- 02 Μαρ 2018, 17:44
#490726
Anonymous Founder έγραψε:Το λινκ μου είναι μια χαρά και αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις το πολύ απλό: η Porsche με δικαιολογία τον... diffuser μετέφερε επιτέλους το μοτέρ εμπρός από τον πίσω άξονα, όπως έχουν κάνει όλοι οι υπόλοιποι...
H ειρωνικη σου διαθεση προς την μηχανολογικη διαταξη της 911, δεν σε αφηνει να καταλαβεις επακριβως τι λεει το αρθρο απο το link που εβαλες.
Φυσικα και ειναι μια χαρα το αρθρο, ο τροπος που εσυ το παρουσιαζεις δειχνει ακριβως οτι ειναι μπαγιατικο το νεο...
Δεν υπαρχει καμμια δικαιολογια. Ουτε κυνηγι εντυπωσεων. Για τακτικη ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΝΙΚΗΤΩΝ προκειται και εξηγησα πριν πολυ συγκεκριμενα τον λογο. Δεν θελεις ουτε εσυ να καταλαβεις, δεν πειραζει, υγεια.
Οχι ομως να διαστρεβλωνουμε την αληθεια και να μεταφραζουμε κατι οπως μας αρεσει.
Anonymous Founder έγραψε:Αν εσύ τώρα θέλεις να πιστεύεις πως ο λόγος ήταν ο... αέρας και όχι η λάθος μηχανολογικά λύση, εγώ πάω πάσο.
Καλυτερα να πας πασο, γιατι διαβαζεις ΕΝΑ αρθρο , (αν και απο τα λεγομενα σου τωρα, πολυ αμφιβαλλω αν διαβασες εστω και τα 4 συνοπτικα σημεια που απεσπασα απο το αρθρο ως τα πλεον καιρια...) μιας συγκεκριμενης χρονικης στιγμης και νομιζεις οτι εμαθες την φιλοσοφια της Porsche και ειδικοτερα της 911.
Ενημερωσου πρωτα στους αγωνες σε παγκοσμιο επιπεδο ΤΙ εχει καταφερει η εκαστοτε αγωνιστικη 911, απεναντι στους ανταγωνιστες στην διαρκεια 60 ετων και μετα ελα να δουμε ποσο ευκολα θα τρολλαρεις και θα ειρωνευεσαι αυτη την λαθος διαταξη.
Γιατι οταν ακομα και με αυτη την -
οχι ιδανικη ειναι η σωστη εκφραση, εχουν μπει και Video που αναλυουν μηχανολογικα το γιατι δεν ειναι ΤΟΣΟ λαθος οσο νομιζουν καποιοι, αναθεμα βεβαια εαν καταλαβαν οσοι συνεχιζουν να ειρωνευονται...- διαταξη ειναι ξαναλεω ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ το πιο επιτυχημενο sports car σε αγωνες, τοτε αυτο ακριβως δειχνει οτι ακομα και με μηχανολογικο μειονεκτημα απο τα αποδυτηρια, ΠΟΣΟ καλο ειναι τελικα.
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς δεν έβαλα το άρθρο επειδή είναι... νέο, αλλά βρήκα ενδιαφέρουσες (και αστείες) τις δικαιολογίες.
Αν εσένα σε πείθουν, κανένα πρόβλημα.
Ποια ειναι η αστεια δικαιολογια? Οτι με την υπαρχουσα διαταξη το συνολικο μηκος του diffuser -με τους κανονισμους στην LM κατηγορια- ειναι μικροτερο απο του ανταγωνισμου?
Αυτη ειναι η αληθεια, τι να κανουμε τωρα, αν δεν το καταλαβαινεις ρωτησε καποιον ειδικο να στο εξηγησει, αν και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να ειναι κανεις επιστημονας γιανα καταλαβει οτι με μεγαλυτερο μηκος "καναλιων" σε diffuser πετυχαινει κανεις υψηλοτερες τιμες αντωσης.
Ειναι ψεμα/δικαιολογια οτι τα πισω ελαστικα παρουσιαζαν εντονοτερη φθορα με το κοντυτερο Diffuser, ενω πλεον τωρα σημαντικα λιγοτερη, οση και του ανταγωνισμου?
Μηπως το αρθρο λεει ψεμματα? Αν λεει ομως ψεμματα τοτε πως ειναι μια χαρα?
Μια στο καρφι και μια στο πεταλο?
Anonymous Founder έγραψε:Τα παραπάνω δεν έχουν να κάνουν με το γεγονός πως αν μπορούσα, θα αγόραζα μια 911. Και αν μπορούσα ακόμη περισσότερο, θα έβαζα την Singer να μου φτιάξει μία. Κι εγώ ξερογλείφομαι με δαύτες. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως η λύση είναι λάθος. Και πως υπάρχει καλύτερος ανταγωνισμός αλλού.
Τέλος, είμαι βέβαιος πως και σε 20 χρόνια η 911 θα πωλείται ακόμη, με ηλεκτρικό μοτέρ ίσως, δεν ξέρω. Γιατί απλά έχει χτίσει μια ωραία ιστορία και αρέσει στον κόσμο. Αντίστοιχη ιστορία έχει στήσει και η Nissan με το GTR και αρκετοί ακόμη. Και η Toyota με την Supra, απλά δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους και δεν κάνουν ό,τι κάνει ο Goshn.
Γρηγορη το αστειο αλλα και τραγελαφικο δυστυχως για πολλους απο εσας που ειρωνευεστε τετοια αυτοκινητα, ειναι οτι περα απο την ελλειπη πληροφορηση, αγνοια των αγωνιστικων επιτυχιων των 911, στην πραξη δεν εχετε βιωσει ΤΙΠΟΤΑ απολυτως, για να μην πω οτι στην ουσια δεν εχετε ουτε καν μια βαση αναφορας σε δυναμικα χαρακτηριστικα για να κρινετε ή ακομα και να σχολιασετε το τι μπορει να κανει μια πολιτικη ή ποσο μαλλον αγωνιστικη 911.
Οι ιστοριες, αλλα ακομα περισσοτερο οι ΘΡΥΛΟΙ, δεν χτιζονται ΜΟΝΟ με marketing, προπαγανδα και μιζες.
Για να κρατησει ενας θρυλος 60 και πλεον χρονια σε αγωνες και στον δρομο, χρειαζονται πολυ περισσοτερα απο αυτα.
Εαν και οταν καποιοι απο εσας το καταλαβετε αυτο και βγειτε απο τα στενα περιθωρια και στερεοτυπα που -δυστυχως- και η ιδια η αποικια που ζουμε τα παγιωνει και ενισχυει, τοτε θα σταματησετε να μειωνετε γεγονοτα απλως για να αισθανθειτε καλυτερα.
P.S Εξω απο την Ιαπωνια το GT-R εχει ιστορια μολις 10 ετων. Η οποια και μεχρι στιγμης φαινεται να τελειωνει εδω, καθοτι για νεο GT-R με παρομοια φιλοσοφια ουτε λογος. Ολα αυτα με πλατες μια mainstream βιομηχανια ΚΟΛΟΣΣΟ ηδη απο την συνεργασια Nissan-Renault. H Porsche με την 911 εχει μια επιτυχημενη πορεια αγωνιστικων και πολιτικων εκδοσεων 911, 60 ετων, ξεκινοντας ως μια εταιρια μπουτικ με σπορ αυτοκινητα μικρης παραγωγης. Πλεον συνεχιζει να εξελισσεται, να κερδιζει σε αγωνες αλλα και να προετοιμαζει την επομενη γενια 911.
Για να καταλαβαινουμε και τι συγκρινουμε...