Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#795607 Έχει κουραστεί ο Νόρρις με τη μετριότητα,αυτό βγαίνει προς τα έξω,ίσως η μόνη σοβαρή εναλλακτική είναι η θέση που θα αφήσει ο Χάμιλτον ..όταν και αν συμβεί αυτό,αλλά δεν είμαι σίγουρος αν στην Merc θέλουν δύο διψασμενους και ηλικιακά μικρούς στην ίδια ομάδα που θα έχουν εσωτερικό ανταγωνισμό.

Το αν μπει η Audi,η Porsche,είναι πιο μακρινές επιλογές που δεν μπορούν να συζητηθούν από τώρα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795609
Sijune21 έγραψε:...ίσως η μόνη σοβαρή εναλλακτική είναι η θέση που θα αφήσει ο Χάμιλτον...


Ποια θεση θα αφησει ο Λουης? Το τελευταιο που διαβασα, ειναι οτι θελει ενα μουλτι γιαρ κοντρακτ...

Το οποιο ειμαι σιγουρος οτι θα του προσφερει ο Νο2 οπαδος του στον κοσμο, ο Τοττο.

Ο Νο1 βρισκεται αναμεσα μας :shifty:
Άβαταρ μέλους
By ripper
#795613 Γιατί υπέγραψε συμβόλαιο αφού έχει κουραστεί;
Πολλών χρόνων κιόλας.

Έχουν πει ότι κορυφή θα χτυπάνε από το 2024. Αν το καταφέρουν θα δείξει. Το πιθανότερο είναι όχι
Ως τότε τζάμπα γκρινιάζεις.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795614 Παιδες κραταμε κατι στην ακρη του μυαλου μας κιολας... Οτι παιζουν 3 μονοθεσια ικανα για νικες/τιτλους οποτε ψαχνουμε για 3 ΓΑΜΑΤΑ χερια.

Κανενας σοφρων ανθρωπος δε θα βαλει στην ιδια ομαδα 2 απο τους Μαξ, Λουη, Ναντο, Λεκλερκ, Νορρις. Κοντρες για τις οποιες ψοφαμε εμεις οι θεατες, αποδεδειγμενα δεν ειναι καλες για την ομαδα.

Μπορει δηλαδη ο Νορρις να εγκλωβιστει για καιρο στη ΜακΛαρεν, οχι γιατι δεν αξιζει κατι καλυτερο, αλλα γιατι δεν υπαρχει αδεια θεση για #1 που πιθανον αξιζει και θα διεκδικησει να κατακτησει.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#795616
George_Prix έγραψε:Κανενας σοφρων ανθρωπος δε θα βαλει στην ιδια ομαδα 2 απο τους Μαξ, Λουη, Ναντο, Λεκλερκ, Νορρις. Κοντρες για τις οποιες ψοφαμε εμεις οι θεατες, αποδεδειγμενα δεν ειναι καλες για την ομαδα.


McLaren always does.
Ο Ron λοιπόν το έκανε πολλές φορές.

Επίσης η Mercedes έβαλε τον Russell δίπλα στον Λούη.
Και η Ferrari τον Sainz δεν τον πήρε για νούμερο 2.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795622
ripper έγραψε:
George_Prix έγραψε:Κανενας σοφρων ανθρωπος δε θα βαλει στην ιδια ομαδα 2 απο τους Μαξ, Λουη, Ναντο, Λεκλερκ, Νορρις. Κοντρες για τις οποιες ψοφαμε εμεις οι θεατες, αποδεδειγμενα δεν ειναι καλες για την ομαδα.


McLaren always does.
Ο Ron λοιπόν το έκανε πολλές φορές.

Επίσης η Mercedes έβαλε τον Russell δίπλα στον Λούη.
Και η Ferrari τον Sainz δεν τον πήρε για νούμερο 2.


Γεγονος ειναι οτι η ΜακΛαρεν το εχει κανει στο παρελθον. Αλλα κυριως λογαριαζω το Σεννα-Προστ. Με το Λουη κανενας δεν ηξερε το ποσο χερι εχει κι οτι ενδεχεται να γινουν κωλος με το Ναντο.

Με το Ρασσελ ηταν μονοδρομος για τον Τοττο. Αλλιως θα τον εχανε μια για παντα το Ρασσελ και δε θα εκανε αυτο το εγκλημα με τιποτα. Για μενα που εχω πει οτι τους θεωρω απιστευτα δυνατο διδυμο, η καλυτερη μου. Για τη Μερσεντες, θα δειξει στο μελλον, ειδικα αν κυνηγανε τιποτα νικες, ποσο αγαπημενα θα ειναι τα Αγγλακια μεταξυ τους.

Λεμε τωρα οτι παιρνει του χρονου ο Λεκλερκ το κατσαρολι. Και που ξερουμε οτι γουσταρει το #1 στατους. Υπαρχει νομιζεις μια στο εκατομμυριο να θελει να του φερουν το Νορρις για #2? Ομοιως ο Μαξ δε νομιζω να τον ηθελε για ομοσταβλο. Και οταν ειναι καποιος αδιαφιλονικητος #1 στην ομαδα του, εχει βαρυτητα ο λογος του στις αποφασεις της ομαδας.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#795629 Ο Ράσελ είναι συνομήλικος του Νόρις και τον κέρδισε σε κάθε μικρή κατηγορία που βρέθηκαν αντίπαλοι επί ίσοις όροις με αρκετή άνεση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#795699
George_Prix έγραψε:Με το Λουη κανενας δεν ηξερε το ποσο χερι εχει κι οτι ενδεχεται να γινουν κωλος με το Ναντο


Μεγάλη αλήθεια αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#795887 Πώς θα γίνει ανταγωνιστική η ΜακΛάρεν,γιατί έχει κολλήσει εκεί στη μεσαία κατηγορία δυναμικής και δεν βλέπω φως ακόμη.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795906
Sijune21 έγραψε:Πώς θα γίνει ανταγωνιστική η ΜακΛάρεν,γιατί έχει κολλήσει εκεί στη μεσαία κατηγορία δυναμικής και δεν βλέπω φως ακόμη.


Δυστυχως η κατηγορια δυναμικης εχει να κανει κυριως με τη δυναμικη της τσεπης. Τους 3 πρωτους δε μπορει να τους χτυπησει με τιποτα, οποτε παλευει με τον φτωχο 4ο κατασκευαστη, την Αλπιν.

Μια στη δεκαετια μπορει να δουμε το θαυμα να πρωταγωνιστει μια "μικρη" ομαδα, αλλα δε νομιζω συχνοτερα ουτε νομιζω να μπορει να τραβηξει το σερι για καμποσα χρονια.

Το ποιντ για μενα δεν ειναι να φτασει για τιτλο η ΜακΛαρεν ή η Αστον για παραδειγμα. Ειναι να κλεισει η ψαλιδα αναμεσα στους μικρους και τους μεγαλους. Αν ειναι μικρη η διαφορα θα βλεπουμε πολλους γαματους αγωνες. Λιγο ταιριαζει η πιστα σε εναν μικρο, λιγο του πιανει μαγικο σεταπ, καθεται και καμια ατυχια στους αλλους και κερδιζει. Αν ειναι οι μικροι 1.5" - 2" πισω, κλαφτα Χαραλαμπε, δεν τους σωζει τιποτα και δε βλεπουμε και καλους αγωνες.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#795937 Δυστυχώς στο woking δεν έχουν καταφέρει πολλά,έπεσαν σε τοιχο,με δύο διαφορετικούς κατασκευαστές μοτέρ απέτυχαν,ίσως βέβαια το μομεντουμ να μην ήταν το κατάλληλο,η μεν Χόντα ήταν εντελώς απροετοίμαστη σε μια περίοδο που είχαν επενδύσει πολλά σε επικοινωνιακό επίπεδο στην ΜακΛάρεν,για την ιστορική επιστροφή,έπεσαν έξω,με την Μερσεντές και πάλι όταν έκαναν την αλλαγή,ήδη ο κινητήρας άρχισε να πέφτει σε ταχύτητα και ανταγωνιστικότητα.

10 έτη στον κουβά,με σκόρπιες νίκες και βάθρα μετρημένα στα δάχτυλα,το αεροδυναμικό σκέλος από την άλλη δεν πέτυχε βελτιώσεις.Το ιδιοκτησιακό με προβλήματα,αναγκάστηκαν να πουλήσουν το mclaren technology center για να υπάρχει ρευστότητα.

Βέβαια αν δούμε τη Ferrari που είναι ίσως η πιο δυνατή οικονομικά ομάδα,έχει ξοδέψει αρκετά λεφτά χωρίς να πάρει πίσω αποτελέσματα,τίτλους που θα έχουν αποσβέσει αυτά τα ποσά.

" Σύμφωνα με τον CEO της McLaren, η ομάδα ήταν υπέρ του δέοντος συντηρητική στην προσπάθειά της να πετύχει τους στόχους του ορίου μπάτζετ για το 2022. Υπενθυμίζουμε ότι από το 2020, η McLaren είχε αρχίσει σταδιακά να μειώνει τον αριθμό των εργαζομένων της στην ομάδα της F1.

Έτσι, κατάφερε να βρεθεί άνετα κάτω από το μέγιστο επιτρεπτό ποσό του ορίου μπάτζετ. Ίσως, όμως, αυτή δεν ήταν η απολύτως σωστή προσέγγιση σύμφωνα με τον Brown. “Έχει να κάνει σίγουρα και με το πώς διαχειρίζεσαι τους διαθέσιμου πόρους” σημείωσε ο Αμερικανός. “Φέτος, ήμασταν αρκετά κάτω από το όριο. Αλλά κάθε δολάριο που δεν ξοδέψαμε, ενώ δικαιούμασταν, θα είχε βοηθήσει την ομάδα“.

Η McLaren είχε ξεκινήσει με αρκετά προβλήματα φέτος. Μεγαλύτερη αδυναμία ήταν οι χαμηλοί στόχοι που είχαν τεθεί από τη σχεδιαστική της ομάδας στην παραγωγή κάθετης δύναμης. Επιπλέον, προέκυψε και πρόβλημα με την υπερθέρμανση των εμπρός φρένων στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Ένα πρόβλημα το οποίο λόγω χρόνου, ανθρώπινου δυναμικού και χρημάτων θα λυνόταν αρκετούς αγώνες μετά.

Η McLaren έχει επενδύσει επίσης σε υποδομές. Κυρίως σε μία νέα αεροδυναμική σήραγγα η οποία θα ολοκληρωθεί εντός του 2023. Το χρονοδιάγραμμα αυτό, ωστόσο, σημαίνει ότι η ομάδα θα μπορέσει να την χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά πλήρως μόνο στο μονοθέσιο του 2025.

https://www.newsauto.gr/formula1-3/mcla ... -2023/amp/
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#796697 Η McLaren πούλησε μέρος της συλλογής κληρονομιάς της για να χρηματοδοτήσει την εξέλιξη της Artura

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εξέλιξη και η κυκλοφορία της Artura κοστίζει στη McLaren περισσότερο από ό,τι πιθανώς είχε προγραμματίσει, γι’αυτό η βρετανική εταιρεία αναγκάστηκε να πουλήσει ένα μέρος της συλλογής κληρονομιάς της για να συγκεντρώσει κεφάλαια. Αυτά θα επενδυθούν στην Artura, όπου το plug-in υβριδικό σύνολο της χρειάζεται ορισμένες τεχνικές αναβαθμίσεις.

Η συλλογή κληρονομιάς της McLaren μετράει πάνω από 50 μονοθέσια της Formula 1 και -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει την MP4/2A-01 του 1984 με την οποία ο Niki Lauda κατέκτησε το πρωτάθλημα, καθώς και το F1 GTR 01R που κατέκτησε τη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans.

Ωστόσο, ένα μέρος της βραβευμένης συλλογής πωλείται για 123 εκατομμύρια δολάρια στο κρατικό επενδυτικό ταμείο του Μπαχρέιν, Mumtalakat Holding Co., που είναι ο κύριος μέτοχος της McLaren. Το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Μπαχρέιν έχει σχεδόν το 60% των μετοχών της McLaren, οπότε θα μπορούσες να πεις ότι η εταιρεία επενδύει με έμμεσο τρόπο στην Artura.

Η McLaren δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν, ούτε και αν θα μπορούσαν να υπάρξουν επιπλέον πωλήσεις. Η εταιρεία αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε ενεργές συνομιλίες με όλους τους μετόχους σχετικά με την ανακεφαλαιοποίηση του ομίλου, καθώς φημολογείται ότι χρειάζεται ακόμη περισσότερα χρήματα.

Η εταιρεία είναι επίσης ανοιχτή σε συνεργασίες, κάτι που είναι λογικό δεδομένης της αναφερόμενης ζημίας 247 εκατομμυρίων δολαρίων από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2022. Η ρευστότητα της McLaren είναι τώρα στα 106 εκατομμύρια δολάρια, από 208 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο.

https://www.autoblog.gr/2022/12/02/i-mc ... is-artura/

Το ξεπουλημα της ιστοριας και η ρευστοποιηση αυτης για χρηματοδοτηση καλα κρατει,αν δηλαδη εξαναγκαζονται να πουλησουν ιστορικα μονοθεσια για να χρηματοδοτησουν την εξελιξη ενος αυτοκινητου,τοτε σιγουρα κατι δεν παει καλα στην εταιρεια.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#797934 Πάει και ο Seidl. :vava:

Τραγωδία η ομάς :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#797946 Καλά που γράφεις και θυμόμαστε ότι υπάρχει ακόμα.