Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#33714
Ναι είναι 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και νομίζω του ανήκει ένα thread στους 4τ :lol:

Βρήκα τα παρακάτω σε ένα site και ομολογώ μερικά είναι καταπληκτικά..

Μήπως τελικά δεν είναι μόνο ο καράφλας (Νιουι)?


• Only driver to win first three titles in succession.
• Only driver to win first four titles in succession.
• Youngest pole sitter - 21 years, 72 days - 2008 Italian GP.
• Youngest race winner - 21 years, 73 days - 2008 Italian GP.
• Youngest driver to be on the podium - 21 years, 73 days - 2008 Italian GP.
• Youngest driver to top a grand prix session - 19 years, 53 days - 2006 Turkish Grand Prix Practice Two.
• Most front row starts in a season - 18 from 19 races in 2011.
• Youngest driver to score a point - 19 years, 349 days - 2007 United States GP.
• Youngest driver to lead a race - 20 years, 89 days - 2007 Japanese GP.
• Most wins from pole in a season - Nine in 2011. Joint top with Nigel Mansell.
• Youngest pole and win - 21 years, 73 days - 2008 Italian GP.
• Youngest pole, win and fastest lap - 21 years, 353 days - 2009 British GP.
• Youngest pole, win, fastest lap and led every lap - 24 years, 119 days - 2011 Indian GP.
• Youngest World Champion - 23 years, 134 days - 2010.
• Youngest double World Champion - 24 years, 98 days - 2011.
• Youngest triple World Champion - 25 years, 145 days - 2012.
Championship leader for most races in a season - 19 races - 2011.
• Youngest race winner for two different teams - 21 years, 287 days - 2008 Italian GP for Toro Rosso and 2009 Chinese GP for Red Bull.
• Youngest winner of same grand prix on two occasions - 23 years, 98 days - 2009 and 2010 Japanese GPs.
• Most consecutive top two results in qualifying and the race - 11 - 2010 Brazilian GP-2011 British GP.
• Most pole positions at different GPs - 20 - joint top with Alain Prost.
• Most laps led in a season - 739 laps - 2011.
• Youngest driver to drive on a GP weekend - 19 years, 53 days - 2006 Turkish Grand Prix.
• Shortest time as an F1 driver before earning a penalty - Six seconds - speeding in pit-lane during practice for 2006 Turkish GP.
• Only driver to have won a title without winning a race in Europe (in 2012)
• Scored the most number of points in a season (392 in 2011)
• Stepped on the podium a record 17 times in a season (in 2011)
• He has the most number wins from pole position in a season (9)

Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω οτι πρέπει να τον δούμε πως θα χειριστεί την κατάσταση οταν διαπιστώσει στον 1ο αγώνα της χρονιάς οτι το μονοθέσιο του δεν ειναι τραίνο και υπολείπεται 0,8 της Pole..και αυτό θα συνεχίζεται..θελω να τον δω και στα δύσκολα τον μικρο ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΤΩΝ ΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΤΛΩΝ (αυτο το λεω για να μη μου πείτε για την χρονιά με την Τορο Ροσο)


Αυτο το θεμα το εχα ανοιξει 29/10/13 στο παλιο φορουμ...Περασε ενας χρονος απο τοτε..

Κώδικας: Επιλογή όλων3    Daniel Ricciardo    Australian    Red Bull Racing-Renault    214

Κώδικας: Επιλογή όλων5    Sebastian Vettel    German    Red Bull Racing-Renault    149


Τελικα μηπως με τα διαστημοπλια ολοι καλοι ειναι..αλλα στα χρεπια δειχνουν τις πραγματικες τους δυνατοτητες?? :s_scratchhead
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#33717
greo έγραψε:Συγνώμην αλλά μόνο σε τραυματική αμνησία μπορώ να αποδόσω το να μη θυμάται κάποιος το πως πήρε τον τίτλο πέρσι. Στον έναν αγώνα ξεκίνησε από το pitlane και τον άλλο είδε όλο το γκριντ να τον περνάει κι αυτός ήταν ανάποδα στην πίστα. Και ακούμε την παπαριά ότι δεν μπορεί από πίσω. Δηλαδή τι να κάνει; Να αφήνει το γκριντ να τον περνάει για να ανεβαίνει το σασπένς; Είμαστε καλά;

Απολαύστε την τελειότητα όταν την έχετε μπροστά σας. Κρίμα δεν είναι;

Εγω ο μόνος λόγος που τσατίζομαι όταν τον βλέπω είναι το ότι δεν έδωσε γη και ύδωρ η Φερράρι για να τον πάρει και ασχολείται με |λογοκρισία|.


Bάζω την πρώτη μου απάντηση γιατί τόλμησε το γατί ο Εντι να με αποκαλέσει υποκριτή (ή κάτι τέτοιο) σ'αυτά που λέω για τον Φέτελ
Άβαταρ μέλους
By fokion
#33852 Μεχρι περσι θα ελεγα "φαινομενο", τωρα μαλλον παω προς το "ή"...
Ισως γιατι φετος εγινε φανερο αυτο που ψευτοφαινοταν.
οτι δηλ. αν φυγει πρωτος "παμε για υπνο" ξερουμε το νικητη
αλλα αν ειναι καπως πιο πισω "υπαρχει θεμα"
Θεμα βεβαιως που το αντιμετοπιζει ενιωτε με μεγαλη επιτυχια ( οκ δεν ειναι αυτο που λεμε "κουλος" μη τρελαθουμε..) αλλα υπαρχει ενα θεμα γενικως αν δε του παει καλα το πραγμα...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#33868 Aυτό το "αν είναι πιο πίσω" που στηρίζεται; Γιατί προχθες πήγε από τελευταίος 7ος, ξαναβρέθηκε προτελευταίος 7 γύρους πριν το τέλος και τερμάτισε 2 δέκατα πίσω από τον 6ο. Δε λέω ότι ήταν εμφάνιση για την οποία πρέπει να γραφτούν τραγούδια, σίγουρα όμως δεν είναι και ο τύπος που αν μείνει πίσω θα κολήσει πίσω έτσι και έχει τις δυνατότητες να περάσει μπροστά, όπως είναι ο Μάσσα φερ'ειπείν.
Άβαταρ μέλους
By ttc
#33887 Απλά δεν έχει προσαρμοστεί ακόμα στα νέα μονοθέσια, πράγμα που όμως δεν θα συνέβαινε αν επρόκειτο για φαινόμενο.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#33897 fokion, αυτο με το οτι οταν ειναι πισω δεν τα παει καλα εχει καταρριφθει σε πολλες περιπτωσεις, οπως λεει και ο corto.

Οτι γενικα δεν διαχειριζεται καλα την κατασταση οταν υπαρχουν δυσκολιες επισης δεν ισχυει. Πχ το 2010 εκανε φοβερη ανατροπη (θυμιζω τις φωνες να δοθουν team orders υπερ του Γουεμπερ για να μην τους το παρει ο Αλονσο), στη Βραζιλια το 2012 επισης, ενω και φετος επιμενω οτι η διαχειριση του ηταν παρα πολυ ψυχραιμη, σχετικα με τις φαπες που εφαγε.

Για το μονο που κραταω επιφυλαξη ειναι η προσαρμογη του στις αλλαγες του μονοθεσιου-κανονισμων. Ειδαμε φετος μεγαλη δυσκολια προσαρμογης ενω και αλλες χρονιες αργησε να "παρει μπρος". Μενει να αποδεχτει αν εχει και αυτος "στενο" ρεπερτοριο καλης αποδοσης (η οποια εχει αποδειχτει οτι ειναι υψηλοτατη) ή μπορει να προσαρμοζεται στις αλλαγες και στα κατωτερα μονοθεσια, οπως ο Αλονσο (και σε εναν βαθμο ο Λιουις).
Άβαταρ μέλους
By fokion
#33957 .... Γι αυτο κι εβαλα την λεξη "ενιοται"....
Ισως να το συνδιαζω οτι φετος δεν εχει το πολυ καλο αυτοκινητο που ειχε τις προηγουμενες χρονιες...
Ισως να ειναι και η "προσαρμοτικότητα" ως αναφερθηκε...
Και παλι ομως αυτα ( κατα την ταπεινη γνωμη ενος ΜΗ ειδημονα οπως εσεις ολοι ) με κανουν να πηγαινω προς το "ή"
ή να το πω αλλιως η συνολική αισθηση που εχω αποκομισει ( σωστη ή λαθος - μπορει ) ειναι οτι αν δεν εφευγε "πυραβλος" μπροστα εχοντας κανει τον υπερχρονο στα δοκιμαστικά ( οπως συνεβαινε εως περσι ) γενικως "ζοριζοταν"
Ξαναλεω βεβαια σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν μπορις να τον πεις και κουλο ετσι??? Απλά - ακομα γιατι εχει πολυ ψωμι στο σπορ - δεν μου κανει για "φαινομενο"
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#33960 Το οτι τον εκανε γιογιο ο Ντανιελ φετος εμενα μου δειχνει πολλα.

Και δεν ειναι 2-3 αγωνες..Ειναι σχεδον ολη η χρονια ετσι. Οκ ειχε καποιες παραπανω αστοχιες και προβληματα αλλα αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι.
Τωρα αν ειναι φαινομενο μονο με τα τραινα και τους 2ble diffusers... :roll:

Μακαρι να ηταν απο περσυ με τον Ρικιαρντο..

Τελος νομιζω η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ θα ειναι απο του χρονου!!! Που θα απαγκιστρωθει τελειως απο το περιβαλλον της Red Bull και θα ξεκινησει κατι καινουριο απο το 0..Με πιθανοτητα το ιδιο χρεπει οπως εχει φετος ο Αλο και ο Κιμι
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#33979 Πόντικα malteze το γατί ο Έντης σε αποκαλεί υποκριτή γιατί τη φετινή φόρμα του Vettel την αποδίδεις σε ένα φανταστικό σενάριο περί "κούρασης" και "έλλειψης ενδιαφέροντος" μετά από 4 κούπες.

Αυτό θα είχε λογική αν απλά δεν πήγαινε για τίτλο (λες εντάξει νισάφι).
Αλλά εδώ έχει φάει κατραπακιά από νέοπα ο οποίος είναι ο μόνος που έχει πάρει νίκες (όχι μια επειδή έτυχε αλλά τρείς) ΣΤΑ ΙΣΙΑ από τις παντοδύναμες Μερκεντέ.

Για μένα η φετινή του χρονιά έχει να κάνει και με το μονοθέσιο με τους νέους κανονισμούς στους οποίους προφανώς προσαρμόστηκε καλύτερα ο Ρικιάρντο (όπως και ο Alonso έναντι του Σωτήρη :whistlink: ) αλλά και στο ότι -εικάζω- δεν έχει το full ενδιαφέρον της ομάδας όπως πέρσι.

Επί του τοπικού.
Φαινόμενο δεν είναι ο Vettel, όπως φαινόμενο δεν ήταν ο MS, όπως φαινόμενο δεν ήταν ο Senna (λυσάξτε τσαούσες).
Αυτά είναι βλακείες και παραμύθια για μικρά παιδιά.

Και οι 3 είναι κορυφαίοι οδηγοί (όπως και αρκετοί άλλοι με λιγότερα σερβίτσια και νίκες) οι οποίοι βρέθηκαν την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μονοθέσιο με την κατάλληλη ομάδα.
Δεν είναι τύχη τα όσα πέτυχαν αλλά χρειάστηκε και τύχη και συγκυρίες για να πραγματοποιήσουν αυτά τα θαυμαστά στατιστικά (ειδικά ο MS που έσπασε όλα τα ρεκόρ).

Ο Vettel όντως έχει κερδίσει πολλά πράγματα στο ρελαντί αλλά έχει δείξει το μέταλλο του σε αρκετές περιπτώσεις.
Όποιος δεν το έχει δει, έχω τηλέφωνο καλού οφθαλμίατρου να κοιταχτεί, αλλιώς ΞΥΔΙ και περαστικά.

Αξίζει βέβαια να σημειώσω ότι απέναντι στον Vettel αδικήθηκε ο Webber, η πορεία του οποίου από το 2011 και μετά βρωμάει μπόχα και εκτός αυτού δεν είχε την τύχη (σύνδεση με παραπάνω) να τον πάρει μια μεγάλη ομάδα με ανταγωνιστικό μονοθέσιο από τα σπάργανα και να τον χτίσει πρωταθλητή.

Το υπογραμμισμένο και μπολνταρισμένο που είναι μεγάλη ταμπακιέρα όταν αξιολογούμε πιλότους έχει συμβεί τις τελευταίες δεκαετίες στους:
- Schumacher
- Σωτήρη
- Alonso
- Λούη
- Vettel

ενώ αντίστοιχα δεν συνέβη στους:
- Alesi
- Coulthard
- Irvine (συνταξιούχος μπήκε στο άθλημα)
- Webber
- Massa
- Rosberg

Βλέπετε ότι στο πρώτο group είναι μαζεμένο όλο το σερβίτσιο ενώ στο δεύτερο μερικοί παρολίγο πρωταθλητές...

Μαγική σφαίρα:
στο μέλλον προβλέπω στο πρώτο γκρουπ να μπαίνει κάποιο από τα πουλέν της RB (Ρικ, Κουφίατ, Φερστάπεν) και στο δεύτερο γκρουπ πανηγυρικά κάτι Χούλκηδες, Μάγκνουσεν κλπ.

εδιτ: ο Μπότας πχ αν κάτσει και άλλο στη Williams πάει 2ο ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ όμως ενώ αν τον πάρει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια η Μερκεντέ έχει μια ελπίδα για το πρώτο.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#33985 Μια παρενθεση (
Ο Σεννα και ο Σουμαχερ..(πιο πολυ ο πρωτος βεβαια) εκαναν τους παπαδες τους με φαινομενικα χειροτερα μονοθεσια απο τον ανταγωνισμο..

Και ναι ο Σεννα ηταν ειναι και θα ειναι το φαινομενο της Φ1 οσα χρονια και αν περασουν!
Κλεινω παρενθεση )
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#33992 O Αίιιιρτουν με υποδεέστερο μονοθέσιο έπαιρνε ένα μύδι, όπως φάνηκε το 1992 και αν δεν ήταν αναξιόπιστη η Williams το ίδιο μύδι θα έπαιρνε και το '91.

Οι παπάδες που εννοείς είναι μεμονωμένα περιστατικά τύπου Donington '93 ή εναλλακτικά Βαρκελώνη '96.

Ίδιο παπά έχει σερβίρει και ο Mansell (1989) και ο Alesi (1995) αλλά δεν είδα να συγκινείσαι.

Επί της ουσίας ο μεν περίμενε να πάει στη McLaren, ο δε περίμενε να κάνει προσκλητήριο η Benetton στο Μαρανέλο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#34005 Εντάξει σκόπιμα αποκρύπτω το γεγονός ότι κάποια προσπεράσματα τα έκανε ο Senna επειδή τον έσπρωχνε η καλή του νεράιδα (παρόμοια με αυτή που τώρα συντροφεύει στους αγώνες τον Alonso), αλλά αυτό αφήνω να το αναλύσεις εσύ που το κατέχεις καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#34008 Ωπα δικαίωμα. Τον Μάσσα τον τσίμπησε το Τοντέικο (δηλαδή το Μαρανέλο τότε) από την Ιταλική 3000. Αυτοί τον πήραν από το χεράκι και τον πήγαν στη Ζάουμπερ (σχεδόν Β-team τότες) και μετά στα καπάκια Μαρανέλο για δοκιμαστής -> οδηγός -> πρωταθλητής. Δυστυχώς για αυτόν βρέθηκε πολύ πιο πίσω από τον κάιζερ από όσο περίμεναν για να τον στέψουν Νο1 και να του πάρουν υποτακτικό αντί για άλλο Νο1. Και ακριβώς επειδή στα χέρια τους μεγάλωσε και πόνεσε και μάλωσε κόντρα στον Κίμη δεν ήταν ο κλασσικός Νο2, αλλά μόλις πήρε κεφάλι τον στήριξε όλη η ομάδα για τον τίτλο.

Και επί του τοπικού: Φαινόμενο είναι ο Καρράς που όλα τα αντέχει. Που ακόμα την αγαπά και την έχει όπως την έχει.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#34016 Δεν έχεις άδικο malteze απλά έβαλα τον Massa επειδή θεωρώ ότι αν τον υπολόγιζαν για να επενδύσουν full επάνω του δεν θα έπαιρναν το Σωτήρη το 2007.

Έχεις δίκιο όμως ότι το έκαναν το '08 (βαριέμαι να βρω ένα βίντεο που έλεγε ο MS ότι από τα μισά της σεζόν επέλεγαν updates που βόλευαν το Massa).