Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#473662
Nikos! έγραψε:Η αναφορά των ηλεκτρονικών γίνεται μόνο όσον αφορά τη πίστα, τα Μέγαρα και συγκεκριμένα στην έξοδο:

Αναφορά γίνεται και στον δρόμο: "Πρέπει να ξεδιπλώνεις το τιμόνι, να φαρδαίνεις το δρόμο για να αποφεύγεις την επέμβαση του ESP. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρόβλημά της. Η ανεξήγητη επιλογή των Ιταλών να μην αφήνουν τελείως ελεύθερο αυτό το θεϊκό πλαίσιο είναι το μόνο ελάττωμα της Giulia"

Και στο σλάλομ: "Νιώθεις απόλυτα βέβαιος ότι έχει κι άλλο, αλλά στην επιπλέον πίεση έρχεται το ESP να σε φρενάρει, προληπτικά. Διαβάζοντας απλώς τη γωνία του τιμονιού, το πλευρικό φορτίο και τη θέση του γκαζιού, πριν προκύψει το γλίστρημα. Το είχαμε νιώσει στο δρόμο, θα το βρούμε μπροστά μας αργότερα και στο γύρο πίστας"

Και στην αλλαγή λωρίδας: "Δοκιμάζουμε να εξαργυρώσουμε την εμπιστοσύνη που εμπνέει το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Και ενώ έχει κράτημα να πλησιάσεις τα 80 km/h, τα ηλεκτρονικά της κόβουν τη φόρα."

Και τέλος στην πίστα, με την περιγραφή στις εξόδους να ακούγεται μεγάλη ξενέρα: "Πατάς, περιμένεις και δεν σηκώνει στροφές μέχρι να ισιώσεις τελείως." :s_no

Ακομα και αν αφήσουμε απ'έξω την πλήρη απενεργοποίηση του esp για να πηγαίνεις με το πλάι και άλλα τέτοια πράγματα του διαβόλου, τουλάχιστον ας άφηναν λιγότερο παρεμβατικό το πρόγραμμα Dynamic όπως είναι το Sport+ της BMW ώστε να έχεις γκάζι στην έξοδο ή να ρυθμίζεις την ισορροπία μέσα στη στροφή.
Από αυτά που διαβάζω φαίνεται τέρμα πνιγμένο σε γρήγορη οδήγηση και είναι πολύ κρίμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. :(
Άβαταρ μέλους
By dstou
#473663 Mάλιστα, το διαβάσαμε και αυτό. Από ένα οικογενειακό πετρελαιοκίνητο που ο ρόλος που του δίνει ο κατασκευαστής του είναι να αναλάβει τον κύριο όγκο των πωλήσεων του μοντέλου και να γράψει και μερικά company exec sales, ο ελ δημοσιογράφος να ζητάει πλήρη απελευθέρωση του εσπ για να στρίβει ακόμη πιο τέζα στην πίστα αλλά και στον δημόσιο δρόμο. Και όλα αυτά από ένα χαροκαμμένο για τη χώρα μας κυβισμό. :s_thumbsup
Εντούτοις, εξαιρουμένων αυτών των κατ' εμέ άστοχων σχολίων, το συγκριτικό είναι κατά τα άλλα καλό.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#473664 Φαίνεται εντυπωσιακή εναλλακτική της Bmw , αυτή η Alfa ....
για εμένα η μη απενεργοποίηση του esp , αποτελει κ το μοναδικό λόγο μη αγοράς .... ( εγώ δεν είμαι πιθανώς το πελατολόγιο στο οποίο απευθύνεται η εταιρία ... αλλα σε οικογένεια Alfa μεγάλωσα , μου αρέσουν , πισωκίνητο θέλω , κ ακομα κ σε ντίζελ να έχω την επιλογή ... όπως κ στην F31 ).
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#473671 Οι δημοσιογράφοι που γράφουν στα περιοδικά αυτά τα τέστ νομίζουν ότι είναι όλοι οι αγοραστές χεράδες και τσαμπιόνια και δεν σκέφτονται ότι τα εργοστάσια ωφείλουν να έχουν μια τελευταία δεικλείδα ασφαλείας για τον ανόητο που το παίζει Βατάνεν επειδή έχει λεφτά.

Εγώ συμφωνώ με αυτό που έχει πεί ο Ρέρλ, ποτέ off το esp, μια φορά θα σου τύχει η στραβή και τότε θα είναι αργά. Όποιος λοιπόν νομίζει ότι έχει τα γονίδια του Βατάνεν ας πάρει ένα τουρλουμπίκι και με 5.000ε ας το σκίζει ολημερίς στην πίστα για ξεκάβλωμα γιατί δεν γουστάρω τον βλάκα με τα 500 άλογα να έρχεται κλειδωμένος από απέναντι επάνω μου επειδή το έχει χάσει για να δείξει στη γκόμενα ή στους ηλίθιους φίλους του ότι -το έχει - αφού στον δρόμο υπάρχουν και άλλοι που δεν το έχουν και η λάθος κίνηση είναι εκεί και παραμονεύει για να κλείσει σπίτια.

Καλά κάνουν λοιπόν και δεν το απενεργοποιούν τελείως, άλλοι κατασκευαστές πάλι έχουν το κουμπάκι esp off αλλά όταν αρχίσει το πάρτι το esp είναι εκεί καλά κρυμμένο και στα δύσκολα θα ενεργοποιηθεί μόνο του και θα τους γλυτώσει, άλλοι κατασκευαστές το έχουν ρυθμίσει ευαίσθητο άλλοι αναίσθητο, είναι θέμα επιλογής του κάθε εργοστασίου, και κάτι ακόμα, τα εργοστάσια δεν χαίρονται όταν υπάρχουν διαλυμμένα αυτοκίνητα τους στους δρόμους γιατί χαλάει την εικόνα τους, έτσι φροντίζουν να μειώσουν αυτού τους είδους τα ατυχήματα με κάθε τρόπο, οι κουφιοκεφαλάκηδες καλαμαράδες εδώ νομίζουν ότι απευθύνονται μόνο σε 20ρηδες, σημεία των καιρών.

Δεν το παίζω politicaly correct γιατί και εγώ έχω τα θέματα μου στο δρόμο αλλά δεν μπορώ να διαβάζω βλακείες από αυτούς που υποτίθεται ότι έχουν την ικανότητα και την δυνατότητα να κάνουν υπεύθυνη ενημέρωση και όχι να χουλιγκανίζουν στους δρόμους παρασύροντας την πιτσιρικαρία ( στο μυαλό και όχι στην ηλικία )
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#473682 Λ :tomato: :tomato: :vava: :vava: :s_crazy :s_crazy :s_crazy :s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag :s_whiteflag

Μην με πυροβολεις :iconcool:

Δεν έγραψα εγώ το άρθρο... αλλά μάλλον είμαι απο αυτούς τούς σχετικά επιπολαιους...

Σορυ.. == καλη καρδια.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#473685 Μα προφανώς ο στόχος δεν ήσουν εσύ ή όποιος άλλος αλλά οι χεράδες των περιοδικών που έχουν μπλέξει τα μπούτια τους όταν γράφουν για δυνατά αυτοκίνητα λες και όσοι μπορούν να τα αγοράσουν μπορούν και να τα οδηγήσουν πάνω από 40-60% των δυνατοτήτων τους, αυτά τα αυτοκίνητα σε κουλά χέρια και ακόμα πιο κουλά μυαλά είναι απασφαλισμένες χειροβομβίδες και τα εργοστάσια το γνωρίζουν και προσπαθούν να προφυλάξουν αυτούς και τους απέναντι ερχόμενους, ε! ας υπάρχουν και μερικές γκρίνιες από τους καλαμαράδες.

Για να σας φτιάξω τη μέρα για τους - χεράδες - που λεγαμε

https://www.youtube.com/watch?v=W7dqkecR0Tw

https://www.youtube.com/watch?v=pH80AOZbvmc
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#473690
morpheus έγραψε:
Nikos! έγραψε:Η αναφορά των ηλεκτρονικών γίνεται μόνο όσον αφορά τη πίστα, τα Μέγαρα και συγκεκριμένα στην έξοδο:

Αναφορά γίνεται και στον δρόμο: "Πρέπει να ξεδιπλώνεις το τιμόνι, να φαρδαίνεις το δρόμο για να αποφεύγεις την επέμβαση του ESP. Αυτό είναι ουσιαστικά το πρόβλημά της. Η ανεξήγητη επιλογή των Ιταλών να μην αφήνουν τελείως ελεύθερο αυτό το θεϊκό πλαίσιο είναι το μόνο ελάττωμα της Giulia"

Και στο σλάλομ: "Νιώθεις απόλυτα βέβαιος ότι έχει κι άλλο, αλλά στην επιπλέον πίεση έρχεται το ESP να σε φρενάρει, προληπτικά. Διαβάζοντας απλώς τη γωνία του τιμονιού, το πλευρικό φορτίο και τη θέση του γκαζιού, πριν προκύψει το γλίστρημα. Το είχαμε νιώσει στο δρόμο, θα το βρούμε μπροστά μας αργότερα και στο γύρο πίστας"

Και στην αλλαγή λωρίδας: "Δοκιμάζουμε να εξαργυρώσουμε την εμπιστοσύνη που εμπνέει το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Και ενώ έχει κράτημα να πλησιάσεις τα 80 km/h, τα ηλεκτρονικά της κόβουν τη φόρα."

Και τέλος στην πίστα, με την περιγραφή στις εξόδους να ακούγεται μεγάλη ξενέρα: "Πατάς, περιμένεις και δεν σηκώνει στροφές μέχρι να ισιώσεις τελείως." :s_no

Ακομα και αν αφήσουμε απ'έξω την πλήρη απενεργοποίηση του esp για να πηγαίνεις με το πλάι και άλλα τέτοια πράγματα του διαβόλου, τουλάχιστον ας άφηναν λιγότερο παρεμβατικό το πρόγραμμα Dynamic όπως είναι το Sport+ της BMW ώστε να έχεις γκάζι στην έξοδο ή να ρυθμίζεις την ισορροπία μέσα στη στροφή.
Από αυτά που διαβάζω φαίνεται τέρμα πνιγμένο σε γρήγορη οδήγηση και είναι πολύ κρίμα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. :(


Ναι έχεις δίκιο, δε τα πρόσεξα αυτά.

Θα μπορούσαν να κάνουν αυτό που λες.

@ all

Κοιτάξτε, αν είσαι κουλός και άσχετος τα ηλεκτρονικά δεν είναι 100% σίγουρο ότι θα σε σώσουν. Αν παραβείς τους νόμους της φυσικής, κανένα βοήθημα δε σε σώζει.

Ο κατασκευαστής θα πρέπει να δίνει την επιλογή στον οδηγό να αποφασίζει τι θέλει να κάνει, όπως κάνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές σπορ οχημάτων.-
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473691 Παίδες, τσάμπα μαλώνετε. Ούτως ή άλλως κανένας σας δεν πρόκειται να την αγοράσει.

Επίσης όχι ότι έχει σημασία, αλλά η επιλογή sport+ του ESP της BMW, έχω την εντύπωση ότι είναι μόνο στο M-pack και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι και εκεί πλήρως απενεργοποιημένο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#473694
Giuseppe Busso έγραψε:Παίδες, τσάμπα μαλώνετε. Ούτως ή άλλως κανένας σας δεν πρόκειται να την αγοράσει.

Επίσης όχι ότι έχει σημασία, αλλά η επιλογή sport+ του ESP της BMW, έχω την εντύπωση ότι είναι μόνο στο M-pack και δεν είμαι σίγουρος ότι είναι και εκεί πλήρως απενεργοποιημένο.


Το sport+ είναι μόνο στις sport line σειρά + Μ-Pack, σωστά.

Όμως νομίζω ότι απενεργοποιείται πλήρως ανεξαρτήτως εξοπλισμού. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Thanix
#473695 Απανεργοποιειται πλήρως με ξεχωριστό κομβιο .


Sent from my mind using BoobsPower!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473696 Μ-pack, πιο απελευθερωμένη ρύθμιση του ESP, σπορ ελαστικά, πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση. Ξεχνάω κάτι άλλο;
Και της ρίχνει στ'αυτιά η Ιταλίδα;
Και συνεχίζουμε και μιλάμε;
Δηλαδή αν πληρώσεις κάνα έξτρα 5άρι χιλιάδες στην AR και βάλεις sport pack και Q2 pack, τι θα γίνει; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#473698
Giuseppe Busso έγραψε:Μ-pack, πιο απελευθερωμένη ρύθμιση του ESP, σπορ ελαστικά, πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση. Ξεχνάω κάτι άλλο;
Και της ρίχνει στ'αυτιά η Ιταλίδα;
Και συνεχίζουμε και μιλάμε;
Δηλαδή αν πληρώσεις κάνα έξτρα 5άρι χιλιάδες στην AR και βάλεις sport pack και Q2 pack, τι θα γίνει; :hmmm:

Της ποπης! Ετσι. Έτσι ακριβώς.

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By dstou
#473712 Αν ανήκετε στο 1-2-5 (πολύ λέω) %, που απενεργοποιεί το εσπ, τότε η Τζούλια μάλλον δεν είναι για εσάς. Και αυτό είναι οξύμωρο για το πνεύμα που προσπαθεί να διαιωνίσει η φίρμα, αν και πολύ υπεύθυνο σαν κίνηση.
Η απενεργοποίηση δεν είναι ζητούμενο για το υπόλοιπο 95-99% (και λίγους λέω) των υποψηφίων αγοραστών, τα δημοσιογράφα μεγένθυναν υπέρμετρα μία πτυχή του αυτοκινήτου ζημιώνοντάς το.

Με μια ψύχραιμη ματιά το συγκεκριμένο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ιταλικό των 2.200 κυβικών κερδίζει καθαρά σε αίσθηση :rtfm:, γκάζι και τιμή.
Χάνει καθαρά σε κυβισμό,διάκοσμο, πορτμπαγκάζ, κατανάλωση, πουλμούρ, δίκτυο και πιθανά ευκολία μεταπώλησης, σε μερικά με διαφορά βυζιού, αλλά χάνει.
Ισοπαλία σε χώρους καμπίνας.
Μη συγκρίσιμη μέχρι στιγμής η αξιοπιστία του νεοφερμένου, καθότι άγνωστη.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#473715
dstou έγραψε:Με μια ψύχραιμη ματιά το συγκεκριμένο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ιταλικό των 2.200 κυβικών κερδίζει καθαρά σε αίσθηση :rtfm:, γκάζι και τιμή.
Χάνει καθαρά σε κυβισμό,διάκοσμο, πορτμπαγκάζ, κατανάλωση, πουλμούρ, δίκτυο και πιθανά ευκολία μεταπώλησης, σε μερικά με διαφορά βυζιού, αλλά χάνει.
Ισοπαλία σε χώρους καμπίνας.
Μη συγκρίσιμη μέχρι στιγμής η αξιοπιστία του νεοφερμένου, καθότι άγνωστη.


Με ακόμη πιο ψύχραιμη ματιά, χάνει σε τομείς που είναι απαραίτητοι ώστε να εισέλθει η μάρκα στα χωράφια της βιωσιμότητας.
Λίγο πολύ τα γκάζια και τα στριψίματα είναι δεδομένα στο μυαλό του κοινού και αυτό είναι και καλό και κακό διότι πέρα από αυτά, μέσα στο μυαλό του κοινού είναι χωμένα και τα "αρνητικά" κουσούρια που σέρνει για δεκαετίες η μάρκα.