- 05 Νοέμ 2014, 18:24
#34038
Podium πετύχαινε και ο Modena με την Tyrrell στας αρχάς της δεκαετίας του '90 (το '91 ειδικά ήταν το λιγότερο εντυπωσιακός) αλλά μετά ο manager του δεν μπόρεσε να του προσφέρει κάτι καλύτερο από τη Jordan, οπότε και έκλεισε η καριέρα του.
Νομίζω θα είναι πολύ κουραστικό να σου βγάλω αντίστοιχες επιδόσεις από πολλούς οδηγούς που δεν είχαν τη μετέπειτα πορεία του Σέννος.
Η Lotus του '85-'86 δεν ήταν ακριβώς αργό μονοθέσιο.
Παρόμοιες επιδόσεις είχε ο μικρός Σουμάχερ το 2002-2003 απέναντι στην παντοδύναμη Ferrari του αδερφού του.
Επίσης δάκρυα δεν χύθηκαν.
Μονακό 1984: Αν συνεχιζόταν ο αγώνας θα κέρδιζε πιθανότατα ο... Bellof του οποίου τα γυρολόγια ήταν καλύτερα του Αίρτουν ενώ και ο Prost θα έπαιρνε περισσότερους βαθμούς ως δεύτερος και τελικά... το πρωτάθλημα.
ΥΓ: Επειδή ανέφερες τα ονόματα Fangio και Clark.
Ούτε για πλάκα δεν θα σύγκρινα τωρινό πιλότο με κάποιον 40-50 χρόνια πριν όπου η τεχνολογία των μονοθεσίων και το άθλημα γενικά ήταν διαφορετικό.
Αν τα βάλουμε όλα μέσα στο μπαχσέ, μακράν κορυφαίος όλων, φαινόμενο και σίφουνας αεροζόλ ήταν ο Νουβολάρι.
Αλλά πλέον μιλάμε για σύγκριση με πολύ υποκειμενικά κριτήρια.
"I've seen things you people wouldn't believe; Attack ships on fire, off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the darkness at Tannhauser gate. All those moments will be lost, in time. Like.. Tears... In rain"