Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#490584 Το λινκ μου είναι μια χαρά και αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις το πολύ απλό: η Porsche με δικαιολογία τον... diffuser μετέφερε επιτέλους το μοτέρ εμπρός από τον πίσω άξονα, όπως έχουν κάνει όλοι οι υπόλοιποι...
Αν εσύ τώρα θέλεις να πιστεύεις πως ο λόγος ήταν ο... αέρας και όχι η λάθος μηχανολογικά λύση, εγώ πάω πάσο.
Προφανώς δεν έβαλα το άρθρο επειδή είναι... νέο, αλλά βρήκα ενδιαφέρουσες (και αστείες) τις δικαιολογίες.
Αν εσένα σε πείθουν, κανένα πρόβλημα.
Τα παραπάνω δεν έχουν να κάνουν με το γεγονός πως αν μπορούσα, θα αγόραζα μια 911. Και αν μπορούσα ακόμη περισσότερο, θα έβαζα την Singer να μου φτιάξει μία. Κι εγώ ξερογλείφομαι με δαύτες. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η λύση είναι λάθος. Και πως υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός αλλού.
Τέλος, είμαι βέβαιος πως και σε 20 χρόνια η 911 θα πωλείται ακόμη, με ηλεκτρικό μοτέρ ίσως, δεν ξέρω. Γιατί απλά έχει χτίσει μια ωραία ιστορία και αρέσει στον κόσμο. Αντίστοιχη ιστορία έχει στήσει και η Nissan με το GTR και αρκετοί ακόμη. Και η Toyota με την Supra, απλά δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους και δεν κάνουν ό,τι κάνει ο Goshn.
:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490689
Κίκιζας . έγραψε:...και κατι για αυτους που ΘΕΛΟΥΝ να καταλαβουν περισσοτερα, ακομα και μεσα απο το Link που εβαλε ο HF:

1) "Porsche Motorsport engineers felt the RSR was at a disadvantage to cars whose engine positions allowed them to better optimize their aerodynamic balance to international GTE class rules."

2)"With that in mind, the primary goal of moving the RSR’s engine was to improve rear downforce and subsequently reduce rear-tire wear over the course of a driving stint"

3)'This iteration is only incrementally faster than its predecessor, but it’s easier to drive quickly, consistently, and comfortably for hours at a time."

4)"Trademark-911 rear-weight bias and corner-exit traction remain, but, thanks to improved downforce, aggressive corner exits no longer come at the cost of rear-tire life.


edit mod. Δεν θα υπάρξει ανοχή την επόμενη φορα.[mod]

εδω ειναι το ζουμι

As satisfying as the powertrain may be, it’s how the engine is situated, and corresponding aero changes, that define the new RSR driving experience. With weight concentrated more centrally, there’s less vertical motion, less of the traditional 911 squatting and diving in response to throttle and brake inputs and midturn bumps. That means less reminding yourself of the tricks to driving a 911 quickly and more focus on simply turning fast laps. This iteration is only incrementally faster than its predecessor, but it’s easier to drive quickly, consistently, and comfortably for hours at a time.

The additional rear downforce is complemented by an improvement in mass centralization. Shifting the engine forward in the chassis allowed engineers to transfer weight at the front of the car toward the center (including where series-mandated ballast is mounted). While this combined effort hasn’t greatly affected the car’s front-to-rear weight distribution (it only changes one to two percent, depending on ballast, compared with the old car), moving weight away from the ends and toward the car’s center has had a noticeable effect on how it works.

ολα αυτα που σου εχω γραψει δλδ χρονια πριν.
εσενα μπορει να σου αρεσει να κοροιδευεις τον εαυτο σου,αλλα εδω μεσα διαβαζουν πολλοι,και ειναι κριμα να διαβαζουν σαχλες.
Βαλε κανα βιντεακι τωρα οπως αυτο πριν λιγες μερες ,που εξηγουσε τα πλεονεκτηματα του ολα πισω του ''θρυλου''
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490726
Anonymous Founder έγραψε:Το λινκ μου είναι μια χαρά και αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις το πολύ απλό: η Porsche με δικαιολογία τον... diffuser μετέφερε επιτέλους το μοτέρ εμπρός από τον πίσω άξονα, όπως έχουν κάνει όλοι οι υπόλοιποι...


H ειρωνικη σου διαθεση προς την μηχανολογικη διαταξη της 911, δεν σε αφηνει να καταλαβεις επακριβως τι λεει το αρθρο απο το link που εβαλες.
Φυσικα και ειναι μια χαρα το αρθρο, ο τροπος που εσυ το παρουσιαζεις δειχνει ακριβως οτι ειναι μπαγιατικο το νεο...

Δεν υπαρχει καμμια δικαιολογια. Ουτε κυνηγι εντυπωσεων. Για τακτικη ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΙΚΗΤΩΝ προκειται και εξηγησα πριν πολυ συγκεκριμενα τον λογο. Δεν θελεις ουτε εσυ να καταλαβεις, δεν πειραζει, υγεια.
Οχι ομως να διαστρεβλωνουμε την αληθεια και να μεταφραζουμε κατι οπως μας αρεσει.


Anonymous Founder έγραψε:Αν εσύ τώρα θέλεις να πιστεύεις πως ο λόγος ήταν ο... αέρας και όχι η λάθος μηχανολογικά λύση, εγώ πάω πάσο.


Καλυτερα να πας πασο, γιατι διαβαζεις ΕΝΑ αρθρο , (αν και απο τα λεγομενα σου τωρα, πολυ αμφιβαλλω αν διαβασες εστω και τα 4 συνοπτικα σημεια που απεσπασα απο το αρθρο ως τα πλεον καιρια...) μιας συγκεκριμενης χρονικης στιγμης και νομιζεις οτι εμαθες την φιλοσοφια της Porsche και ειδικοτερα της 911.

Ενημερωσου πρωτα στους αγωνες σε παγκοσμιο επιπεδο ΤΙ εχει καταφερει η εκαστοτε αγωνιστικη 911, απεναντι στους ανταγωνιστες στην διαρκεια 60 ετων και μετα ελα να δουμε ποσο ευκολα θα τρολλαρεις και θα ειρωνευεσαι αυτη την λαθος διαταξη.

Γιατι οταν ακομα και με αυτη την -οχι ιδανικη ειναι η σωστη εκφραση, εχουν μπει και Video που αναλυουν μηχανολογικα το γιατι δεν ειναι ΤΟΣΟ λαθος οσο νομιζουν καποιοι, αναθεμα βεβαια εαν καταλαβαν οσοι συνεχιζουν να ειρωνευονται...- διαταξη ειναι ξαναλεω ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ το πιο επιτυχημενο sports car σε αγωνες, τοτε αυτο ακριβως δειχνει οτι ακομα και με μηχανολογικο μειονεκτημα απο τα αποδυτηρια, ΠΟΣΟ καλο ειναι τελικα.

Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς δεν έβαλα το άρθρο επειδή είναι... νέο, αλλά βρήκα ενδιαφέρουσες (και αστείες) τις δικαιολογίες.
Αν εσένα σε πείθουν, κανένα πρόβλημα.


Ποια ειναι η αστεια δικαιολογια? Οτι με την υπαρχουσα διαταξη το συνολικο μηκος του diffuser -με τους κανονισμους στην LM κατηγορια- ειναι μικροτερο απο του ανταγωνισμου?

Αυτη ειναι η αληθεια, τι να κανουμε τωρα, αν δεν το καταλαβαινεις ρωτησε καποιον ειδικο να στο εξηγησει, αν και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να ειναι κανεις επιστημονας γιανα καταλαβει οτι με μεγαλυτερο μηκος "καναλιων" σε diffuser πετυχαινει κανεις υψηλοτερες τιμες αντωσης.

Ειναι ψεμα/δικαιολογια οτι τα πισω ελαστικα παρουσιαζαν εντονοτερη φθορα με το κοντυτερο Diffuser, ενω πλεον τωρα σημαντικα λιγοτερη, οση και του ανταγωνισμου?

Μηπως το αρθρο λεει ψεμματα? Αν λεει ομως ψεμματα τοτε πως ειναι μια χαρα?
Μια στο καρφι και μια στο πεταλο?


Anonymous Founder έγραψε:Τα παραπάνω δεν έχουν να κάνουν με το γεγονός πως αν μπορούσα, θα αγόραζα μια 911. Και αν μπορούσα ακόμη περισσότερο, θα έβαζα την Singer να μου φτιάξει μία. Κι εγώ ξερογλείφομαι με δαύτες. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η λύση είναι λάθος. Και πως υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός αλλού.
Τέλος, είμαι βέβαιος πως και σε 20 χρόνια η 911 θα πωλείται ακόμη, με ηλεκτρικό μοτέρ ίσως, δεν ξέρω. Γιατί απλά έχει χτίσει μια ωραία ιστορία και αρέσει στον κόσμο. Αντίστοιχη ιστορία έχει στήσει και η Nissan με το GTR και αρκετοί ακόμη. Και η Toyota με την Supra, απλά δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους και δεν κάνουν ό,τι κάνει ο Goshn.
:lol:



Γρηγορη το αστειο αλλα και τραγελαφικο δυστυχως για πολλους απο εσας που ειρωνευεστε τετοια αυτοκινητα, ειναι οτι περα απο την ελλειπη πληροφορηση, αγνοια των αγωνιστικων επιτυχιων των 911, στην πραξη δεν εχετε βιωσει ΤΙΠΟΤΑ απολυτως, για να μην πω οτι στην ουσια δεν εχετε ουτε καν μια βαση αναφορας σε δυναμικα χαρακτηριστικα για να κρινετε ή ακομα και να σχολιασετε το τι μπορει να κανει μια πολιτικη ή ποσο μαλλον αγωνιστικη 911.

Οι ιστοριες, αλλα ακομα περισσοτερο οι ΘΡΥΛΟΙ, δεν χτιζονται ΜΟΝΟ με marketing, προπαγανδα και μιζες.
Για να κρατησει ενας θρυλος 60 και πλεον χρονια σε αγωνες και στον δρομο, χρειαζονται πολυ περισσοτερα απο αυτα.
Εαν και οταν καποιοι απο εσας το καταλαβετε αυτο και βγειτε απο τα στενα περιθωρια και στερεοτυπα που -δυστυχως- και η ιδια η αποικια που ζουμε τα παγιωνει και ενισχυει, τοτε θα σταματησετε να μειωνετε γεγονοτα απλως για να αισθανθειτε καλυτερα.

P.S Εξω απο την Ιαπωνια το GT-R εχει ιστορια μολις 10 ετων. Η οποια και μεχρι στιγμης φαινεται να τελειωνει εδω, καθοτι για νεο GT-R με παρομοια φιλοσοφια ουτε λογος. Ολα αυτα με πλατες μια mainstream βιομηχανια ΚΟΛΟΣΣΟ ηδη απο την συνεργασια Nissan-Renault. H Porsche με την 911 εχει μια επιτυχημενη πορεια αγωνιστικων και πολιτικων εκδοσεων 911, 60 ετων, ξεκινοντας ως μια εταιρια μπουτικ με σπορ αυτοκινητα μικρης παραγωγης. Πλεον συνεχιζει να εξελισσεται, να κερδιζει σε αγωνες αλλα και να προετοιμαζει την επομενη γενια 911.

Για να καταλαβαινουμε και τι συγκρινουμε...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490729
dimviii έγραψε:

εδω ειναι το ζουμι

As satisfying as the powertrain may be, it’s how the engine is situated, and corresponding aero changes, that define the new RSR driving experience. With weight concentrated more centrally, there’s less vertical motion, less of the traditional 911 squatting and diving in response to throttle and brake inputs and midturn bumps. That means less reminding yourself of the tricks to driving a 911 quickly and more focus on simply turning fast laps. This iteration is only incrementally faster than its predecessor, but it’s easier to drive quickly, consistently, and comfortably for hours at a time.

The additional rear downforce is complemented by an improvement in mass centralization. Shifting the engine forward in the chassis allowed engineers to transfer weight at the front of the car toward the center (including where series-mandated ballast is mounted). While this combined effort hasn’t greatly affected the car’s front-to-rear weight distribution (it only changes one to two percent, depending on ballast, compared with the old car), moving weight away from the ends and toward the car’s center has had a noticeable effect on how it works.

ολα αυτα που σου εχω γραψει δλδ χρονια πριν.
εσενα μπορει να σου αρεσει να κοροιδευεις τον εαυτο σου,αλλα εδω μεσα διαβαζουν πολλοι,και ειναι κριμα να διαβαζουν σαχλες.
Βαλε κανα βιντεακι τωρα οπως αυτο πριν λιγες μερες ,που εξηγουσε τα πλεονεκτηματα του ολα πισω του ''θρυλου''



Πιο ευκολη στην αγωνιστικη οδηγηση σε μεγαλη χρονικη διαρκεια και απαιτησεις. Λιγοτερη φθορα σε πισω ελαστικα λογω αντιστοιχου ευρους χρησης diffuser με τον ανταγωνισμο. Το σημαντικοτερο σε αγωνες αντοχης. Αυτες ειναι οι διαπιστωσεις.

Δεν χρειαζεται να βαλω κανενα αλλο Videaki. Αυτο το τελευταιο εαν το καταλαβαινες, θα ξεκολλαγες απο τις εμμονες σου και θα αντιλαμβανοσουν πλεον οτι δεν προκειται για τοσο λαθος διαταξη συνολικα οσο νομιζεις στην κατηγορια των sportscars, απλως οχι για την ιδανικη.

Τα τονισμενα μηπως και αυτα εσυ τα εχεις γραψει? Οταν μαθεις να τα διαβαζεις ΟΛΑ αυτα που γραφουν τα αρθρα και οχι μεμονωμενα, τοτε θα μπορεσεις να κανεις συζητηση της προκοπης...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#490745 . Κίκιζα, ΔΕΝ διαβάζεις προσεκτικά το άρθρο. Το έχω διαβάσει ολόκληρο και επιπλέον το Road and Track το διαβάζω σχεδόν καθημερινά γιατί έχει πολύ ωραία άρθρα.
Το άρθρο ουσιαστικά το λέει ξεκάθαρα: η Porsche είχε πρόβλημα με την διάταξη του κινητήρα της. Όντας τέρμα πίσω, έφθειρε τα λάστιχά της παραπάνω. ΌΧΙ γιατί είχε μικρό diffuser. Από πού κι ως που ο... αέρας θα σου φθείρει περισσότερο τα ελαστικά; Το παραπάνω βάρος στην λάθος μεριά όμως, ΝΑΙ.

Η Porsche για δικούς της λόγους το παρουσίασε όπως το λες εσύ. Το άρθρο το παρουσιάζει όπως λέω εγώ. Πως ο diffuser είναι απλώς η δικαιολογία για να μετακινηθεί ο κινητήρας πιο μπροστά και να μην φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά, ενώ παράλληλα βελτίωσε και την συμπεριφορά στην πίστα.
Η μετακίνηση του κινητήρα βελτίωσε το αυτοκίνητο, ΟΧΙ ο μεγαλύτερος diffuser. Τόσο απλό είναι.

Αν θέλεις να το δεις το βλέπεις. Αν προτιμάς αυτό που λέει η Porsche, δικαίωμά σου.

ΥΓ: Καμία ειρωνία δεν έχει το ποστ μου. Απλώς γελάω με την δικαιολογία του diffuser.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490747
Κίκιζας . έγραψε:
Τα τονισμενα μηπως και αυτα εσυ τα εχεις γραψει? Οταν μαθεις να τα διαβαζεις ΟΛΑ αυτα που γραφουν τα αρθρα και οχι μεμονωμενα, τοτε θα μπορεσεις να κανεις συζητηση της προκοπης...


Εχεις πολυ θρασος παντως.
Εκτος του οτι δεν χαμπαριαζεις μια,εχεις και το θρασος να απομονωνεις απο μια προταση του λινκ ,τις μισες λεξεις για να δειξεις οτι εχεις δικιο,ενω το κειμενο ισχυριζεται ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο απο αυτο που λες,και ελεγες για χρονια εδω μεσα.
Μετα απο ολα αυτα,ακομα ισχυριζεσαι οτι αλλαξαν τη θεση του μοτερ για το ντιφιουζερ.
Εδω μιλαμε για την μεγαλυτερη κολοτουμπα εβερ που εχει κανει κατασκευαστης,και εσυ τσαμπουνας και παπαγαλιζεις την γαργαρα που κανει η Πορσε μεσω του κειμενου αυτου στο σαιτ της.
τελικα,οχι,η αλλαγη δεν εγινε για το ντιφιουζερ,εγινε για ολους αυτους τους λογους που σου εχω γραψει εδω μεσα, εδω και χρονια.Και ο λογος ειναι η λαθος τοποθετηση του μοτερ.
Χοροπηδα τωρα,παπαγαλιζωντας για ντιφιουζερ. :svivhaha: :tomato:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490748
Anonymous Founder έγραψε:. Κίκιζα, ΔΕΝ διαβάζεις προσεκτικά το άρθρο. Το έχω διαβάσει ολόκληρο και επιπλέον το Road and Track το διαβάζω σχεδόν καθημερινά γιατί έχει πολύ ωραία άρθρα.
Το άρθρο ουσιαστικά το λέει ξεκάθαρα: η Porsche είχε πρόβλημα με την διάταξη του κινητήρα της. Όντας τέρμα πίσω, έφθειρε τα λάστιχά της παραπάνω. ΌΧΙ γιατί είχε μικρό diffuser. Από πού κι ως που ο... αέρας θα σου φθείρει περισσότερο τα ελαστικά; Το παραπάνω βάρος στην λάθος μεριά όμως, ΝΑΙ.

Η Porsche για δικούς της λόγους το παρουσίασε όπως το λες εσύ. Το άρθρο το παρουσιάζει όπως λέω εγώ. Πως ο diffuser είναι απλώς η δικαιολογία για να μετακινηθεί ο κινητήρας πιο μπροστά και να μην φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά, ενώ παράλληλα βελτίωσε και την συμπεριφορά στην πίστα.
Η μετακίνηση του κινητήρα βελτίωσε το αυτοκίνητο, ΟΧΙ ο μεγαλύτερος diffuser. Τόσο απλό είναι.

Αν θέλεις να το δεις το βλέπεις. Αν προτιμάς αυτό που λέει η Porsche, δικαίωμά σου.

ΥΓ: Καμία ειρωνία δεν έχει το ποστ μου. Απλώς γελάω με την δικαιολογία του diffuser.


δλδ το ντιφιουζερ δεν το βανουν για να μην φθειρουν τα ελαστικα? :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490751
Anonymous Founder έγραψε:. Κίκιζα, ΔΕΝ διαβάζεις προσεκτικά το άρθρο. Το έχω διαβάσει ολόκληρο και επιπλέον το Road and Track το διαβάζω σχεδόν καθημερινά γιατί έχει πολύ ωραία άρθρα.
Το άρθρο ουσιαστικά το λέει ξεκάθαρα: η Porsche είχε πρόβλημα με την διάταξη του κινητήρα της. Όντας τέρμα πίσω, έφθειρε τα λάστιχά της παραπάνω. ΌΧΙ γιατί είχε μικρό diffuser. Από πού κι ως που ο... αέρας θα σου φθείρει περισσότερο τα ελαστικά; Το παραπάνω βάρος στην λάθος μεριά όμως, ΝΑΙ.


Αφου το διαβασες εσυ προσεκτικα, μπορεις να μου βαλεις ακριβως το σημειο που το λεει αυτο το αρθρο?

Anonymous Founder έγραψε:Η Porsche για δικούς της λόγους το παρουσίασε όπως το λες εσύ. Το άρθρο το παρουσιάζει όπως λέω εγώ. Πως ο diffuser είναι απλώς η δικαιολογία για να μετακινηθεί ο κινητήρας πιο μπροστά και να μην φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά, ενώ παράλληλα βελτίωσε και την συμπεριφορά στην πίστα.
Η μετακίνηση του κινητήρα βελτίωσε το αυτοκίνητο, ΟΧΙ ο μεγαλύτερος diffuser. Τόσο απλό είναι.

Αν θέλεις να το δεις το βλέπεις. Αν προτιμάς αυτό που λέει η Porsche, δικαίωμά σου.

ΥΓ: Καμία ειρωνία δεν έχει το ποστ μου. Απλώς γελάω με την δικαιολογία του diffuser.


Που ακριβως το γραφει και αυτο το αρθρο?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490763
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Τα τονισμενα μηπως και αυτα εσυ τα εχεις γραψει? Οταν μαθεις να τα διαβαζεις ΟΛΑ αυτα που γραφουν τα αρθρα και οχι μεμονωμενα, τοτε θα μπορεσεις να κανεις συζητηση της προκοπης...


Εχεις πολυ θρασος παντως.
Εκτος του οτι δεν χαμπαριαζεις μια,εχεις και το θρασος να απομονωνεις απο μια προταση του λινκ ,τις μισες λεξεις για να δειξεις οτι εχεις δικιο,ενω το κειμενο ισχυριζεται ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο απο αυτο που λες,και ελεγες για χρονια εδω μεσα.


Eγω εχω θρασος? Εσυ τι κανεις δηλαδη? ΔΕΝ απομονωνεις τις αλλες μισες λεξεις?
Και γιατι το κειμενο ισχυριζεται αυτο που λες εσυ? Οι λεξεις που τονιζω απο το ιδιο κειμενο δεν ειναι?

dimviii έγραψε:Μετα απο ολα αυτα,ακομα ισχυριζεσαι οτι αλλαξαν τη θεση του μοτερ για το ντιφιουζερ.
Εδω μιλαμε για την μεγαλυτερη κολοτουμπα εβερ που εχει κανει κατασκευαστης,και εσυ τσαμπουνας και παπαγαλιζεις την γαργαρα που κανει η Πορσε μεσω του κειμενου αυτου στο σαιτ της.
τελικα,οχι,η αλλαγη δεν εγινε για το ντιφιουζερ,εγινε για ολους αυτους τους λογους που σου εχω γραψει εδω μεσα, εδω και χρονια.Και ο λογος ειναι η λαθος τοποθετηση του μοτερ.
Χοροπηδα τωρα,παπαγαλιζωντας για ντιφιουζερ. :svivhaha: :tomato:


Ποια κωλοτουμπα και πρασιναλογα, εχεις αγνοια δεν εχεις καταλαβει ΜΙΑ για την Porsche, δεν γνωριζεις ΤΙΠΟΤΑ απολυτως για την ιστορια της.

Στα του αρθρου. Αν ισχυουν αυτα που λες τοτε απαντησε μου εσυ γιατι:

1) εβαλαν μεγαλυτερο diffuser και δεν αφηναν το ιδιο, αυτο που ειχαν πριν?

2) Γιατι αυτο με το μοτερ δεν το εκαναν και στις πολιτικες εκδοσεις της 991.2?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#490804 Νομίζω ότι μπορούμε να συμφωνήσουμε στα εξής:

- Ο Ferdinand τοποθέτησε τον κινητήρα τέρμα πίσω ώστε να βγάλει τέσσερις θέσεις και για να χρησιμοποιήσει τα hardpoints του Beetle, όχι επειδή την θεώρησε ως την ιδανική λύση.
- Η Porsche εξέλιξε σε τεράστιο βαθμό την "λανθασμένη" αυτή διάταξη και έχει φτιάξει ορισμένα κορυφαία sportscars.
- Η ίδια η Porsche παραδέχεται ότι υπάρχει σωστότερη διάταξη όταν τα hypercars της είναι κεντρομήχανα (Carrera GT, 918) και όταν στις τελευταίες αγωνιστικές 911 (RSR) φέρνει τον κινητήρα πιο κεντρικά.

Από εκεί και πέρα ας μην παιχτεί το ίδιο έργο στο φόρουμ πιο πολλές φορές και από τις Τρεις Χάριτες στο Μέγκα... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#490909 Ναι αλλα το να διαβάζουμε τον Κικιζα σε ρολο Κατερινας Σοφιανου και τον dim σε ρολο Ιασωνα ειναι πιο βαρετο και απο το original ρετιρέ.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490931
mirage έγραψε:Ναι αλλα το να διαβάζουμε τον Κικιζα σε ρολο Κατερινας Σοφιανου και τον dim σε ρολο Ιασωνα ειναι πιο βαρετο και απο το original ρετιρέ.


αμα σου φαινεται βαρετο,μην μπαινεις να διαβαζεις.Μπαινε στα πολιτικα,εκει που φτιαχνουν φασολαδες,σε κανα αιφον vs σαμσουνγκ που εχει πολυ μεγαλυτερο ενδιαφερον,και δεν συζητανε τα ιδια και τα ιδια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490932
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Τα τονισμενα μηπως και αυτα εσυ τα εχεις γραψει? Οταν μαθεις να τα διαβαζεις ΟΛΑ αυτα που γραφουν τα αρθρα και οχι μεμονωμενα, τοτε θα μπορεσεις να κανεις συζητηση της προκοπης...


Εχεις πολυ θρασος παντως.
Εκτος του οτι δεν χαμπαριαζεις μια,εχεις και το θρασος να απομονωνεις απο μια προταση του λινκ ,τις μισες λεξεις για να δειξεις οτι εχεις δικιο,ενω το κειμενο ισχυριζεται ΑΚΡΙΒΩΣ το αντιθετο απο αυτο που λες,και ελεγες για χρονια εδω μεσα.


Eγω εχω θρασος? Εσυ τι κανεις δηλαδη? ΔΕΝ απομονωνεις τις αλλες μισες λεξεις?
Και γιατι το κειμενο ισχυριζεται αυτο που λες εσυ? Οι λεξεις που τονιζω απο το ιδιο κειμενο δεν ειναι?

dimviii έγραψε:Μετα απο ολα αυτα,ακομα ισχυριζεσαι οτι αλλαξαν τη θεση του μοτερ για το ντιφιουζερ.
Εδω μιλαμε για την μεγαλυτερη κολοτουμπα εβερ που εχει κανει κατασκευαστης,και εσυ τσαμπουνας και παπαγαλιζεις την γαργαρα που κανει η Πορσε μεσω του κειμενου αυτου στο σαιτ της.
τελικα,οχι,η αλλαγη δεν εγινε για το ντιφιουζερ,εγινε για ολους αυτους τους λογους που σου εχω γραψει εδω μεσα, εδω και χρονια.Και ο λογος ειναι η λαθος τοποθετηση του μοτερ.
Χοροπηδα τωρα,παπαγαλιζωντας για ντιφιουζερ. :svivhaha: :tomato:


Ποια κωλοτουμπα και πρασιναλογα, εχεις αγνοια δεν εχεις καταλαβει ΜΙΑ για την Porsche, δεν γνωριζεις ΤΙΠΟΤΑ απολυτως για την ιστορια της.

Στα του αρθρου. Αν ισχυουν αυτα που λες τοτε απαντησε μου εσυ γιατι:

1) εβαλαν μεγαλυτερο diffuser και δεν αφηναν το ιδιο, αυτο που ειχαν πριν?

2) Γιατι αυτο με το μοτερ δεν το εκαναν και στις πολιτικες εκδοσεις της 991.2?


μονο εσυ θα μπορουσες να πιστεψεις οτι αλλαξαν θεση κινητηρα λογω ντιφιουζερ.
καμια εκπληξης βεβαια.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#490934 Μ αρέσει που παρεξηγηθηκες κι όλας. Που να ελεγα και Αλκης. Οπως και να τα κανουμε οι σεντονομαχιες σου με τον Γρηγοριο δεν οδηγουν πουθενα και απο ενα σημειο και μετα δεν εχουν καν πλακα.

< >