Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#395151
Κίκιζας . έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Eαν σωνει και καλα, το ερωτημα ηταν "ποιο σπορ Roadster εναλλακτικα στα 70κ και στα 90κ", στην πρωτη περιπτωση θα επελεγα την 2λιτρη SLC300 245ps -εκτος εαν η νεα 2λιτρη F-Type roadster τιμολογηθει περιπου στα ιδια, αν και απο τις μεχρι στιγμης τιμες στις 3λιτρες δεν νομιζω...- και στα 90κ θα επελεγα σιγουρα την SLC43AMG με τα 367ps απο το 3λιτρο V6 biturbo διαμαντι της...


Δεν έχει τίποτα σπορ η SLC, cruiser είναι.


Σε roadster στα λεφτα αυτα, δεν υπαρχει τιποτε πραγματικα σπορ, πλην της Boxster...Tην Z4 δεν την κοιταξα καν, δεν υπαρχει πλεον στους Ελληνικους τιμοκαταλογους...Το ΤΤS Roadster μονο παιζει, ισως αυτο και λογω δυνατοτητας επιλογης σε manual, να ηταν προτιμοτερο... :hmmm: Το 43αρι μοτορι της Merc ομως απο μονο του σχεδον προσθετει στην σπορ εμπειρια...


Οπότε καταλήγουμε σε Boxster με το χαρχαλομοτέρ. :lol: Πάντως στην Ελλάδα η δίλιτρη έχει το πλεονέκτημα των 2000 κυβικών (τεκμήριο) και φυσικά το τέλειο στήσιμο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#395154 αυτή με το 2λιτρο μοτερ,ειναι γρηγοροτερη από την αντίστοιχης δυναμης 6cyl boxster?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395236
REALZEUS έγραψε:

Οπότε καταλήγουμε σε Boxster με το χαρχαλομοτέρ. :lol: Πάντως στην Ελλάδα η δίλιτρη έχει το πλεονέκτημα των 2000 κυβικών (τεκμήριο) και φυσικά το τέλειο στήσιμο. :iconcool:


Οποτε ΚΑΤΑΛΗΓΕΤΕ :lol: σε Boxster με χαρχαλομοτερ... :lol: Εγω -στα 70κ περιπου- Μ2 θα ψωνιζα, αλλα εαν "αναγκαστικα" επρεπε να επιλεξω roadster, θα ψωνιζα ειτε 2λιτρη SLC 300, ειτε την Jaaag (αν η 2λιτρη roadster θα βγαινει εκει γυρω σε λεφτα, που δεν νομιζω) ειτε το ΤΤ Roadster.

H SLC για την ιστορια, ειναι μεν κυριως cruiser, αλλα εχει σπορ στοιχεια. Ενα 200αρι (184ps) που ειχα κανει βολτα με το AMG πακετο, μια χαρα σπορ ηταν. Εξισου σπορ και κατι λιγο παραπανω ηταν και το νεο ΤΤ Roadster (2λιτρο 230ps) μαλλον λογω πιο αναλαφρου πατηματος συγκριτικα -πιθανον ελαφρυτερο- και με λιγο πιο καλη ακαμψια αμαξωματως, τουλαχιστον οπως το αισθανθηκα εγω.

Εμφανισιακα παντως, κυριως εξωτερικα, αλλα και λογω μεταλλικης οροφης, η SLC θα ηταν μαλλον η επικρατεστερη επιλογη για εμενα...

@dimviii
Ειναι πιο γρηγορη η 718 με διαφορα απο τις απερχομενες ατμοσφαιρικες, μαλιστα λεγεται οτι ειναι πιο γρηγορη ακομα και απο την απερχομενη 981S με 3,4λιτρα και 325ps κυριως λογω του μεγαλυτερου ευρους δυναμης αλλα και σημαντικα υψηλοτερης ροπης...

Το θεμα ομως ειναι οτι με αυτα τα αυτοκινητα, δεν πας για να γραψεις χρονο πχ στην παρνηθα, ουτε για να στηνεσαι καθε τρεις και λιγο στα φαναρια. Η αισθηση του γρηγορου υπαρχει ηδη, απο τις ατμοσφαιρικες, (για τα Ελληνικα δεδομενα τουλαχιστον) εδω γινεται ακομα πιο γρηγορο, μετα απο ενα σημειο ομως, σε βαρος της συνολικης οδηγικης εμπειριας που ειχαν τα προηγουμενα Cayman/Boxster.

Εχει να κανει με την ποιοτητα/χαρακτηριστικα λειτουργιας του κινητηρα και περα απο τον εντελως διαφορετικο πλεον, τυπου σκαραβαιο-impreza ηχο, ηδη λεγεται οτι η 2λιτρη ειναι ξεκαθαρα υποδυεστερη απο την "μικρη" 2,7 στις χαμηλες και χαμηλομεσαιες στροφες με μπολικο Lag.

Αυτο ειναι κατι που ξενερωνει στην απλη μετακινηση που μοιραια θα βρισκεται συνηθως, ενω η 2,5λιτρη "S" λογω VTG (μεταβλητη γεωμετρια τουρμπινας) παροτι εξαλειφει σχεδον αυτο το φαινομενο, χανει την μεγιστη ρυθμισιμοτητα, ακριβεια και αμεση αποκριση γκαζιου που ειχε ως ατμοσφαιρικη...

Κατι που πχ ΔΕΝ ισχυει απ' οσο γραφουν με τον διτουρμπινο 3λιτρο στη νεα 911 Carrera, ενα μοτερ το οποιο λειτουργει περισσοτερο σαν μεγαλο ατμοσφαιρικο...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#395251 Από τα 70 χιλιάρικα που ζητούν τα αυτοκίνητα αυτά, περίπου πόσα σού λείπουν και αναφέρεσαι σε επιλογές κλπ κλπ; :hmmm:

Γιατί όπως καταλαβαίνω είσαι στο τσακ να αγοράσεις :hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395262
JBT έγραψε:Από τα 70 χιλιάρικα που ζητούν τα αυτοκίνητα αυτά, περίπου πόσα σού λείπουν και αναφέρεσαι σε επιλογές κλπ κλπ; :hmmm:

Γιατί όπως καταλαβαίνω είσαι στο τσακ να αγοράσεις :hmmm: :hmmm:


Μου λειπουν τα 69κασερια αμαλαχειναουμ...Ετοιμος ειμαι, με το ενα ποδι στην εκθεση...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#395264 Δεν είναι πολλά

Κι εμένα τόσα με λείπουν :rant:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#395274 Λογικά πρέπει να έχει πατωσει στις πωλήσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#395314
Κίκιζας . έγραψε:...Στις σπορ επιλογες ο ηχος του κινητηρα οσο ανεβαζει στροφες, ειναι καθοριστικος...Οσο στις 6κυλινδρες Bοxer κατασκευες (με ή χωρις Turbo, οπως πχ στην νεα biturbo Carrera) o πολυ ιδιαιτερος -σημα κατατεθεν για Porsche- ηχος σε αναστατωνει, σε τσιγκλαει να κρατας/ανεβαζεις τις στροφες κινητηρα, αλλο τοσο ο νεος 4cyl Boxer σε αποθαρρυνει....
Πάντως η 718 από ήχο (μόνο ήχο, όχι από lag κλπ) μπορεί να μην κάνει σαν 6κύλινδρη αλλά μια χαρά είναι για 4κύλινδρη. Αλλά η σύγκριση είναι αμείλικτη. Και για μένα ο ήχος του κινητήρα όσο ανεβάζει στροφές (και οι αλλαγές της χροιάς του κλπ) είναι καθοριστικός και μάλλον αποτελεί και λόγο που δεν μπορώ να ανεχτώ τα ντίζελ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395320
sknipper έγραψε: Πάντως η 718 από ήχο (μόνο ήχο, όχι από lag κλπ) μπορεί να μην κάνει σαν 6κύλινδρη αλλά μια χαρά είναι για 4κύλινδρη. Αλλά η σύγκριση είναι αμείλικτη. Και για μένα ο ήχος του κινητήρα όσο ανεβάζει στροφές (και οι αλλαγές της χροιάς του κλπ) είναι καθοριστικός και μάλλον αποτελεί και λόγο που δεν μπορώ να ανεχτώ τα ντίζελ.


Αυτα λιγο-πολυ ειναι γουστα, στα δικα σου αφτια μπορει να ειναι απο οκ μεχρι και πορωτικος ηχος...
Στα δικα μου προτιμω το γρυλισμα των πουσαρισμενων 4cyl inline, το οποιο ειναι και περισσοτερο...αρμονικο(?) ή με λιγοτερους/ανυπαρκτους συντονισμους-βουητο στο εσωτερικο, οσο οι στροφες πλησιαζουν στον κοφτη.

Ειναι βεβαια και ο προτερος...βιος στις Boxster/Cayman που κανει ακομα "χειροτερα" τα πραγματα.
Αν ηταν ΠΑΝΤΑ 4cyl boxer, ή τελος παντων αυτα τα τελευταια 21 χρονια που βγαινει η Boxster, ηταν απο την αρχη με μειον 2 κυλινδρους σε σχεση με τον Boxer της 911 πχ, ισως να μην ενοχλουσε τοσο, τουλαχιστον οσους ειναι φανατικοι με την φιρμα.

'Η πχ αν και η τιμη ηταν σχετικα...downsized και αντι για τα ιδια περιπου 70κ σε σχεση με την τελευταια ατμοσφαιρικη, εκανε πχ 55-60κ, -παροτι και παλι προσωπικα δεν θα την προτιμουσα,- θα θεωρουσα οτι οκ ειναι τιμια προταση, οτι καπου χανεις, καπου κερδιζεις.
Τωρα τι να την κανεις σε αυτο το στυλ αυτοκινητου την παραπανω πιο αποτομη δυναμη-ροπη? Αντι δηλαδη για περιπου 6sec τα 0-100km τα κανει σε 5sec, η "απλη"... Δεν ειναι Hot-hatch για να εχει τοση δα σημασια και προτεραιοτητα...
Τωρα Imo θεωρω οτι ειναι κοροιδια αυτος ο ηχος για 70+ χιλιαδες ευρω σπορ διθεσιο... :oops:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#395347 Οι φανατικοί με τη φίρμα είναι ... φανατικοί , μία χαρά.

Οι γνώστες ξέρουν ότι Porsche και τετρακυλινδρα πάνε wayyyyy back.

Άρα είναι θέμα προσωπικής επιλογής , κανείς στο κάτω κάτω δεν έχει ξερό και raspy ήχο όπως εκείνος ο 1.5 με τα 110 ή τα πρώτα μοτέρ της 356...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395449
georgetz έγραψε:Οι φανατικοί με τη φίρμα είναι ... φανατικοί , μία χαρά.

Οι γνώστες ξέρουν ότι Porsche και τετρακυλινδρα πάνε wayyyyy back.

Άρα είναι θέμα προσωπικής επιλογής , κανείς στο κάτω κάτω δεν έχει ξερό και raspy ήχο όπως εκείνος ο 1.5 με τα 110 ή τα πρώτα μοτέρ της 356...


Για μπες σε ξενα Fora να δεις... :whistlink:

Οι γνωστες ξερουν προφανως οτι τα τελευταια Boxer 4cyl, πανε 50φευγα χρονια πισω με την ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ RSK 718 και τις 356, αλλα και 550.
Δεν σημαινει κατι αυτο, οταν ακομα και οι περισσοτεροι 50αρηδες, 60αρηδες, (και πολυ περισσοτερο το ηλικιακο target group της συγκεκριμενης κατηγοριας σημερα) δεν προλαβαν αυτα τα αυτοκινητα στο δρομο ως καινουργια.
Ακομα και αυτες οι γενιες ξερουν πολυ καλυτερα την πρωτη Boxster του 96' με τον 2,5λιτρο 6κυλινδρο boxer.

Κοντολογις τα τελευταια και συνεχομενα 20 χρονια ακομα και οι "μικρες" Porsche, Βoxster και επειτα Cayman, ειναι ΚΑΙ αυτες συνιφασμενες με τον γνωστο ηχο, τον 6cyl boxer.

Ειναι χειροτερος ο ηχος των νεων 718 ακομα και απο την RSK , αλλα και απο τα Α110. Aν δεις-ακουσεις καποια video, δεν ειναι δυσκολο να το διαπιστωσεις. Επισης λογω ρυθμισης χαρτογραφησης για ρυπους/περιορισμο turbo lag, σε καθε αφημα του γκαζιου, ακουγεται ενα "μπερδεμα" σαν να ρεταρει ο κινητηρας (καμμια σχεση πχ με το γνωριμο πορωτικο ακουσμα των wrc του anti-lag) .
Παραλληλα σε ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων, δημιουργουνται μικροσυντονισμοι/βουητο στο εσωτερικο του αυτοκινητου.

Σαφως και ειναι θεμα προσωπικης επιλογης, αλλα το μεγαλυτερο ποσοστο των φανατικων, τουλαχιστον σε διαφορα Fora που εχω μπει, ΔΕΝ εγκρινει, δεν αποδεχεται, δεν φαινεται διατεθιμενο να πληρωσει παρομοιο αντιτιμο σε σχεση με την προηγουμενη γενια, για ενα μηχανολογικο downgrade το οποιο αλλαζει-διαφοροποιει εντελως το ηχητικο αποτελεσμα.
Ειναι πισωγυρισμα για την φιρμα και θεωρω οτι αυτο θα αποτυπωθει και στις πωλησεις των 718...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#395502 σουστόφυλλα; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#395503 Εκτιμώ ότι δεν έχει και πολύ σημασία για το αν θα προλαβεις ένα μοντέλο καινούργιο αρκεί να έχει κάτι να πει.
Κοινώς , την 550 καινούργια δεν τη πρόλαβαν αλλά τα spec της ήταν πολύ καλά τότε , ενδιαφέροντα σήμερα ενώ ή παρουσία και εμφάνιση ήταν, είναι και θα είναι διαχρονικά , εις τους αιώνας των αιώνων αμήν (έπρεπε να βάλω spoiler πιο πριν για τους άθεους του φόρουμ αλλά δε γμεις , yolo :lol: )

Στα φορά δε μπήκα να δω αλλά βλέπω τα τεστ που κερδαει , τον έντονο σχολιασμό που δέχεται , είτε καλός είτε κακός (ξέρεις τι λενε οι Αμερικάνοι γιαυτό ) , οπότε δε διαβλεπω σκοτεινό μέλλον για τον φανατικό της φίρμας όπου θα τα ξεχάσει όλα στη πορεία με ένα test drive 2ημερου :eat:

Τέλος, τεχνολογικό downgrade δεν εντοπίζω όπως σχολίασε με το τρόπο του και ο Joe Bar Team , αφού τεχνολογίες νέες φέρνει,βελτιώσεις στο στήσιμο κλπα.

Άμα δε μας αρέσει , όπως εμένα, κοιτάμε ή τα παλαιότερα ως μτχ , είτε ανταγωνισμό (m2, tt κλπα ) είτε , χμ , καλό ερώτημα ->

Τι κοιτάμε εναλλακτικά της Boxster / Cayman ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395549
georgetz έγραψε:

Στα φορά δε μπήκα να δω αλλά βλέπω τα τεστ που κερδαει , τον έντονο σχολιασμό που δέχεται , είτε καλός είτε κακός (ξέρεις τι λενε οι Αμερικάνοι γιαυτό ) , οπότε δε διαβλεπω σκοτεινό μέλλον για τον φανατικό της φίρμας όπου θα τα ξεχάσει όλα στη πορεία με ένα test drive 2ημερου :eat:


Περισσοτερο σε γιαλαντζι φανατικο παραπεμπει αυτο που λες, ή καποιον που να μην εχει ποτε, εστω μετακινηθει με μια τετοια για τουλαχιστον καμμια ωρα...

Εντελως Θεωρητικα και απο μακρια...φανατικος δηλαδη... :lol:

georgetz έγραψε: Τέλος, τεχνολογικό downgrade δεν εντοπίζω όπως σχολίασε με το τρόπο του και ο Joe Bar Team , αφού τεχνολογίες νέες φέρνει,βελτιώσεις στο στήσιμο κλπα.


Οταν στην πραξη, οι ιδιοι οι δοκιμαστες αναφερουν για την διλιτρη 718 εντονο turbo-lag στις χαμηλες στροφες και ελλειψη γενικοτερα ρυθμισιμοτητας και αμεσης αποκρισης γκαζιου σε σχεση με την προηγουμενη, αν δεν ειναι αυτο μηχανολογικο downgrade, τοτε τι ειναι? (οταν αντιστοιχα πχ η προσθηκη με δυο turbo στην βασικη 3λιτρη πλεον Carrera, αντιθετως, δεν εχει τετοια θεματα...)
Περα απο τους μικροσυντονισμους-βουητο στο εσωτερικο, σε συγκεκριμενο ευρος στροφων...

Ακομα και τα Αμερικανα, που ψωνιζουν φτηνοτερα απο εμας, τουλαχιστον τα φανατισμενα, δεν τα περνανε στο ντουκου ολα αυτα. Μενει βεβαιως να το δουμε και σε επιπεδο πωλησεων...

georgetz έγραψε: Άμα δε μας αρέσει , όπως εμένα, κοιτάμε ή τα παλαιότερα ως μτχ , είτε ανταγωνισμό (m2, tt κλπα ) είτε , χμ , καλό ερώτημα ->

Τι κοιτάμε εναλλακτικά της Boxster / Cayman ? :hmmm:


Καλα, προφανως...σε ανταγωνιστικη επιλογη καινουργιου, ειτε στα 70κ της 2λιτρης ή τα 90κ της 2,5λιτρης "S" υπαρχουν καποιες περιπτωσεις, δυο-τρεις ανεφερα προηγουμενως...Εγω αντι της "μικρης" πχ θα κατεληγα σε Μ2. :eat: Αλλιως, εαν η συζητηση αφορουσε αυστηρα την κατηγορια roadster, τοτε στην πιο...νερωμενη :lol: SLC300.
Eκτος αν η F-type roadster με το 2λιτρο, βγαινει σε κοντινα λεφτα...