Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#668545
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα
:inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#668981
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669108 :s_thumbsup

Ωραίο βίντεο. Βασικά από τα καλύτερα που έχω δει. Κάνουν ταληράκια σε πολλούς τομείς.
Πέραν της τεχνικής ανάλυσης μεταξύ 996 και 997.1, γίνεται αναφορά για την αναλογικότητα, του τι παίρνεις με την 50άρα, το υδραυλικό τιμόνι, τη μεταφορά λεπτομερειών από την άσφαλτο προς τον πωπό σου και το τιμόνι, το free-reving. Έχουν σε όλα δίκαιο.
Ένας αστερίσκος μονάχα. Όλα τα αυτοκίνητα εκείνης της 10ετίας, που είχαν σαν στόχο τη μέγιστη οδηγική απόλαυση, πρόσφεραν τα εν λόγω χαρακτηριστικά στο μέγιστο δυνατό βαθμό που γνώρισε η Αυτοκινητιστική πραγματικότητα. Πχ Alfa Romeo GTA, BMW M3 E46, Mazda RX-8, Honda S2000, είναι μερικά παραδείγματα από εταιρίες που έδιναν ως μέγιστη βάση την προσφορά σε % απόλαυση στο δρόμο. Μα ηχητικά θες; μα μοτερικά; μα αναρτησιακά; μα από τα υδραυλικά τιμόνια; Μέσα σε αυτά ήταν και τα αυτοκίνητα της Porsche σαφώς.

Επίσης όσον αφορά το daily use έχω και εδώ έναν αστερίσκο. Από εμπειρία δική μου με 997.1S με PASM, η άνεση σε daily use δεν είναι η καλύτερη. Εδώ στο βίντεο έχουμε 997.2 απλή Carrera. Θα είναι άλλο αυτοκίνητο σε άνεση γιατί η Carrera S είναι σκληρή σε αθηναϊκό δρόμο. Κουράζει. To Leon μου φάνηκε να έχει άνεση Mercedes Benz σκέψου.

Επίσης daily use και να μην έχω τις σύγχρονες ανέσεις; χμμμ... είναι λίγο κάπως.
Να έχεις μια 997.2 και ένα μικρό αμάξι πόλης; ένα Aygo; ένα VW Polo;
Να έχεις μια 993, δηλαδή κάτι πιο παλιό, πιο ανόθευτο, πιο pure και πάλι ένα αμάξι πόλης;
Να έχει μια 991 για όλα που είναι πιο σύγχρονη;
Ρητορικές οι ερωτήσεις :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 007
#669149 Busso θα παμε για κανα καφε πως το κοβεις? :offtopic:

στα ρητορικα σου ψηφιζω 993 για ολα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669151
007 έγραψε:Busso θα παμε για κανα καφε πως το κοβεις? :offtopic:

στα ρητορικα σου ψηφιζω 993 για ολα


:s_howdy
Πολύ χαίρομαι που βλέπω παλαιές και συμπαθείς επανεμφανίσεις!

Εικόναbetta lifespan
Άβαταρ μέλους
By 007
#669153
Giuseppe Busso έγραψε:
:s_howdy
Πολύ χαίρομαι που βλέπω παλαιές και συμπαθείς επανεμφανίσεις!


:twisted:

προτιμω την απλοτητα της S παντως.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669245
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#669868 Εικόνα

Εικόνα

https://www.elferspot.com/en/car/porsch ... EdmcfADTWU



Ίσως ο καλύτερος ήχος που έχει βγει ποτέ από ΜΕΚ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Αν πάμε σε γενικές περιπτώσεις υπάρχει και το Mazda 787Β και η Ferrari 412 T2 με τον 3λιτρο και μερικά άλλα αγωνιστικά.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#669876
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

Εικόνα

https://www.elferspot.com/en/car/porsch ... EdmcfADTWU



Ίσως ο καλύτερος ήχος που έχει βγει ποτέ από ΜΕΚ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Αν πάμε σε γενικές περιπτώσεις υπάρχει και το Mazda 787Β και η Ferrari 412 T2 με τον 3λιτρο και μερικά άλλα αγωνιστικά.


Συμφωνώ, αλλά μαζί με το LFA
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#669901 Ίσως ο κολοφώνας της Porsche κατά τη γνώμη μου.
Τίποτε πριν και τίποτε μετά δεν με έχει συναρπάσει τόσο από την εταιρεία , όσο η Carrera GT.

Ακόμη θυμάμαι το πεσμένο σαγόνι , όταν την είδα χύμα με Βουλγαρικές πινακίδες στο προαύλιο μιας παλιάς οικίας απέναντι από το Υγεία πολλά έτη πριν.
Περίεργη συνθήκη ,περίεργο σπίτι , περίεργος κηπουρός , περίεργα όλα , αλλά ήταν απίστευτη.

Όπως θυμάμαι και μια μάζωξη στα Μέγαρα των 4τροχών , όπου έσκασε μύτη ο Βωβός με F430 , την οποία μας δήλωσε ότι αγόρασε , λόγω της μεγάλης αναμονής της Carrera GT που περίμενε , ώστε να έχει κάτι να κυκλοφορεί ! :lol: :dizzy: :lol:
Αργότερα έμαθα ότι είχε δυσκολίες να κυκλοφορεί με την GT ,γιατί ήταν πολύ χαμηλή και έξυνε πάτωμα ακόμα και σε σημεία της Εθνικής Οδού.


Την ξαναείδα την εποχή που ζούσα Γερμανία. Τρομερή .

Παρακάτω μια εκτίμηση από τον τρομερό Harry Metcalfe (όαση στο βούρκο των αμόρφωτων και νεόπλουτων εκτιμητών , δοκιμαστών , οδηγών και δεν συμμαζεύεται).

https://www.youtube.com/watch?v=dWbjvcDML7A
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#669908 Θέμα γούστου είναι, αλλά την 918 δεν την βλέπει ούτε στα όνειρά της. Αυτό που ξεχωρίζει όμως είναι ο υστερικός V10.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#669909 Πολύ καλό αυτοκίνητο η GT αλλά για μένα η 959 ήταν το αποκορύφωμα, ενσωμάτωνε με επιτυχία (αποτέλεσμα καλύτερο από το άθροισμα) τρομερή τεχνολογία. Στην εποχή της βέβαια.

Από ήχους είμαι εύκολος, 6-8-10-12+ κύλινδροι αν είναι προσεγμένο ηχητικά καλό είναι. Ακόμα κι ένας καλός τετρακύλινδρος με χοάνες και χωρίς φιλτροκούτι μια χαρά ήχο βγάζει.