Ισως γιατι φετος εγινε φανερο αυτο που ψευτοφαινοταν.
οτι δηλ. αν φυγει πρωτος "παμε για υπνο" ξερουμε το νικητη
αλλα αν ειναι καπως πιο πισω "υπαρχει θεμα"
Θεμα βεβαιως που το αντιμετοπιζει ενιωτε με μεγαλη επιτυχια ( οκ δεν ειναι αυτο που λεμε "κουλος" μη τρελαθουμε..) αλλα υπαρχει ενα θεμα γενικως αν δε του παει καλα το πραγμα...
Οτι γενικα δεν διαχειριζεται καλα την κατασταση οταν υπαρχουν δυσκολιες επισης δεν ισχυει. Πχ το 2010 εκανε φοβερη ανατροπη (θυμιζω τις φωνες να δοθουν team orders υπερ του Γουεμπερ για να μην τους το παρει ο Αλονσο), στη Βραζιλια το 2012 επισης, ενω και φετος επιμενω οτι η διαχειριση του ηταν παρα πολυ ψυχραιμη, σχετικα με τις φαπες που εφαγε.
Για το μονο που κραταω επιφυλαξη ειναι η προσαρμογη του στις αλλαγες του μονοθεσιου-κανονισμων. Ειδαμε φετος μεγαλη δυσκολια προσαρμογης ενω και αλλες χρονιες αργησε να "παρει μπρος". Μενει να αποδεχτει αν εχει και αυτος "στενο" ρεπερτοριο καλης αποδοσης (η οποια εχει αποδειχτει οτι ειναι υψηλοτατη) ή μπορει να προσαρμοζεται στις αλλαγες και στα κατωτερα μονοθεσια, οπως ο Αλονσο (και σε εναν βαθμο ο Λιουις).
Ισως να το συνδιαζω οτι φετος δεν εχει το πολυ καλο αυτοκινητο που ειχε τις προηγουμενες χρονιες...
Ισως να ειναι και η "προσαρμοτικότητα" ως αναφερθηκε...
Και παλι ομως αυτα ( κατα την ταπεινη γνωμη ενος ΜΗ ειδημονα οπως εσεις ολοι ) με κανουν να πηγαινω προς το "ή"
ή να το πω αλλιως η συνολική αισθηση που εχω αποκομισει ( σωστη ή λαθος - μπορει ) ειναι οτι αν δεν εφευγε "πυραβλος" μπροστα εχοντας κανει τον υπερχρονο στα δοκιμαστικά ( οπως συνεβαινε εως περσι ) γενικως "ζοριζοταν"
Ξαναλεω βεβαια σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν μπορις να τον πεις και κουλο ετσι??? Απλά - ακομα γιατι εχει πολυ ψωμι στο σπορ - δεν μου κανει για "φαινομενο"
Και δεν ειναι 2-3 αγωνες..Ειναι σχεδον ολη η χρονια ετσι. Οκ ειχε καποιες παραπανω αστοχιες και προβληματα αλλα αυτα ειναι μεσα στο παιχνιδι.
Τωρα αν ειναι φαινομενο μονο με τα τραινα και τους 2ble diffusers...
Μακαρι να ηταν απο περσυ με τον Ρικιαρντο..
Τελος νομιζω η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ θα ειναι απο του χρονου!!! Που θα απαγκιστρωθει τελειως απο το περιβαλλον της Red Bull και θα ξεκινησει κατι καινουριο απο το 0..Με πιθανοτητα το ιδιο χρεπει οπως εχει φετος ο Αλο και ο Κιμι
Αυτό θα είχε λογική αν απλά δεν πήγαινε για τίτλο (λες εντάξει νισάφι).
Αλλά εδώ έχει φάει κατραπακιά από νέοπα ο οποίος είναι ο μόνος που έχει πάρει νίκες (όχι μια επειδή έτυχε αλλά τρείς) ΣΤΑ ΙΣΙΑ από τις παντοδύναμες Μερκεντέ.
Για μένα η φετινή του χρονιά έχει να κάνει και με το μονοθέσιο με τους νέους κανονισμούς στους οποίους προφανώς προσαρμόστηκε καλύτερα ο Ρικιάρντο (όπως και ο Alonso έναντι του Σωτήρη ) αλλά και στο ότι -εικάζω- δεν έχει το full ενδιαφέρον της ομάδας όπως πέρσι.
Επί του τοπικού.
Φαινόμενο δεν είναι ο Vettel, όπως φαινόμενο δεν ήταν ο MS, όπως φαινόμενο δεν ήταν ο Senna (λυσάξτε τσαούσες).
Αυτά είναι βλακείες και παραμύθια για μικρά παιδιά.
Και οι 3 είναι κορυφαίοι οδηγοί (όπως και αρκετοί άλλοι με λιγότερα σερβίτσια και νίκες) οι οποίοι βρέθηκαν την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μονοθέσιο με την κατάλληλη ομάδα.
Δεν είναι τύχη τα όσα πέτυχαν αλλά χρειάστηκε και τύχη και συγκυρίες για να πραγματοποιήσουν αυτά τα θαυμαστά στατιστικά (ειδικά ο MS που έσπασε όλα τα ρεκόρ).
Ο Vettel όντως έχει κερδίσει πολλά πράγματα στο ρελαντί αλλά έχει δείξει το μέταλλο του σε αρκετές περιπτώσεις.
Όποιος δεν το έχει δει, έχω τηλέφωνο καλού οφθαλμίατρου να κοιταχτεί, αλλιώς ΞΥΔΙ και περαστικά.
Αξίζει βέβαια να σημειώσω ότι απέναντι στον Vettel αδικήθηκε ο Webber, η πορεία του οποίου από το 2011 και μετά βρωμάει μπόχα και εκτός αυτού δεν είχε την τύχη (σύνδεση με παραπάνω) να τον πάρει μια μεγάλη ομάδα με ανταγωνιστικό μονοθέσιο από τα σπάργανα και να τον χτίσει πρωταθλητή.
Το υπογραμμισμένο και μπολνταρισμένο που είναι μεγάλη ταμπακιέρα όταν αξιολογούμε πιλότους έχει συμβεί τις τελευταίες δεκαετίες στους:
- Schumacher
- Σωτήρη
- Alonso
- Λούη
- Vettel
ενώ αντίστοιχα δεν συνέβη στους:
- Alesi
- Coulthard
- Irvine (συνταξιούχος μπήκε στο άθλημα)
- Webber
- Massa
- Rosberg
Βλέπετε ότι στο πρώτο group είναι μαζεμένο όλο το σερβίτσιο ενώ στο δεύτερο μερικοί παρολίγο πρωταθλητές...
Μαγική σφαίρα:
στο μέλλον προβλέπω στο πρώτο γκρουπ να μπαίνει κάποιο από τα πουλέν της RB (Ρικ, Κουφίατ, Φερστάπεν) και στο δεύτερο γκρουπ πανηγυρικά κάτι Χούλκηδες, Μάγκνουσεν κλπ.
εδιτ: ο Μπότας πχ αν κάτσει και άλλο στη Williams πάει 2ο ΚΑΡΑΜΠΙΝΑ όμως ενώ αν τον πάρει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια η Μερκεντέ έχει μια ελπίδα για το πρώτο.
Ο Σεννα και ο Σουμαχερ..(πιο πολυ ο πρωτος βεβαια) εκαναν τους παπαδες τους με φαινομενικα χειροτερα μονοθεσια απο τον ανταγωνισμο..
Και ναι ο Σεννα ηταν ειναι και θα ειναι το φαινομενο της Φ1 οσα χρονια και αν περασουν!
Κλεινω παρενθεση )
Οι παπάδες που εννοείς είναι μεμονωμένα περιστατικά τύπου Donington '93 ή εναλλακτικά Βαρκελώνη '96.
Ίδιο παπά έχει σερβίρει και ο Mansell (1989) και ο Alesi (1995) αλλά δεν είδα να συγκινείσαι.
Επί της ουσίας ο μεν περίμενε να πάει στη McLaren, ο δε περίμενε να κάνει προσκλητήριο η Benetton στο Μαρανέλο.
Και επί του τοπικού: Φαινόμενο είναι ο Καρράς που όλα τα αντέχει. Που ακόμα την αγαπά και την έχει όπως την έχει.
Έχεις δίκιο όμως ότι το έκαναν το '08 (βαριέμαι να βρω ένα βίντεο που έλεγε ο MS ότι από τα μισά της σεζόν επέλεγαν updates που βόλευαν το Massa).