Υποθέσεις κάνω,με δεδομένο ότι στην πρώτη ουσιαστικά χρονιά της περιόδου Marchionne, το διοικητικό και τεχνικό χάος της περιόδου Montezemolo, εμφανιζεται ενισχυμένο και ο μπούσουλας χαμένος. Και εκεί νομίζω οφείλεται ο εκνευρισμός του Vettel.
Τίποτα δεν αποκλείει, υπό το καθεστώς των νέων κανονισμών, η ferrari το 17 να εμφανιστεί super ανταγωνιστική (αν και δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο με ferrari και νέους κανονισμους) και ο Vettel να επεκτείνει το συμβόλιαο του, που λήγει στο τέλος του 17. Γεγονός που θεωρείτο σίγουρο πριν λιγους μήνες ότι θα συμβεί εντός του έτους, αλλά τώρα έχει παραπεμφθεί στις καλένδες.
Αν η ferrari δεν είναι ανταγωνσιτική (= να παλέψει τίτλο) δεν πιστεύω οτι ο Vettel θα ανανεώσει, επαναλαμβάνοντας το λάθος του Alonso, και θα ψάξει αλλού.Σε μια τέτοια περίπτωση θεωρώ ότι θα προσπαθήσουν να φέρουν τον αυστραλό (μέχρι τέλος του 18 στην RBR). Το θυσιαστήριο του Maranello έχει ακόμα πολύ γκλαμουριά.Και πληρώνει και καλά.....άσχετα αν η ferrari είναι σε θέση να σβησει το μονιμο χαμόγελο του αυστραλού στο άψε σβήσε.
castigamatti έγραψε:Το τραγικό είναι οι δικαιολογίες και οι αυταπάτες που χρησιμοποιεί η Ferrari στο εσωτερικό της.Παρα το ότι έβλεπαν ότι οι διαφορές από την ΜΒ,σε όλες τις πίστες σχεδόν ,παρέμεναν ίδιες,επεισαν τους εαυτούς τους ότι ο κινητήρας τους αξίζει όσο αυτός των αντιπάλων και στοχοποιησαν το σασί.Ετσι έδιωξαν τον Allison,το μόνο που έκανε αξιοπρεπή προσπάθεια .....και αναβάθμισαν σε τεχνικό διευθυντή τον Binotto.
Η δική μου εντύπωση είναι ότι υστερούμε περισσότερο στο σασί παρά στο κινητήρα. Όχι ότι δεν υστερούμε στον κινητήρα, αλλά αν (τελείως μπακαλίστικα) μπορούμε να βγάλουμε ποσοστά υστέρησης, το ποσοστό υστέρησης του σασί είναι κατά τι μεγαλύτερο.
Για τον Άλισον δεν είχαν πει ότι έφυγε λόγω προσωπικών/οικογενειακών προβλημάτων; Ότι ήθελε να είναι στην Αγγλία, κάτι τέτοιο;
Δεν ισχύει; Τον σχόλασαν;
O Marchionne του είπε να κόψει το λαιμό του,γιατι αυτός είναι υπεύθυνος για τα χάλια του μονοθεσίου.Στο γερμανικό gp είχαν μία συνάντηση που κανείς τους δε θέλει να θυμάται και ο Αllison αναγκάστηκε να τα παρατήσει.
Ο νέος ΤΔ Binotto,ε είναι προσωρινή λύση ανάγκης,με ο,τι αυτό συνεπάγεται για το μονοθέσιο του 17.
Πως να μη σαλταρει ο Vet;
Λειπει σε κανεναν?
Τώρα όσον αφορά τις πιθανότητες να βρεθεί η Φερράρι από πάνω μετά από αλλαγές στα αεροδυναμικά των μονοθεσίων, ε εντάξει. Κλέμενς, γελάμενς και όλα αυτά μαζί.
Και κάτι εντός θέματος: Ο Φέτελ είναι ο Νο1 οδηγός της Φερράρι, κοινώς το αφεντικό του γκριντ. Έχει δικαίωμα να λέει ότι θέλει. Αλοίμονο αν κρίνουν τον ηγέτη της Φερράρι κακομαθημένα τσογλάνια ή ηλίθιοι χαρτογιακάδες που τα αρπάζουν από τον Ματερσιτς.
Περυσι πετουσε και εκανε χρονια επιπεδου Αλονσο και φετος δειχνει σταθερα να μην εχει το κατι παραπανω στις περισσοτερες των περιπτωσεων.
Εχει κανει αρκετα λαθη στις εκκινησεις (εχει καταστρεψει δυο φορες τον εαυτο του και τον Κιμι, εχει πεσει πανω στο Ροσμπεργκ κτλ), ο ρυθμος αγωνα του δεν δειχνει να ειναι εντυπωσιακος οπως πολλες φορες περυσι σε σχεση με αυτον του Κιμι, ενω στις δοκιμες εχει ηττηθει πολλες φορες απο το Φινλανδο.
Ρομαντικα θα ηθελα στο μελλον Χαμιλτον - Αλονσο στη Φερραρι και για να ξαναβγαλουν τα μαχαιρια μεταξυ τους τωρα που ο ενας σεβεται πολυ την αξια του αλλου και γιατι θα ειναι ωραιο το στορυ δυο τοσο μεγαλοι να πανε την σκουντερω ψηλα.
Πιο ρεαλιστικα ομως, για μακροπροθεσμο πλανο, θελω Ρικιαρντο στη Φερραρι. Τον θεωρω εξαιρετικο οδηγο, ολοκληρωμενο σε ολα του, εξυπνο, με χιουμορ και ισως τον πιο ικανο στα προσπερασματα απ'ολους. Και ειναι και Τσιτσιλιανος αν δεν κανω λαθος...
Από αστειακια κλπ είναι πρώτος, αλλά από αποτελέσματα δε νομίζω.
< >
Δεν εχεις πειστει απο την ταχυτητα του;
Νομιζω οτι και σε ταχυτητα (δοκιμες-ρυθμος αγωνα) και σε διαχειριση (ελαστικων-δυσκολων καταστασεων) και σε προσπερασματα εχει δειξει την αξια του και βεβαια εχει φερει πολυ καλα αποτελεσματα.
Corto Maltese έγραψε:Aν υστερούσαμε στο σασί, θα έπρεπε να ήμασταν εξαφανισμένοι σε Σιγκαπούρες, Μονακά, Ουγγαρίες και να ζορίζαμε τις Μερκ σε Ιταλίες, Σπα, Οστιν. Δε συμβαίνει αυτό, το αντίθετο μάλλον.
Το πρόβλημά μας είναι κυρίως η αεροδυναμική σε γρήγορες στροφές. Στις ευθείες της Monza μια χαρά ήμασταν συγκριτικά. Στην ευθεία όμως μόνο! Στην Parabolica μαζεύαμε σφαλιάρες! Το αυτό ισχύει για όλες τις πίστες με γρήγορες στροφές, όπου η RBR μας έχει για πουτανάκια της. Στα stop&go circuits είμαστε ταχύτεροι τους. Την Merc μην την λογαριάζεις όμως, το σύνολό της είναι απλά αλλού σε γυρολόγιο.
ΥΓ: Θυμίζω ότι σε μερικές πίστες η STR με τον περσινό κινητήρα Ferrari μας είχε στην πίεση στις στροφές!