Forum για τους Ελληνικους Αγώνες
Άβαταρ μέλους
By Kolper
#92071 Ωραίος ο αγώνας αλλά μας τα χαλάσαν οι καθυστερήσεις και η βροχή στο δεύτερο σκέλος. Πολύ ωραία περάσματα από τους περισσότερους οδηγούς. To mr2 δύναμη αλλά αυτό που μου έμεινε απο τον αγώνα ήταν και το swift του Αρβανιτάκη. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ !!!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#92176 για να καταλαβετε ποσο παπαρατη ειναι η επιδοση του Μανου εφτιαξα ενα πινακακι,με τα σπλιτ 2 & 3 της αναβασης.Εχει 8ο !!!! χρονο με ολους μεσα.Πιο γρηγορα ηταν ολα τα wrc ενα εβο ιx με τον πρωταθλητη Κιρκο,και ενα σιροκο αρκετα δυνατοτερο και ελαφρυτερο.
ο μικρος αν ειχε κουβερτες θα ηταν κατω τουλαχιστον 1,5 με τα ιδια φυτιλια που ειχε για λαστιχα και την κινεζικη αναρτηση.
μεγαλο respect Manos ,γιατι αλλο πιστα,και αλλο γκρεμια και μπαριερες στο ποντο. :s_thumbsup

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#92259 Πολυ ωραιος!! :superman: Τα παρακολουθουσα κι εγω χτες απο το omae - live.
Τι εγινε στο 2ο σκελος, διακοπη??
Που ειναι ο driver να μας πει εντυπωσεις κλπ...???
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#92277 Πολλά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, βοηθάνε πολύ να ξέρετε ... :oops:

Για αρχή να ποστάρω το βιντεάκι !

https://www.youtube.com/watch?v=948Tivzykcg

Θα προσπαθήσω να βρω λίγο χρόνο για να περιγράψω την όλη εμπειρία, δεν θέλω να το ξεπετάξω ...

Ένα ακόμα check στο bucketlist μπήκε, εύχομαι σε όλους όσοι αγαπάνε την οδήγηση να το ζήσουν, τόσο την ανάβαση όσο και την κατάβαση. :)
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#92292 Οδηγηση ακριβειας και πολυ ΚΑΘΑΡΗ.Μπραβο!Αμα βαλεις καλυτερα πραγματα στο αμαξι τι θα κανεις δηλαδη;;;;;;;; :hmmm: θεωρεις οτι υπηρχε δυνατοτητα να ριξεις και αλλο το χρονο η πηγαινες 100%:;;;;;;

Υ.Γ. Στα πατημενα δεν το φοβηθηκες καθολου,του εδωσες και καταλαβε :metalo:

Edit

Υ.Γ. Οδηγικα την αναβαση την αντιμετωπισες με ορους πιστας ή εκανες καποιες μικροαλλαγες στην οδηγηση;;;
Άβαταρ μέλους
By Hannibal
#92313 Ωραιος. Καθαρες γραμμες (πιστας) χωρις περιττες κινησεις στο τιμονι, σωστη θεση στα χερια και πολυ τσαμπουκα.
Αντε, εσπασε η παρθενια. Καλη επιτυχια και στην επομενη Μανο.
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#92321 Προσπάθησα να την αντιμετωπίσω πιστάδικα και το πέτυχα σε 2-3 σημεία, έχει πολλά λαθάκια στις περισσότερες στροφές βάσει τηλεμετρίας. Όχι τραγικά πράγματα, αλλά μια-μια στροφή, μαζεύεται 1-1,5 δευτερόλεπτο ακόμα ... 100% σε καμία περίπτωση, με συμβούλεψαν όλοι να κάνω ένα σίγουρο πέρασμα στο 1ο σκέλος και να πιέσω όσο νιώθω άνετα στο 2ο. Δυστυχώς το 2ο δεν έγινε ποτέ, οπότε υπομονή μέχρι την επόμενη ...

Άλεξ, ευχαριστώ πολύ, μπορώ και καλύτερα. :oops:
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#92336 Ωραιος, μια χαρα!!!
Αμα το συνεχισεις το εργο λογικα θα θες κατι σε κοντυτερο διαφορικο ετσι? Σε μια περιπτωση νομιζω η 2η επεσε χαμηλα και αργησε λιγο. Ωραιος ομως στα γρηγορα, ιδιως στο κομματι μετα το Ελενιτ και μεχρι του Σαλιαρη, εισαι αρχηγος!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#92349 Μανο ωραιο οδηγημα,ειδικα στα πατημενα πολυ ψυχωμενο. :thumbsup:
Οντως εχεις 2-3 λαθακια που γινονται αντιληπτα και στο βιντεο,αλλα τελειο περασμα παντου δεν κανουν οδηγοι δεκαετιων,ποσο μαλλον ενας στην πρωτη του προσπαθεια.Το αυτοκινητο οπως ειπε και ο τιμκουλ δειχνει να ειναι αρκετα μακρυ για αναβασεις.2-3 φορες εβαλες 4η και αυτη μισογεματη.Στα κλειστα ''κ'' δειχνει να αργει να γεμισει την 2η.
Ευστοχη η προταση του για κοντυτερο βημα διαφορικου,και φθηνη λυση για να ξυπναει πιο γρηγορα απο χαμηλα.Επειδη εχεις μικρα φρενα,θα δοκιμαζα και με δανεικες καποιες 16αρες ζαντες με αντιστοιχο ελαστικο.Και αυτη φθηνη λυση.
Για τον χρονο τι να πουμε.Δεν υπαρχει,και οχι μονο δεδομενου υλικου που διεθετες,αλλα και με καλο υλικο παλι κορυφαιος θα ηταν.
Στον επομενο(που θα τρεξεις?) οπωσδηποτε κουβερτες,εστω δανεικες. :iconcool:
εαν καταφερεις και εχεις και 4 πιρελακια d ,θα εισαι ετοιμος για ΠΟΛΥ κατω.
Ευγε και παλι,φοβερη πρωτη μικρε!! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#92352
Hannibal έγραψε:Ωραιος. Καθαρες γραμμες (πιστας) χωρις περιττες κινησεις στο τιμονι, σωστη θεση στα χερια και πολυ τσαμπουκα....
.


Αυτο με τα χερια, το χω απορια....
Εγω κανω αυτο που κανει κι ο Κυρκος:
https://www.facebook.com/video.php?v=1078523388830933

Και δεν κανω αυτο που κανει ο Ευθυμιου:
https://www.youtube.com/watch?v=Wr0khQM6ud0
(πιο αντιπροσωπευτικο ειναι το video του Τζαμπαζη απο τη φετινη αναβαση αλλα δεν μπορω να βρω το link, υπαρχει στο FB στην σελιδα "Greek Hillclimb Championship, Ελληνικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων")

Ποιος ειναι ο σωστος?
Άβαταρ μέλους
By Kolper
#92373
timkoul έγραψε:
Hannibal έγραψε:Ωραιος. Καθαρες γραμμες (πιστας) χωρις περιττες κινησεις στο τιμονι, σωστη θεση στα χερια και πολυ τσαμπουκα....
.


Αυτο με τα χερια, το χω απορια....
Εγω κανω αυτο που κανει κι ο Κυρκος:
https://www.facebook.com/video.php?v=1078523388830933

Και δεν κανω αυτο που κανει ο Ευθυμιου:
https://www.youtube.com/watch?v=Wr0khQM6ud0
(πιο αντιπροσωπευτικο ειναι το video του Τζαμπαζη απο τη φετινη αναβαση αλλα δεν μπορω να βρω το link, υπαρχει στο FB στην σελιδα "Greek Hillclimb Championship, Ελληνικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων")

Ποιος ειναι ο σωστος?


και εγω θα ήθελα να ακούσω τους ποιο ειδικούς γ αυτό το θέμα.

το λινκ για τον Τζαμπαζη https://www.facebook.com/video.php?v=15 ... nref=story

το στυλ του κύρκου είναι ποιο πιστάδικο ενώ αυτο του τζαμπάζη και ευθυμίου ποιο ραλιτζίδικο.

ο κύρκος σε αρκετές στροφές σταυρώνει τα χέρια του που 'υποτίθεται" αυτό θεωρείται λάθος???
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#92389 Royal airness σχετικα με την τηλεμετρια που λες, για να γνωριζεις σε ενα σημειο οτι απειχες απο το ιδανικο δεν θα πρεπει να εχεις εναν ιδανικο <γυρο>απο εσενα η καποιο αλλον με το ιδιο αμαξι για να ξερεις ποσο σωστος η λαθος ησουν;;ρωταω γιατι στο παρελθον εχω διαβασει στοιχεια τηλεμετρια ενος οδηγου(σε περιοδικο)και εδειχνε που ηταν λαθος εχοντας σαν βαση περασματα πρωταθλητη οδηγου με το ιδιο αμαξι.επισης αμα δε βαριεσαι μπορεις να μας δειξεις και να μας αναλυσεις μεσω τηλεμετριας μια στροφη στην οποια μπηκες σωστα και μια στην οποια υπαρχει περιθωριο βελτιωσης για να καταλαβω καλυτερα.ειπαμε αμα δε βαριεσαι.ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#92512 ΧΩΡΙΣ να είμαι ειδικός και ΧΩΡΙΣ να έχω οδηγικό αγωνιστικό υπόβαθρο,αυτό το οποίο βλέπω είναι ότι όσοι δεν σταυρώνουν τα χέρια δυσκολεύονται ελαφρώς στην επαναφορά τιμονιού στην έξοδο της στροφής με αποτέλεσμα να χάνουν λίγο σε ακρίβεια,οπότε εκτιμω ότι το σταύρωμα υπερτερεί έναντι του μη σταυρωματος των χεριών.Και εγώ πάντως θέλω να ακούσω τη γνώμη οδηγων αγώνων πάνω στο θέμα.