Forum για το Ράλι Ακρόπολις
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#783127 Αν εννοεις την οικονομικη δυνατοτητα, την υλικοτεχνική υποδομή και τους "μαχιμους" μηχανικούς συμφωνώ απόλυτα.Για όλα τα υπόλοιπα επέτρεψέ μου να διαφωνήσω, καθώς ακόμα και στο αγωνιστικό τμήμα ο κρατικοδίαιτος (όπως ολοι οι μεγάλοι στο χώρο του αυτοκινήτου) όμιλος λειτουργεί με την λογική της "αυλής"

Για να ειμαι δίκαιος και στη κορυφαία αγωνιστική ομάδα που υπήρχε πρίν της Ντάτσουν/Νισσάν (που γνωρίζω από 1ο χέρι) με τον ίδιο τρόπο λειτουργούσε, ο συγχωρεμένος Λ.Φωτιάδης είχε αδυναμία στους αυλοκόλακες

dimviii έγραψε:
mmarkom έγραψε:Οφειλω να παραδεχτώ οτι τον ζηλεύω για αυτα που εχει οδηγησει και οτι συμμετειχε σε αγωνες με καλα (για τα δεδομενα της χωρας) αυτοκινητα και με πληρη υποστήριξη


δεδομενα της χωρας? και για δεδομενα Γερμανιας Ιταλιας Γαλλιας πες.
Η αγωνιστικη ομαδα του Θεοχαρακη δεν ειχε τιποτα να ζηλεψει απο οποιαδηποτε ομαδα εποχης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#783133
mmarkom έγραψε:Αν εννοεις την οικονομικη δυνατοτητα, την υλικοτεχνική υποδομή και τους "μαχιμους" μηχανικούς συμφωνώ απόλυτα


ναι για αυτα ελεγα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#783157 καθαρος δρομος vs βρωμικος ,Καλλε vs Loubet
https://twitter.com/jesusmg2192/status/ ... 1026824194
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#783158 Πραγματικά έχω βαρεθεί να βλέπω τόσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια πρόσωπα στην οργάνωση των αγώνων και ψηλά στον τύπο.

Τον διάβαζα από παιδί, αλλά μεγαλώνοντας κατάλαβα σιγά σιγά ότι τα γραφόμενα του είναι ασαφή, αχρείαστα πολύπλοκα, με πολύ περίεργο συντακτικό και μια διάθεση είτε γλυψίματος, είτε αναίτιας επίθεσης.

Θυμάμαι παλιότερα, μέσα '90 με πολύ αρχές '00, έγραφε ένας νέος τότε, Λακαφώσης.
Τα κείμενα και οι δοκιμές του ήταν πολύ πιο σαφή, δομημένα, εστιασμένα, με σεβασμό είτε στα θετικά είτε στα αρνητικά, χωρίς υπερενθουσιασμούς, χωρίς αφορισμούς.
Καλό τιμόνι και με γνώσεις.
Χάθηκε...
Τον είχα δει καταθλιπτικό, μάλλον με τα χνώτα να βρωμάνε πτωμαΐνη από την πείνα, σπάνια σαν τεχνικό σύμβουλο του Ευαγγελάτου εκεί στο 2010 και πολύ πρόσφατα πάλι, μια φορά για να δείξει την κλεψιά στις αντλίες.

Αυτός είναι στο πουθενά και ο άλλος είναι ακόμα ψηλά στους 4Τ, έστω και στην παρακμή τους, ακούγεται συχνά και σε δύο συνεχόμενα παγκόσμια Ακρόπολις είναι πλοηγός, κακά τα ψέματα, πάμε σαν άλλοτε κτλ κτλ κτλ...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#783159
Θυμάμαι παλιότερα, μέσα '90 με πολύ αρχές '00, έγραφε ένας νέος τότε, Λακαφώσης.
Τα κείμενα και οι δοκιμές του ήταν πολύ πιο σαφή, δομημένα, εστιασμένα, με σεβασμό είτε στα θετικά είτε στα αρνητικά, χωρίς υπερενθουσιασμούς, χωρίς αφορισμούς.
Καλό τιμόνι και με γνώσεις.


:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy

Kαι συνοδοιπορος του Τακαρου καποια εποχη στην Φ1 να προσθεσω. Σαν την μυγα μεσα στο γαλα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#783161 απο τους πολυ λιγους που συμπαθησα σε αυτο το χωρο.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#783165 Φαντάζομαι πως η επιστημονική του μόρφωση, οι ικανότητές του και οι επιδόσεις του στα ενιαία που συμμετείχε τον "σημάδεψαν" ως απειλή και τον οδήγησαν στη παραίτηση (νομίζω) από τους 4Τ.Δυστυχώς ο "ειδικός" τύπος των 4Τ και 2Τ έτσι λειτουργεί στην Ελλάδα, με "αυλές" και κολλητιλίκια που αν είσαι εκτός και απλά εισαι πολυ καλός στη δουλειά σου τη πάτησες.

Θυμάμαι πριν καμμιά 15ρια χρόνια που είχα πάρε - δωσε λόγω της δουλειάς μου με "δημοσιογράφους" από τη μοτοσυκλέτα, ενα φοβερό χαβαλε που το έπαιζε και μποέμ τρομάρα του από το 0300, που επειδη μας έπρηξε να του κάνουμε δώρο κάποιες χωμάτινες μποτες για το πρωτάθλημα Enduro, ήρθε στο γραφείο και έγινε ο εξής σουρεαλιστικός διάλογος

- Θα σου δώσουμε τις λευκές γιατί φαίνονται καλύτερα στις φωτογραφίες

- Ξερεις εγώ όπως και ο Despress εχουμε τη συνηθεια να φοράμε αλλό χρωμα στο ενα πόδι και άλλο στο άλλο

-Ο Despress είναι επαγγελματίας, η κορυφή και έχει κερδίσει μερικά Ντακάρ

Απάντησε με συνέχεια πρηξίματος και υφάκι, το αποτέλεσμα ήταν να τα πάρω και να μη του δώσω τίποτα,με την αιτιολογία πως οι Ιταλοι είχαν έλλειψη στο μέγεθος και το τύπο που ήθελε

Πιστεύω πως η φάρα αυτή μαζί με τους δημοσιογράφους σε ποδόσφαιρο-μπάσκετ ειναι μια κατηγορία από μόνοι τους
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#783175
g8777 έγραψε:
Θυμάμαι παλιότερα, μέσα '90 με πολύ αρχές '00, έγραφε ένας νέος τότε, Λακαφώσης.
Τα κείμενα και οι δοκιμές του ήταν πολύ πιο σαφή, δομημένα, εστιασμένα, με σεβασμό είτε στα θετικά είτε στα αρνητικά, χωρίς υπερενθουσιασμούς, χωρίς αφορισμούς.
Καλό τιμόνι και με γνώσεις.


:s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy :s_howdy

Kαι συνοδοιπορος του Τακαρου καποια εποχη στην Φ1 να προσθεσω. Σαν την μυγα μεσα στο γαλα.


+1 κουκι κι απο μενα!

Αλλα ελεγε πολυ λιγοτερες μπουρδολογιες απο τον Τακαρο στη μεταδοση Φ1!!!

Ο Λακαφωσης ηταν τους λιγους που ακουγες και μερικα σωστα πραγματα, απλα ηταν λιγο αντιτηλεοπτικος (σε τονο φωνης) και προφανως δεν ειχε τα καταληλα κονε για αυτο πηγε αδικοχαμενος...
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#783199 Ναι ήταν και στη μετάδοση της F1 στον Alpha, ολόκληρες τις σεζόν 2000 και 2001.

Το 2002 αν θυμάμαι καλά στο γαλλικό gp, έκοψαν πολλές φορές τη μετάδοση για να δείξουν κάτι Τσερόκι να πηγαίνουν τον Κουφοντίνα στη ΓΑΔΑ.
Ήταν η τελευταία του μετάδοση, δεν ξαναβγήκε ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#783230 Εποχή αρχές 2000, έγινε στις Σέρρες κάτι σαν αντίγραφο του λεμαν, στην εκκίνηση με σκοπό διάρκειας 12 ώρες, από τους 4Τ. Τότε που δούλευα Εγνατία φεύγω πουρνο πουρνο από Κομοτηνή, και πάω Σέρρες. Τελικά επειδή σκοτείνιασε νωρίς, και η πίστα τότε δεν είχε φώτα το σταμάτησαν στις 10 ώρες. Ήταν δε ο λακαφωσης τότε που με vhf, καθοδήγησε ένα από τα αγωνιστικά τι να κάνει στις στροφές κλπ. Ηταν μηχανολόγος, και κατέληξε να γίνει πραγματογνωμονας στα αυτοκινητιστικα ατυχήματα στις ασφαλιστικές. Ακόμα είναι με τον Ευαγγελατο.

.
Τελευταία επεξεργασία από 224v και 18 Σεπ 2022, 10:19, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#783231 Κωστας Λακαφωσης. Δεν ειναι αυτος ο ομορφος, ο ψηλος, ο ευθυτενης (που λεει κι ο Μπαγερ :lol: ). Ο αλλος ειναι:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#784488 https://youtu.be/71RhcQfyGQk

Στο 52:50 κόντρα με τον Αλιστερ στην Ανάβυσσο το 1999.

Περιγραφή Κόλλια, με Πουρναράκη να λέει δύο λέξεις και κάπου πετάγεται ο Τσάδαρης...

Κουμπώνει ωραία στα παραπάνω.