http://acropolisrally.gr/2015/images/pd ... ntries.pdf
Αξιζει κανενα σημειο εκει ή οι στροφες ειναι τοσο ανοιχτες που θα ειναι σα να μην υπαρχουν; Επισης μπορει να δουμε κανενα σικέιν για περιορισμο της ταχυτητας;
edit : βλεπω 3 σικειν, ενα πριν την προσβαση 1, και δυο μετα. Λογικο γιατι εχει 1 + 1 χιλιομετρα ευθειας.
Yugo_para_siempre έγραψε:Στη Ζηρεια στο διαστημα 6ο-9ο χιλιομετρο ειναι πολυ γρηγορη ασφαλτος, πριν μπει στο χωμα.
Αξιζει κανενα σημειο εκει ή οι στροφες ειναι τοσο ανοιχτες που θα ειναι σα να μην υπαρχουν; Επισης μπορει να δουμε κανενα σικέιν για περιορισμο της ταχυτητας;
Απο οτι εχω πληροφορηθει στη Ζηρεια εχει σε τεσσερα σημεια εκ των οποιων ενα ειναι στην ασφαλτο στο 8ο χλμ.περιπου..................
http://www.zougla.gr/automoto/article/s ... a8anasoula
Να ρωτησω ποση ειναι η ιπποδυναμη και η ροπη σε αυτη την κατηγορια; Δηλαδη σε σχεση με τα WRC υπαρχει χαωδης διαφορα στα χαρακτηριστικα της αποδοσης του μοτερ ή ειναι σχετικα κοντα και την διαφορα την κανουν αναρτησεις-διαφορικα-αεροδυναμικη;
Yugo_para_siempre έγραψε:Κουφετο, αντε με το καλο μια καλη εμφανιση!!!
Να ρωτησω ποση ειναι η ιπποδυναμη και η ροπη σε αυτη την κατηγορια; Δηλαδη σε σχεση με τα WRC υπαρχει χαωδης διαφορα στα χαρακτηριστικα της αποδοσης του μοτερ ή ειναι σχετικα κοντα και την διαφορα την κανουν αναρτησεις-διαφορικα-αεροδυναμικη;
πιο δυνατα ειναι τα αδελφακια της psa(315-320) πολυ κοντα το νεο fabia r5,και γυρω στα 20 αλογα λιγοτερο το φιεστα.
Ο Γουιλσον ομως ετοιμαζει εβο μοτερ στο φιεστα, με νεα κυλινδροκεφαλη-τουρμπο-εκκεντροφορους,οποτε λογικα? θα πλησιασει-ισοφαρισει.
Ροπη λιγοτερη το φιεστα(απο 380-400ΝΜ) και περισσοτερη το φαμπια(470ΝΜ)
τα αδελφακια λιγοτερο απο το φαμπια,αλλα κοντα σε αυτα τα νουμερα.
Καλα και τα WRC ποσο πανε, στους 360+;
Yugo_para_siempre έγραψε:Πανε τοσο ψηλα, στους 315-320 ιππους;
Καλα και τα WRC ποσο πανε, στους 360+;
εκει γυρω στα 360 ειναι.