Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#653449
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:αυτο ειναι το μοναδικο βιντεο απο ολα οσα εχουν μπει,που αξιζει να δωσετε βαση σε οσα λεει. :s_thumbsup


Λέει ότι κάθε γενιά, είναι καλύτερη από την επόμενη, με αποκορύφωμα το EvoX που είναι το καλύτερο όλων, λόγω πλαισίου, κατά τον Φώτη.

Από άποψη αξιοπιστίας, το 8άρι ήταν το καλύτερο.

Από βελτίωση το X δεν είναι για μεγάλα ζόρια γιατί έχει αλουμινένιο κινητήρα.

Το 6άρι Τόμι Μάκινεν ήταν ένα διαστημόπλοιο της εποχής. Μια Integrale αλλά πολύ πιο γρήγορη.

Οι Porsche είναι πολύ πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα. Το Evo το έβαζες στην πίστα, έκανες 4-5 γύρους, προφανώς πάρα πολύ γρήγορους, μετά όμως άρχιζε να μελώνει, άρχιζε να διαλύεται. Την Porsche την έβαζες στην πίστα, γυρνούσες 3 ώρες και το αμάξι ήταν ίδιο. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Το μόνο που θα φθείρεται, είναι τα ελαστικά.

Αν θέλεις να έχεις ένα Evo που να είναι πιο ασφαλές, πιο καθημερινό, παίρνεις το Χάρι.
Για βελτίωση 7άρι, 8άρι, 9άρι.

Η χρυσή τομή όλων των συνδυασμών, είναι μάλλον το 9άρι.

Τα μαμά φρένα των Evo, είναι λίγα. Δεν έχουν φρένο.



Αυτές σε γενικές γραμμές οι απόψεις του Φώτη αλλά και κάποια συμπεράσματα που εγώ κατάλαβα.
Εγώ άλλα κατάλαβα, ότι το συμπέρασμα είναι πάρτε Porsche.... :innocent:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#653456 αν θέλετε να παίζετε τη ζωή σας ρώσικη ρουλέτα στο δρόμο
επίσης πόσο κοστίζει το ένα και πόσο το άλλο ;
Άβαταρ μέλους
By IKE
#653489
mousatos έγραψε:τι κατάλαβαν -κατάφεραν στο τέλος; και αυτοί και η Lancia. Μια θέση στην ιστορία και λουκέτο σε εργοστάσια .
Ο αγώνας των πωλήσεων είναι πιο δύσκολος-σημαντικός.


ακήσεις ματαιοδοξίας ...
Άβαταρ μέλους
By italakias
#653496
mousatos έγραψε:τι κατάλαβαν -κατάφεραν στο τέλος; και αυτοί και η Lancia. Μια θέση στην ιστορία και λουκέτο σε εργοστάσια .
Ο αγώνας των πωλήσεων είναι πιο δύσκολος-σημαντικός.

Η λαντσια διαλυθηκε οχι απο τους αγωνες αλλα απο τους ηλιθιους μανατζαρεους και την εμμονη της φιατ να δωσει σπορτιβ χαρακτηρα του κωλου στα καρουλια της αλφα ρομεο.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#653497
italakias έγραψε:Η λαντσια διαλυθηκε οχι απο τους αγωνες αλλα απο τους ηλιθιους μανατζαρεους και την εμμονη της φιατ να δωσει σπορτιβ χαρακτηρα του κωλου στα καρουλια της αλφα ρομεο.


Επιτέλους και μια κοπέλα που γνωρίζει 2-3 πράγματα για αυτοκίνηση, respekt :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#653499 μερικες ''διορθωσεις'' απο μενα.

Giuseppe Busso έγραψε:
Οι Porsche είναι πολύ πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα. Το Evo το έβαζες στην πίστα, έκανες 4-5 γύρους, προφανώς πάρα πολύ γρήγορους, μετά όμως άρχιζε να μελώνει, άρχιζε να διαλύεται. Την Porsche την έβαζες στην πίστα, γυρνούσες 3 ώρες και το αμάξι ήταν ίδιο. Από την αρχή μέχρι το τέλος. Το μόνο που θα φθείρεται, είναι τα ελαστικά..


αυτο απο που προκυπτει? Με ολα του τα εβο εχει μπει σε ολες τις πιστες.Με το πορσε ποτε.
Υπαρχουν πολλα εβο που εχουν ανεβει συνεχομενες χρονιες σε Σερρες πχ και εχουν γραψει επισημα καταμετρημενους απο την χρονομετρηση πανω απο 60-70 γυρους σε ενα σκ.Υπαρχουν εβο που το ιδιο εχουν κανει στα Μεγαρα με πολλες επισκεψεις μεσα σε μια χρονια.
Δεν νομιζω οτι ενα εβο θα μελωσει περισσοτερο απο ενα αλλο αυτοκινητο,οταν και τα 2 κινηθουν στον ιδιο ρυθμο.
Ουτε παραπανω θερμοκρασια λαδιων θα ανεβασει ενα εβο(το αντιθετο θα ελεγα για μια 911 η ενα μ3) ουτε θερμοκρασιες νερου.
ο μονος λογος που μπορω να βρω ειναι τα ελαστικα,αλλα και εκει θελει συζητηση σχετικα με τον τυπο των ελαστικων,την αναρτηση,τις πιεσεις,την ευθυγραμμιση κλπ



Giuseppe Busso έγραψε:Αν θέλεις να έχεις ένα Evo που να είναι πιο ασφαλές, πιο καθημερινό, παίρνεις το Χάρι.
Για βελτίωση 7άρι, 8άρι, 9άρι..

το 9αρι ειναι το πλεον καταλληλο για βελτιωση.Θα γινει με τα ιδια πραγματα το γρηγοροτερο ολων,και το ταχυτερο αναμεσα στα 7-8-9.



Giuseppe Busso έγραψε:Η χρυσή τομή όλων των συνδυασμών, είναι μάλλον το 9άρι..

αναλογα τι θελεις να κανεις,ποιος ειναι ο στοχος της βελτιωσης.
Εαν ειναι η δυναμη πας στο 9 με τον αλεξισφαιρο/δοκιμασμενο 4G63 που sky is the limit.
Εαν θελεις να φτιαξεις το ταχυτερο,εγω θα διαλεγα το Χαρι.Πλεον υπαρχουν οι λυσεις στα παντα,αλλα θα κοστισει αρκετα παραπανω σε συγκριση με ενα 9αρι.


Giuseppe Busso έγραψε:Τα μαμά φρένα των Evo, είναι λίγα. Δεν έχουν φρένο.
.


με σωστα υλικα,και τη γνωση που υπαρχει σημερα,μια χαρα ειναι.Το μακρυνο 2004-5 δεν υπηρχε η γνωση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#653620
sknipper έγραψε:Εγώ άλλα κατάλαβα, ότι το συμπέρασμα είναι πάρτε Porsche.... :innocent:


μαλλον δεν καταλαβες καλα.Εδω το δευτερο μερος της συνεντευξης του Φωτη,οπου η αναφορα για το ''θα με θαψουν με το εβο'' ειναι δικη μου.(στο 26,42)
Για την ιστορια ο Φωτης ειναι πολυ καλος φιλος,γνωριζομαστε απο το 2005,εχουμε κανει βολτες,πιστες με τα εβο μας,πιστες με αγωνιστικα 6αρια-9αρια,ραλλυ με το 6αρι του,μεχρι οικογενειακη παρεα σε εκδρομες με εβο,πρωτοχρονιατικες πιτες του Εvonet.gr,βολτες γληγορες σε δρομο με οτιδηποτε μπορειτε να φανταστειτε(ειτε ενα απο τα δικα του,ειτε με αλλα αυτοκινητα,μιας και ειχε προσβαση σε απιστευτα αυτοκινητα λογω κυκλου) κλπ
Ειναι ο τυπος που σε πολλες ομηρικες συζητησεις με τον Κικιζα,αναφερομουν συχνα πυκνα οτι ολα αυτα τα εχουμε δει λαιβ,εναλλασωντας αυτοκινητα στην ιδια διαδρομη κλπ. Τζαμπα τα ελεγα βεβαια αλλα δεν γαμεις.
Επισης πολυ καλος στο να διορθωνει γρατζουνιες,οπως και στο restoring.Eιναι το μαγαζι που κατα καιρους εχω αναφερει οτι εχω δει απο 205 t16 και neorion του Γουλανδρη,μεχρι προπολεμικες μερσεντες,και φεραρια των 70ς.


https://youtu.be/HGsAFAaF1lM
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#653650 Το είδα και αυτό το βίντεο.

Θα ξεκινήσω ανάποδα και θα επικεντρωθώ σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Κεφάλαιο Porsche: Οποτεδήποτε ανέφερε ο Κωνσταντίνος τη λέξη "Porsche", ο φίλος Φώτης μόνο που δεν έβγαλε κανάτα με νερό και ένα ποτήρι για να σερβίρει τον εαυτό του και να το πιει στο όνομά της.

Τα υπόλοιπα, είναι να'χαμε, να λέγαμε. Αν κάποιος έχει μια άλφα επαφή και με Porsche και με κάποιο Evo, μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό που είπε για ανθεκτικότητα. Και πρόσεξε, εγώ δεν θα μειώσω κανένα Evo. Πέρα δηλαδή από την Αλφαρομεοίτιδα με την οποία με γνωρίσατε, υπήρχαν αυτοκίνητα που είχα επαφή και είχα οδηγήσει και λάτρευα και τα είχα αφίσες, πολύ πριν μπω σε ιντερνετικά κλαμπ και μετέπειτα σε παρέες και κάνω φιλίες. Ένα από αυτά είναι και το Evo το 9άρι από τον Παπρά. Ένα μαύρο που είχε τότε στην έκθεση και το είχαμε βγάλει βόλτα.

Πραγματικά δεν έχει καμία αξία να αναλωθούμε σε μια τέτοια συζήτηση γιατί υπάρχουν ένα σωρό άλλα πράγματα που μπορούμε να συζητήσουμε και με αφορμή τα βίντεο του Κωνσταντίνου αλλά ειδικά το τελευταίο του βίντεο, μου ήρθαν θύμησες από αυτά που περιγράφει ως ωραία χρόνια στην Ελλάδα και με έπιασε ξανά η νοσταλγία. Στην τελική, ο καθένας έχει και την προτίμησή του, όσο γνώστης και μπασμένος να είναι αλλά κάνω πάσα και πετάω τη συζήτηση στη νοσταλγία.

Πραγματικά έζησα μια εποχή, τότε με το δικό μας κλαμπ και τις Alfa Romeo, που περνούσαμε καλά, ακόμη και όταν πίναμε τον καφέ μας όπως πολύ σωστά είπε ο Κωνσταντίνος. Αυτές οι αναμνήσεις που έχω στο μυαλό μου και επειδή με τσίγκλισαν τα λόγια του Φώτη και έκανα τις ανασκαφές στο μυαλό μου, δεν θα ξανάρθουν ποτέ, δυστυχώς. Δεν μπορώ να τα περιγράψω. Επειδή μιλάμε την ίδια γλώσσα Ντίμη και μάλλον την ίδια και με τον Φώτη όπως τον γνώρισα στο βίντεο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Δε βαριέσαι, να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.


Όσον αφορά τις διάφορες αυτοκινητιστικές του κρίσεις, συμφωνώ σε πάρα πολλά.

Κεφάλαιο ΒΑΡΟΣ: Ξέρεις ποιος το έλεγε συνέχεια αυτό; Ο Γρηγόρης ο Κίκιζας. Γενικά, όχι αποκλειστικά για το θέμα που έθιξε ο Φώτης με το Nissan GTR.
Και άκουσες ότι πάλι έκανε παράδειγμα για τη συνταγή της Porsche. Συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Και θα σου πω και κάτι σαν παράδειγμα. Τα τελευταία χρόνια έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα. Από 996 Turbo μέχρι κουβαδάκια 2κύλινδρα 500ράκια και μέχρι Volvo υβριδικό Τ8. Μπορεί να έχω αμάξι για κομμώτριες (Leon), αλλά τουλάχιστον έχω καταλάβει πολύ καλά τι είναι να έχει αμάξι με χαμηλό βάρος, όντας το ελαφρύτερο στην κατηγορία του με κάτω από 1300 κιλά. Έτσι μια αναφορά για να τονίσω αυτό που έλεγε ο Φώτης.


Και μιας και είπα αμάξι για κομμώτριες το δικό μου, δίνω ξανά πάσα για να πάω στο γνωστό σασί του Group VAG.
Ενώ φαινομενικά ίσως διαφωνούσα με τον τρόπο που χαρακτηρίζει και κρίνει τα γνωστά παράγωγα του Group, εν τέλει τον καταλαβαίνω απόλυτα τι θέλει να πει ο Φώτης. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που να είναι γνώστης, να έχει επαφή με S3, GTi etc. και να τολμήσει να συγκρίνει ρυθμισιμότητα με αυτήν ενός Evo. Βέβαια να μιλάμε επί ίσοις όροις. Μιλάμε για stock Evo; για 2ο στάδιο EVO; για μαμά VAG;


Κεφάλαιο ελαστικά: Θυμάσαι τι σου είχα πει για μάρκετινγκ της εποχής και τη μόδα με τα Avon; ε κάτι αντίστοιχο είναι σαν να τον άκουσα να λέει για τα 888άρια.

Αυτά τα λίγα λόγια από μένα. Και θα χαρώ πολύ να κανονίσουμε να πιούμε καφέ και με τον Φώτη και τον Κωνσταντίνο αν γίνεται.


ΥΓ: Περιμένω και εγώ το βιντεάκι του Κωνσταντίνου με το νέο TypeR 320 του αδερφού του Φώτη, Ιάκωβο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#653746
Giuseppe Busso έγραψε:Το είδα και αυτό το βίντεο.

Θα ξεκινήσω ανάποδα και θα επικεντρωθώ σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Κεφάλαιο Porsche: Οποτεδήποτε ανέφερε ο Κωνσταντίνος τη λέξη "Porsche", ο φίλος Φώτης μόνο που δεν έβγαλε κανάτα με νερό και ένα ποτήρι για να σερβίρει τον εαυτό του και να το πιει στο όνομά της.


ειναι οντως και μεγαλος φαν της πορσε,για αυτο εχει ακομα μεγαλυτερη αξια το ''εμενα θα με θαψουν με το εβο''

Giuseppe Busso έγραψε:Τα υπόλοιπα, είναι να'χαμε, να λέγαμε. Αν κάποιος έχει μια άλφα επαφή και με Porsche και με κάποιο Evo, μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό που είπε για ανθεκτικότητα. Και πρόσεξε, εγώ δεν θα μειώσω κανένα Evo.

ανθεκτικοτητα εβο vs πορσε ειναι εντελως ανεκδοτο.
ειπαμε οτι την 997 δεν την εχει βαλει ποτε σε πιστα.Ολα τα εβο του,τα εχει λιωσει σε πιστες.


Giuseppe Busso έγραψε:Πραγματικά έζησα μια εποχή, τότε με το δικό μας κλαμπ και τις Alfa Romeo, που περνούσαμε καλά, ακόμη και όταν πίναμε τον καφέ μας όπως πολύ σωστά είπε ο Κωνσταντίνος. Αυτές οι αναμνήσεις που έχω στο μυαλό μου και επειδή με τσίγκλισαν τα λόγια του Φώτη και έκανα τις ανασκαφές στο μυαλό μου, δεν θα ξανάρθουν ποτέ, δυστυχώς. Δεν μπορώ να τα περιγράψω. Επειδή μιλάμε την ίδια γλώσσα Ντίμη και μάλλον την ίδια και με τον Φώτη όπως τον γνώρισα στο βίντεο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Δε βαριέσαι, να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.

καπως ετσι το βλεπω και εγω,με κινδυνο να ακουστει λιγο παππουδιστικο.
Οντως φοβερες αναμνησεις με τα κλαμπ,συντριπτικα περισσοτερες οι θετικες,με πολυ δυνατες στιγμες να εχουν χαραχθει στη μνημη.
Κορυφαια ολων, θεωρω την μαζωξη καπου 78 αν θυμαμαι καλα evolution ολων των γενιων στα Μεγαρα(και ktm x bow,και renault turbo2 Gr B) υπο βροχη, στο πρωτο track day που ειχαμε διοργανωσει με το εβονετ.
Εικόνα


Giuseppe Busso έγραψε:Όσον αφορά τις διάφορες αυτοκινητιστικές του κρίσεις, συμφωνώ σε πάρα πολλά.

Κεφάλαιο ΒΑΡΟΣ: Ξέρεις ποιος το έλεγε συνέχεια αυτό; Ο Γρηγόρης ο Κίκιζας. Γενικά, όχι αποκλειστικά για το θέμα που έθιξε ο Φώτης με το Nissan GTR.
Και άκουσες ότι πάλι έκανε παράδειγμα για τη συνταγή της Porsche. Συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Και θα σου πω και κάτι σαν παράδειγμα. Τα τελευταία χρόνια έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα. Από 996 Turbo μέχρι κουβαδάκια 2κύλινδρα 500ράκια και μέχρι Volvo υβριδικό Τ8. Μπορεί να έχω αμάξι για κομμώτριες (Leon), αλλά τουλάχιστον έχω καταλάβει πολύ καλά τι είναι να έχει αμάξι με χαμηλό βάρος, όντας το ελαφρύτερο στην κατηγορία του με κάτω από 1300 κιλά. Έτσι μια αναφορά για να τονίσω αυτό που έλεγε ο Φώτης.


εδω σηκωνει συζητηση...οχι για το εαν το βαρος ειναι μειονεκτημα,δεν υπαρχει συζητηση επ αυτου.
Μιλαω για το πολυ βαρυτερο gt-r ,που ηταν γρηγοροτερο απο οποιαδηποτε ελαφρυτερη πορσε οταν παρουσιαστηκε,και για μετα απο καποια ,και μετα την παρουσιαση του.
Πως εγινε αυτο?


Giuseppe Busso έγραψε:Κεφάλαιο ελαστικά: Θυμάσαι τι σου είχα πει για μάρκετινγκ της εποχής και τη μόδα με τα Avon; ε κάτι αντίστοιχο είναι σαν να τον άκουσα να λέει για τα 888άρια..

εγω τα avon σε εβο σε διασταση 235/40/18 τα βρηκα απροσμενα καλα.Και δεν ειμαι ανθρωπος που ακολουθω,ουτε ψαρωνω απο μοδες.
Η επιτυχια των 888 ηταν περισσοτερο λογω αντιπροσωπου.Υπηρχε διαστασιολογιο σοβαρο,και το κυριωτερο διαθεσιμοτητα.
Οχι γιατι ηταν το καλυτερο/ταχυτερο.Καπου εγινε και μοδα οπου ηρθε και εδεσε με τα παραπανω.
Δεν ειναι κακο ελαστικο,ειναι μια πολυ καλη χρυση τομη για να τα εχεις 365 μερες το χρονο πανω στο αυτοκινητο.Προσοχη μονο οταν εχει λιμναζοντα νερα θελει.Το οτι ζεσταινεται πολυ γρηγορα βολεψε για πολλα χρονια και καποια time attack, οπου λογω κανονισμων επρεπε να κανεις τον ταχυτερο σου χρονο μεσα σε 3 μονο γυρους.Ειναι απο τα σεμισλικ που ερχονται πολυ γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας,ακομα και με εξωτερικες θερμοκρασιες κοντα στο 0.
Απο αντοχη σε γυρολογιο δεν ηταν καλα,ολοι σχεδον μετα τον 3ο γυρο εβλεπαν το γυρολογιο να αυξανει με γρηγορο ρυθμο.
Τα kuhmo v70 που χρησιμοποιουσε ο Φωτης ηταν καλυτερο ελαστικο συνολικα,αλλα ακριβοτερο,και δυσευρετο στον σωστο χρονο.
Το εαν ενα ελαστικο ειναι καλο ή κακο εχει να κανει πρωτιστως με την χρηση που θελεις να κανεις.Εαν ψαχνεις τον απολυτο χρονο σε καποια πιστα,σου ειναι παντελως αχρηστο ενα 888.Εκει πας σε πιρελλαρες η σε μισλεν καπ.Εα το θελεις για καθε μερα,απλα για να εχεις ενα καλο ελαστικο,πολυ πανω απο οποιοδηποτε καλοκαιρινο,εκει θα πρεπει να διαλεξεις καποιο αλλο σεμι ελαστικο,απο την στιγμη που θα θελεις να εχεις μειωμενο θορυβο,ή λιγο καλυτερη συμπεριφορα σε βρεγμενο/λιμναζων οδοστρωμα.
Παντως για αρκετα χρονια που ειχα στο μητσο μονιμα σεμισλικ ,ηταν αλλη φαση η αυξημενη προσφυση σε στροφες/φρενα κλπ να την εχει διαθεσιμη παντα και παντου.Σε εκδρομες,σε βολτα,σε βολτα στα Δερβενοχωρια καποια χειμωνιατικα πρωινα,σε μια διαδρομη που σε ενεπνεε σε καποιο σκ σε οποιδηποτε μερος κλπ


Giuseppe Busso έγραψε:Αυτά τα λίγα λόγια από μένα. Και θα χαρώ πολύ να κανονίσουμε να πιούμε καφέ και με τον Φώτη και τον Κωνσταντίνο αν γίνεται.

δεν χρειαζεται να κλεισεις κανενα ραντεβου.Απλα πας στο μαγαζι,και του λες.Εχω ενα φιλο με ενα κοκκινο 8αρι που λεει οτι πηδαει οποιοδηποτε 997 στα ιδια αλογα.Ειδικα αυτα με τα κεραμικα φρενα και τα chrono pack.Εκει θα ανοιξει συζητηση που η συνεντευξη του Κωσταντινου θα μοιαζει με περιληψη. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#653756
ειναι οντως και μεγαλος φαν της πορσε,για αυτο εχει ακομα μεγαλυτερη αξια το ''εμενα θα με θαψουν με το εβο''


Ε το κατάλαβα. Αλλά μεταξύ μας, δεν μπορείς να δηλώνεις petrolhead και να μην είσαι φαν της Porsche, μιας εταιρίας που κατεξοχήν ακούει τους φαν της.
Σίγουρα τα βιώματα ή το συναίσθημα που σου βγάζει ένα αμάξι και εν τέλει δημιουργείται το δέσιμο, σε κάνει να καταλήγεις να πεις αυτή την ατάκα.

Και φυσικά έχει μεγάλη αξία, γιατί εκτός από ένα αμάξι Θρύλο των Ράλι, έγινε και ένα αμάξι Θρύλος των δρόμων. Και έγινε όχι στα λόγια, αλλά γιατί απέδειξε και αποδεικνύει την αξία του συνεχώς, στα γνωστά Δικαστήρια. ( :shifty: )

ανθεκτικοτητα εβο vs πορσε ειναι εντελως ανεκδοτο.
ειπαμε οτι την 997 δεν την εχει βαλει ποτε σε πιστα.Ολα τα εβο του,τα εχει λιωσει σε πιστες.


Θα συμφωνήσω ότι είναι άλλο ανέκδοτο. Καλώς ή κακώς, μπορώ απλά να μεταφέρω απόψεις και εμπειρίες ανθρώπων που είχαν τα εν λόγω αυτοκίνητα.

Πάντως ο Φώτης μου φαίνεται μεγάλος γνώστης, χωρίς να το ξέρω το παιδί. Ένα παράδειγμα είναι ότι η 997 που έχει και είπε ότι είναι 385 άλογα. Έχει αγοράσει την 997.2 που είχε το νέο μοτέρ άμεσου ψεκασμού και απαλλαγμένο από το θέμα με το IMS.
Άλλου παπά Ευαγγέλιο όμως αυτό. Απλά παρατήρησα κάτι και το ανέφερα.


καπως ετσι το βλεπω και εγω,με κινδυνο να ακουστει λιγο παππουδιστικο.
Οντως φοβερες αναμνησεις με τα κλαμπ,συντριπτικα περισσοτερες οι θετικες,με πολυ δυνατες στιγμες να εχουν χαραχθει στη μνημη.
Κορυφαια ολων, θεωρω την μαζωξη καπου 78 αν θυμαμαι καλα evolution ολων των γενιων στα Μεγαρα(και ktm x bow,και renault turbo2 Gr B) υπο βροχη, στο πρωτο track day που ειχαμε διοργανωσει με το εβονετ.


Εδώ ακούγομαι εγώ παππούς στα 35.
Ωραία χρόνια. Δεν θα αναφερθώ στα 115 αυτοκίνητα στις Σέρρες. Μιλάω κυρίως για underground φάσεις, συναντήσεις, βόλτες ημερήσιες, εκδρομές, 3ήμερα, αγώνες καρτ.... πειράγματα και ανοίγματα. Με ό,τι είχαμε, έστω τα ιταλικά σαπάκια μας.
Κάτι έχει χαλάσει στο όλο κλίμα αυτή τη 10ετία και με έχει ξενερώσει αφάνταστα.
Από όσο γνωρίζω πάντως και το δικό σας κλαμπ υπήρξε πολύ δυνατό και σαφώς παίζει ρόλο το γεγονός ότι ένας κάτοχος Evo, έχει πιο γερό πορτοφόλι από το μέσο όρο.


εδω σηκωνει συζητηση...οχι για το εαν το βαρος ειναι μειονεκτημα,δεν υπαρχει συζητηση επ αυτου.
Μιλαω για το πολυ βαρυτερο gt-r ,που ηταν γρηγοροτερο απο οποιαδηποτε ελαφρυτερη πορσε οταν παρουσιαστηκε,και για μετα απο καποια ,και μετα την παρουσιαση του.
Πως εγινε αυτο?


Καταρχάς να μιλήσουμε αρχικά για το Ring. Έχουμε συζητήσει για την τότε υπεροψία της Porsche. Της έκανε και καλό και κακό. Το κακό ήταν ότι έφαγε τα μούτρα της καθώς δεν πίστεψε το διαμάντι της Nissan και όταν το είδε.... :lipsealed:

Το καλό ήταν όμως ότι δεν μιλάμε για μια εταιρία φωτοβολίδα, όπως ορθώς παραδέχτηκε και ο Φώτης στο βίντεο.
Έβαλαν το κεφάλι κάτω για άλλη μια φορά και τώρα υπάρχει μια GT2 RS που γράφει έναν ασύλληπτο χρόνο. That's Porsche my friend.

Αν πάμε στα Μέγαρα που αναφέρθηκε ο Φώτης, εκεί σου λέει ότι δεν μπορεί να γράψει τον χρόνο που μπορεί γιατί το αμάξι έχει βάρος.

Εκτός των άλλων, αναφέρθηκε και στα αρχικά προβλήματα αξιοπιστίας που δεν ήταν ασήμαντα. Δεν μειώνω το εν λόγω αμάξι στο 1%. Το ΚΑΡΑ-γουστάρω να ξέρεις. Όπως και τα λόγια του Mizuno.





δεν χρειαζεται να κλεισεις κανενα ραντεβου.Απλα πας στο μαγαζι,και του λες.Εχω ενα φιλο με ενα κοκκινο 8αρι που λεει οτι πηδαει οποιοδηποτε 997 στα ιδια αλογα.Ειδικα αυτα με τα κεραμικα φρενα και τα chrono pack.Εκει θα ανοιξει συζητηση που η συνεντευξη του Κωσταντινου θα μοιαζει με περιληψη.


:metalo: :metalo:

Να πέσει τσίγκλισμα για κάνα Ιταλικό ή θα νομίζει ότι τρολάρω; :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#653758 Συμπληρωματικά στα ταληρακια ΚωνσταντίνουΧ - Φωτη

Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#653902

Εικόνα