https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ebsite-rss
Porsche 911 hybrid will be ‘most powerful 911 we've ever had’
Κίκιζας --> electrified
EDDIE_147 έγραψε:Κίκιζας --> electrified
Οὐ λήψει τὸ ὄνομα Τοῦ ἐπὶ ματαίω.
Τον κατηγορείς δηλαδή ως οπαδό της Porsche;
Ώρα είναι να πεις πως αγαπάει VAG, αν είναι δυνατόν!
224v έγραψε:Αρκεί να έχει ήχο απο 6κυλινδρο
.
+Γρήγορης Κικιζας
#cayman_aman_aman
https://rennlist.com/articles/rennliste ... 5-million/
ΚΙΚΙΖΑ ΣΩΣΕ ΜΑΣ
#pedigree
#racing
#engineering
#aspro_kwlo_pou_xei_h_nufh
nass έγραψε:Με ενοχλεί διότι το προνομιακό πεδίο χρήσης των υβριδικών και ηλεκτρικών δηλ. οι μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη, όπου πάει φορτισμένο και το ξαναφορτίζεις όταν γυρίσεις για την άλλη μέρα, είναι πολύ μακριά από το δικό μου πεδίο χρήσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου: από τα 11Κ χλμ. που έχω κάνει τα 8-9Κ πρέπει να είναι σε εκδρομές, ταξίδια, πολλές φορές με το γκάζι στο πάτωμα... σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και 918 να έχεις, οι μπαταρίες είναι ως επί το πλείστον νεκρό βάρος (βλ. εμπειρία του Zeus με το state of the art Τ8).
Με λίγα λόγια, καλοί οι +100 ίπποι από τον ηλεκτροκινητήρα αλλά μόνο όταν είναι φορτισμένη η βάρους 200 κιλών μπαταρία. Στη Βάλια Κάλντα και στο ακρωτήριο Μαλέας (*) απλά θα την κουβαλάω.
(Ισως σε 5 χρόνια να έχουν αλλάξει τα πράγματα και να έχουμε πχ. 800-1000 χλμ. αυτονομία στα Tesla της εποχής... το συζητάμε τότε)
Νομίζω ότι μέχρι τότε η Porsche θα έχει εξελίξει πολύ περισσότερο την υβριδική τεχνολογία (μαζί με τον όμιλο VAG που αίφνης θα πει ότι hybrid is the new diesel) και θα βλέπεις το όφελος του ηλεκτροκινητήρα σε πολύ μεγαλύτερο φάσμα χρήσης.
Purists Look Away: Porsche To Turbocharge Next 911 GT3