Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#535047
belgarion έγραψε:Πάντως μεταξύ μας, νομίζω ότι οι εταιρείες πιανουν και λίγο κορόιδα τους αγοραστές όταν φτάνουν τα B-SUV να κοστίζουν το ιδιο ή και ακριβότερα από τις αντίστοιχες εκδόσεις των μικρομεσαίων τους μοντέλων, και φυσικά τα c-suv είναι 3-4.000 ακριβότερα από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζονται.


Αυτός είναι ο λόγος που τα hatchback πολύ δύσκολα θα χαθούν.
Κοστίζουν το ίδιο με b-suv και είναι καλύτερα σε χώρους, οδική συμπεριφορά και ως επί το πλείστον σε ποιότητα.
Τα c-suv είναι ακριβότερα και πάλι όχι τόσο καλά σε συμπεριφορά στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#535049
Andreasdik έγραψε:
belgarion έγραψε:Πάντως μεταξύ μας, νομίζω ότι οι εταιρείες πιανουν και λίγο κορόιδα τους αγοραστές όταν φτάνουν τα B-SUV να κοστίζουν το ιδιο ή και ακριβότερα από τις αντίστοιχες εκδόσεις των μικρομεσαίων τους μοντέλων, και φυσικά τα c-suv είναι 3-4.000 ακριβότερα από το αυτοκίνητο στο οποίο βασίζονται.


Αυτός είναι ο λόγος που τα hatchback πολύ δύσκολα θα χαθούν.
Κοστίζουν το ίδιο με b-suv και είναι καλύτερα σε χώρους, οδική συμπεριφορά και ως επί το πλείστον σε ποιότητα.
Τα c-suv είναι ακριβότερα και πάλι όχι τόσο καλά σε συμπεριφορά στο δρόμο.
Θα χαθούν(πιο σωστά θα περιορισθούν), γιατί ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητο έχοντας στο μυαλό τους κυρίως την εικόνα που προβάλλουν αλλά και γιατί οι εταιρείες βολεύονται από αυτό (και κάνουν ανάλογο μαρκετινγκ)αφού τα suv αφήνουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By rafi
#535050 Τα χατσμπακ δε θα χαθουν ακομα τουλαχιστον γιατι εξυπηρετουν καποιες αναγκες της αγορας. Δηλαδη τις εταιρικες πωλησεις. Αν τωρα καποιος ιδιωτης ξεφυγει απο τη μοδα των c-suv αποτελει μικρη ποσοτητα. Αν δειτε τα ποσοστα εταιρικων του golf το οποιο αποτελει το πρωτο σε πωλησεις στην κατηγορια του αλλα και ανεξαρτητως μοντελου στην ευρωπαικη αγορα θα καταλαβετε και πολλα για τη δηθεν πρωτια σε πωλησεις. Γενικα οι αρθιμοι ταξινομησεων που χρησιμοποιουνται απο πολλους σαν επιχειρημα σε διαφορα ζητηματα δε δειχνουν σχεδον ποτε την αληθεια.

Στάλθηκε από το 5015X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#535055 Δεν είναι μόνο οι εταιρικές πωλήσεις.
Τα c-suv είναι 4-5χιλ. ακριβότερα από τα c hatchback.
Σημαντική διαφορά για μια οικογένεια....
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#535084 To φαουλ της Nissan ήταν εξαρχής που είπαν οτι το QQ αντικαθιστά Almera και Primera. Κατάργησαν δυο κατηγορίες που ήδη πουλούσαν καλά χωρίς να προσφέρουν καν Peugeot με τετραδιεύθυνση ή petrolhead 316. Και αυτός που πλέον πήγαινε και πάει στην αντιπροσωπία από το 2007 ήταν αποκλειστικά και μόνο για το QQ. Γιατί το έιχε δει ή είχε ακούσει για αυτό. Ούτε καν ήξερε την ύπαρξη του Tiida (και καλά έκανε) ή του Pulsar. Και το καλύτερο hatchback της αγοράς να έβγαζαν μετά πάλι δεν θα τραβούσε.
Για μένα το Pulsar είχε δυο μειονεκτήματα. Η εμφανισιακή του ομοιότητα με το QQ. Δίπλα το ένα με το άλλο και το Pulsar φαινόταν σαν χαμηλωμένο QQ. Πολύ εκτός από αυτό που ήθελε το 99% των υποψήφιων πελατών τους, ο οικογενειάρχης που πούλησε το Astra G του και έχει 25000€ στην τσέπη του για καινούριο αυτοκίνητο... Ιδίως με τα τσίπικα άσπρα που είχαν στις εκθέσεις τους. Και στην εποχή του ήδη γερασμένου και αδιάφορου προηγούμενου Megane που είχαν στις εκθέσεις τους το Pulsar δεν το προώθησαν καθόλου σαν νέο μοντέλο. Θυμάμαι την φατσα του πωλητή όταν τον ρώτησα για το 1,6Τ λες και του ζήτησα να μου πει για νεότερες ειδήσεις για τον εμφύλιο στο Τομπάκο Τρινιντάτ ... Ο άνθρωπος ήξερε μόνο να πουλήσει QQ 1,5 diesel με 115 (?) άλογα με Connect και άντε και χωρίς Connect ....
Διαδικτυακά πάντως κυκλοφορεί ότι το ισπανικό Pulsar είναι καλύτερη κατασκευή από το αγγλικό QQ, προσωπικά μου άρεσε πολύ, άνετα το 1,6Τ θα το επέλεγα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#535121 Θα το επέλεγες αλλά στα 190 άλογα περιμένεις να δεις σπορ επίφαση, σπορ οδική συμπεριφορά κλπ. Αυτό δεν είχε τίποτα, ένα μαλακό γρήγορο σε ευθεία αυτοκίνητο. Σε όλα που γράφτηκαν παραπάνω συμφωνώ.

Για τις κατηγορίες και το μέλλον των χατσμπακ, ποιος πίστευε πριν μερικά χρόνια ότι το volume D-segment θα ήταν υπό συζήτηση υπαρξιακή;

@belgarion
Με βάση το πόσα ξοδεύει σε καύσιμα πλέον σε σύγκριση με την 156, ο γείτονας θα κάνει απόσβεση σε κάνα εξάμηνο τα 19 χιλιάρικα. :lol: Φοβάμαι βέβαια μην τα φάει στους ψυχολόγους... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#535135
funkyreverend έγραψε:Θα το επέλεγες αλλά στα 190 άλογα περιμένεις να δεις σπορ επίφαση, σπορ οδική συμπεριφορά κλπ. Αυτό δεν είχε τίποτα, ένα μαλακό γρήγορο σε ευθεία αυτοκίνητο.


Δεν το έχω οδηγήσει αλλά ο ειδικός τύπος το αντιμετώπισε πολύ χλιαρα και μάλλον δεν ήθελε να το ψάξει. Το 1,6 dig είχε διαφορετικό πιο σφιχτο στήσιμο από το 1,2 και το 1,5 και σε αριθμούς ήταν πολύ καλό. Ακόμα και στην κατανάλωση.
Θεωρώ ότι επειδή αυτό το 1,6 που οδήγησαν δεν ήταν κραυγαλεο κίτρινο RS με φουσκωματα ή μπλε ηλεκτρικ OPC με 20αρες ζάντες να τραβήξει βλέμματα και ενδιαφέρον αλλά ένα παλιομοδιτικο μπορντό με λίγα ινοξ και 18αρες ζάντες που έμπαιναν και στο 1.2 και απλά ένα ευρύχωρο αμάξωμα περισσότερο τους ξενέρωσε...
Όπως και να το κάνουμε ένα σκληρό χαμηλωμενο hatchback με 190 άλογα, 8" στο 0-100, 6ταχυτο κοντό κιβώτιο και πλήρως απενεργοποιουμενο ESP ακόμα και με το υποστροφικοτατο (ακόμα και στην ευθεία) dna του Sunny να έχει και με πολύ καλούς χώρους για τα γόνατα των πίσω επιβατών δεν το αντιμετωπισαν καθόλου σοβαρά...
(Πιο εγκαθετος πεθαίνω τελικά... )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#535137 παντως 2-3 φορες που εχω νοικιασει pulsar βενζινη,ενω ειναι εντυπωσιακα καλοφτιαγμενο,ειναι οντως αδιαφορο οδηγικα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#541103 Πρέπει να ήταν σούπερ τενεκεδάκι αυτό. 75 άλογα και 10+ κιλά ροπή σε 700 κιλά δεν ακούγονται πολύ εντυπωσιακά σήμερα αλλά πάω στοίχημα ότι όταν έμπαινε το τούρμπο δεν πατούσε καμία ρόδα κάτω. :lol:

Τα αυτοκόλλητα πιστεύω ότι άλλαζαν δραματικά το βάρος. :lol:

Δώστε μου ένα Charade GT-Ti, ένα τέτοιο, ένα R5, ένα 205 (ααααχ...) ακόμα και ένα γρήγορο AX (και άλλο αααααχ εδώ) και πάρτε μου την ψυχή. Ράλι στα στενά θα έκανα. :s_devil
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#541113 Το συγκεκριμένο είχε το καλύτερο σε αίσθηση κιβώτιο από όσα αμάξια έχω οδηγήσει.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#541164 Τα κιβώτια της Nissan εκείνης της εποχής ήταν ο ορισμός του funktionslust. Και τα sunny/cherry και τα primera κλπ.

Από τότε, μόνο του mx-5 μου έχει κάνει εντύπωση.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#541165
funkyreverend έγραψε:Πρέπει να ήταν σούπερ τενεκεδάκι αυτό. 75 άλογα και 10+ κιλά ροπή σε 700 κιλά δεν ακούγονται πολύ εντυπωσιακά σήμερα αλλά πάω στοίχημα ότι όταν έμπαινε το τούρμπο δεν πατούσε καμία ρόδα κάτω. :lol:

Τα αυτοκόλλητα πιστεύω ότι άλλαζαν δραματικά το βάρος. :lol:

Δώστε μου ένα Charade GT-Ti, ένα τέτοιο, ένα R5, ένα 205 (ααααχ...) ακόμα και ένα γρήγορο AX (και άλλο αααααχ εδώ) και πάρτε μου την ψυχή. Ράλι στα στενά θα έκανα. :s_devil


Εδώ σ' έχω :shifty:

Εικόνα
https://jalopnik.com/is-this-twincharge ... 1653317711


+

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#541172 Είναι προφανές ότι το balancing άλλαξε με τη προσθήκη λασπωτήρων.
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#541185 Αξίζει να βάλω τον τεμπέλη που έχει η αντιπροσωπεία σε micra k14 ή εφόσον δεν βγήκε από το εργοστάσιο έτσι θα έχει τριξίματα ;


Sent from my iPhone using Tapatalk