Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#532567
George_Prix έγραψε:
Geo f1 έγραψε:Από τοτε που ειπε ότι θα σταματησει...

Εχει εγκαταλειψει 1ος και στους 2 αγωνες που εγιναν...Α ρε Ναντο...

Σιγκαπουρη παει καλα..
Παμε!


Τι ψαχνεις ρε φιλε... Η McLaren ειναι πλεον το τελευταιο μονοθεσιο στο grid. Ποιο ειναι το "καλα"? Να πλησιασει στη 10αδα?
Όχι. Να τερματίσει



Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#533063 Σε αυτο το thread, οφειλω να ποσταρω το παρακατω video!

https://www.dailymotion.com/video/x1zut9q

Ειτε συμπαθει καποιος τον Ισπανο ειτε οχι, αν αγαπαει την ταχυτητα θα ανατριχιασει. Μιλαμε για οριακη οδηγηση σε λιμνη (δεν ειναι πιστα αυτο) με ελαχιστη μηχανικη προσφυση απο τα λαστιχα εφοσον τα karts δεν εχουν αεροτομες και αλλα βοηθηματα... Σε αντιστοιχες συνθηκες ενας αγωνας της σημερινης (δυστυχως "φλωρικης") F1 θα ειχε διακοπει...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#533066 Μα κανείς ποτέ δεν είπε ότι δεν είναι κορυφαίος.

Ο χαρακτήρας του έχει θέματα και οι επιλογές του. Κι Αν για το δεύτερο δεν μας πέφτει λόγος για το πρώτο έχει γίνει αντιπαθής, σε όσους τέλος πάντων.

Γιατί αυτή η νοοτροπία του εγώ τα κάνω όλα και θέλω το καλύτερο κόψτε το λαιμό σας, που εμφανίζει και ο Φέτελ τελευταία, σε ένα άθλημα που παίρνουν μέρος εκατοντάδες μηχανικοί, σχεδιαστές και τεχνικοί, είναι τουλάχιστον αχάριστη.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#533072 Δεν νομίζω πως έχουν κάποια σχέση τα καρτ με την F1, από εκεί και μετά, κανείς δεν είπε ποτέ πως ο Alonso δεν είναι κορυφαίος οδηγός.
Δεν ξέρω βέβαια με ποια κριτήρια ακριβώς τον θεωρείς καλύτερο από Hamilton ή και Vettel, για μένα τέτοια κριτήρια είναι τουλάχιστον άκυρα. Όλοι τους είναι κορυφαίοι πιλότοι για διάφορους λόγους. Ο Alonso σίγουρα δεν μπορεί να θεωρείται κορυφαίος όλων, όταν έχει κάνει τόσα τραγικά λάθη επιλογών στην καριέρα του και έχει να δει νίκη χρόνια.
Εγώ, τον θαύμασα πάντως φέτος εδώ:

Μπορεί να είχε ανταγωνισμό μόνον από την δεύτερη Toyota, αλλά παρέλαβε το αυτοκίνητο 2 λεπτά πίσω και οδηγώντας σαν δαιμονισμένος μέσα στην νύχτα, το παρέδωσε στα 40 δεύτερα, κάλυψε δηλαδή μια διαφορά 80 δευτερόλεπτα, με ίδιο αυτοκίνητο και όντας rookie στον αγώνα.
http://www.espn.com/f1/story/_/id/23820 ... ythm-night
When he had handed the No. 8 car over to Nakajima for the first time, it was marginally in the lead as the Toyota's ran close together. By the time he lined up in the garage to take his place in the cockpit some six hours later the race looked like it might just be about to slip away. A furious Buemi had received a 60-second stop-go for speeding through a 'yellow zone' -- one even more costly given the slow drive in and out of the pits. When Alonso took the place of the Swiss driver for the second of three schedule switchovers shortly afterwards, the No. 8 was well over two minutes behind the sister Toyota.

To begin with it seemed like Lopez was simply hitting traffic at inopportune moments, such was the gap in lap times between the two cars. But Alonso's pace was remarkable, and he spent most of the stint consistently lapping in the 3:19, 3:20 range -- which was usually anywhere between three and five seconds quicker than Lopez out in front. He wasn't cutting the lead, he was slashing it, harrying the No. 8 car through the night like a man possessed, determined to remind the world he is one of the greatest of the modern era.


Από εκεί και μετά, όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί έχουν αντίστοιχες στιγμές, δεν βλέπω κανένα λόγο να ασχολούμαστε μόνον με έναν εξ αυτών.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#533073
Νίκος Παππάς έγραψε:Μα κανείς ποτέ δεν είπε ότι δεν είναι κορυφαίος.

Ο χαρακτήρας του έχει θέματα και οι επιλογές του. Κι Αν για το δεύτερο δεν μας πέφτει λόγος για το πρώτο έχει γίνει αντιπαθής, σε όσους τέλος πάντων.

Γιατί αυτή η νοοτροπία του εγώ τα κάνω όλα και θέλω το καλύτερο κόψτε το λαιμό σας, που εμφανίζει και ο Φέτελ τελευταία, σε ένα άθλημα που παίρνουν μέρος εκατοντάδες μηχανικοί, σχεδιαστές και τεχνικοί, είναι τουλάχιστον αχάριστη.

Από το Mi A1.


Προσωπικα μου αρκει ενας οδηγος να ειναι γρηγορος και να μην κανει αλητειες εντος πιστας (να ειναι καθαρος). Ο Alonso με καλυπτει σε αυτα.

Σιγουρα δεν ειναι το καλυτερο παιδι ο Ισπανος αλλα δεν ειναι και κανενας αλητης. Απλα τα λεει εξω απο τα δοντια και αυτο τον κανει να φαινεται χειροτερος απο οτι ειναι... Το οτι θελει να εχει #1 status σε μια ομαδα ειναι γεγονος. Και οσο και να μην μας αρεσει σαν θεατες κατι τετοιο (team orders) δυστυχως ειναι αναγκαιο κακο εφοσον αν δεν το κανεις εσυ θα το κανει ο αντιπαλος και θα χασεις. Οποτε ο Alonso σκεφτεται "17 αγωνες ολη τη χρονια θα περασω τον ομοσταβλο με το σπαθι μου. Αν χρειαστω και λιγα ποντακια για τον τιτλο και μπορω να τα παρω απο τον ομοσταβλο μου, τα απαιτω". Και ειναι απο τους ελαχιστους στο grid που αξιζει προνομιακη μεταχειριση εφοσον θα τσακισει τον ομοσταβλο του ετσι και αλλιως στη συντριπτικη πλειοψηφια τον αγωνων! Το να απαιτει #1 status ο Vettel απο την αλλη ειναι τραγικο εφοσον ουτε την ταχυτητα ουτε τη σταθεροτητα του Alonso εχει...

btw ουτε το lifestyle του Hamilton μου αρεσει με τα καρναβαλιστικα ρουχα-μαλια-σκουλαρικια-καδενες. Αλλα οταν τον βλεπω να οδηγει μεσα στην πιστα του βγαζω το καπελο του Λουη!

Τελος να πω οτι ο Alonso εχει αδικηθει απο τη Ferrari και τους οπαδους της. Το κακο ξεκινησε επειδη ειναι αυτος που εκθρονισε το Schumi και συνεχιστηκε ακομα και οταν οδηγησε για τη Ferrari, οπου πολλοι Φερραρικοι δεν τον συγχωρεσαν ποτε. Μιλαμε για χρονιες με μετριο μονοθεσιο που ο Ισπανος κρατουσε μονος του σουζα το αλογακι και χτυπουσε νικες/τιτλους απεναντι στο Vettel με το υπεροπλο τη Red Bull. Φαντασου με εκεινο το μονοθεσιο να ειχε η Ferrari 2 x Massa or 2 x Kimi ποσους ποντους θα μαζευε... Μετριο μονοθεσιο του δινανε, μεχρι και τιτλο εχασε απο λαθος στρατηγικη της ομαδας και ο Alonso δε σταματησε να λεει "ειμαστε η καλυτερη ομαδα και πιστευω οτι τελικα θα τα καταφερουμε". Δε λεω να τον αγαπησουν μερικοι με το στανιο, αλλα σιγουρα δεν αξιζει τοσο μισος ο Alonso.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#533077
Anonymous Founder έγραψε:Δεν νομίζω πως έχουν κάποια σχέση τα καρτ με την F1

Ολοι οι οδηγοι F1 ξεκινησαν απο τα kart. Διεπρεψαν εκει και μετα αρχισαν να ανεβαινουν κατηγοριες. Αποκλειεται να δουμε στην F1 καποιον που σερνοτανε στα kart. Οποιος δεν ξεχωριζει στα kart, απλα χανεται σιγα σιγα. Οποτε οπως σωστα ειπες μπορει να μην ειναι αμεση η σχεση οδηγικα, αλλα η πορεια καποιου στα kart λεει πολλα για την αξια του :s_yes

Anonymous Founder έγραψε:...Δεν ξέρω βέβαια με ποια κριτήρια ακριβώς τον θεωρείς καλύτερο από Hamilton ή και Vettel...

Το Hamilton τον θεωρω στο ιδιο επιπεδο με τον Alonso. Για την ακριβεια πιστευω οτι ο Hamilton ισως να ειναι και ελαχιστα πιο γρηγορος. Αλλα νομιζω οτι ο Alonso ειναι πιο ολοκληρωμενος οδηγος. Ο Hamilton δεν ειναι καλος στο στησιμο και για αυτο τον βλεπουμε 2-3 φορες ολο το χρονο να ειναι εκτος τοπου και χρονου. Ο Alonso δεν εχει τετοιους χαμενους αγωνες οποτε πιστευω οτι συνολικα ειναι ικανος να μαζεψει περισσοτερους βαθμους σε μια χρονια.

Για το Vettel φανταζομαι εχεις διαβασει την αποψη μου, αλλα εφοσον τον ανεφερες θα το ξαναπω. Ουτε την ταχυτητα των Alonso/Hamilton εχει και επισης κανει ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ, ειδικα οταν πιεζεται (κατι που δειχνει τη στοφα του καθε οδηγου). Οσον αφορα τα λαθη δε χρειαζεται να πω τιποτα περισσοτερο εφοσον εδω και 2 χρονια τα βλεπουν ολοι. Οσον αφορα την ταχυτητα ομως, απλα θα πω οτι με το ζορι κερδιζε το μετριο Webber και με το ζορι κερδιζει (οταν κερδιζει) τον Kimi . Στον οποιο ο Alonso εριχνε εως και 7 δεκατα στο γυρο και τελικα μαζεψε 3πλασιους βαθμους οταν ηταν ομοσταβλοι. Και χωρις team orders ή στησιματα στη στρατηγικη.

Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί να είχε ανταγωνισμό μόνον από την δεύτερη Toyota, αλλά παρέλαβε το αυτοκίνητο 2 λεπτά πίσω και οδηγώντας σαν δαιμονισμένος μέσα στην νύχτα, το παρέδωσε στα 40 δεύτερα, κάλυψε δηλαδή μια διαφορά 80 δευτερόλεπτα, με ίδιο αυτοκίνητο και όντας rookie στον αγώνα.

Χαιρομαι που το ανεφερες αυτο γιατι βλεπω οτι δεν εντυπωσιασε μονο εμενα που ειμαι δηλωμενος Αλονσικος. Κατι τετοια... Ή ακομα και η περσινη του εμφανιση στα Indy δειχνουν το ταλεντο του. Οι Αμερικανοι ειχαν παθει σοκ με τον επαγγελματισμο του και τις επιδοσεις του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#533079 Για τον Vettel συμφωνώ πως κάνει λάθη. Πολλά αδικαιολόγητα κιόλας.
Για τα υπόλοιπα διαφωνώ, αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Ο Webber μια χαρά ταχύτατος οδηγός ήταν και καθόλου δεύτερος.
Επίσης, δεν βλέπω γιατί ο Hamilton θεωρείται καλύτερος από τον Vettel γενικώς, να θυμίσω πως έχασε τίτλο από τον Rozenberg;
Δεν είναι μαύρο-άσπρο τα πράγματα. Ούτε είναι τυχαίος κάποιος με τόσους τίτλους όπως ο Vettel. Είναι αστείο και να το κουβεντιάζουμε.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#533085 Μιας και πιάσαμε πάλι κουβέντα για Αλόνσο, το θέμα χαρακτήρας μου ακούγεται λίγο σαχλό, αφού λίγο πολύ όλοι εκεί μέσα έχουν μάθει να είναι εγωίσταροι από μικρά παιδιά (κάποιοι έχουν κάνει και εντατικά μαθήματα, βλέπε Μαξ).

Όπως είχα ξαναπεί, αυτό που χρειαζόταν ο Αλονσο ήταν ένας μέντορας/καθοδηγητής/πατρική φιγούρα να του τραβάει το αφτί κάθε φορά που λέει βλακείες, που κάνει ζωάκια πάνω στα μονοθέσια, που χάνει την υπομονή και την ψυχραιμία του εκτός πίστας (γιατί εντός σπάνια έχει κάνει χοντράδες).

Ό,τι ήταν ο αχώνευτος Μάρκο για τον Vettel (και τώρα για τον Μαξ), ό,τι είναι ο Lauda για τον Hamilton. O Alonso ομως είχε εκπαιδευτεί στα ΙΕΚ Μπριατόρε (η ατάκα copyright νομίζω Alba!) οπότε κακά τα ψέματα, την είχε ψωνίσει ολίγον τι ήδη από το 2005 που το σήκωσε. Το οποίο δεν θα ήταν πρόβλημα (αφού όλοι ψώνια είναι) αν στα σημαντικά έσκυβε το κεφάλι και κρατούσε το στόμα του κλειστό. Α! Και φυσικά αν αξιολογούσε πιο σοβαρά την πρόταση της Red Bull το 2007! Αλλά σιγά μην πήγαινε τώρα ο δις πρωταθλητής στα κατρουλοποτά...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#533094
sparticle έγραψε:Μιας και πιάσαμε πάλι κουβέντα για Αλόνσο, το θέμα χαρακτήρας μου ακούγεται λίγο σαχλό, αφού λίγο πολύ όλοι εκεί μέσα έχουν μάθει να είναι εγωίσταροι από μικρά παιδιά (κάποιοι έχουν κάνει και εντατικά μαθήματα, βλέπε Μαξ).

Όπως είχα ξαναπεί, αυτό που χρειαζόταν ο Αλονσο ήταν ένας μέντορας/καθοδηγητής/πατρική φιγούρα να του τραβάει το αφτί κάθε φορά που λέει βλακείες, που κάνει ζωάκια πάνω στα μονοθέσια, που χάνει την υπομονή και την ψυχραιμία του εκτός πίστας (γιατί εντός σπάνια έχει κάνει χοντράδες).

Ό,τι ήταν ο αχώνευτος Μάρκο για τον Vettel (και τώρα για τον Μαξ), ό,τι είναι ο Lauda για τον Hamilton. O Alonso ομως είχε εκπαιδευτεί στα ΙΕΚ Μπριατόρε (η ατάκα copyright νομίζω Alba!) οπότε κακά τα ψέματα, την είχε ψωνίσει ολίγον τι ήδη από το 2005 που το σήκωσε. Το οποίο δεν θα ήταν πρόβλημα (αφού όλοι ψώνια είναι) αν στα σημαντικά έσκυβε το κεφάλι και κρατούσε το στόμα του κλειστό. Α! Και φυσικά αν αξιολογούσε πιο σοβαρά την πρόταση της Red Bull το 2007! Αλλά σιγά μην πήγαινε τώρα ο δις πρωταθλητής στα κατρουλοποτά...


Ολοσωστος!

Το τοσο υψηλο επιπεδο αγωνων και ο πρωταθλητισμος απαιτουν και ενα βαθμο κωλοπαιδισμου. Αν εισαι κυριος σαν τον Kimi, γινεσαι συμπαθης αλλα σου λειπει το φονικο ενστικτο ωστε να "σκοτωσεις" τους αντιπαλους σου. Απλα καπου κοιταμε τη χρυση τομη κωλοπαιδισμου και αθλητικου ηθους (δυσκολο κατι τετοιο φυσικα).

Επισης ο χαρακτηρισμος αχωνευτος για το Marko ειναι το πρωτο που σκεφτομαι καθε φορα που το βλεπω :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#533111 Κανένας κύριος δεν υπάρχει στη Φ1. Μην απατάσθε από τα φαινόμενα. Ακόμα και ο Μπάτον υιοθέτησε συγκεκριμένο στυλ. Αλλά και αυτό εγωίσταρος του καρακερατά ήταν, γιατί αν δεν είσαι δε φτάνεις εκεί. Χέρια έχουν πολλοί.

Εμένα πάντως πιο πολύ με εκνευρίζει ο κωλοπαιδισμός κάποιων τύπων όπως πχ ο Μπαρικέλο, που ενώ ήταν εξ ορισμού 2ο βιολί και ως τέτοιο συμμετείχε στην κορυφαία ομάδα όλων των εποχών, ζάλισε ότι παπάρι βρήκε πρόχειρο ότι ήταν αδικημένος και καταπιεσμένος και όλα τα άλλα. Τουλάχιστον ο Σένα, ο Σούμι, ο Αλόνσο, ο Χάμιλτον ήταν/είναι τσογλάνια, αλλά και κορυφαίοι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#533121 Είχαμε ξανακάνει την συζήτηση παλιά με τον Silberpfeil (;), τα ίδια λέγαμε και τότε. Όποιος αναζητά πρωταθλητή στον επαγγελματικό αθλητισμό ΚΑΛΌ ΠΑΙΔΊ ας πάει να δει καμία παρτίδα μπριτζ. Δεν υπάρχουν αυτά, και ειδικά στην φόρμουλα 1 (22 θέσεις ΜΌΝΟ). Απλά όλοι οι κορυφαίοι βουλώνουν στόματα με τα επιτεύγματα τους.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#533130 Το ότι η κριτική στον Alonso δεν αφορά χαρακτήρα σαν ατομο (λολ πατρολ) αλλά στις απαιτήσεις που έχει από την ομάδα στην οποία τρέχει δεν το έχει καταλάβει κανένας.

Ο Horner πρόσφατα δεν είπε πουθενά ότι ο Alonso είναι κωλοπαιδο/γαμάτος/γαμηστεροπουλος/τυπάς.
Είπε ότι απαιτεί ένα συγκεκριμένο τρόπο συνεργασίας το οποίο οδηγεί στις γνωστές ομορφιές.
Στη μόνη ομάδα που του είπαν να πάει μέχρι τη γωνία να δει αν έρχεται ο Ζετσε είχαμε τα γνωστά παρατράγουδα.

Πάμε πάλι την κασέτα:
'Οποιος νομίζει ότι όλοι οι οδηγοί δεν είναι κωλοπαιδα/ εγωιστές είναι γελασμενος'....

Εικόνα