Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#537769 Σκέφτηκα τους ρύπους επειδή είχα την εντύπωση ότι και η φάουβε είχε 5αρι στο Golf 1,6 diesel για τον ίδιο λόγο (καλύτερη απόδοση στις τυποποιημένες μετρήσεις).

Το 'προσωρινά' που λένε πάντως είναι λίγο κάπως.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#537771 To "προσωρινά" είναι το πιο περίεργο γιατί το μοντέλο είναι ήδη στο τέλος της ζωής του οπότε κανονικά θα έπρεπε να προσφέρεται με τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό. Ή cost cutting είναι ή έλλειψη κιβωτίων. Αν είχα παραγγείλει για πάρτη μου πάντως, εύκολα τους έριχνα άκυρο. Δεν είναι ότι ξαφνικά το αμάξι θα βγαίνει με μία usb λιγότερη ή χωρίς δεύτερη μπρίζα 12V. Είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής το 6αρι κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#537794
Deleted User 1 έγραψε:Αν είχα παραγγείλει για πάρτη μου πάντως, εύκολα τους έριχνα άκυρο. Δεν είναι ότι ξαφνικά το αμάξι θα βγαίνει με μία usb λιγότερη ή χωρίς δεύτερη μπρίζα 12V. Είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής το 6αρι κιβώτιο.


Και εγώ δεν θα παραλαμβανα αν κάτι που το θεωρώ σημαντικό ήταν διαφορετικο από ότι στη παραγγελία, με έναν τρόπο που θα θεωρούσα ότι με ζημιώνει η υποβιβάζει τη ποιότητα του προϊόντος.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#537856 Πάντως είναι περίεργο γιατί και νέο πετρέλαιο κινητήρα 1500 130ps έβαλαν στο 308 και το καινούριο EAT8 έβαλαν και μάλιστα στην ίδια τιμή καταλόγου στην έκδοση Active (21.600€) και το χειροκίνητο και το αυτόματο που είχε ο προηγούμενος 1600 120 με το ΕΑΤ6

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#538047 Τα των τελών και WLTP μεταφέρθηκαν εδώ. [mod]
Άβαταρ μέλους
By elteo
#539423
Deleted User 1 έγραψε:To "προσωρινά" είναι το πιο περίεργο γιατί το μοντέλο είναι ήδη στο τέλος της ζωής του οπότε κανονικά θα έπρεπε να προσφέρεται με τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό. Ή cost cutting είναι ή έλλειψη κιβωτίων. Αν είχα παραγγείλει για πάρτη μου πάντως, εύκολα τους έριχνα άκυρο. Δεν είναι ότι ξαφνικά το αμάξι θα βγαίνει με μία usb λιγότερη ή χωρίς δεύτερη μπρίζα 12V. Είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής το 6αρι κιβώτιο.

Και η πλακα ειναι ότι το κάνουν να μοιάζει σαν κάτι αμελητέο στο μήνυμα τους.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#539650 My ride για τις επόμενες 10 μέρες.

308 1.2Τ 130hp Allure EAT6

ΕικόναΕικόνα

Πολύ σένιο εργαλειάκι, του λείπει ξεκάθαρα δύναμη, μέσα πολύ ποιοτικό (το βαλα δίπλα δίπλα με Golf 1.5 Generation εβδομάδας και πραγματικά δεν υστερεί πουθενά), έχει αρκετά φαουλάκια εργονομίας μέσα με βασικότερο την οθόνη που σε συνδυασμό με την ηλιοροφή είναι πρακτικά άχρηστη. Απλά δε βλέπεις.

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Επίσης πρέπει να χει σύστημα με fake ήχο από τα ηχεία που είναι απλά άθλιο! Btw αν το βάλεις στο sport που σου δείχνει μπαρόμετρο, έδειξε να ανεβάζει έως και 2.1bar. :dizzy: Είναι ποτέ δυνατόν??
Άβαταρ μέλους
By GTS
#539668 Εχει αρκετο boost αυτος ο κινητηρας για να βγαλει 130 αλογα απο 1.2 λιτρα, το δικο μου εχει 136 απο 1.5 για ιδιο κινητηρα (νομιζω οτι μοιραζονται τον κινητηρα αυτον). Ομως ακριβως δεν ξερω ποσο ειναι.

Αν το πουλανε στα 20 χιλ αυτοματο μια χαρα ειναι με αυτον τον εξοπλισμο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#539670
Deleted User 1 έγραψε:Επίσης πρέπει να χει σύστημα με fake ήχο από τα ηχεία που είναι απλά άθλιο! Btw αν το βάλεις στο sport που σου δείχνει μπαρόμετρο, έδειξε να ανεβάζει έως και 2.1bar. :dizzy: Είναι ποτέ δυνατόν??


Θα είναι απόλυτη πίεση μάλλον, δλδ 1.1 bar boost. Sound synthesizer δεν θυμάμαι αν έχουν στις μικρές εκδόσεις. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#539673
GTS έγραψε:Εχει αρκετο boost αυτος ο κινητηρας για να βγαλει 130 αλογα απο 1.2 λιτρα, το δικο μου εχει 136 απο 1.5 για ιδιο κινητηρα (νομιζω οτι μοιραζονται τον κινητηρα αυτον). Ομως ακριβως δεν ξερω ποσο ειναι.

Αν το πουλανε στα 20 χιλ αυτοματο μια χαρα ειναι με αυτον τον εξοπλισμο.


Όχι, δεν έχουν σχέση αυτά τα μοτέρ της PSA και της BMW.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#539674 https://media.groupe-psa.com/en/psa-peugeot-citro%C3%ABn/publications/new-psa-peugeot-citro%C3%A3%C2%ABn-eb-turbo-puretech-12l-gasoline-engine

Εδώ κάνει αναφορά για 2.4bar μαξ boost οπότε μάλλον είναι 1.4 κανονικά και προφανώς σε φάση over. Κάπου εκεί το θυμόμουν κι εγώ όταν έψαχνα για το δικό μου που πρέπει να είναι στο 1.1-1.2 μαξ. Πάντως ο ήχος δεν έχει σχέση με το 208.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#539697
GTS έγραψε:Εχει αρκετο boost αυτος ο κινητηρας για να βγαλει 130 αλογα απο 1.2 λιτρα, το δικο μου εχει 136 απο 1.5 για ιδιο κινητηρα (νομιζω οτι μοιραζονται τον κινητηρα αυτον). Ομως ακριβως δεν ξερω ποσο ειναι.

Αν το πουλανε στα 20 χιλ αυτοματο μια χαρα ειναι με αυτον τον εξοπλισμο.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το 1.2 130 allure (με το ΕΑΤ8 πλέον) έχει τιμή καταλόγου 25.200€

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#539753
drdino έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Επίσης πρέπει να χει σύστημα με fake ήχο από τα ηχεία που είναι απλά άθλιο! Btw αν το βάλεις στο sport που σου δείχνει μπαρόμετρο, έδειξε να ανεβάζει έως και 2.1bar. :dizzy: Είναι ποτέ δυνατόν??


Θα είναι απόλυτη πίεση μάλλον, δλδ 1.1 bar boost. Sound synthesizer δεν θυμάμαι αν έχουν στις μικρές εκδόσεις. :hmmm:

δεν μου φαινεται καθολου περιεργο να ειναι πανω απο 2 μπαρ η πιεση.
και τα στοκ Χαρια στο οβερ πανω απο 2 μπαρ πανε.Και αλλα συγχρονα αυτοκινητα εχω ακουσει με πολυ υψηλες πιεσεις.

@Στεφαν ρε συ μιας και θα το εχεις για μερες,βρες μια ευκαιρια και μπριζωσε το με το διαγνωστικο σου(αν θυμαμαι καλα εχεις)
να δουμε την πιεση ετσι απο περιεργεια.
Άβαταρ μέλους
By fot
#539830
GTS έγραψε:Εχει αρκετο boost αυτος ο κινητηρας για να βγαλει 130 αλογα απο 1.2 λιτρα, το δικο μου εχει 136 απο 1.5 για ιδιο κινητηρα (νομιζω οτι μοιραζονται τον κινητηρα αυτον). Ομως ακριβως δεν ξερω ποσο ειναι.

Αν το πουλανε στα 20 χιλ αυτοματο μια χαρα ειναι με αυτον τον εξοπλισμο.

Εσυ έχεις τον τρικύλινδρο της bmw σωστά;


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#546522 Το πρώτο 208 σε σύνολο 65 αυτοκινήτων που μου σκάει επίμονο πρόβλημα. Πολύ φοβάμαι ότι είναι θέμα καυσίμου. :hmmm:

ΕικόναΕικόναΕικόνα