Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#451626 Σε τι απόσταση περίπου ξεκινάει να φρενάρει μόνο του? Σήμερα είχα αμάξι μπροστά μου και πηγαίνοντας με τέτοια ταχύτητα δεν έκοψε μόνο του σε ξαφνικό τσαρούχωμα του μπροστινού.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#451627 Δεν γνωρίζω την απόσταση, εξαρτάται από το καλιμπράρισμα που έχουν κάνει. Σε αμάξι άλλου προσανατολισμού είναι πολύ πιο μετά από το σημείο που ο εγκέφαλός σου φωνάζει "φρενααααααααα".
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#451628 Πιθανότατα να μην έχω φτάσει σε σημείο να γίνει triggered αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω με κάποιο ασφαλή τρόπο τη λειτουργικότητά του.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#451629 Από έξω:
https://www.youtube.com/watch?v=eb3SrPLUhLM
Κι από μέσα:
https://www.youtube.com/watch?v=aSDCiBKNizU
Άβαταρ μέλους
By mirage
#451630
drdino έγραψε:Δεν γνωρίζω την απόσταση, εξαρτάται από το καλιμπράρισμα που έχουν κάνει. Σε αμάξι άλλου προσανατολισμού είναι πολύ πιο μετά από το σημείο που ο εγκέφαλός σου φωνάζει "φρενααααααααα".
White van driver calibrated?

< >
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#451876
mirage έγραψε:
drdino έγραψε:Δεν γνωρίζω την απόσταση, εξαρτάται από το καλιμπράρισμα που έχουν κάνει. Σε αμάξι άλλου προσανατολισμού είναι πολύ πιο μετά από το σημείο που ο εγκέφαλός σου φωνάζει "φρενααααααααα".
White van driver calibrated?

< >
Ελα Γιώργη level

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#452040 Παντως το θεμα με το acb το συζηταω γιατι συχνα πυκνα εμφανιζεται το παρακατω χωρις προφανη λογο.

Εικόνα

<+
Άβαταρ μέλους
By TakisB
#463606 Καλησπέρα!

Η γριά μου θέλει επειγόντως αμορτισέρ. Τώρα φοράει ελατήρια eibach pro-kit και αμορτισέρ του δίλιτρου CC 307 180. Λέω να βάλω τα ίδια αφού είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές.
Βρίσκω τους ίδιους κωδικούς στο service box της Peugeot που επιπλέον έχει και ένα έγγραφο με κωδικό LE-2014 που προτείνει κάποιες δεκάδες κωδικούς αντικατάστασης που δεν κατανοώ.
Οι κωδικοί στην αριστερή στήλη είναι κωδικοί λάθους ή κάτι άλλο;
π.χ.

5202 CY Προτείνουμε :
- αλλάξτε οπωσδήποτε τα 2 αμορτισέρ
- 98 107 572 80(1) + 98 107 573 80(1)

@drdino HELP! :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#465183 Το έχω δει κι εγώ σε διάφορα ανταλλακτικά αυτό κι εγώ και δεν έχω βγάλει άκρη. :rant: Δεν ξέρω αν είναι τπτ αντιστοιχίες... Πάντως με το 4ψήφιο+2 γράμματα δεν μπορείς να κάνεις και πολύ λάθος. ΕΕΠ, κι εμένα το 307 θέλει αμορτισέρ και σκεφτόμουν αν βάλω τα ίδια ή αν το γυρίσω σε μαμά σετάπ. :hmmm:

Το 308 κάνει έναν συντονισμό στις 3000 σαλ σε όλες τις σχέσεις. Κάποια θερμοασπίδα ή κάτι παρόμοιο υποψιάζομαι γιατί έχω δοκιμάσει τα πάντα (+ ούλτρεξ) στην καμπίνα και δεν φεύγει. :rant: :rant: Dimi, λες να στρώσει αν βάλω πρόγραμμα; :lol:
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#465205 Καλημέρα

Σκεφτόμουν για μτχ 308 T ή GT αλλά έχω ακούσει ιστορίες τρόμου με άλυτα προβλήματα σε αντλία υψηλής και συναφή στο turbo. Δεδομένου ότι θα κάνει περίπου 15000 σε γυναικεία χέρια και καμμία γρήγορη βόλτα στα δικά μου, να το τολμήσω ή θα με ξετινάξει ;

Επίσης από τις αγγελίες υπάρχει τρόπος να καταλάβεις τα εισαγωγής από τα ελληνικά ;

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#465288
drdino έγραψε: Dimi, λες να στρώσει αν βάλω πρόγραμμα; :lol:


εάν ειχες κανει πρόγραμμα δεν θα βιμπραριζε καν. :rtfm:
αναρτηση δεν είναι μαμα?τι ειχες βαλει?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#465291 Μαμά είναι το 308, μιλούσα για το 307 που έχει το ίδιο setup με τον Takisb. :)
Άβαταρ μέλους
By TakisB
#465480
drdino έγραψε:Το έχω δει κι εγώ σε διάφορα ανταλλακτικά αυτό κι εγώ και δεν έχω βγάλει άκρη. :rant: Δεν ξέρω αν είναι τπτ αντιστοιχίες... Πάντως με το 4ψήφιο+2 γράμματα δεν μπορείς να κάνεις και πολύ λάθος. ΕΕΠ, κι εμένα το 307 θέλει αμορτισέρ και σκεφτόμουν αν βάλω τα ίδια ή αν το γυρίσω σε μαμά σετάπ. :hmmm:


Καλησπέρα!
Λοιπόν, το έψαξα.
Σε μαμά δεν γυρνάω, τα μαμά ελατήρια τα έδωσα σε μια κρίση εκκαθάρισης του γκαράζ. Τα eibach pro-kit είναι μια χαρά.

Αμορτισέρ:
Ο 4ψήφιος κωδικός μαζί με τα γράμματα είναι ο κωδικός OEM, δηλαδή ο κωδικός του συμβατού ανταλλακτικού από διάφορους κατασκευαστές.
Αν ψάξεις για παράδειγμα με τον κωδικό 5202ΕΑ εμπρός αριστερό μαμά αμορτισέρ για 307 του 2002, θα δεις αποτελέσματα από εταιρίες κατασκευής Magnum, MAPCO, Toprun, Al-co, Monroe, KYB, Sachs, TRW, Bilstein, κ.λπ. https://www.autodoc.co.uk/car-parts/oem/5202ea

Οι κωδικοί της Peugeot σύμφωνα με το έγγραφο LE-2014 του servicebox για 307 1.6/2002 είναι
00005202EA 98 107 572 80 εμπρός αριστερά
00005202EC 98 107 573 80 εμπρός δεξιά
00005206V9 98 114 038 80 πίσω

και για 307 CC 2.0 180 είναι
00005202LQ 98 107 572 80 εμπρός αριστερά
00005202LR 98 107 573 80 εμπρός δεξιά
00005206Z9 98 116 145 80 πίσω

Πως γίνεται να δίνει ίδιους κωδικούς μπροστά όταν το δίλιτρο CC είναι χαμηλότερο, οέο;

drdino έγραψε:Το 308 κάνει έναν συντονισμό στις 3000 σαλ σε όλες τις σχέσεις. Κάποια θερμοασπίδα ή κάτι παρόμοιο υποψιάζομαι γιατί έχω δοκιμάσει τα πάντα (+ ούλτρεξ) στην καμπίνα και δεν φεύγει. :rant: :rant: Dimi, λες να στρώσει αν βάλω πρόγραμμα; :lol:

Είχα κάτι παρόμοιο στις ίδιες στροφές πριν καμιά 15αριά χρόνια :lol: . Ήταν η μόνωση χώρου κινητήρα-καμπίνας μαζί με τα σωληνάκια νερού για το πλύσιμο παρμπρίζ, αν θυμάμαι καλά. Ταινία διπλής όψης νομίζω ότι είχα βάλει...
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#467894 Peugeotιστορίες :iconcool:

https://www.4drivers.gr/single-post/-True-story-Peugeot-106-Rallye

https://www.4drivers.gr/single-post/-Rallye-ego

:s_coffee
Άβαταρ μέλους
By g8777
#467902 Πρωτο αρθρο, ωδη στην ανοησια. Για να το θεσω ευγενικα. :iconcool: