Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#489447 και αυτα στο προγραμμα ειναι οταν πιεζεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#489455
REALZEUS έγραψε:
vagmag έγραψε:γι καποιο λόγο η ιδανική γραμμή της προηγούμενης μέρας , γλιστρούσε πιο πολύ απο τα αλλα σημεία της πίστας


Φυσικά! Το στρωμένο λάστιχο γλιστράει όταν βραχεί. Για αυτό στους αγώνες βλέπεις ότι αποφεύγουν πολλές φορές την στεγνή γραμμή.


Δεν ειναι οτι γλυστραει το στρωμενο λαστιχο, αλλα οτι σε μια βρεγμενη πιστα η off-line ασφαλτος εχει ψηλότερα μικροσκοπικα "όρη" σε σχεση με την κλασσικη αγωνιστικη γραμμη η οποια δουλευεται συνεχως.
Αυτο συμβαινει γιατι η τριβη ελαστικου-δρομου ειναι αποτελεσμα 3 συνιστωσων: της κλασσικης τριβης (adhesion), της μηχανικης παραμορφωσης (deformation) και της φθορας μεσω εφελκυσμου (tearing).
Στο βρεγμενο λοιπον, η κυρια συνιστωσα που δινει την συνολικη τριβη ειναι η μηχανικη παραμορφωση, η οποια χρειαζεται μεγαλο καθετο φορτιο και ψηλα όρη στην ασφαλτο για να δουλεψει καλυτερα. Γι' αυτο και στους αγωνες χρησιμοποιουν την off-line στο βρεγμενο ΜΟΝΟ στις κλασσικες πιστες, και οχι στο monaco πχ που χρησιμοποιειται ως δρομος κανονικης κυκλοφοριας και εχει παρομοια φθορα στην ασφαλτο παντου.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#489461 Πήγαμε αδιάβαστοι ... που λένε
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#489479
Nikos! έγραψε:Ωραία πράγματα. :inlove:

Πρέπει να κανονίσω να ανέβω Σέρρες. :inlove:


Παρέα όλοι μαζί ...
Να ψήσουμε κ τον Αλεξ .
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#489480
dimviii έγραψε:μπραβο Βαγκμαγκ,το ευχαριστηθηκες,και αυτο μετραει. :thumbsup:
Την επομενη φορα εαν ειναι γνωστος αυτος με το μιτριο,πεστου να τον κανεις μια βολτα εσυ,ωστε να σου εξηγει γραμμες απο μεσα απο το αυτοκινητο σου.Θα σε βοηθησει πολυ.


Να εισαι καλα !
Ναι φιλος ειναι , κ το επόμενο που θα κάναμε ήταν αυτο , να μπει συνοδηγός ... αλλα την Κυριακή μας έβρεξε ....
next time ...
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#489481
blinkys έγραψε:@vagmag ωραίος! Να το επαναλάβεις σύντομα εύχομαι. :metalo:


Thank you !!

Ειναι πολύ καλη εμπειρία !
Με περισσότερο μυαλό πλέον χαχαχα
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#489482 Είπαμε μεγάλο σχολείο η πιστα !!!

Να είμαστε καλα , να το επαναλάβουμε !
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#490419 Να μωρέ, δεν είναι πως δεν είναι σωστή η διάταξη, απλώς κουνήσαμε λίγο το μοτέρι για να κάνουμε χώρο για τον diffuser...
:help:
https://www.roadandtrack.com/car-cultur ... e-911-rsr/
Εικόνα
That window, actually a facsimile applied to the engine cover, hides a profound change—the flat-six now sits beneath it, in front of the rear axle. In other words, this RSR is technically a mid-engine car. Purists may argue it is no longer a true 911, but the change was deemed essential to staying competitive in a fiercely contested racing class occupied by front- and mid- engine competitors like the Corvette C7.R, Aston Martin Vantage GTE, Ford GT, and Ferrari 488 GTE. Porsche Motorsport engineers felt the RSR was at a disadvantage to cars whose engine positions allowed them to better optimize their aerodynamic balance to international GTE class rules.
:s_biggrin
Για όποιον δεν κατάλαβε, η συγκεκριμένη 911 RSR έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα για να κάνει χώρο για τον diffuser λέει...
Εικόνα
:s_wink :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490421 δλδ 50 χρονια εξελιξη στους αγωνες και στο τελος αλλαξαμε θεση στο μοτερ? :(

το τρολαρισμα θα ειναι να μην σταυρωνει νικη με το μοτερ στο κεντρο. :s_sarcastic

εντιτ περιμενω μηχανολογικη ταληροποιηση Κικιζα, περι αποφασης να ξεβιδωσουν το μοτερ, απο την πισω πινακιδα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490479
Anonymous Founder έγραψε:Να μωρέ, δεν είναι πως δεν είναι σωστή η διάταξη, απλώς κουνήσαμε λίγο το μοτέρι για να κάνουμε χώρο για τον diffuser...
:help:

Για όποιον δεν κατάλαβε, η συγκεκριμένη 911 RSR έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα για να κάνει χώρο για τον diffuser λέει...


Μπαγιατικα νεα φερνεις στο προσκηνιο Γρηγορη...Περα απο δικη μου παλαιοτερη δημοσιευση, οτι η αγωνιστικη 991RSR απο το 2017 θα εχει τον κινητηρα εμπρος απο τον πισω αξονα, το πως και το γιατι το εχουν αναφερει εδω στο παρακατω Link, ηδη πριν το 2017...

https://newsroom.porsche.com/en/product ... 13145.html

Η συνεχης εξελιξη και βελτιωση, οχι μονο μεμονωμενα των αγωνιστικων 911 , αλλα και του ανταγωνισμου, στην αεροδυναμικη, παραλληλα με τους κανονισμους αλλα και περαιτερω περιθωρια βελτιωσης που υπηρχαν, οδηγησαν σε τετοια αποφαση που αφορα καποιες δεκαδες αγωνιστικες κατασκευες.

Οχι τυχαια φυσικα ολα αυτα, και ηδη εχει απαντηθει το ερωτημα του dimviii ο οποιος -για αλλη μια φορα, χωρις να το καταλαβαινει βεβαια, μενει πιο πισω απο την ουσια...ακομα και απο το...κρεμασμενο μοτερ στον πισω αξονα, των πολιτικων 911...

https://newsroom.porsche.com/en/motorsp ... 13976.html

"The new Porsche 911 RSR celebrated its historic first victory at the racetrack in the US state of Connecticut. On Saturday, Patrick Pilet and Dirk Werner won round seven of the IMSA SportsCar Championship, North America’s premier sports car race series.
The race car, which Porsche Motorsport designed from new at Weissach, had already posted three pole positions previously. In the fiercely-competitive and gripping race from start to finish, Porsche managed to beat its strong rivals from BMW, Chevrolet, Ferrari and Ford. Since Lime Rock was exclusively for GT vehicles, this meant that the Porsche pilots in the #911 Porsche 911 RSR were also the overall winners. In the second 911 RSR (#912) fielded by the Porsche GT Team, their teammates Laurens Vanthoor (Belgium) and Gianmaria Bruni (Italy) clinched second place, making the weekend perfect for Porsche with a double victory.

...και στην τελικη καμμια ταληροποιηση δεν χρειαζεται απο εμενα, οι τυποι στην Porsche, απαντουν και κλεινουν στοματα με πραξεις...Οι απανταχου υπολοιποι που ειτε δεν μπορουν να τους κερδισουν σε αγωνες, ή κατανοησουν γενικοτερα, το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να πετανε λασπη και ειρωνια...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#490505
Κίκιζας . έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Να μωρέ, δεν είναι πως δεν είναι σωστή η διάταξη, απλώς κουνήσαμε λίγο το μοτέρι για να κάνουμε χώρο για τον diffuser...
:help:

Για όποιον δεν κατάλαβε, η συγκεκριμένη 911 RSR έχει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα για να κάνει χώρο για τον diffuser λέει...


Μπαγιατικα νεα φερνεις στο προσκηνιο Γρηγορη...Περα απο δικη μου παλαιοτερη δημοσιευση, οτι η αγωνιστικη 991RSR απο το 2017 θα εχει τον κινητηρα εμπρος απο τον πισω αξονα, το πως και το γιατι το εχουν αναφερει εδω στο παρακατω Link, ηδη πριν το 2017...

https://newsroom.porsche.com/en/product ... 13145.html

Η συνεχης εξελιξη και βελτιωση, οχι μονο μεμονωμενα των αγωνιστικων 911 , αλλα και του ανταγωνισμου, στην αεροδυναμικη, παραλληλα με τους κανονισμους αλλα και περαιτερω περιθωρια βελτιωσης που υπηρχαν, οδηγησαν σε τετοια αποφαση που αφορα καποιες δεκαδες αγωνιστικες κατασκευες.

Οχι τυχαια φυσικα ολα αυτα, και ηδη εχει απαντηθει το ερωτημα του dimviii ο οποιος -για αλλη μια φορα, χωρις να το καταλαβαινει βεβαια, μενει πιο πισω απο την ουσια...ακομα και απο το...κρεμασμενο μοτερ στον πισω αξονα, των πολιτικων 911...

https://newsroom.porsche.com/en/motorsp ... 13976.html

"The new Porsche 911 RSR celebrated its historic first victory at the racetrack in the US state of Connecticut. On Saturday, Patrick Pilet and Dirk Werner won round seven of the IMSA SportsCar Championship, North America’s premier sports car race series.
The race car, which Porsche Motorsport designed from new at Weissach, had already posted three pole positions previously. In the fiercely-competitive and gripping race from start to finish, Porsche managed to beat its strong rivals from BMW, Chevrolet, Ferrari and Ford. Since Lime Rock was exclusively for GT vehicles, this meant that the Porsche pilots in the #911 Porsche 911 RSR were also the overall winners. In the second 911 RSR (#912) fielded by the Porsche GT Team, their teammates Laurens Vanthoor (Belgium) and Gianmaria Bruni (Italy) clinched second place, making the weekend perfect for Porsche with a double victory.

...και στην τελικη καμμια ταληροποιηση δεν χρειαζεται απο εμενα, οι τυποι στην Porsche, απαντουν και κλεινουν στοματα με πραξεις...Οι απανταχου υπολοιποι που ειτε δεν μπορουν να τους κερδισουν σε αγωνες, ή κατανοησουν γενικοτερα, το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να πετανε λασπη και ειρωνια...


edit mod[mod]

τα λινκ που εβαλες της πορσε απλα κανουν μια αναφορα στην αλλαγη θεσης του κινητηρα,χωρις να ταληροποιουν το γιατι και πως.Ειναι χτισμενο για τυπους σαν και εσενα δλδ,που εχουν καταπιει αμασητο το παπα του ''θρυλου'' Ρερλ Νιρμπουγκρινγκ κλπ και δεν πρεπει να χαλασουν το ονειρο της 911.
Το λινκ του ΗΦ τα ταληροποιει αρκετα καλα τα πως και γιατι εγινε η αλλαγη,αλλα μην μπεις στο κοπο να τα διαβασεις.Στα εχω πει πριν πολλα χρονια,αλλα δεν λες να νιωσεις με τιποτα.
edit mod.Πιο όμορφα![mod]
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490516
dimviii έγραψε:
παλι σαχλαμαρα στο φουλ? Γκωσαμε!

τα λινκ που εβαλες της πορσε απλα κανουν μια αναφορα στην αλλαγη θεσης του κινητηρα,χωρις να ταληροποιουν το γιατι και πως.Ειναι χτισμενο για τυπους σαν και εσενα δλδ,που εχουν καταπιει αμασητο το παπα του ''θρυλου'' Ρερλ Νιρμπουγκρινγκ κλπ και δεν πρεπει να χαλασουν το ονειρο της 911.
Το λινκ του ΗΦ τα ταληροποιει αρκετα καλα τα πως και γιατι εγινε η αλλαγη,αλλα μην μπεις στο κοπο να τα διαβασεις.Στα εχω πει πριν πολλα χρονια,αλλα δεν λες να νιωσεις με τιποτα.
Συνεχισε τη σαχλαμαρα τωρα.


Μα δεν καταλαβαινεις μανα μου και ποτε δεν θα καταλαβεις, γιατι εχεις μαθει να κοιτας το δεντρακι απεναντι σου, αλλα ποτε ολοκληρο το δασος γυρω του...

Η ταληροποιηση τους γινεται στην πραξη. Παραμενουν συνεχεια στο προσκηνιο. Εσυ δεν το καταλαβαινεις γιατι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να το δεις. Δεν ενημερωνεσαι, δεν εχεις κατσει να δεις εστω απο περιεργεια ποσους αγωνες και για ποσα χρονια κερδιζει η εκαστοτε 911 σε σχεση με αλλα σπορ αυτοκινητα.

Το link του HF βγηκε ενα χρονο μετα απο τις επισημες ανακοινωσεις της φιρμας...Τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια...

Γιατι εγινε η αλλαγη? Ειπε κανεις οτι ΔΕΝ ειναι λαθος η διαταξη? ΟΧΙ!
Μπορουσε ΤΟΣΑ χρονια (απο το 64' μεχρι και το 16') να κερδιζει ΚΥΡΙΩΣ η εκαστοτε 911 στους αγωνες τον ανταγωνισμο? ΜΠΟΡΟΥΣΕ!
Ε, ηρθε η ωρα για την φιρμα, για να συνεχιζει την επιτυχημενη πορεια της 60 ετων και βαλε στον μηχανοκινητο και να εχει ΠΡΩΤΙΕΣ, να βαλει μπροστα απο τον πισω αξονα το μοτερ, να υιοθετησει δηλαδη την ΙΔΑΝΙΚΗ κατανομη για ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ αγωνες οπως στην κατηγορια LM series.

Μεχρι στιγμης στις πολιτικες εκδοσεις, με την τρεχουσα εξελιξη τεχνολογιας και ανταγωνισμου, ΔΕΝ χρειαζεται να βαλει το μοτερ εμπρος απο τον πισω αξονα (ηδη εχει μετακινηθει περιπου 8cm πιο μπροστα στην 991 σε σχεση με την 997, συν λιγο μεγαλυτερο μεταξονιο, συν μετατροχια, πλεον συν 4διευθυνση στις 991.2) καθοτι στις τωρινες διαστασεις και σχημα, εαν εκανε κατι τετοιο, ΔΕΝ θα μπορουσε να διατηρησει τα δυο μικρα καθισματα πισω, κατι που ειναι σημα κατατεθεν για την 911...

Τα εχω γραψει και στο παρελθον, τα εχει αναλυσει και ο djet , το πως και γιατι συνεχιστηκε ολη αυτη η ιστορια με το μοτερ πισω απο τον πισω αξονα, αλλα ειτε ΔΕΝ θες να καταλαβεις, ειτε δεν μπορεις, σαν το ξυλο το απελεκητο.

Ε, λοιπον μην καταλαβεις ποτε, δεν πειραζει, αλλα καθε φορα που θα μειωνεις, θα τρολλαρεις και θα ειρωνευεσαι την καθε 911, θα ερχονται ΤΑΠΕΣ, οπως καλη ωρα το link με τις πρωτες κιολας νικες με τις καινουργιες RSR ...

edit mod. Μιλήστε και οι δύο ανθρώπινα.[mod]
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#490517 ...και κατι για αυτους που ΘΕΛΟΥΝ να καταλαβουν περισσοτερα, ακομα και μεσα απο το Link που εβαλε ο HF:

1) "Porsche Motorsport engineers felt the RSR was at a disadvantage to cars whose engine positions allowed them to better optimize their aerodynamic balance to international GTE class rules."

2)"With that in mind, the primary goal of moving the RSR’s engine was to improve rear downforce and subsequently reduce rear-tire wear over the course of a driving stint"

3)'This iteration is only incrementally faster than its predecessor, but it’s easier to drive quickly, consistently, and comfortably for hours at a time."

4)"Trademark-911 rear-weight bias and corner-exit traction remain, but, thanks to improved downforce, aggressive corner exits no longer come at the cost of rear-tire life.