Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682540
EDDIE_147 έγραψε:Μιλάμε για άλλους οδηγούς, άλλες συνθήκες, άλλες πίστες (στις οποίες μπορεί η επιπλέον δύναμη να παίζει ή όχι ρόλο).
Άρα δυο τινά --> ή η πόρτσε έχει αναθέσει στο Θωμά Μητρόπουλο όλες τις χρονομετρήσεις στην υφήλιο ή ότι απλά ανά περίπτωση (ίδια πίστα - ίδιος οδηγός - ίδιες συνθήκες) η κόξτερ είναι έστω και λίγο γρηγορότερη της Alpine.


δλδ επειδη αλλες συνθηκες οδηγοι πιστα η 2λιτρη μποξτερ των 300 ιππων το ιδιο γρηγορη με την 4λιτρη των 400 ιππων,οταν εχουν 3 δευτερα διαφορα στο 0-200 απεναντι στο αλπιν.
Το θεωρεις φυσιολογικο και λογικο δλδ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#682544 Από τη στιγμή που συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα δεν ξέρω πως εξηγούνται οι χρόνοι.
Αν υπήρχε χρόνος και των 3 αυτοκινήτων στην ίδια πίστα θα έβγαζε λίγο περισσότερο νόημα.
Πχ






Μανουάλια οι κόξτερ, αυτόματη η Alpine.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682547 Υπάρχει και μια άλλη εξήγηση.
Τα άλογα της Αλπίν να είναι μουσαντένια.
Πιθανότητα 97,5%
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682553
Giuseppe Busso έγραψε:Υπάρχει και μια άλλη εξήγηση.
Τα άλογα της Αλπίν να είναι μουσαντένια.
Πιθανότητα 97,5%


πως ειναι δυνατον να ειναι μουσαντενια οταν ειναι τοσο κοντα στην 4λιτρη των 400 ιππων?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682555
EDDIE_147 έγραψε:Από τη στιγμή που συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα δεν ξέρω πως εξηγούνται οι χρόνοι.

καθολου ανομοια δεν ειναι,εαν θελεις να δεις με ανοιχτα ματια.
EDDIE_147 έγραψε:ΑΑν υπήρχε χρόνος και των 3 αυτοκινήτων στην ίδια πίστα θα έβγαζε λίγο περισσότερο νόημα.
Πχ






Μανουάλια οι κόξτερ, αυτόματη η Alpine.


εδω βλεπουμε διαφορα 5 δευτερα στην ιδια πιστα η μικρη 2λιτρη μποξτερ με την μεγαλη 4λιτρη.
Στα τεστ που συζηταμε οπου εχω την ενσταση γιατι δεν υπαρχει αυτη η διαφορα?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682558 Εγώ δεν κατάλαβα γιατί έχεις φάει τέτοιο σκάλωμα;

Μια χαρά αμάξι είναι η Αλπίν. Τέλειο και κουκλί βασικά. Αλλά η ακριβότερη 718 GTS είναι καλύτερη, έστω και στα σημεία.
Τι σημασία έχει όμως αν και από τα δύο απολαμβάνεις στο μέγιστο οδηγική ευχαρίστηση;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#682563 Υπάρχει μια άλλη εξήγηση --> η Alpine να μην είναι τόσο εύκολη όσο η κόξτερ.
Θυμίζω πρώτη κόξτερ S vs ζετέσσερο Μ

https://fastestlaps.com/comparisons/hfr4c3655ez5

50 άλογα διαφορά και σε κάποιες πίστες η κόξτερ είναι πιο γρήγορη.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#682565 Το δικό μου point είναι ότι εγώ προσωπικά θα αγόραζα αυτό που μου άρεσε. Ξεκάθαρα.

Σίγουρα δεν θα επέλεγα ένα εκ των δύο, αποκλειστικά και μόνο γιατί κάνει καλύτερους χρόνους σε μερικές πίστες.
Ή για να το θέσω αλλιώς, οι χρόνοι ανά τον κόσμο, δεν θα ήταν deal breaker.

Θα το αγόραζα με γνώμονα την εμφάνιση και τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση και απόλαυση.

Οκ, θα πάρεις ένα εκ των δύο αυτοκινήτων και θα βγεις στο δρόμο. Ούτως ή άλλως θα είσαι ο πιο γρήγορος από το 99,99% των αυτοκινήτων και αυτό ισχύει γιατί στο δρόμο δεν "κερδίζει" όποιος έχει "καλύτερο" αμάξι αλλά και όποιος παίρνει τα μεγαλύτερα ρίσκα.

Ξαναλέω στο Ντίμη πιστεύω πως η Porsche έχει βρει έναν μαγικό ζωμό που η ταμπακιέρα της στο τέλος φαίνεται πιο πλήρης, πιο έξυπνη σαν επιλογή, πιο σωστή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Αλπίν δεν είναι ένα εξαιρετικό project. Αν από αυτό πιστεύεις ότι κατηγορώ την Αλπίν... :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682568
Giuseppe Busso έγραψε:Εγώ δεν κατάλαβα γιατί έχεις φάει τέτοιο σκάλωμα;

κανενα σκαλωμα,απλα να ανοιξω λιγο τους οριζοντες της σκεψης.

Giuseppe Busso έγραψε:Μια χαρά αμάξι είναι η Αλπίν. Τέλειο και κουκλί βασικά. Αλλά η ακριβότερη 718 GTS είναι καλύτερη, έστω και στα σημεία.
Τι σημασία έχει όμως αν και από τα δύο απολαμβάνεις στο μέγιστο οδηγική ευχαρίστηση;


εγω παντως απο τα τεστ δεν καταλαβα οτι ειναι μια χαρα αμαξι η αλπιν.
Ενα τριμπουρδελο και μισο ειναι,οταν χανεις απο την 250 κιλα βαρυτερη μποξτερ,που ειναι και σημαντικα αργοτερη 1,5 δευτερο στο 0-200.
Αυτο λενε τα λινκακια που βαλατε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682570
Giuseppe Busso έγραψε:Ξαναλέω στο Ντίμη πιστεύω πως η Porsche έχει βρει έναν μαγικό ζωμό που η ταμπακιέρα της στο τέλος φαίνεται πιο πλήρης, πιο έξυπνη σαν επιλογή, πιο σωστή. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η Αλπίν δεν είναι ένα εξαιρετικό project. Αν από αυτό πιστεύεις ότι κατηγορώ την Αλπίν... :(


καποιος κακεντρεχης θα μπορουσε να πει οτι η αλπιν βρηκε τον μαγικο ζωμο πολυ γρηγορα σε συγκριση με την πορσε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#682572
EDDIE_147 έγραψε:Υπάρχει μια άλλη εξήγηση --> η Alpine να μην είναι τόσο εύκολη όσο η κόξτερ.


δεν ειδα πουθενα να αναφερετε οτι ειναι δυσκολοοδηγητη η αλπιν.ισα ισα που σχεδον ολοι αναφερουν οτι ειναι πιο διασκεδαστικη.
EDDIE_147 έγραψε:Θυμίζω πρώτη κόξτερ S vs ζετέσσερο Μ

https://fastestlaps.com/comparisons/hfr4c3655ez5

50 άλογα διαφορά και σε κάποιες πίστες η κόξτερ είναι πιο γρήγορη.

ε φαντασου τωρα να βρισκαμε και καποια αλλα τεστ με μια 2λιτρη ζ4 vs μποξτερ και να ειχαν ιδια διαφορα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#682582 Στην ίδια πίστα τουλάχιστον η Alpine S είναι στα ίδια (δεν λέω πιο αργή) από την πιο αδύναμη κόξτερ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#683042
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#684238 :inlove:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

2008 - Porsche 550one The Little Bastard
Design by Walter De Silva, Peter Wauda, Christian Felske, Romi Rost.
Project wanted by Prof Dr Ing Ferdinand Piech and never revealed to the public.


https://twitter.com/MechDesignxyz/statu ... 7320321024
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#684339