Για οδηγούς Newey παρότι από τους πιο αγαπημένους μου ever, μεγαλώνοντας θεωρώ ότι και ο Χάκινεν αναδείχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον Newey.
Όταν έφυγε, με τον τρόπο που έφυγε, ο Ron Dennis και άλλαξε άρδην ο τρόπος λειτουργίας όλου του οργανισμού, γεγονός που συνέπεσε και με την καταστροφική συνεργασία με την Honda, η McLaren χτύπησε πάτο. Και είχε και πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Ο Zak Brown παρότι δεν τον πίστευα, έχει κάνει τελικά εξαιρετική δουλειά. Και έχει ανατρέψει τελείως την οικονομική κατάσταση εν μέσω της κρίσης με την πανδημία και επανέφερε την ομάδα σε ανταγωνιστικό επίπεδο μαζί με τον Seidl. ΟΚ δεν βγήκε το φετινό μονοθέσιο με τους καινούργιους κανονισμούς, αλλά εξέλιξη σαφώς και υπάρχει.
Επίσης η McLaren δεν έχει καλές εγκαταστάσεις πλέον και έχουν πει πολλές φορές ότι για να χτυπήσουν κορυφή χρειάζονται άλλα δύο χρόνια μέχρι να κατασκευαστεί και η καινούργια αεροδυναμική σήραγγα. Είναι υπό γενική αναδιοργάνωση η οποία θέλει χρόνο και δεν έχει ολοκληρωθεί.
Επίσης θετικό είναι και το άνοιγμα στις υπόλοιπες μορφές αγώνων.
Για τον Ricciardo τώρα, η άθλια επίδοση του συνεχίζει να μου προκαλεί μεγάλη απορία αλλά it is what it is. Συνεχίζει να μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής και μάλλον θα μείνει και του χρόνου. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλοί νεαροί μέσω του IndyCar που θα καλύψουν την θέση του. Pato, Herta και πλέον και Pallou.
Διαφωνώ επίσης με αυτό:
sparticle έγραψε:Παντως με δεδομενο πως ουτε στη Renault εδειξε κατι φοβερο ο Ric (παρολο που τον αντιμετωπιζαν ξεκαθαρα ως Νο1), κατ’ εμε ειναι αλλο ενα παραδειγμα οδηγου που εβγαζε ματια για οσο οδηγουσε αυτοκινητο σχεδιασμενο και στημενο απο τον Newey.
Στην Renault έδειξε ότι είχε δείξει και στην Red Bull. Ήταν ξεκάθαρα ανώτερος και του Hulkenberg και του Ocon.
Στην McLaren είναι χειρότερα από κακός χωρίς να ξέρω το γιατί.
ripper έγραψε:Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.
Όταν έφυγε, με τον τρόπο που έφυγε, ο Ron Dennis και άλλαξε άρδην ο τρόπος λειτουργίας όλου του οργανισμού, γεγονός που συνέπεσε και με την καταστροφική συνεργασία με την Honda, η McLaren χτύπησε πάτο. Και είχε και πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
Ο Zak Brown παρότι δεν τον πίστευα, έχει κάνει τελικά εξαιρετική δουλειά. Και έχει ανατρέψει τελείως την οικονομική κατάσταση εν μέσω της κρίσης με την πανδημία και επανέφερε την ομάδα σε ανταγωνιστικό επίπεδο μαζί με τον Seidl. ΟΚ δεν βγήκε το φετινό μονοθέσιο με τους καινούργιους κανονισμούς, αλλά εξέλιξη σαφώς και υπάρχει.
Επίσης η McLaren δεν έχει καλές εγκαταστάσεις πλέον και έχουν πει πολλές φορές ότι για να χτυπήσουν κορυφή χρειάζονται άλλα δύο χρόνια μέχρι να κατασκευαστεί και η καινούργια αεροδυναμική σήραγγα. Είναι υπό γενική αναδιοργάνωση η οποία θέλει χρόνο και δεν έχει ολοκληρωθεί.
Επίσης θετικό είναι και το άνοιγμα στις υπόλοιπες μορφές αγώνων.
Όλα όσα λες ισχύουν. Και ο Zak Brown πολύ καλός. Άνετα θα μπορούσαμε να καταντήσουμε Williams αν συνεχιζόταν η κατρακύλα. Θεωρώ όμως ότι έχουμε καθιερωθεί ως μία middle field ομάδα που δε μπορεί και δε στοχεύει για παραπάνω. Ακόμα και η συνεργασία με την Honda υποσχόταν τουλάχιστον ότι θα έχουμε ουσιαστικά δικό μας κινητήρα (όπως παλαιότερο η Red Bull με Renault και τώρα με Honda). Παρόλο που ήμασταν για κλάματα υπήρχε η φιλοσοφία μεγάλης ομάδας-πρωταθλητισμού με τον Honda.
Ο Ρον έδινε αυτήν την πνοή μεγάλης ομάδας ακόμα και όταν δε βλεπόμασταν. Αυτό νιώθω ότι χάθηκε. Μακάρι να διαψευστώ στο μέλλον, έστω στο όχι και τόσο άμεσο.
Μου αρέσει κι εμένα το άνοιγμα σε άλλες μορφές αγώνων αλλά και η πρόοδος στα αυτοκίνητα δρόμου.
Ξινομυζηθρα λιγο η φατσα ε