Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395554
Dimsabas έγραψε:Ή εμπιστευόμαστε τη γνώμη του Γεωργιάδη που λέει ότι είναι σούπερ.


Τον σεβομαι και τον διαβαζω, αν και στο συγκεκριμενο Review, απ' οτι γραφονται στα σχολια, δεν ειχαν καν χρονο για να κανουν μετρησεις...

Προσωπικα εμπιστευομαι ομως αρκετα και την γνωμη του Aγγλικου evo:

"What’s it like to drive?

Disappointing. Underwhelming. Soul destroying. All words and phrases I never thought I’d write about a Porsche sports car, but the 2-litre Boxster is a poor Porsche and the disappointment focuses on the moment the engine starts.

If you, or a friend, ever owned an air-cooled VW Beetle you’ll immediately recognise the unsophisticated clatter when you hear a 2-litre Boxster for the first time. Unfortunately it’s no better from inside, where the tone switches from that of a Beetle run on a student’s budget to an Impreza turbo with a blown exhaust.

Normally, in these situations things improve when the engine’s under load, but even Porsche hasn’t managed to pull off the impossible here. On the move the engine sounds broken, like it’s dropped a valve or two.

Then there’s the throttle response, which is far slower than expected and when hooked up to the PDK ’box brings the very worst out of the double-clutch unit.

...The engine’s turbocharged characteristics just don’t suit the car. The mountain of torque arrives with a thump and pushes through to 4500rpm but it’s only when the engine starts to reach its peak above 5000rpm does it begin to perform as you expect and want it to.

And that engine sound? Sadly it doesn’t get any better, actually it gets worse because at high engine speeds the flat-four just drones on and on and on…

Το χρυσωνει το χαπι παντως... :lol:

So the engine’s pretty awful, but thankfully Porsche hasn’t ruined the rest of the car."

http://www.evo.co.uk/porsche/boxster/17 ... lways-turn
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#395560 - Γιαλαντζι φανατικό δε λες κάποιον που τουλάχιστον δίνει ένα 2ήμερο για αν οδηγήσει ένα αυτοκίνητο , ενημερώνεται μαθαίνει , υποστήρίζει σε σχέση με κάποιον που βασίζεται σε test drive λίγων λεπτών ή απο τη θέση του συνοδηγού.
Δεν είναι προσωπική μομφή αυτό :)

- είναι τόσο τραγικά τα πράγματα? υπάρχουν ηλεκτρονικοί χάρτες που βελτιώνουν την απόκριση όπως λενε
και οι δοκιμαστές ενώ ο ήχος, υπο περιπτώσεις επίσης δεν είναι τόσο τραγικός. Σίγουρα έχει χάσει αλλά η τεχνολογία δεν υπάρχει μόνο στο κινητήρα (δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις προδιαγραφές ρύπων τόσο εύκολα με έναν ατμοσφαιρικό πλέον...) αλλά και στο σασί ενώ το στήσιμο συνεχίζει να είναι η ειδοποιός διαφορά.

- Όλα θα δείξουν στις πωλήσεις, ασχέτως τι πιστεύει ο καθένας. Και μέχρι τώρα, τα πράγματα δείχνουν οτι δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα, ασχέτως τι λένε δοκιμαστές, φανάτικς κλπα

:lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#395562 Η γκρίνια βέβαια κι η λατρεία του περασμένου μεγαλείου πουλάει, αν έγραφαν τα ίδια που γράφουν σε κάθε λανσάρισμα Πορς ποιός θα τα διάβαζε και πόσοι θα τα σχολίαζαν τα άρθρα; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395583
georgetz έγραψε:- Γιαλαντζι φανατικό δε λες κάποιον που τουλάχιστον δίνει ένα 2ήμερο για αν οδηγήσει ένα αυτοκίνητο , ενημερώνεται μαθαίνει , υποστήρίζει σε σχέση με κάποιον που βασίζεται σε test drive λίγων λεπτών ή απο τη θέση του συνοδηγού.
Δεν είναι προσωπική μομφή αυτό :)



Νοne taken, αν και σε οτι με αφορα τουλαχιστον στα της Porsche, δεν προκειται για Test drive oυτε λιγων λεπτων και μιας φορας, ουτε καν μονο απο την θεση του συνοδηγου.

Αν δηλαδη θεωρειται "φανατικος" οπως το περιγραφεις τουλαχιστον ενας απλως με ενα διημερο td, ο οποιοσδηποτε αλλος καποιος που βασιζεται ΚΑΙ σε καμποσα Reviews δυο δεκαετιες τωρα, -απο τις πρωτες Boxster- που συμμετειχε σε ολοημερο Roadshow, (7 διαφορετικων μοντελων, οδηγηση σε δρομο και πιστα) σε πολυωρες και διαφορετικες οδηγικες επαφες με αυτοκινητα κατοχων και ενημερωνεται συνεχως, ε αυτος δηλαδη κατα την ιδια εννοια ειναι...μετοχος? :lol:

Anyway, ισως εχουμε διαφορετικη αντιληψη του ορισμου "φανατικος" ή εστω την ενταση του χαρακτηριστικου... :)
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#395613 Αλήθεια χωράει να μπει 6κύλινδρος; Το λέω μην τυχόν βγάλουν κάποια ατμοσφαιρική 6κύλινδρη έκδοση τύπου GTS. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#395641 Στην προηγούμενη πάντως μπαίνει ο 2.7T της Audi :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#395760
sknipper έγραψε:Αλήθεια χωράει να μπει 6κύλινδρος; Το λέω μην τυχόν βγάλουν κάποια ατμοσφαιρική 6κύλινδρη έκδοση τύπου GTS. :twisted:


Πληροφοριες του Αγγλικου Car κανουν λογο για χρηση του υπαρχοντος 2,5λιτρου Turbo με ανεβασμενη ιπποδυναμη κατα 25ps για την επερχομενη 718 GTS...

http://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/ ... info-pics/

Αντιθετως, για την νεα Cayman GT4, ισως και με την ενδειξη "RS" φημολογειται η υιοθετηση του ατμοσφαιρικου 4λιτρου, καθοτι ηδη η νεα 718S λεγεται οτι "καπελωνει" σε χρονους στο Ring την GT4.
Oι αποψεις βεβαια για το κατα ποσο θα γινει κατι τετοιο, διιστανται μεταξυ δυο διαφορετικων πηγων-περιοδικων, μενει να δουμε τελικα τι θα επακολουθησει...

http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... er-engine/
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#395781 Αμα γουστάρει ο κόσμος (και πληρώνει βεβαίως βεβαίως ) ατμο σε καινούργιο σασί 718 κλπα, μια χαρά θα μπει
και θα παίξει και R&D για να ρίξουν νόρμες ρύπων , θα ακούμε πρα πρα απο την εξάτμιση (ή το στριγκό ήχο εισαγωγής για τους μερακλήδες) , θα έρθει παγκόσμια ειρήνη και η Ελλάδα θα βγει στις αγορές , όλα οκ :lol:

Αλλιώς πάντα υπάρχει το μτχ ή και κάνα τέρμα έκφυλο και ποταπό outsider :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#396935 ...σε συνεχεια κουβεντας στο τοπικο της Bmw, με ενα πολυ ενδιαφερον project, το οποιο ανεδειξε ο 21quadra, ιδου αλλο ενα εξαιρετικο imo, απο τον Αlois Ruf (τον νεοτερο) στο οποιο βασιστηκε ουσιαστικα η επετειακη CTR 2017, των 700ιππων...

Μολις δοκιμασμενη πλεον απο το Αγγλικο evo, η Ruf SCR 4.2, που εμφανισιακα παραπεμπει αρκετα και αυτη (οπως πολυ περισσοτερο η ισχυροτερη Ruf CTR 2017) στην θρυλικη Yellowbird της δεκαετιας του 80' , με αμαξωμα κατασκευασμενο απο ανθρακονηματα!

http://www.evo.co.uk/porsche/911/19330/ ... excellence

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Περισσοτερες πληροφοριες, στο Road&Track, απο την εκθεση Γενευης τον Μαρτιο του 16'

http://www.roadandtrack.com/car-shows/g ... 11-geneva/

...και στην επισημη ιστοσελιδα της RUF:
http://ruf-automobile.de/en/

Εδω και ενα video με το κορυφαιο project αυτη την στιγμη της Ruf, (και την εξελιξη της SCR 4.2 ουσιαστικα), την CTR2017, απο στιγμες των σχεδιων, εως το ολοκληρωμενο προιον...

Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#406217
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#415276
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#421008 Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας Αλεξάντερ Ντόμπριντ ανακοίνωσε σήμερα ότι ανακαλούνται 22.000 οχήματα Porsche Cayenne και Macan της θυγατρικής της Volkswagen, αφού διαπιστώθηκε ότι ήταν εφοδιασμένα με ένα παράνομο λογισμικό ελέγχου των εκπομπών καυσαερίων τους.

Το λογισμικό αυτό, που επιτρέπει να ελαχιστοποιείται το επίπεδο των εκπομπών καυσαερίων, είναι «παράνομο», τόνισε ο Ντόμπριντ.


Ο υπουργός είπε επίσης ότι η Porsche θα αναλάβει το 100% του κόστους της ανάκλησης των οχημάτων της. «Δεν υπάρχει εξήγηση γιατί είχε τοποθετηθεί αυτό το λογισμικό σε αυτό το όχημα», είπε.

Η εταιρεία από την πλευρά της σημείωσε ότι ανακάλυψε το λογισμικό ενώ έκανε εσωτερικούς ελέγχους και συμφώνησε να ανακαλέσει τα οχήματα για να διορθώσει το πρόβλημα.

Ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen Φρανκ Βίτερ δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο όταν ρωτήθηκε για το θέμα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Άβαταρ μέλους
By dstou
#421111
«Δεν υπάρχει εξήγηση γιατί είχε τοποθετηθεί αυτό το λογισμικό σε αυτό το όχημα», είπε.
:s_rofl