- 04 Νοέμ 2014, 01:52
#33263
ripper έγραψε:Για την περίοδο Ferrari που λέει ο Sparticle την χρονιά που τραυματίστηκε ο Massa (2009;) ήταν εκπληκτικός κάνοντας οποιονδήποτε άλλο οδηγούσε την Ferrari να φαίνεται άχρηστος, όπως ακριβώς κάνει ο Alonso με αυτόν φέτος.
Για το 2009 (απαντώντας και στον Yugo απ' το μεσημέρι):
Όσα στοιχεία θυμάμαι ή ξαναβρήκα: Ο Glock τραυματίζεται και τη θέση του στην Toyota παίρνει ο Kobayashi για δύο αγώνες:
O πρώτος Brazil:
Trulli 1:20.097
Koba 1:21.960 (+2 sec ενδεικτικό του ότι ήταν αδύνατο να προσαρμοστείς δίχως δοκιμές και η Toyota ΔΕΝ είχε KERS.)
Όταν ο Fisico πήγε στη Ferrari, τη θέση του πήρε ο Liuzzi στη Force India:
Brazil:
Liuzzi 1:24.645 (αποκλείστηκε απ' το Q1)
Sutil 1:19.912 (3oς στο grid)
Επίσης χωρίς KERS η Force India
Υπήρχαν βέβαια και οι περιπτώσεις που οι διαφορές δεν ήταν μεγάλες, όπως πχ σε πίστες που το στήσιμο είναι ψιλοστάνταρ και τη διαφορά κάνουν οι κινητήρες πχ Μόντσα. Αλλά ΠΑΝΤΑ όλοι όσοι μπήκαν σε μονοθέσιο στη μέση της σεζόν το 2009 ήταν χαρακτηριστικότατα αργοί και κανείς δεν πέρασε τον teammate του που είχε περισσότερα χιλιόμετρα αγώνων.
Άρα μην λέμε και κατόρθωμα του Raikkonen το ότι ήταν ταχύτερος του Πaτoer και του Fisico, γιατί τότε θα πρέπει να κάνουμε Θεό και τον Sutil το Σουγιά.
ripper έγραψε:Ο Alonso είναι κλάσης 9,5 αλλά παίζει πάντα 9,5 ενίοτε και 10.
ripper βάλε θερμόμετρο γρήγορα! Δεν το πιστεύω ότι γράφεις τόσο καλά λόγια για Alonso!
Πέρα απ' την πλάκα, θα πάω κάπου αλλού το συλλογισμό σου:
Όλοι αυτοί οι πιλότοι ξέρουν να οδηγούν στο όριο πριν καλά καλά μάθουν να περπατάνε. Έρχονται με απίστευτο ταλέντο στην F1 κι όπως κάποτε είχε πει κι ο geakos δεν είμαστε ούτε μια τρίχα απ' τα αρχίδια τους. Ακόμα και οι pay drivers ακόμα και ο... Karthikeyan είναι πολύ μπροστά από όλους εμάς τους κοινούς θνητούς. Άρα κουλάδι εγώ δεν είπα ποτέ για κανέναν, υπερτιμημένος σε σχέση με το συναγωνισμό ναι.
Από κει κι έπειτα, αν θεωρήσουμε ότι η κάθε γενιά έχει 10-15 top drivers που ξεχωρίζουν μέσα στην παγκόσμια οδηγική ελίτ, τότε σ' αυτούς είναι και ο Alonso και ο Massa και ο Raikkonen και πολλοί άλλοι (στη λίστα μπαινοβγαίνουν ονόματα κάθε λίγα χρόνια). Άρα όλοι αυτοί μπορούν να αποδώσουν από 0 έως 10. Δεν έκανε πχ ο Massaκος αγώνες απίστευτους; Όταν είχε την ψυχολογία, ή το στήσιμο, ή την ομάδα από πίσω του κλπ κλπ; Επομένως όπως και να το δεις, η ουσία δεν είναι στα ξεσπάσματα τύπου Montoya, αλλά στο consistency που λεν και στο χωριόμ.
Πιο σύντομα: Δεν μου λέει
τίποτα αν ο οποιοσδήποτε Raikkonen
υποτίθεται ότι μπορεί να είναι στο 10 αλλά στη Ferrari είναι μονίμως κάπου στο 3 με 3,72. Η απόδοσή του για μένα είναι αυτή.
ripper έγραψε:Πάμε στον Hamilton.
Μετά το τέλος του αγώνα σε ερώτηση τι άλλαξε από χθες (κατατακτήριες) και αν για το πρόβλημα με τα φρένα είχε ευθύνη και αυτός απάντησε:
Αλλάξαμε τις ρυθμίσεις και δεν είχα πρόβλημα σήμερα, αλλά φυσικά έφταιγα και εγώ χθες. Είδε στα προηγούμενα GP στο Ostin πως έπαιρνα την στροφή (νομίζω την 1η) και ανακάλυψα ότι την έπαιρνα πιο ανοιχτά. Δεν ξέρω γιατί αλλά χθες ακολουθούσα πιο κλειστή γραμμή που ενέτεινε το πρόβλημα και κατέστρεφε τα ελαστικά. Με την πιο ανοιχτή γραμμή και δεν μπλόκαρα πλέον και δεν έφθειρα τόσο πολύ τα λάστιχα.
Και άλλες φορές έχει πει ότι μελετάει τα περάσματα τα δικά του, του Rosberg, που χάνει χρόνο κτλ.
Καμία σχέση με τον Hamilton της περιόδου 2009-2011 που ήταν για τα πανηγύρια. Δείχνει ότι έχει βάλει μυαλό και είναι πολύ σταθερός πλέον.
Περιμένει κανένας από τον Raikkonen να κάνει αυτό που είπε ο Hamilton; Θα λέει απλά έχω πρόβλημα με το εμπρός μέρος/με τα φρένα/με τα λάστιχα και θα πάει για μπύρες.
Αυτό συμφωνεί με τον παραπάνω συλλογισμό μου, ότι όλοι οι πιτσιρικάδες έρχονται με περγαμηνές αλλά στο τέλος αυτός που θα δουλέψει περισσότερο/σωστότερα, ή αυτός που θα έχει την κατάλληλη ψυχολογία νικητή/πρωταθλητή, ή ακόμα και τύχη (;) θα ξεχωρίσει στις λεπτομέρειες, που όμως κάνουν τη διαφορά.
Άρα όταν ο Raikkonen και ο οποιοσδήποτε Raikkonen αντί να κάτσει να βρει τι του φταίει, θα πάει για μπύρες (και όχι μόνο τώρα αλλά εδώ και πολλά χρόνια*) τότε προφανώς δεν εξέλιξε το ταλέντο του, δεν το προχώρησε όσο έπρεπε και τελικά μένει πίσω σε σχέση με τους άλλους.
Γιατί αυτό που κερδίζει ο Hamilton με τη δουλειά που θα κάνει, όπως λες, δεν το κερδίζει μόνο για έναν αγώνα ή για το φετινό πρωτάθλημα, αλλά γενικότερα για τις οδηγικές του ικανότητες.
*μήπως το ίδιο το έκανε και στη McLaren, απλώς εκεί είχε το Newey το γατόνι να ξέρει πριν από αυτόν τι του φταίει και τι πρέπει να αλλάξει; Αυτό ripper το αφήνω σε σένα, δεν μπλέκομαι στα του οίκου σας
Γιάννης Δ