Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#394102 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα κλπ
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#394108 Τime out.

Η 911 Νο 1.000.000
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#394371 δεν τη αφήνουνε να αγιάσει την εταιρία μας, πάνε άλλοι και γράφουνε χρόνους γιαυτήν :(





http://www.carscoops.com/2017/05/missed ... 1-gts.html

αρθράκι απο τον Μιχάλη Καρκαφίρη που είχε τύχει να συνοδηγήσουμε σε Audi A1 πριν απο κάτι χρόνια :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#394412 στα μυνηματα κατω ενας λεει οτι εχουν ξαναστρωσει την πιστα με στρωση φρεσκια. μηπως για αυτο θα γινουν πολυ καλοι χρονοι απο εδω και περα???
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#394851 ΓΚ κοίτα τι ωραία που στα κάνει ταληράκια ο πίθηκας


:iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#394944
EDDIE_147 έγραψε:ΓΚ κοίτα τι ωραία που στα κάνει ταληράκια ο πίθηκας
:iconcool:


Αργησε λιγο...Εχουν προλαβει αλλοι, εξισου καλοι και τα εχουν πει ολα για το ξεφουσκωτο πουσαρισμενο σκαραβαιο-Impreza με το κατα τα αλλα πανεμορφο "καπακι" της ολοφρεσκιας Boxster...Αυτο δεν ειναι ηχος σπορ αυτοκινητου, αυτο ειναι ηχορυπανση...

Στα λεφτα της, χαλαρα μια Μ2 με την εξτρα εξατμιση της M-performance... :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#394945
Κίκιζας . έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:ΓΚ κοίτα τι ωραία που στα κάνει ταληράκια ο πίθηκας
:iconcool:


Αργησε λιγο...Εχουν προλαβει αλλοι, εξισου καλοι και τα εχουν πει ολα για το ξεφουσκωτο πουσαρισμενο σκαραβαιο-Impreza με το κατα τα αλλα πανεμορφο "καπακι" της ολοφρεσκιας Boxster...Αυτο δεν ειναι ηχος σπορ αυτοκινητου, αυτο ειναι ηχορυπανση...

Στα λεφτα της, χαλαρα μια Μ2 με την εξτρα εξατμιση της M-performance... :s_thumbsup
Δεν τα βρίσκω συγκρίσιμα, το ένα 2θέσιο ανοιχτό και το άλλο 4θέσιο κλειστό. Βασικά η 718 παίζει μόνη της. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει πια το S2000, η Ζ4 που δεν έχει ακόμα κατάλληλη έκδοση και η SLK σε τυχόν AMG έκδοση αν έχει είναι οι μόνες σχετικά συγκρίσιμες εναλλακτικές οι οποίες παραμένουν ένα σκαλί πιο κάτω.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#394948 Πάντως ο Harris, τα έχωσε και όταν οδήγησε την cayman s. Στο επεισόδιο 7 του extra gear οδήγησε το Audi TT RS και αφού είπε ότι αυτόν τον κινητήρα θα έπρεπε να έχει η Cayman, δήλωσε ότι ανάμεσα στα 2 θα αγόραζε μία από τις τελευταίες Cayman της προηγούμενης γενιάς!
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#394967
sknipper έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:ΓΚ κοίτα τι ωραία που στα κάνει ταληράκια ο πίθηκας
:iconcool:


Αργησε λιγο...Εχουν προλαβει αλλοι, εξισου καλοι και τα εχουν πει ολα για το ξεφουσκωτο πουσαρισμενο σκαραβαιο-Impreza με το κατα τα αλλα πανεμορφο "καπακι" της ολοφρεσκιας Boxster...Αυτο δεν ειναι ηχος σπορ αυτοκινητου, αυτο ειναι ηχορυπανση...

Στα λεφτα της, χαλαρα μια Μ2 με την εξτρα εξατμιση της M-performance... :s_thumbsup
Δεν τα βρίσκω συγκρίσιμα, το ένα 2θέσιο ανοιχτό και το άλλο 4θέσιο κλειστό. Βασικά η 718 παίζει μόνη της. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει πια το S2000, η Ζ4 που δεν έχει ακόμα κατάλληλη έκδοση και η SLK σε τυχόν AMG έκδοση αν έχει είναι οι μόνες σχετικά συγκρίσιμες εναλλακτικές οι οποίες παραμένουν ένα σκαλί πιο κάτω.


H Βoxster εκτος απο roadster, ειναι προφανως περισσοτερο σπορ, ειναι κεντρομηχανη...Η M2 ειναι σπορ κουπε με την κλασσικη μηχανολογικη διαταξη, συγκριτικα λιγοτερο σπορ...

Αμεσα συγκρισιμα δεν ειναι. Ειναι ομως και τα δυο σπορ προτασεις στα 70+ χιλιαδες ευρω. Για την ακριβεια, ΑΠΟ 70κ η 2λιτρη 718, στην χωρα και απο 90κ ευρω η 2,5λιτρη 718S που οδηγει ο CH...

Περα απο τα καμποσα review που εχω διαβσει/δει/ακουσει και για τα δυο, εχοντας οδηγικη επαφη με προηγουμενες γενιες Boxster/Cayman σε ποικιλες εκδοσεις, αλλα εστω και μια...γνωριμια με την M2, η προτιμηση μου ειναι ξεκαθαρη.

Στις σπορ επιλογες ο ηχος του κινητηρα οσο ανεβαζει στροφες, ειναι καθοριστικος...Οσο στις 6κυλινδρες Bοxer κατασκευες (με ή χωρις Turbo, οπως πχ στην νεα biturbo Carrera) o πολυ ιδιαιτερος -σημα κατατεθεν για Porsche- ηχος σε αναστατωνει, σε τσιγκλαει να κρατας/ανεβαζεις τις στροφες κινητηρα, αλλο τοσο ο νεος 4cyl Boxer σε αποθαρρυνει.

Και αυτο, δυστυχως ειναι σημαντικο μειον στην ολη οδηγικη εμπειρια.
Οσοι εχουν οδηγησει για περισσοτερο εστω απο μια ωρα, μια οποιαδηποτε 6cyl με Boxer κινητηρα Porsche, καταλαβαινουν πληρως τι εννοω...

PS. Eαν σωνει και καλα, το ερωτημα ηταν "ποιο σπορ Roadster εναλλακτικα στα 70κ και στα 90κ", στην πρωτη περιπτωση θα επελεγα την 2λιτρη SLC300 245ps -εκτος εαν η νεα 2λιτρη F-Type roadster τιμολογηθει περιπου στα ιδια, αν και απο τις μεχρι στιγμης τιμες στις 3λιτρες δεν νομιζω...- και στα 90κ θα επελεγα σιγουρα την SLC43AMG με τα 367ps απο το 3λιτρο V6 biturbo διαμαντι της...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#395107
Κίκιζας . έγραψε:Eαν σωνει και καλα, το ερωτημα ηταν "ποιο σπορ Roadster εναλλακτικα στα 70κ και στα 90κ", στην πρωτη περιπτωση θα επελεγα την 2λιτρη SLC300 245ps -εκτος εαν η νεα 2λιτρη F-Type roadster τιμολογηθει περιπου στα ιδια, αν και απο τις μεχρι στιγμης τιμες στις 3λιτρες δεν νομιζω...- και στα 90κ θα επελεγα σιγουρα την SLC43AMG με τα 367ps απο το 3λιτρο V6 biturbo διαμαντι της...


Δεν έχει τίποτα σπορ η SLC, cruiser είναι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395144
REALZEUS έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Eαν σωνει και καλα, το ερωτημα ηταν "ποιο σπορ Roadster εναλλακτικα στα 70κ και στα 90κ", στην πρωτη περιπτωση θα επελεγα την 2λιτρη SLC300 245ps -εκτος εαν η νεα 2λιτρη F-Type roadster τιμολογηθει περιπου στα ιδια, αν και απο τις μεχρι στιγμης τιμες στις 3λιτρες δεν νομιζω...- και στα 90κ θα επελεγα σιγουρα την SLC43AMG με τα 367ps απο το 3λιτρο V6 biturbo διαμαντι της...


Δεν έχει τίποτα σπορ η SLC, cruiser είναι.


Σε roadster στα λεφτα αυτα, δεν υπαρχει τιποτε πραγματικα σπορ, πλην της Boxster...Tην Z4 δεν την κοιταξα καν, δεν υπαρχει πλεον στους Ελληνικους τιμοκαταλογους...Το ΤΤS Roadster μονο παιζει, ισως αυτο και λογω δυνατοτητας επιλογης σε manual, να ηταν προτιμοτερο... :hmmm: Το 43αρι μοτορι της Merc ομως απο μονο του σχεδον προσθετει στην σπορ εμπειρια...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#395147 :lol: :lol: