- 07 Νοέμ 2019, 15:59
#613558
Υπάρχουν μερικά στοιχεία που μας δίνουν μία ιδέα περί της αξίας του πιλότου και το domination του κάθε μονοθεσίου. Δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτα, αλλά όπως και να το κάνουμε κάτι μας λένε.
Στα χρόνια του Σουμάχερ ο Γερμανός πήρε 7 τίτλους οδηγών, τους 2 με 1-2 στην τελική κατάταξη με τον τημ μέητ του, τους 5 ακολουθούμενος από οδηγό άλλης ομάδας. Στις 4 περιπτώσεις μάλιστα ο τημ μέητ δε βγήκε ούτε καν 3ος στην τελική βαθμολογία.
Ο Φέτελ πήρε 4 παγκόσμιους τίτλους και ούτε σε μία περίπτωση δε βγήκε ο τημ μέητ του 2ος στο τέλος. Τη μία φορά μάλιστα βγήκε 6ος. Δεν το λες και τόσο dominant δηλαδή το μονοθέσιο από μόνο του. Άρα ο Webber ήταν κουλάδι; Μπορεί. Πριν τον Φέτελ είχε τημ μέητς τον Κουλθαρντ και τον Ρόζμπεργκ. Δεν έχασε από κανέναν από αυτούς και αν περιστασιακά έχανε, σίγουρα από κανέναν δεν έχασε καθαρά. Θυμίζω μόνο ότι τα benchmark Κούλθαρντ και Ρόζμπεργκ θεωρούνται επαρκή διαπιστευτήρια ποιότητας όταν μιλάμε για Χάκινεν ή Χάμιλτον.
Ο Χάμιλτον πήρε 6 τίτλους. Στους 3 τον ακολούθησε στη βαθμολογία ο τημ μέητ, ενώ μία φορά έχασε τον τίτλο (2ος) από τημ μέητ, ενώ άλλη μία χρονιά ο τημ μέητ βγήκε 3ος. Είναι ίσως ο πιο ευνοημένος από το dominance της ομάδας του.
Δηλαδή ένα ίσως βεβιασμένο συμπέρασμα είναι ότι και για τους 3 μπορούμε να πούμε πως ο ισχυρισμός ότι θα έπαιρνε τον τίτλο οποιοσδήποτε βρίσκονταν στη θέση τους δεν ευσταθεί. Όποιος λέει το αντίθετο θα πω ότι "φίλε ακούστηκες, περνάμε σε επόμενη γραμμούλα"
“Hither came Conan, the Cimmerian, black-haired, sullen-eyed, sword in hand, a thief, a reaver, a slayer, with gigantic melancholies and gigantic mirth, to tread the jeweled thrones of the Earth under his sandaled feet.”