- 21 Νοέμ 2018, 12:52
#551165
Ετυχε το πρωι να κατεβω Πειραια με τη γνωστη κινηση της παραλιακης και του κεντρου (εκοψα απο Καστελα βεβαια στο πηγαινε..στην επιστροφη απο Πανεπιστημιο)..Σε καποια φαναρια μετρησα και 40 δευτερολεπτα το S/S ενεργοποιημενο (στο υψος του Metropolitan για παλια Ποσειδωνος και 30 στο Edem). Το μικροτερο διαστημα ηταν 9 δευτερολεπτα και τα περισσοτερα σταματηματα ηταν απο 15-20...σε μικρες στασεις υπαρχει τροπος (το εχω δει και σε νεα VAG) αφηνοντας ελαφρα το φρενο αφου εχει ακινητοποιηθει το οχημα να μην ενεργοποιηθει το S/S. Οι παραπανω χρονοι ειναι στο προγραμμα comfort, γιατι στο eco ειναι πιο 'επιθετικο' το συστημα και σβηνει το μοτερ πιο ευκολα, ακομα και λιγο πριν ακινητοποιηθει τελειως.
Ενδεικτικα εκανα απο Γλυφαδα 7.5 και επιστροφη 7.3, μαζι με την κινηση του Πειραια (χαος!), οταν χωρις κινηση και χωρις προσπαθεια βγαζει 5.8-6 l/100km. Με βαση μια παλια ερευνα του SAE γλιτωσα 10%, δηλαδη 0.75l/100km...και δεν υπολογιζω (γιατι δεν μπορω!
) το υποτιθεμενο επιπλεον οφελος απο το regenerative braking.
Tο συστημα θεωρειται ως ο πιο απλος, ευκολος, low cost τροπος μειωσης της καταναλωσης, και μαλιστα με ποσοστιαια τοσο μεγαλο οφελος. Γι αυτο και η τεχνολογια εφαρμοζεται απο το πιο φθηνο μεχρι το πιο ακριβο οχημα.
Σχετικα με το ρελαντι...και το 2.0 (που μεταξυ μας δεν ειναι και μεγαλου κυβισμου...), ντιζελ βεβαια, με ρελαντι στις 750 στροφες δειχνει στιγμιαια 0.6l/h..θα δοκιμασω και στο eco να δω αν εχει διαφορα αν και αμφιβαλλω...ισως τελικα οι διαφορες απο 1.0-2.0 να μην ειναι χαοτικες στο ρελαντι