Νομίζω είναι γνωστό ότι η διάταξη συνολικά είναι λάθος. Επίσης γνωστό ότι έχει κάποια πλεονεκτήματα και κανένας δεν λέει ότι η 911 δεν είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και όνειρο πολλών (κι εμένα μέσα). Όπως και το ότι η Porsche έχει καταφέρει για χάρη της παράδοσης (και των πωλήσεων που αυτή επιφέρει) όχι μόνο να την διατηρήσει αλλά και να την βελτιστοποιήσει.
Ε, λοιπόν έφτασε το σημείο που καταλάβανε ότι πλέον όσο και να χτυπιούνται για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στους αγώνες αυτούς η διαφορά σε φθορά, αεροδυναμική, ευκολία κλπ δεν μπορούσε να καλυφτεί αλλιώς και ήταν πολύ πιο εύκολο να βελτιστοποιήσουν ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός από τον πίσω άξονα.
Αυτό και τίποτα παραπάνω ή παρακάτω. Δεν μιλάμε για 911 αλλά για ένα ειδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Δεν νιώθω ότι είχε κάποια υποχρέωση να διατηρήσει την διάταξη που έχει στα πολιτικά της αυτοκίνητα. Αν θυμάμαι καλά σε διάφορους αγώνες υπήρχαν κεντρομήχανα ρενώ και BMW, τετρακίνητα σιτροέν και πεζώ κλπ που φυσικά μπορεί να έμοιαζαν εξωτερικά με τα εμπορικά μοντέλα αλλά στην πράξη ελάχιστη ως ουδεμία σχέση είχαν. Δεν βλέπω κανέναν λόγο να δυσκολευόμαστε επειδή το έκανε και η Porsche.