Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#289747 Κι αν ανοίξουμε το λινκ, διαβάζουμε ενδιαφέρον πραγματάκια:

I've heard and seen reports of this failure after severe impacts to the wheels. Not from hitting a "pothole". Would like the see the wheel and tire from this vehicle.

Και...

Photo was taken at a Northern California Porsche dealership. Damage was apparently done on a curb at Thunderhill.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#289838 Όπως και να έγινε το κακό, κρατήρας, πεζοδρόμιο με χίλια κλπ θα ήθελα να είχε αστοχήσει κάτι άλλο και όχι το σημείο στήριξης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#289856 στα αυτοκινητα αυτα που εσχισαν οι θολοι,η πορσε τι κανει? αλλαζει θολους κοβοντας το αυτοκινητο?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#289896 [url]rennlist.com/forums/gt4/948382-strut-tower-failure-4.html#post13525138[/url]
Εδώ τα εξηγεί όλα.

< Note 2 >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#289907
JasonLouk έγραψε:

Επιχειρηματολογια καφενειου. Γενικα διάβασε το link του Ντίνου και ξαναδες την χρησιμότητα του post σου

< >


...ησουν πριν σε καποιο Forum δικηγορων και μετα μπηκες εδω και μπερδευτηκες? :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#289908
sknipper έγραψε:Όπως και να έγινε το κακό, κρατήρας, πεζοδρόμιο με χίλια κλπ θα ήθελα να είχε αστοχήσει κάτι άλλο και όχι το σημείο στήριξης.


Αν οι τροχοι δεν ηταν σφυρηλατοι, πιθανοτατα αυτος κατω απο την αναρτηση που εσπασε τον θολο, θα ειχε παρει τα μεγαλυτερα ποσοστα παραμορφωσης-στρεβλωσης, ισως να εσπαγε και ολοκληρη η ζαντα...

Απο αυτα που ειδα και διαβασα, για εμενα ειναι πιθανοτατα ο συνδυασμος της σφυρηλατης ζαντας, το χτυπημα στο συγκεκριμενο κερμπ (υπαρχει φωτο αραγε) με τον τροχο υπο γωνια (εφοσον ισχυει οτι ο οδηγος στιγμιαια αφαιρεθηκε αφου αφησε καποιον αριστερα του να προσπερασει και βγηκε λιγο περισσοτερο, στο εξωτερικο της στροφης, χτυπωντας στο κερμπ...) και ενδεχομενως τοση ταχυτητα και κλιση της στροφης ωστε το λαστιχο να εχει ηδη "μαγουλιασει" την στιγμη που βρισκει ο τροχος στο κερμπ...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By nass
#289913 Οτι και να έγινε διαφωνείς ότι είναι απαράδεκτο και αδικαιολόγητο που ξηλώθηκε ο θόλος δηλ. δομικό στοιχείο του αυτοκινήτου ? :omg:

(Επειδή το ανέφερε κάποιος: στα 206WRC το 1999 στο Ακρόπολις δεν είχαν ξηλωθεί οι θόλοι αλλά τα top mount είχαν βγει από τους θόλους)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#289928 Έχω δεί σε αρκετά αυτοκίνητα να κόβονται οι θόλοι σε πολύ χαμηλότερο σημείο από εκείνο της στήριξης των top mounts, είτε γιατί υπάρχει σε κάποιο σημείο του πύργου μια τρύπα για κλίπ ή για λαμαρινόβιδα ή πριτσίνι που στηρίζει ένα ταμπελάκι κλπ.

Αυτό σημαίνει ότι στο σημείο εκείνο υπάρχουν κραδασμοί από την ανάρτηση, κραδασμοί που προέρχονται από την κίνηση του τροχού εμπρός - πίσω - δεξιά - αριστερά η οποία είναι σημαντική και μέσω του ΜακΦέρσον κουνάει όλο τον θόλο από το σημείο στήριξης του top mount ( εξαρτάται και από την στήριξη του πύργου στο κομμάτι του ( σασί ) που προεκτείνεται κάτω από το πάτωμα μέχρι τον προφυλακτήρα, υτό είναι ένα διαμορφωμένου σχήματος λαμαρινένιο κουτί που επάνω του στηρίζεται ο λαμαρινένιος θόλος και ο πύργος ο οποίος συνήθως στηρίζεται και στον καθρέφτη.

Η κίνηση αυτή του πύργου του θόλου έχει αφετηρία το top mount έτσι το σημείο που στηρίζεται το top mount στην πράξη αποδεικνύεται ότι ταλαιπωρείται και όταν υπάρξει απότομα μεγάλο κάθετο φορτίο η ήδη ταλαιπωρημένη λαμαρίνα κόβεται σε εκείνο το σημείο.

Η κορυφή του πύργου που στηρίζεται το top mount είναι μια λαμαρίνα με μια μεγάλη τρύπα στο κέντρο και 3 ή 4 μικρότερες, δηλαδή δεν είναι ένα σημείο πολύ δυνατό, όλο αυτό το σημείο δονείται αφού εκεί ξεθυμαίνουν οι κινήσεις του τροχού, είναι σαν να έχεις ένα κομμάτι λεπτή λαμαρίνα και να το λυγίζεις συνεχώς στο ίδιο σημείο, κάποτε θα κοπεί, έτσι και οι πύργοι στις αναρτήσεις, αδυνατίζουν καί όταν δεχθούν μεγάλο φορτίο κόβονται.

Είναι δουλειά των κατασκευαστών να διορθώσουν το πρόβλημα με διαφορετική σχεδίαση γιατί αν ενισχυθεί μόνο τοπικά εκείνο το σημείο χωρίς περαιτέρω μελέτη οι κραδασμοί θα οδεύσουν αλλού και ή θα αποσβεσθούν ή θα κόψουν άλλο σημείο του πλαισίου, αυτό όμως θέλει μελέτη από τους κατασκευαστές, ΟΚ αν κοβόταν σε δικό μου αυρτοκίνητο θα το μπάλωνα και θα το παρακολουθούσα, εδώ μιλάμε για κατασκευαστική αστοχία σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα αφού δεν συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα.

Παρακολουθώντας τις φωτό βλέπω ότι ο πύργος είναι στον αέρα ουσιαστικά και ευπρόσβλητος στις δονήσεις του τροχού, δεν είναι πακτωμένος ο πύργος δηλαδή το πίσω μέρος επάνω στον καθρέφτη που θα του προσέφερε μια extra στήριξη.

Στο δικό μου που ο πύργος στηρίζεται στον καθρέφτη έιχα πέσει σε χοντρή λακκούβα 2 φορές, την μία φορά σκίστηκε το λάστιχο έσπασε η ζάντα και στο ψαλίδι σκίστηκαν τα σημεία στήριξης του silent block, και την άλλη φορά στράβωσαν οι κάτω βαλβίδες του αμορτισέρ αλλά ο πύργος δεν έπαθε τίποτα γιατί είναι σφαιρικά στηριγμένος και δεν ταλαντώνεται συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#289930 Mιας και αναφέρθηκε το WRC, εκεί, ειδικά σε κάτι αγώνες όπως Φινλανδία τα άλματα είναι αρκετά που σημαίνει ότι στην προσγείωση η κάθετη δύναμη είναι τεράστια. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μιλάμε για πακτωμένους πύργους ή οποιαδήποτε άλλη ενίσχυση;
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#289957
panos2171 έγραψε:Mιας και αναφέρθηκε το WRC, εκεί, ειδικά σε κάτι αγώνες όπως Φινλανδία τα άλματα είναι αρκετά που σημαίνει ότι στην προσγείωση η κάθετη δύναμη είναι τεράστια. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μιλάμε για πακτωμένους πύργους ή οποιαδήποτε άλλη ενίσχυση;


Στα αυτοκίνητα των ράλυ οι πύργοι ενώνονται απευθείας με το υπόλοιπο κλουβί σε ένα μεγάλο χωροδικτύωμα και οι δυνάμεις μοιράζονται.

Δες εκεί που έβαλα τα κίτρινα βέλη πως είναι κλειιδωμένος ο πύργος με σωληνωτές κόντρες που αποτελούν το χωροδικτύωμα.

Εικόναfree image hosting
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#289964
mirage έγραψε:[url]rennlist.com/forums/gt4/948382-strut-tower-failure-4.html#post13525138[/url]
Εδώ τα εξηγεί όλα.

< Note 2 >


εδω λεει οτι πας στη πορσε ,σου κοβουν τον θολο και σου βαζουν καινουριο ιδιο ακριβως με αυτο πυ σχιστηκε.
ωραια φαση,να εχεις gt4 /gt3 rs να σου κοπει ο θολος ανεβαινωντας σε κερμπ,να γλυτωσεις τις τουμπες μεσα στην πιστα,να πας να σου κοψουν το αυτοκινητο πανω σε καλιμπρα,να σου βαλουν τα ιδια ακριβως ανταλλακτικα που σχιστηκαν.
Οπως λεει και ο Κostis σιγα,και το ταμπλω του Κρουιζερ τριζει. :lol: :lol:

@Κικιζας
δεν υπαρχουν δικαιολογιες για αυτη την απαραδεκτη ζημια. Προφανως στη προσπαθεια να βγει ελαφροτερη,εγιναν εκπτωσεις σε τομεις που δεν επρεπε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#289965
21 quadra έγραψε:
panos2171 έγραψε:Mιας και αναφέρθηκε το WRC, εκεί, ειδικά σε κάτι αγώνες όπως Φινλανδία τα άλματα είναι αρκετά που σημαίνει ότι στην προσγείωση η κάθετη δύναμη είναι τεράστια. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μιλάμε για πακτωμένους πύργους ή οποιαδήποτε άλλη ενίσχυση;


Στα αυτοκίνητα των ράλυ οι πύργοι ενώνονται απευθείας με το υπόλοιπο κλουβί σε ένα μεγάλο χωροδικτύωμα και οι δυνάμεις μοιράζονται.

Δες εκεί που έβαλα τα κίτρινα βέλη πως είναι κλειιδωμένος ο πύργος με σωληνωτές κόντρες που αποτελούν το χωροδικτύωμα.

Εικόναfree image hosting


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#289973
21 quadra έγραψε:
panos2171 έγραψε:Mιας και αναφέρθηκε το WRC, εκεί, ειδικά σε κάτι αγώνες όπως Φινλανδία τα άλματα είναι αρκετά που σημαίνει ότι στην προσγείωση η κάθετη δύναμη είναι τεράστια. Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μιλάμε για πακτωμένους πύργους ή οποιαδήποτε άλλη ενίσχυση;


Στα αυτοκίνητα των ράλυ οι πύργοι ενώνονται απευθείας με το υπόλοιπο κλουβί σε ένα μεγάλο χωροδικτύωμα και οι δυνάμεις μοιράζονται.

Δες εκεί που έβαλα τα κίτρινα βέλη πως είναι κλειιδωμένος ο πύργος με σωληνωτές κόντρες που αποτελούν το χωροδικτύωμα.

Εικόναfree image hosting


Ενδιαφέρον. Πόσο δύσκολο είναι να γίνει κάτι τέτοιο σε ένα αυτοκίνητο που ναι μεν είναι πολιτικό αλλά προορίζεται για πίστα; Μιλάμε δηλαδή για απαράδεκτες καταστάσεις να μην υπάρχει ενίσχυση σε έναν τέτοιο θόλο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#289984
dimviii έγραψε:Οπως λεει και ο Κostis σιγα,και το ταμπλω του Κρουιζερ τριζει. :lol: :lol:

Καλά πούλα τις γιαπωνέζικες μετοχές πρώτα :lol: :lol:
Ωπ συγνώμη ανέφερα τη λέξη Ιαπωνικός.Δε μπορουμε να κάνουμε κριτική,απαγορευεται... :(