- 27 Μάιος 2017, 22:01
#400571
Κίκιζας . έγραψε:
Δεν ξερω, εγω αλλα διαβαζα εδω...
μην δινεις σημασια στο τι διαβαζεις στο νετ,υπαρχουν και μεγαλύτεροι ασχετοι απο εσενα.
Κίκιζας . έγραψε:
Οσο για τους κατοχους Lancer evolution? Διαβαζω για αδυναμους συμπλεκτες που φθειρονται για πλακα, προβληματικα μοτερ ηλεκτρικων τζαμιων, τριγμους στο εσωτερικοσε πολλα σημεια, προβληματικη αντλια AYC, προβληματα στο διαφορικο που ειναι μεσα στο κιβωτιο, πολυ λεπτα τζαμια, πολυ λεπτη βαφη στο εξωτερικο χρωμα...
http://www.evoxforums.com/forums/showth ... ?t=19586...
παλι Ιαπωνια vs Germany στο θεμα ποιοτητας? Ξεκολλα,και μην ανοίγεις συζητηση που είναι χαμενη απο τα αποδυτήρια.
Κίκιζας . έγραψε: Για τα περι σερβις, εδω κατοχος evo8 και μετεπειτα Μ3 Ε92 κανει λογο για ακριβοτερη συντηρηση στο Mitsu...
http://www.bmwfans.gr/forum/archive/ind ... 18052.html
να ενας ασχετος μεγαλύτερος απο εσενα.
Κίκιζας . έγραψε: Σε καθισματα που δεν σκορπανε, ταπετσαριες-μοκετες, δερματα, ηχομονωση, ποιοτητα κυλισης.
Σε αινιχνευτες πχ κοπωσης οδηγου, ηχητικης ειδοποιησης παρεκλισης πορειας, μεχρι και τρανταγμα τιμονιου πχ εαν διαπιστωθει οτι γινεται αλλαγη πορειας σε αλλη λωριδα με μικρες γωνιες τιμονιου, αισθητηρας αυτοματου φρεναρισματος μεχρι τα 50km/h, και παει λεγοντας...
όλα αυτά τα παρεχουν και μη πριμιουμ,που δεν ζητανε καπελο στη τιμη.Κατι άλλο?
Κίκιζας . έγραψε: Aυτη που εβγαλε το ταχυτερο αυτοκινητο ευρειας παραγωγης με την πρωτη 911Turbo, το 1975.
και τι σχεση εχει αυτό με αυτό που συζητάμε.θα μας πειςκαι για το κιτρινοπουλι παλι?
Κίκιζας . έγραψε: Σαν την πορσε με το ταχυτατο -και πλεον αξιοπιστο διπλοσυμπλεκτο- PDK που χρησιμοποιηθηκε για πρωτη φορα στις 956/962 το 1983, την πρωτοποριακη 4κινηση της steyer που χρησιμοποιηθηκε στην 959 το 1985, επειτα στην 964 το 1989 και εξιλιχθηκε περαιτερω στις επομενες γενιες..
ναι σωστα...κατειχε την τεχνολογια απο το 1983,αλλα δεν την ειχε χρησιμοποιησει μεχρι το 2009.Δεν θα εφταναν τα λεφτα φαινεται τοσο φθηνα που πουλαγε
Η ντατσουν που μολις ειχε σωθει απο την ρενω ,χωρις να την κατεχει απο το 1983 την τεχνολογια,βρηκε τα χρηματα και την εδωσε στο κοινο το 2007.Πηγε και στο ρινγκ,κατουρησε τις μεταβλητης γεωμετριας τουρμπίνες μαζι με το φοβερο τιπτρονικ που δεν ντρεποταν η πορσε να πουλαει σε 200-300κ ευρω οχήματα,,και ως δια μαγειας η πορσε βρηκε χρηματα και εδωσε μερικα χρονια αργοτερα το pdk στην αγορα.
Μαλιστα η ντατσουν το εδωσε στην αγορα με πολύ λιγοτερα χρηματα αποτι ζηταγε και ζηταει η πορσε.
Που τα βρισκουν οι γυφτοι τα λεφτα και πλασαρουν τετοια τεχνολογια Γρηγορη?
Κίκιζας . έγραψε:Σαν την πορσε ως τον πρωτο Γερμανο κατασκευαστη που τοποθετουσε σε ολη την γκαμα των μοντελων της στανταρ αεροσακο οδηγου-συνοδηγου απο το 1991...
το 1987 ειχε και η χοντα,που πριμιουμ δεν τη λες. Και άλλοι μη πριμιουμ νωρίτερα.
Που τα βρηκαν τα λεφτα Γρηγορη?
Κίκιζας . έγραψε:Με μοναδα ελεγχου καυσαεριων μεσω OBDII απο το 1995, για χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων....
μας προλαβαν και εδώ οι μη πριμιουμ.
Κίκιζας . έγραψε:Σαν την πορσε που τοποθετησε πρωτη σε βενζινοκινητο αυτοκινητο παραγωγης, τουρμπινα μεταβλητης γεωμετριας (VTG) (997Τurbo) ....
τουρμπίνες μεταβλητες βαλαμε,αλλα τα λεφτα δεν φτασανε και για τη μεταδοση τοσο τζαμπα που πουλανε τα αυτοκίνητα τους και πηγαμε στο ρινγκ και εγιναμε ρεζιλι των γυφτων.
Αυτοι με λιγοτερα χρηματα προσφεραν διπλοσυμπλεκτο βλέπεις.Ασε που τον ηπιαν απο αυτοκινητο χωρις να εχει (αναγκη) vtg.
Φαντασου Γρηγορη μια αυτοκινητοβιομηχανια να βγαζει κορωνες για το abs,(vtg) και ετσι και αλλιως και φρεναρει στο νερο καλυτερα,και να παει να το κανουν τεστ με αυτοκινητο που δεν εχει abs(vtg) και να φρεναρει καλυτερα αυτό με χωρις abs.
φοβερη εκτελεση τεχνολογιας τα vtg απο την πορσε.Πιασανε τοπο τα παραπανω χρηματα που ζηταει η πορσε.
Κίκιζας . έγραψε:Και παει λεγοντας...?
για πες και αλλα παραδείγματα που πανε τα παραπανω λεφτα των πριμιουμ,εχω μεινει με το στομα ανοιχτο με τα παραδείγματα που εδωσες.
Κίκιζας . έγραψε: Τα Γαλλικα ειδικα στην παθητικη ασφαλεια ειναι εξαιρετικα. Στην ενεργητικη, πλεον οχι κορυφαια οπως παλαιοτερα (τα απλα μοντελα, οχι τα RS, GTI κτλ...) αλλα δεν παρειχαν αυτα πρωτα ολα εκεινα τα συστηματα προειδοποιησης του οδηγου, που ουσιαστικα αυξανουν ακομα περισσοτερο τα επιπεδα ενεργητικης ασφαλειας, οπως oι Σουηδοι πρωτιστως και επειτα οι Γερμανοι......?
αρα δεν χρειαζεται να πληρωνουμε καπελο σε ένα προιον για να είναι και καλα καλυτερο σε παθητικη ασφαλεια.
Αμα συνεχισουμε και παρακατω τη συζητηση,ουτε και σε ενεργητικη χρειαζονται καπελα στη τιμη πωλησης για να εχει ένα αυτοκινητο κορυφαια ενεργητικη ασφαλεια.
Ενεργητικη ασφαλεια δεν είναι μονο ποιος θα βαλει πρωτος συστηματα προειδοποίησης,αλλα και πολλα αλλα.
Που τα βρισκουν Γρηγορη οι Γαλλοι τα λεφτα και προσφερουν κορυφαια ασφαλεια χωρις καπελο στις τιμες?
Η μαλλον που πηγαν Γρηγορη τα παραπανω λεφτα που ζητανε οι πριμιουμ και καλα για παραπανω ασφαλη οχήματα?
Κίκιζας . έγραψε: Πρωτα-πρωτα για να καταλαβαινουμε τι λεμε, το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ προιον...
εμενα το λες αυτό?
Κίκιζας . έγραψε: Δευτερον το πριμιουμ προιον σχεδον κατα κανονα ειναι ακριβοτερο απο το ΜΗ πριμιουμ προιον, ακριβως λογω ολων εκεινων των παραμετρων, διαδικασιων, ποιοτικων/τεχνολογικων στοιχειων που μονο εκεινο εχει. .
παραμετροι,,διαδικασιες,και ποιοτικοι ελεγχοι που μονο τα πριμιουμ εχουν.
Αυτή είναι η εξηγηση του Κικιζα για τα παραπανω χρηματα που κοστιζουν τα πριμιουμ.
οι ''ειδικες παραμετροι και οι διαδικασιες,και οι ποιοτικοι ελεγχοι''
Κίκιζας . έγραψε: Οχι δεν το καταλαβες, καθοτι το Golf ΔΕΝ ειναι πριμιουμ. Το Audi ειναι πριμιουμ και παροτι πλεον σε τεχνολογικο επιπεδο των gadget και καποιων βοηθηματων ενεργητικης ασφαλειας, η ψαλιδα εχει κλεισει αρκετα μεταξυ premium και μη premium αυτοκινητων, ενα Audi A3 που ειναι ιδιας κατηγοριας με ενα Golf, εχει
ξεκαθαρα ποιοτικοτερα χαρακτηριστικα, απο τα υλικα ταπετσαριας, τις μονωσεις, την συναρμογη, το φινιρισμα, την ποιοτητα κυλισης και ολα αυτα τα εξτρα με τα οποια μπορει να αγοραστει ωστε να ξεχωριζει ως premium προιον..
αυτό ισχυει και για τα q5 ή μονο για το α3?
Κίκιζας . έγραψε: Δεν κανει τιποτε...Αν με ρωταγες απο την αρχη, θα στο ελεγα...
με εχουν αφησει αναυδο οι εξηγήσεις σου ,ως προς το που πανε τα χρηματα που κοστιζει ένα πριμιουμ αυτοκινητο.
Κίκιζας . έγραψε: Δυστυχως ή ευτυχως η αξιοπιστια ενος αυτοκινητου δεν κρινεται μονο απο μια λαμπα πχ φλας, στοπ, οπως χαρουμενα υπονοεις στις "απειλες" σου περι καψιματος μπροστα στον Σαρακακη, αλλα απο αρκετους παραγοντες και αυτη την εποχη, στις περισσοτερες στατιστικες μελετες διαφορων οικων αξιολογησης, τα κορεατικα αυτοκινητα κατεχουν τα υψηλοτερα ποσοστα...
αρα δεν χρειαζεται καν να χρεωνεις πριμιουμιλες για παραπανω αξιπιστια.Ακομα και τα φθηνα χιουνδαι.
Τελικα τα παραπανω χρηματα των πριμιουμ ,που στο διαολο πανε ρε Γρηγορη?
Ασφαλεια όχι(Γαλλοι) αξιπιστια όχι(Κορεα) που στο διαολο πηγαν τα λεφτα Γρηγορη?
Κίκιζας . έγραψε: Καθολου γνωστης, -σε σχεση με εσενα φυσικα που τα ξερεις ολα ΜΟΝΟ απο προσωπικη εμπειρια- λιγο ψαξιμο στο νετ, διασταυρωνοντας πληροφοριες...
εγω Γρηγορη όταν δεν κατεχω κατι,βγαζω το σκασμο,ρωταω,τεντωνω τα αυτια μου και αφηνω αυτους που ξερουν να εξηγησουν. Δεν προσπαθω να το παιξω γνωστης οντας ασχετος.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'