Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670008 Το προηγούμενο μοντέλο έβγαινε με tce75 κ tce90 στα 0.9. Το υπάρχον βγαίνει με Sce 75 στα 1.0 κ μετά tce 100 αν δεν κάνω λάθος.

Το ότι δεν θα έχει καμία σχέση με τα turbo είναι αναμενόμενο αυτό που αναρωτιέμαι είναι πόσο χάλια είναι. Από τα λεγόμενα σου καταλαβαίνω ότι είναι απλά οκ. Μια χαρά για αστικο περιβάλλον κ υποθέτω ότι θα το κάνει κ το ταξιδάκι του μια στα τόσο.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By GTS
#670009
bibendum έγραψε:
HighFidelity έγραψε:Για αστική χρήση, γιατί όχι; Και το Yaris έρχεται με τον 1000αρη πάντως, που φαίνεται αντίστοιχα ψόφιος.
Γενικα το έχω απορια με αυτούς τους βασικούς κινητήρες. Πότε δεν έδινα σημασία σε αυτές αλλά τελικά γιατί όχι;

Οι εταιρίες προσφέρουν σε 'δελεαστικες' τιμές βασικες εκδόσεις με κινητήρες μικρής ιπποδύναμης. Για κάποιον λόγο αυτές δεν τις κοιταει κανένας.


Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Μιλάς για καινούριο αμάξι και σε τι τιμές; Νομίζω είναι κυρίως για ενοικιαζόμενα.

Βασική έκδοση θα επερνα μόνο σε ένα μικρό νησί. Ακόμα και Αθήνα καλύτερα να κοιτάξεις για κάτι καλύτερο αλλά να μην είναι Τούρμπο βενζίνης. Πχ Suzuki mild hybrid.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670013 Υπάρχει διαφημιση αυτή τη στιγμή που λέει κορσα από 12500.

Αν κ η απορία μου ξεκίνησε γιατί είδα κάποια μεταχειρισμένα Peugeot 208, Renault clio, c3 κλπ με λίγα χλμ.

Οι τιμές βέβαια στα αυτοκίνητα έχουν ξεφύγει κ ως εκ τούτου κ η αγορά μεταχεισμενου ζηταει ότι να ναι.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mirage
#670014 Εχω οδηγήσει αρκετές φορές τετοια νοικιαρικα στην Ελλαδα. Μια χαρα είναι για την πόλη και για περιστασιακο ταξίδι.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#670026 Πρόσφατα έκανα 600 χλμ με ένα Twingo 70αρι και ένα test drive με ένα πρώην εκθεσιακό Micra με τον ατμο 1000αρι με 75 άλογα.
Μια χαρά για μέσα στην πόλη και περιμετρικά αλλά σε ΕΟ κινήθηκα συνειδητά εντός ορίων ταχύτητας. Οκ να πάνε μέχρι τα 120 χλμ, οκ να προσπεράσουν και μια νταλίκα και να ξαναγυρίσουν στην δεξιά λωρίδα. Άνευρα, θορυβώδη και χωρίς ουσιαστικό οδηγικό ενδιαφέρον. Ας είχαν τουλάχιστον ένα cruise control να κάνουν και πιο ξεκούραστη την μετακίνηση.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#670031 Άν ζείς στην πόλη όπου το προφίλ χρήσης είναι 95-5, μια χαρά εξυπηρετούν και οι βασικοί κινητήρες. Βγαίνοντας εκτός πόλης, μοιραία(;) θα αναζητήσεις τους παραπάνω ίππους και -το κυριότερο ίσως- την περίσσεια ροπής που τα τούρμπο προσφέρουν πλέον πανεύκολα. Θα σκεφτείς όμως πως αυτό είναι προσωρινό και όταν θα γυρίσεις στο...καβούκι σου :lol: θα είσαι πάλι άρχοντας. Το cc που αναφέρει ο κόσνεο όντως μπορεί να είναι βολικό για τον λόγο που αναφέρει, έτσι κι αλλιώς είναι βολικό. Α και φυσικά ΑΥΤΟΜΑΤΟ!!!
Περί ορέξεως φυσικά. :s_dunno :s_dunno
Ακόμα και στον εξοπλισμό, προσωπικά είμαι ολιγαρκής και θα μου έφταναν τα βασικά ηλεκτρο...ηλεκτρικά(αφού δεν υπάρχει πλέον υδραυλικό τιμόνι :rtfm: :lol: ), κλιμα ακόμα και μάνιουαλ και μια συνδεσιμότητα έστω για άνετη επικοινωνία bluetooth δλδ. Και μένα μου αρέσουν οι οθόνες(δεν μου αρέσει που τις φυτεύουν ψιλοπρόχειρα αν καλεψι το φύτεμα αυτό είναι λόγω βιασύνης για να προλάβουν τον ανταγωνισμό, τώρα εξομαλύνεται ο σχεδιασμός-τοποθέτηση τους στα all new μοντέλα), απορία έχω όμως πως θα "συμπεριφερθούν" μετά από πχ. 10 χρόνια λειτουργίας και αν θα έχουν μείνει πίσω από τις τότε(;) εξελίξεις, "καταστρέφοντας" έτσι ολόκληρο το ταμπλό του αυτοκινήτου. Στο δικό μου πχ. χάλασε το εργοστασιακό 1DIN και αφού μου ζήτησαν 300€ :lol: :lol: για...μεταχειρισμένο έβαλα ένα άφτερ pionner και βρήκα την υγειά μου. Σε ένα καινούργιο, αν χαλάσει η οθόνη 8" τι γίνεται οέο; Ποιό θα είναι το κόστος της; Γιατί για εναλλακτική δεν βλέπω. Τέσπα, πλατύασα... :roll:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#670128 Αυτό που είπε ο cosneo είναι το λογικό. Επίσης δεν μένουν όλοι κέντρο-καράκεντρο για να έχουν όλην τους την ζωή με 1η-2α. Εγώ για παράδειγμα έχω 2 ευθείες των 1000 μέτρων με 3 λωρίδες και νησίδα, από φανάρι σε φανάρι, με το που βγαίνω από το σπίτι μου. Έχει τύχει να μου φανούν και λίγα τα 200 άλογα του Saab... έξω από το σπίτι μου, γιατί εκεί με την BMW, των 272 ίππων, 200άριζα άνετα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Govus
#670654 Έστειλα σήμερα την πρώην σύζυγο σε "γνωστό-γνωστού" ηλεκτρολόγο, για ένα θέμα που έχει σε Clio II του 2004 (ναι, ακόμα υπάρχει και κινείται κι έχει κάτω από 80.000 χλμ. :lipsealed: ) και της είπε, πως χρειάζεται πλακέτα για τα πίσω φώτα, γιατί έχει, λέει, "λιώσει"...
Τι εννοεί παίδες ο ποιητής; Αν πάει να πάρει δύο μεταχειρισμένα πίσω φώτα κομπλέ (κανένα 60άρι κάνουν) δεν θα έχουν και τις πλακέτες τους μαζί :hmmm: ;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670656 Και τα δύο έχουν χαλάσει; Συνήθως με λίγο καθάρισμα στις επαφές γίνεται η δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#670659
Govus έγραψε:Έστειλα σήμερα την πρώην σύζυγο σε "γνωστό-γνωστού" ηλεκτρολόγο, για ένα θέμα που έχει σε Clio II του 2004 (ναι, ακόμα υπάρχει και κινείται κι έχει κάτω από 80.000 χλμ. :lipsealed: ) και της είπε, πως χρειάζεται πλακέτα για τα πίσω φώτα, γιατί έχει, λέει, "λιώσει"...
Τι εννοεί παίδες ο ποιητής; Αν πάει να πάρει δύο μεταχειρισμένα πίσω φώτα κομπλέ (κανένα 60άρι κάνουν) δεν θα έχουν και τις πλακέτες τους μαζί :hmmm: ;

Με μια επιφύλλαξη γιατί δεν έχω δει το φανάρι, η πλακέτα πάει μαζί με το φως και αν πάρεις μεταχειρισμένα, θα είναι πάνω. Αν πάρεις μεταχειρισμένα, να προσέξεις να είναι από τον ίδιο κατασκευαστή, γιατί στα μεταχειρισμένα παίζουν και ημιτασιόν.
Η πλακέτα οξειδώνεται ή βραχυκυκλώνει αν έχουν πέσει νερά. Ουσιαστικά, πάει να λειτουργεί κάθε φως ανεξάρτητα και ανάβει πχ και το φρένο όταν βγάζεις φλας.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#670839 Έχουμε εικόνα-άποψη-εμπειρία από το διπλοσύμπλεκτο της ρενό (EDC)?
Είναι υγρού τύπου;(νομίιιιζω πως ναι)
Ζημιές;;;
Θα με ενδιέφερε κυρίως σε συνδυασμό με 1.5dci σε Captur.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670854 Το δικό μου (1.2TCE Kadjar) έχει το 7ταχυτο που είναι υγρού τύπου, τα 6τάχυτα στα diesel μέχρι και προηγούμενης γενιάς είναι ξηρού τύπου. Δεν ξέρω αν άλλαξε.

Μπες στο kadjarοτόπικ και δες τις εντυπώσεις μου. Από προβλήματα, έχω πετύχει μερικούς ιδιοκτήτες να έχουν πρόβλημα σε όπισθεν σε ανηφόρα και clutch judder περιστασιακά. Δεν είναι πάντως κάτι που θεωρείται ότι είναι κλασσικό και συνηθισμένο πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#670944 Παρα πολύ ακριβό μου φαίνεται αυτό το Captur...
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#670951 Το αντίστοιχο καινούριο παιζει να κάνει από 24 ως 27k.

Ολα τα μεταχειρισμένα γενικά είναι πολύ ακριβά.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk