EDDIE_147 έγραψε:Θα μπορούσαμε με λίγα λόγια να πούμε ότι ο Alonso ήταν το δεύτερο πιο μεγαλειώδες πράγμα που συνέβη στο άθλημα μετά τον Senna;
Φανταζομαι (μακαρι να κανω λαθος) οτι για μια ακομα φορα το μηνυμα σου εμπεριεχει ειρωνια, αλλα θα το αντιπαρελθω και θα πω την αποψη μου
Προσωπικα δε θα ελεγα "ο ταδε ειναι καλυτερος". Σε τοσο υψηλο επιπεδο απλα λεω "ειναι TOP". Πιο απολυτοι μπορουμε να ειμαστε μονο αν ειναι δυο TOP οδηγοι ομοσταβλοι για μερικα χρονια (γιατι στη μια χρονια μπορει να τυχουν 1-2 ατυχιες ή να βολευει καποιον λιγο παραπανω το μονοθεσιο κτλ).
Γενικα σαν TOP χαρακτηριζω εναν οδηγο που:
- Ειναι γρηγορος.
- Εχει σταθερο γυρολογιο (1-2 δεκατα πανω-κατω απο γυρο σε γυρο με μειουμενη ταση οσο ελαφρωνει το μονοθεσιο) σε ολους τους γυρους και δε χανει καθε λιγο 1" επειδη κατι ετυχε η κοιμηθηκε.
- Ειναι καλος στη βροχη.
- Κανει ελαχιστα λαθη.
- Αντεχει στην πιεση.
- Στηνει καλα το μονοθεσιο.
- Εχει εφεση στις προσπερασεις.
- Μπορει να προσαρμοζει την οδηγηση του και να σωζει λαστιχο οταν χρειαστει.
- Προσαρμοζεται σε καθε μονοθεσιο και στα πιθανα κουσουρια του και παιρνει το 100% παντα.
- Λυσσαει μεσα στην πιστα (απαραιτητη μια ποσοτητα ¨αλητειας") και δε χορταινει τις νικες/επιτυχιες (οχι προωρος συνταξιουχος που μπουχτισε ευκολα).
- Μπορει και φερνει αποτελεσματα οταν μενει πισω για καποιο λογο ενω εχει καλο μονοθεσιο.
Δεν υπαρχει κανενας που να ειναι ο καλυτερος σε ΟΛΑ αυτα (εγω τουλαχιστον δεν ξερω καποιον) μα υπαρχουν οδηγοι που ειναι αρκετα ή πολυ καλοι σε ολα. Αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι αν σε καποιον οδηγο λειπουν μερικα απο αυτα, σιγουρα δεν ειναι TOP.