Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#613385
Geo f1 έγραψε:
BARHonda έγραψε:Εν μέρει μαγκιά του που με αυτό το lifestyle έχει 6 κούπες. Αλήθεια, εάν είχε την προσέγγιση του Σουμάχερ ή του Vettel (ειδικά στα χρόνια της Mercedes), τι πιστεύετε ότι θα λέγανε τα νούμερα τώρα?


Αν οδηγουσε ο Αλονσο την Μερκ και ο Λουης την Μακλαρεν Χονταρα τι θα ελεγαν τι νουμερα τωρα? :inlove:


Τον έχω ικανό να έφευγε στην πρώτη χρονιά όταν θα γινόντουσαν μαλλιά κουβάρια με Rosberg

Και δεν θα μου φαινόταν απίθανο να έχει φάει μαύρο από τη Mercedes από το 2007 όταν εκβίασε την ομάδα
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#613386
BARHonda έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:Μπορεί και 0. Τι ανόητο επιχείρημα είνα ι αυτό; :hmmm:


Ανόητο γιατί? Πιστεύεις ότι εάν τον είχε κάνει μπάλα ο Rosberg τα πρώτα χρόνια, δεν θα βγαίνανε όλοι οι ειδικοί (και αυτού του φόρουμ συμπεριλαμβανομένου) να πούνε ότι φταίει το lifestyle?

Τι πιο εύκολο άλλωστε από το να προσπαθείς να μειώσεις κάποιον στην πρώτη στραβή? Φετινό λαμπρό παράδειγμα οι Verstappen - Leclerc, σταυρώνονται με το παραμικρό, βαφτίζονται "λίγοι"

Ανόητο γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να μάθουμε ποτέ το τι θα γινόταν. Όπως όλα τα what if σενάρια
Άβαταρ μέλους
By g8777
#613433 Εικόνα

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:


ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΤΟΝ ΜΠΙΘΟΥΛΑ. :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#613438 Φύγε από εδώ Νίκο Μαντζουράκη, βρωμάνε τα χνωτα σου μπομποτα. :s_hang
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#613455
BARHonda έγραψε:https://www.gq-magazin.de/mode/artikel/gq-man-of-the-year-lewis-hamilton-vom-f1-champion-zum-designer

6ακις παγκόμιος μγμς :lol: :lol:


Στα τέτοια του όλα και η άποψη μελών αυτοκινητιστικών φόρουμ σε όλο τον κόσμο :s_bye
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#613465
kantoniou έγραψε:
sparticle έγραψε:ο Hamilton δεν υπήρξε ποτέ και σε κακή ομάδα για να τον δούμε να παλεύει στο midfield και κυρίως δεν πήρε μια μικρή ομάδα να την κάνει πρωταθλήτρια.

Θα μπορουσε καποιος να πει οτι η Μερκ ηταν τεταρτοπεμπτη οταν πηγε, ανεβηκε την πρωτη του χρονια στη δευτερη θεση και μετα τα σαρωσε. Γενικα παντως δεν πιστευω οτι η συνεισφορα ενος οδηγου ειναι τοσο μεγαλη οσο λεμε (πχ Σουμι στη Φερραρι). Κατα τη γνωμη μου η μεταμορφωση οφειλεται πρωτιστα στη διοικηση και το τεχνικο επιτελειο. Δηλ. γιατι ο Σουμαχερ εκανε 5 χρονια να φερει αποτελεσματα στη Φερραρι και τα αποδιδουμε σε μεγαλο ποσοστο σε αυτον (δεν εννοω μονο οδηγικα) και ο Χαμιλτον εφερε τιτλο τη δευτερη χρονια και δεν ειναι το ιδιο;
Ομοιως ο Φετελ στη RBR, η ομαδα ηταν απο τις τελευταιες και μολις πηγε ο Φετελ αρχισε το σερι.
Ξαναλεω, εγω δεν πιστευω οτι οφειλεται στους οδηγους παρα ενα μικρο σχετικα ποσοστο, αλλα να μην εχουμε double standards.


Όντως όταν ο Hamilton πήρε την απόφαση να πάει στη Mercedes (2012) είχαν μεγάλο θέμα με το ρυθμό αγώνα τους και τα πίσω ελαστικά νομίζω. Αλλά και τότε ήταν πολύ ανταγωνιστικοί, είχαν πάρει νίκες και pole και μαζί με την διαφαινόμενη άνοδο, πιθανολογώ ότι του ανέπτυξαν (ο Lauda πρωτίστως) όλο το πλάνο που ετοίμαζαν για την υβριδική εποχή. Σε κάθε περίπτωση ήταν ΠΟΛΥ δύσκολη απόφαση και τον έκανε μάγκα. Αλλά όχι ότι πήρε και τη Mercedes από το χέρι να την κάνει πρωταθλήτρια. Αυτό θα το έκανε και ο Rosberg (που το έκανε δηλαδή!).

O Vettel από την άλλη, imho, πέτυχε ακόμα πιο πολλά στη Red Bull (παρόλο που κάποιοι εδώ μέσα προσπαθούν κάθε μέρα να μας πείσουν για το αντίθετο).

Η άποψη που έχω για το πόσο βοήθησε ο Schumacher τη Ferrari, ναι, θα μπορούσε να το πεις και double standards, δεν έχεις άδικο! Ωστόσο αυτό που μένει είναι η προσωπική άποψη του καθενός από ό,τι θυμάται από την εκάστοτε εποχή και η αίσθηση που είχε μείνει σε εμένα είναι ότι η Ferrari δεν θα μπορούσε να τα καταφέρει με κανέναν άλλο οδηγό, ακόμα κι αν του έδινε πάλι το ίδιο επιτελείο και φυσικά τους άπειρους πόρους. Δεν ήμουν ποτέ fanboy του Γερμανού, για έναν λόγο που σήμερα θεωρώ ανεξήγητο, συμπαθούσα περισσότερο τον Irvine για κάτι μάχες τύπου Αργεντινή 1997 κλπ και είχα φάει κι εγώ τη μίρλα του Κόλλια -τότε εποχές ηρωικές ΕΤ1- ότι το αυτοκίνητο του Schumacher είναι βιδωμένο καλύτερα από του Irvine.

kantoniou έγραψε:
sparticle έγραψε:Ο Rosberg πήρε εντολή στο βρεγμένο Μονακό του 2016 να αφήσει τον Hamilton να περάσει και παρόλο που ήταν πρώτος στη βαθμολογία, το έκανε. Δικαιολογημένο βέβαια, γιατί πήγαινε σαν κότα και έλεγε ότι τα ελαστικά του ήταν σαν πέτρες!
Επίσης πήρε εντολή (από τον Brawn) να μην περάσει τον Hamilton στην Μαλαισία του 2013 παρόλο που ήταν πολύ γρηγορότερος. Αυτά θυμάμαι πρόσφατα.

Δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλο περιστατικο, γενικα δεν υφιστατο τετοιο θεμα. "Προσφατα" τι εννοεις; :lol:
:lol: :lol:
"αυτά θυμάμαι πρόχειρα" ήθελα να γράψω, αλλά χτες ήταν λίγο δύσκολη μέρα και οι λέξεις κολυμπούσαν στο κεφάλι μου :tomato:
g8777 έγραψε:Αν με το "μικρή ομάδα" εννοείς το τριφυλλοφαγο σωματείο του Μαρανελλου συμφωνώ απόλυτα :shifty:
Αν όμως εννοείς το σωματεμπορείο της Μπενετόν, λυπάμαι, εκεί είχε αναλάβει ο Φλάβιο Παρλιάρος και οι Γλυκές Αλχημείες του. :s_wink
Την Benneton εννοούσα ναι. Η οποία ήταν σαφώς πιο αργή από τη Williams και το 1994 και το 1995 με ή χωρίς παρανομίες. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι θα μπορούσε να πάει κι άλλος rookie στη Benneton το 1991 και να σηκώσει κούπες τρία χρόνια μετά κόντρα στα διαστημόπλοια της Williams.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#613469 Η Benetton του Λετο και του Βερσταπεν ηταν σιγουρα πιο αργη απο την Γουιλιαμς το 1994...

.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#613514
g8777 έγραψε:Εικόνα

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:


ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΤΟΝ ΜΠΙΘΟΥΛΑ. :svivhaha:

Θύμισε γαλάζια λίμνη το μαλλί.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#613523
Geo f1 έγραψε:Η Benetton του Λετο και του Βερσταπεν ηταν σιγουρα πιο αργη απο την Γουιλιαμς το 1994...

Οικογενειακως κοντρα στο κατεστημενο! :ninja:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#613558 Υπάρχουν μερικά στοιχεία που μας δίνουν μία ιδέα περί της αξίας του πιλότου και το domination του κάθε μονοθεσίου. Δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτα, αλλά όπως και να το κάνουμε κάτι μας λένε.

Στα χρόνια του Σουμάχερ ο Γερμανός πήρε 7 τίτλους οδηγών, τους 2 με 1-2 στην τελική κατάταξη με τον τημ μέητ του, τους 5 ακολουθούμενος από οδηγό άλλης ομάδας. Στις 4 περιπτώσεις μάλιστα ο τημ μέητ δε βγήκε ούτε καν 3ος στην τελική βαθμολογία.

Ο Φέτελ πήρε 4 παγκόσμιους τίτλους και ούτε σε μία περίπτωση δε βγήκε ο τημ μέητ του 2ος στο τέλος. Τη μία φορά μάλιστα βγήκε 6ος. Δεν το λες και τόσο dominant δηλαδή το μονοθέσιο από μόνο του. Άρα ο Webber ήταν κουλάδι; Μπορεί. Πριν τον Φέτελ είχε τημ μέητς τον Κουλθαρντ και τον Ρόζμπεργκ. Δεν έχασε από κανέναν από αυτούς και αν περιστασιακά έχανε, σίγουρα από κανέναν δεν έχασε καθαρά. Θυμίζω μόνο ότι τα benchmark Κούλθαρντ και Ρόζμπεργκ θεωρούνται επαρκή διαπιστευτήρια ποιότητας όταν μιλάμε για Χάκινεν ή Χάμιλτον.

Ο Χάμιλτον πήρε 6 τίτλους. Στους 3 τον ακολούθησε στη βαθμολογία ο τημ μέητ, ενώ μία φορά έχασε τον τίτλο (2ος) από τημ μέητ, ενώ άλλη μία χρονιά ο τημ μέητ βγήκε 3ος. Είναι ίσως ο πιο ευνοημένος από το dominance της ομάδας του.

Δηλαδή ένα ίσως βεβιασμένο συμπέρασμα είναι ότι και για τους 3 μπορούμε να πούμε πως ο ισχυρισμός ότι θα έπαιρνε τον τίτλο οποιοσδήποτε βρίσκονταν στη θέση τους δεν ευσταθεί. Όποιος λέει το αντίθετο θα πω ότι "φίλε ακούστηκες, περνάμε σε επόμενη γραμμούλα"
Άβαταρ μέλους
By ripper
#613657 Να τονίσω οτί δεν είπα χάλια τους Irvine, Barrichello, είπα απλά οτι ωχριούν μπροστά στους τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές.

Στην ιστορία του Hamilton πάντως ακόμα δεν έχει γραφτεί ο επίλογος.
Είναι πολύ πιθανό πλέον να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος των αριθμών.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#613659
Corto Maltese έγραψε:Υπάρχουν μερικά στοιχεία που μας δίνουν μία ιδέα περί της αξίας του πιλότου και το domination του κάθε μονοθεσίου. Δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτα, αλλά όπως και να το κάνουμε κάτι μας λένε.


Πάνω σ' αυτο και μια και ο Max συμπλήρωσε 100 αγώνες, άλλο ένα στοιχείο για τους σύγχρονους κορυφαίους βρίσκεται στο παρακάτω πίνακα:

Εικόνα

don't panic