Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628378
Deleted User 1 έγραψε:Τι πιθανότητες δίνετε στο να έχει έστω και μέτρια ηχομόνωση το πλέον ολοκληρωμένο premium GT της αγοράς?


Stefan αυτο δε ειναι επιχειρημα,αστοχιες υπαρχουν και στις καλυτερες οικογενειες.
Φαντασου καποιος να ρωταγε τι πιθανοτητες δινεται σε αυτο το ολοκληρωμενο σπορ/σενταν/κουπε να σκορπαει μεταλλα στο δρομο/να σχιζει σασι κλπ.
και ομως συμβαινουν.
Επι της ουσιας,οτι ''αστοχια'' και να συμβει σε μια 911,δεν θα την ακουμπησει.Βαρια η φανελα και ο μυθος γυρω απο αυτην.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#628379 Το μεγάλο της πρόβλημα πως προέκυψε ;

Από τη διαφορά των 55kg η από τα σχόλια κάτω από το βίντεο ; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#628381 Επιχείρημα δεν ξέρω αν είναι, είναι πάντως κοινή λογική. Πολύ άνετα θα κράταγα μικρό καλάθι για τις μηχανολογικές λύσεις της (όποιας) 911 και την αξιοπιστία της. Αντίθετα σε θέματα όπως η ηχομόνωση που απλά βάζεις ένα γνωστής αποτελεσματικότητας υλικό επιπλέον και τέλος, είναι πρακτικά αδύνατο να πάει κάτι στραβά. Ειδικά εάν έχεις και την προϊστορία με το μέρος σου, η οποία λέει ότι στο τελευταίο πράγμα που πάσχει (για GT) μία 911 είναι η ηχομόνωση.

Οπότε επειδή αστοχία δεν μπορεί να υπάρχει σε τέτοια θέματα, θεωρώ απίθανο να έχει γίνει cost cutting τέτοιου βαθμού στο συγκεκριμένο τομέα που όντως να υπάρχει επιδείνωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#628383
Deleted User 1 έγραψε:Τι πιθανότητες δίνετε στο να έχει έστω και μέτρια ηχομόνωση το πλέον ολοκληρωμένο premium GT της αγοράς?

Επίσης το συγκρίνουμε με τί? Με Cullinan ή με ένα Μ8 ασούμε?


Ολα τα 911 κανουν θορυβο αλλοιως δεν θα ηταν 911.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#628400 Το παν είναι να μπορεί να ακολουθεί την κίνηση.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#628405 Ότι διαβάζω από ´δω κι από ´κει.
Ότι γράφω σε φόρουμς το γνωρίζω πολύ καλά αλλιώς ΔΕ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#628415
red_monster έγραψε:Το μεγάλο της πρόβλημα πως προέκυψε ;

Από τη διαφορά των 55kg η από τα σχόλια κάτω από το βίντεο ; :dizzy:


Πάντως red δεν έγραψα για μεγάλο πρόβλημα αλλά για ένα μειονέκτημα. Συγγνώμη αν σου έφερε σύγχυση το συντακτικό.
Δέχομαι να ήταν λάθος ακόμη και η χρήση της λέξης "μειονέκτημα".

Πχ στο car&driver

https://www.caranddriver.com/reviews/a3 ... mPhikdOnec

γράφει κάποια στιγμή προς το τέλος
a slight decrease in NVH


είδα και το βίντεο του Metcalfe, που δεν ξέρω αν τον παρακολουθείς, αλλά ο τύπος έχει οδηγήσει οτιδήποτε σχεδόν υπάρχει σε ρόδα, και σίγουρα δεν λέω ότι είναι ο Θεός αλλά είναι γενικά cool και αν δεις το βίντεο λέει και για άλλο μειονέκτημα στην 992, αυτή τη φορά εργονομικό όσο αφορά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που δεν είναι πλήρως ορατώς από τη θέση οδήγησης. Γενικά ούτε και αυτό το λέω σαν θέσφατο του Harry. Απλά όντως έκανε εντύπωση (αρνητική προφανώς) αυτό το βουητό. Δεν είναι η πρώτη 911 S model που οδηγεί προφανώς.

Γράφει επίσης κάποια στιγμή στο C&D
This 911 is the first of its generation and it's a spectacular car, only marginally better in some areas and marginally worse in others.


Kαι προφανώς δεν μέμφομαι την εταιρία. Είμαι σίγουρος ότι αν όντως υπάρχει κάποιο θέμα που δεν αρέσει (ίσως) στην πελατεία της μάρκας, αυτοί θα το διορθώσουν. Αν υπάρχει, ξαναλέω.

Ελπίζω να σε κάλυψα και καλό θα είναι να μην υπάρχουν υπαινιγμοί.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#628416 Κανένα υπονοούμενο, ρώτησα ξεκάθαρα πως προέκυψε ο συλλογισμός
Αύξηση βάρους-μείωση ηχομόνωσης-έντονο βουητό-σημαντικό μειονεκτικά

Αλλά πλέον με κάλυψες
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628450
dimviii έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Τι πιθανότητες δίνετε στο να έχει έστω και μέτρια ηχομόνωση το πλέον ολοκληρωμένο premium GT της αγοράς?


Stefan αυτο δε ειναι επιχειρημα,αστοχιες υπαρχουν και στις καλυτερες οικογενειες.
Φαντασου καποιος να ρωταγε τι πιθανοτητες δινεται σε αυτο το ολοκληρωμενο σπορ/σενταν/κουπε να σκορπαει μεταλλα στο δρομο/να σχιζει σασι κλπ.
και ομως συμβαινουν.
Επι της ουσιας,οτι ''αστοχια'' και να συμβει σε μια 911,δεν θα την ακουμπησει.Βαρια η φανελα και ο μυθος γυρω απο αυτην.


Ντίμη μήπως μπερδεύεις πόρτσε με μιτρία;
Άβαταρ μέλους
By GTS
#628464
red_monster έγραψε:Κανένα υπονοούμενο, ρώτησα ξεκάθαρα πως προέκυψε ο συλλογισμός
Αύξηση βάρους-μείωση ηχομόνωσης-έντονο βουητό-σημαντικό μειονεκτικά

Αλλά πλέον με κάλυψες


Υπαρχει ενα νεο βιντεο του gatewayer αυτος λεει η αυξηση βαρους ειναι απο το καινουριο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, ο θορυβος εχει μειωθει λογω φιλτρου και γενικα δεν του αρεσει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#628477
EDDIE_147 έγραψε:
dimviii έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Τι πιθανότητες δίνετε στο να έχει έστω και μέτρια ηχομόνωση το πλέον ολοκληρωμένο premium GT της αγοράς?


Stefan αυτο δε ειναι επιχειρημα,αστοχιες υπαρχουν και στις καλυτερες οικογενειες.
Φαντασου καποιος να ρωταγε τι πιθανοτητες δινεται σε αυτο το ολοκληρωμενο σπορ/σενταν/κουπε να σκορπαει μεταλλα στο δρομο/να σχιζει σασι κλπ.
και ομως συμβαινουν.
Επι της ουσιας,οτι ''αστοχια'' και να συμβει σε μια 911,δεν θα την ακουμπησει.Βαρια η φανελα και ο μυθος γυρω απο αυτην.


Ντίμη μήπως μπερδεύεις πόρτσε με μιτρία;


τιποτα δεν μπερδευω.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#628482 Σχισμένα σασί = πεεμβέ

Σωστά;