- 14 Μάιος 2017, 21:30
#395236
REALZEUS έγραψε:
Οπότε καταλήγουμε σε Boxster με το χαρχαλομοτέρ. Πάντως στην Ελλάδα η δίλιτρη έχει το πλεονέκτημα των 2000 κυβικών (τεκμήριο) και φυσικά το τέλειο στήσιμο.
Οποτε ΚΑΤΑΛΗΓΕΤΕ
σε Boxster με χαρχαλομοτερ...
Εγω -στα 70κ περιπου- Μ2 θα ψωνιζα, αλλα εαν "αναγκαστικα" επρεπε να επιλεξω roadster, θα ψωνιζα ειτε 2λιτρη SLC 300, ειτε την Jaaag (αν η 2λιτρη roadster θα βγαινει εκει γυρω σε λεφτα, που δεν νομιζω) ειτε το ΤΤ Roadster.
H SLC για την ιστορια, ειναι μεν κυριως cruiser, αλλα εχει σπορ στοιχεια. Ενα 200αρι (184ps) που ειχα κανει βολτα με το AMG πακετο, μια χαρα σπορ ηταν. Εξισου σπορ και κατι λιγο παραπανω ηταν και το νεο ΤΤ Roadster (2λιτρο 230ps) μαλλον λογω πιο αναλαφρου πατηματος συγκριτικα -πιθανον ελαφρυτερο- και με λιγο πιο καλη ακαμψια αμαξωματως, τουλαχιστον οπως το αισθανθηκα εγω.
Εμφανισιακα παντως, κυριως εξωτερικα, αλλα και λογω μεταλλικης οροφης, η SLC θα ηταν μαλλον η επικρατεστερη επιλογη για εμενα...
@dimviii
Ειναι πιο γρηγορη η 718 με διαφορα απο τις απερχομενες ατμοσφαιρικες, μαλιστα λεγεται οτι ειναι πιο γρηγορη ακομα και απο την απερχομενη 981S με 3,4λιτρα και 325ps κυριως λογω του μεγαλυτερου ευρους δυναμης αλλα και σημαντικα υψηλοτερης ροπης...
Το θεμα ομως ειναι οτι με αυτα τα αυτοκινητα, δεν πας για να γραψεις χρονο πχ στην παρνηθα, ουτε για να στηνεσαι καθε τρεις και λιγο στα φαναρια. Η αισθηση του γρηγορου υπαρχει ηδη, απο τις ατμοσφαιρικες, (για τα Ελληνικα δεδομενα τουλαχιστον) εδω γινεται ακομα πιο γρηγορο, μετα απο ενα σημειο ομως, σε βαρος της συνολικης οδηγικης εμπειριας που ειχαν τα προηγουμενα Cayman/Boxster.
Εχει να κανει με την ποιοτητα/χαρακτηριστικα λειτουργιας του κινητηρα και περα απο τον εντελως διαφορετικο πλεον, τυπου σκαραβαιο-impreza ηχο, ηδη λεγεται οτι η 2λιτρη ειναι ξεκαθαρα υποδυεστερη απο την "μικρη" 2,7 στις χαμηλες και χαμηλομεσαιες στροφες με μπολικο Lag.
Αυτο ειναι κατι που ξενερωνει στην απλη μετακινηση που μοιραια θα βρισκεται συνηθως, ενω η 2,5λιτρη "S" λογω VTG (μεταβλητη γεωμετρια τουρμπινας) παροτι εξαλειφει σχεδον αυτο το φαινομενο, χανει την μεγιστη ρυθμισιμοτητα, ακριβεια και αμεση αποκριση γκαζιου που ειχε ως ατμοσφαιρικη...
Κατι που πχ ΔΕΝ ισχυει απ' οσο γραφουν με τον διτουρμπινο 3λιτρο στη νεα 911 Carrera, ενα μοτερ το οποιο λειτουργει περισσοτερο σαν μεγαλο ατμοσφαιρικο...