτερα...

Το ιδιο και στις πορτες του 1007 (καπου θυμαμαι το εβλεπα....)
Αν και στο 307 θυμαμαι πως μερικες φορες τα παραθυρα παταγες να κατεβουν και κατεβαιναν λιγο και μετα μονα τους ξανανεβαιναν....κθριως οταν παταγες γκαζι..,μετα τα διοδια.
Αυτο δεν ειναι θεμα μνημης του ηλεκ διακοπτη;;;;

Οταν τα παραγες παρατεταμενα για καν χρονο ηρεμουσε μετα ξανα...και μετα ξαναπατουσες παρατεταμενα και περναγαν τα χρονακια....
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#609627 Να πούμε κάπου εδώ ότι τα 1007 έχουν κάνει δυναμικό comeback τα τελευταία χρόνια ως μτχ. εισαγωγής σε σημείο που βλέπω την τελευταία 5ετια, περισσότερα στο δρόμο από όταν κυκλοφόρησε επίσημα στην Ελλάδα.

Οι ζάντες στην αγγελία δεν είναι από 206?

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Lap
#609631 Ως ιδεα ηταν καλο. Ως κοστός στον θεό
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#609658 Πήγα και το είδα από κοντά κι ήταν εμπειρία! Στα χαρτιά ήταν ιδανικό, αφού ψάχνω μικρό αυτόματο για την κυρά. Αυτό είναι μικρό, χωράει άνετα τέσσερις ενήλικες, έχει κορυφαία παθητική ασφάλεια για την εποχή του και τα χρήματά του (δε νομίζω να υπάρχει άλλο πεντάστερο με 7 αερόσακους στα 3 χιλιάρικα), σούπερ εξοπλισμό με αυτόματο κλιματισμό και πανοραμική ηλιοροφή. Φόραγε ήδη κορυφαίο σύστημα υγραερίου (ίδιας μάρκας με αυτή που έχω ήδη εμπιστευτεί στο Verso). Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Από το τηλέφωνο έμαθα ότι ο κάτοχος είναι ο τρίτος ιδιοκτήτης, ότι το αυτοκίνητο είχε τρακάρει γερά στο παρελθόν κι έτσι αλλάχθηκε (μεταξύ άλλων) όλη η πόρτα του συνοδηγού, ότι πέρσι πλήρωσε 350 ευρώ για τον ηλεκτρικό μηχανισμό της πόρτας του οδηγού (άρα ξένοιαζα τρόπον τινά για το θέμα των πορτών). Ότι πριν δύο χρόνια και 15Κ χιλιόμετρα άλλαξε όλο το κιβώτιο με κόστος 4.300 :s_wacko . Άρα ξένοιαζα κι από δαύτο για εύλογο χρονικό διάστημα.
Τόνιζε ξανά και ξανά ότι είναι μεγάλης οικονομικής επιφάνειας και δε λυπήθηκε τα έξοδα γιατί το καραγουστάρει, αλλά έχει ένα Smart κι ένα τζιπ ακόμα, οπότε έπρεπε να το δώσει. Κι ότι στενοχωριέται πολύ γιατί είναι αμαξάρα!

Από κοντά, το αυτοκίνητο είχε την ταλαιπώρια του εξωτερικά, στη μάσκα έλειπαν διάφορα πλαστικά που είχαν σπάσει, καπό και προφυλακτήρας τελείως ξεθωριασμένα, σημαδάκια και γδαρσίματα σε διάφορα σημεία. Τα ελαστικά όλα του 2017 αλλά το εμπρός δεξί σε κακή κατάσταση (εκεί που είχε γίνει η στούκα, άρα ευθυγράμμιση κουκουρούκου). Μπαίνουμε μέσα, το μοτέρ αρπάζει τσακμάκι αν κι ήταν μέρες παρατημένο (φύλλα παντού, συνολικά βρώμικο παρμπρίζ). Κατευθείαν ένδειξη fault airbag στην οθόνη. -Τι γίνεται εδώ;
-Α, δεν έχει αντικατασταθεί ο αερόσακος του συνοδηγού μετά τη στούκα.
Να τα πρώτα φίδια, εσύ δεν ήσουν ο γαλαντόμος που δε λυπήθηκε τα χρήματα; Το άφησες χωρίς αερόσακο συνοδηγού ρε κουβαρντά; Κι αυτός δεν ανοίγει μαζί με του οδηγού; Και γιατί δεν έβαψες το μπροστινό μέρος αλλά είναι σε κακό χάλι;

Κάθομαι στο κάθισμα του οδηγού, το οποίο είχε δύο μεγάλα σκισίματα στο κάτω κομμάτι. Σκισίματα να έχουν φανεί τα σίδερα του σκελετού και να σου μπήγονται στο μπούτι. Εν τω μεταξύ, όλο το κάθισμα είχε μπατάρει, ο τύπος ήταν στο ύψος μου (1.90) και τουλάχιστον 130 κιλά.

Εν τω μεταξύ, ήταν άνθρωπος της πιάτσας, εγώ να μιλάω μονίμως στον πληθυντικό κι εκείνος τα "ρε μεγάλε". Αυτά δε με αρέσουν. Να επιμένει ότι πληρώνει 1.500 ευρώ ημερησίως στους υπαλλήλους του κι ότι τα 3 χιλιάρικα είναι απλώς δύο μέρες αργίας. Ότι 3 χιλιάρικα του έδιναν ζεστά στο χέρι οι μαντράδες (χωρίς ανταλλαγή, το διευκρίνισα) κι εκείνος το δίνει τόσο για να το "χαρεί κανένας χριστιανός, που θα το πουλήσουν 5 χιλιάρικα τα λαμόγια". Να επιμένει ότι είναι εξαιρετικά πολυάσχολος κι αν το πάμε στον μάστορα να το δει, τότε εκείνος θα μου πει σίγουρα ότι είναι καλό και μετά να πάμε κατευθείαν για μεταβίβαση. Μην του αρχίσω τα μου-σου-του γιατί θα "σκοτωθούμε". Ναι ρε μεγάλε, είσαι τόσο πολυάσχολος αλλά δεν το άφησες στον μαντρά που σου έδινε 3 χιλιάρικα στο χέρι, τα κάνεις όλα για τον συνάνθρωπο! :lol:

Του ζητάω βόλτα και μου λέει "δεν προλαβαίνω, έπρεπε να έχω πάρει τον μικρό από το μπάσκετ". Μπήκε στο "τζιπ" (ένα ολοκαίνουριο C3 Aircross, μιλάμε για τρελή τζιπάρα) κι εξαφανίστηκε. Πήγα λίγο παρακάτω και περίμενα, σε δύο λεπτά ξαναπάρκαρε, προφανώς έκανε το τετράγωνο για να φύγω κι επέστρεψε.

Ηθικόν δίδαγμα: όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι! Αφήνω βέβαια ένα 0,1% να πρόκειται όντως για σούπερ φραγκάτο τύπο που απλώς βαριέται να ασχοληθεί και το αμάξι να είναι τεφαρίκι στα μηχανικά του μέρη (γιατί σε εμφάνιση προφανώς ΔΕΝ ήταν), αλλά δε θα το μάθουμε ποτέ!
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#609673 Γιατί πας και κοιτάζεις αυτοκίνητα που έχουν φάει γερή στούκα;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#609677 Επειδή μου είπε ότι αλλάχθηκε όλη η πόρτα, θεώρησα ότι ήταν πλαϊνή στούκα, όχι ότι έγινε όλο το μπροστινό μέρος πίτα.
Έτσι κι αλλιώς, ήταν το τελευταίο πρόβλημα από όλα με απασχόλησαν. Ο έλεγχος στον φαναρτζή θα αποκάλυπτε αν υπήρχε θέμα ή όχι. Τα ψέματα κι η εικόνα διάλυσης ήταν σημαντικότερα ζητήματα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#609681 Σε αυτα τα χρηματα τι περιμενες να δεις?
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#609719 Τα περισσότερα 1007 κοστίζουν 3 με 4 χιλιάρικα. Οπότε δεν ήταν κάτι ακραίο. Το τεφαρίκι θα ίσχυε αν όντως είχε αλλάξει πρόσφατα τα ευπαθή, κιβώτιο και πόρτες, κι είχε όντως βάλει το ακριβό αέριο πριν 15 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#609879 Ερώτηση για τσου γνώστες: οι μετωπικοί αερόσακοι δεν ενεργοποιούνται ταυτόχρονα; Υπάρχει περίπτωση να έχει ανοίξει μόνο του συνοδηγού;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#609880 Του συνοδηγού χωρίς να ανοίξει αυτός του οδηγού αποκλείεται αν το σύστημα δουλεύει σωστά. Του οδηγού μόνο μπορεί αν έχει απενεργοποιηθεί αυτός του συνοδηγού.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#609925
drdino έγραψε:Του οδηγού μόνο μπορεί αν έχει απενεργοποιηθεί αυτός του συνοδηγού.


Ή αν δεν υπάρχει συνοδηγός (για όσα αυτοκίνητα έχουν αισθητήρα βάρους στα καθίσματα), αν δεν κάνω λάθος.