Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#736481 Πάντως, με την Ducati μόνον καλό έγινε με την εξαγορά της Audi. Δεν νομίζω πως έχει να φοβάται κάτι.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#736485
Anonymous Founder έγραψε:Πάντως, με την Ducati μόνον καλό έγινε με την εξαγορά της Audi. Δεν νομίζω πως έχει να φοβάται κάτι.

Αν καλο λες την πληθωρα μοντελων , ηλεκτρονικων, ανακλησεων ( οχι που δεν θα ειχαν :s_rofl ), εχεις δικιο. Οπως και τα χρηματα που πεσανε σε αγωνες.

Σαν μοτοσυκλετες ομως με χαρακτηρα, desmo, V2, ξηροκαμπανο, οχι καμια σχεση. Γι' αυτο οι φανατικοι τα νεα τα λενε Ducaudi :svivhaha:

Ομως το βασικο ειναι αλλο. Θα κρατησει το ονομα η θα μετονομαστει σε λιγα χρονια Audi F1 Team?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#736486 Εγώ τ'ακούω βερεσέ τα σχόλια των φανατικών πάντως. Ποτέ πριν δεν είχε τόσο καλή γκάμα. Και ποτέ πριν δεν είχε τόσο καλό μηχανάκι στους αγώνες.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#736488 Και καπως ετσι εξηγειται το ενδιαφερον του γκρουπ για τους νεους κινητηρες στην Φ1. Βασικα εκει παει το πραγμα. Κυριως κατασκευαστες αυτοκινητων θα απομεινουν σε καποια φαση στο χωρο. Πολλα τα λεφτα για να σταθουν ιδιωτες, οσο βαθιες τσεπες και να εχουν.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#736491 Η Audi μπορεί (και θα έπρεπε) να κατεβάσει δύο ομάδες όπως η RBR. 200 μύρια είναι το entrance fee, αστεία ποσά για το γκρουπ. Θα ονομάσει τη μία McLaren Lamborghini την άλλη Audi F1 ή Audi Bugatti ή Tou Kwlou ta 9mera. Μέχρι και το Πορσικό μπορεί να χωθεί (McLaren Porsche όπως παλιά). Άλλωστε ήταν οι πρώτοι μεγάλοι κατασκευαστές που έφυγαν από την FE κυρίως γιατί είπαν πως αφού εκεί πάει η Φ1 γιατί να έχουμε μία ομάδα σε καθαρά ηλεκτρικά;
Άβαταρ μέλους
By g8777
#736497 Αυτό που έγραψες τελευταία ήταν και η δική μου απορία (γιατί να επενδύσει μια εταιρεία στην Φ1 ενώ το environmental awareness αποτυπώνεται πολύ καλύτερα μέσω συμμετοχής στην FE).
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#736500 Οι γερμανικοί κολοσσοί βρήκαν το πλαίσιο της FE πολύ δεσμευτικό και εφόσον δεν είχαν το ελεύθερο να κάνουν ότι τους κατέβει, προτίμησαν να επενδύσουν στα υβριδικά. Κοινώς γιατί να πληρώνουμε αν δεν μπορούμε να διαλύσουμε τον ανταγωνισμό μέσω overspending και να μας παίρνει νίκες η Μαχίντρα και η Νίο;

Βέβαια η Μερκ θα φύγει του χρόνου, αλλά θα μείνει η λύκαινα με την ομάδα της και η Audi αφήνει εκεί (ως γκρουπ) την Πόρσε. Πρακτικά μόνο η BMW έφυγε εντελώς και άφησε τα κλειδιά στον Αντρέτι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#736503
Corto Maltese έγραψε:Η Audi μπορεί (και θα έπρεπε) να κατεβάσει δύο ομάδες όπως η RBR. 200 μύρια είναι το entrance fee, αστεία ποσά για το γκρουπ. Θα ονομάσει τη μία McLaren Lamborghini την άλλη Audi F1 ή Audi Bugatti ή Tou Kwlou ta 9mera. Μέχρι και το Πορσικό μπορεί να χωθεί (McLaren Porsche όπως παλιά). Άλλωστε ήταν οι πρώτοι μεγάλοι κατασκευαστές που έφυγαν από την FE κυρίως γιατί είπαν πως αφού εκεί πάει η Φ1 γιατί να έχουμε μία ομάδα σε καθαρά ηλεκτρικά;

Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί έφυγαν από το WEC και οι δύο (Audi πρώτα, μετά Porsche).
Σαφώς και δεν έχει την προβολή που έχει η F1 αλλά σαφώς είναι καλύτερο από την Formula-E.
Δεν μπορώ να δεχτώ πως σκιάχτηκαν από την Toyota.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#736508 Δεν μου αρέσει, αλλά όλες οι εταιρίες supercars έχουν αγοραστεί από κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανια, το περίεργο ήταν που δεν είχε γίνει ακόμα με τα τόσα οικονομικά προβλήματα που έφερε (και) η πανδημία.
Θεωρώ απίθανο (και βλακώδες) να πάψει να υπάρχει το όνομα McLaren στην F1 και γενικά στους αγώνες.
Θυμίζω ότι από του χρόνου έχει πλήρη επίσημη συμμετοχή στα indy και στο Extreme E.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#736580 Kακη διαχειρηση των τελευταιων 2 αγωνων απο την ομαδα,απροσεχτος Norris στην εκκινηση,δεν υπαρχει η απαντηση στην αναβαθμιση της Ferrari,μετα υπαρχει διαφορα στην αποδοση των 2 οδηγων,ενω οι sainz/leclerc ειναι πιο κοντα μαζι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#736587
McLaren Group is aware of a news media report stating it has been sold to Audi. This is wholly inaccurate and McLaren is seeking to have the story removed.


https://www.mclaren.com/racing/inside-the-mtc/mclaren-group-statement-sale/