Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#14519
sparticle έγραψε:Προφανώς και δε θέλω να φύγει ο Alonso απ' τη Ferrari.......
Αλλά αν φύγει, ποιος Button ρε παιδιά;.......
Προτιμώ Vettel......


Σου απαντώ με μια γενική τοποθέτηση πάνω στο θέμα πιλότος-ferrari και όταν έχω χρόνο θα αναφερθώ διεξοδικά στα άλλα σημεία του post σου....

από την εποχή της πρόσληψης Schumacher (μα ίσως και από την περιόδο Prost - Senna......που ευτυχώς στη ferrari δεν είχαμε την ατυχία να ζήσουμε)η Ferrari διαχειρίστηκε το θέμα των πιλότων με νοοτροπία και πνεύμα ομάδας που ανήκει στη μέση/πάτο του βαθμολογικού πίνακα: προσλαμβάνουμε το super οδηγό....επειδή αποδεχόμαστε a priori ότι το καλύτερο μονοθέσιο θα το φτιάχνει πάντα κάποιος ανταγωνιστής μας. Τη διαφορά επί εποχής Schumacher την έκανε το εξωπραγματικό budget,που συμπτωματικά είχε ως αποτέλεσμα να κατασκευαστεί και το κορυφαίο μονοθέσιο της εποχής. Παρ'όλα αυτά,ακόμα και τότε, η πρόσληψη Schumacher έκρυβε από κάτω της την εξής μύχια σκέψη:"πήραμε τον καλύτερο πιλότο...ώστε οι τεχνικοί μας να μην έχουν πια καμιά δικαιολογία αποτυχίας βασισμένη στη μετριότητα του Berger και στην ατυχία του Alesi".
Ιστορικά,εκτός από τις περιπτώσεις Schumacher και Fangio,κανένας πιλοτος που κέρδισε τίτλο με τη Ferrari είχε προηγουμένως κερδίσει τίποτα με άλλη ομάδα και με εξαίρεση την περίπτωση Surtees στην πρώτη του προσπάθεια (μα τότε ήταν ένα άλλο σύμπαν...)η Ferrari πάντα κέρδιζε τον τίτλο στους οδηγούς με αυτοκίνητο που είχε κερδίσει και τον τίτλο στους κατασκευαστές και μερικές φορές κέρδιζε μόνο τον τιτλο κατασκευαστών.
Τα παραπάνω για να δείξουν ότι η προσωπολατρεία των τελευταίων είκοσι- εικοσιπέντε ετών που εμφανίσαμε ως σύμπτωμα απέναντι στον Νο1 οδηγό της Ferrari,οποιοσδήποτε και αν ήταν αυτός,στην πραγματικότητα ήταν αντίθετη στην ιστορία και στην παράδοση της Ferrari.......και έπαιξε το ρόλο του φύλλου συκής στο χρόνιο σύνδρομο τεχνικής κατωτερότητας που αισθανόταν η ομάδα απέναντι σε κάθε είδους αντίπαλο.
Επιπλέον η Ferrari μετατράπηκε σε ομάδα ενός μονοθεσίου,αλλά από τέτοιες ομάδες είναι γεμάτες ο πάτος της κατάταξης.Το όνομα και η αίγλη της μπορεί σήμερα να προσελκύει ακόμα κάποιον ρομαντικό, αλλά αν υπάρχει κάποιος που πραγματικά αξίζει,πιλότος ή τεχνικός, γιατί να ενδιαφερθεί να δουλέψει σε μια Caterham υπό μεγένθυση όταν πχ. υπάρχουν οι MB, Red Bull και Williams,που ενδιαφέρονται να νικήσουν και όχι αποκλειστικά να τα περιμένουν όλα από την πριμαντόνα,κάνοντάς της σε αντάλλαγμα όλα τα χατήρια;
Σήμερα ένας Vergne παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari θα άξιζε όσο ο πρώτος Lauda και όσο μια ντουζίνα από Schumacher, Alonso και Prost μαζί για την ομάδα, γιατί θα αποδείκνυε ότι είναι η Ferrari που κάνει τον οδηγό να νικά και όχι το αντίστροφο.Ό,τι ακριβώς δηλ. λανθασμένα πίστευε ο Alonso όταν απέρριπτε την καλύτερη προσφορά της RBR το 2009 για να επιλέξει το αλογάκι.....την ίδια στιγμή που στο Maranello ήταν απασχολημένοι με το να αποστηθίσουν το "εγχειρίδιο του καλού Briatore"...
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#14590
EDDIE_147 έγραψε:Πριν κάποια χρόνια παρόμοιοι προβληματισμοί μάστιζαν το forum σχετικά με την έλευση του Σωτήρη στη Lotus ο οποίος θα έπινε μπυρόνια με ποικιλία ξυλάκι παγωτό.
Ενώ αν ήτανε κανάς Χούλκης ( :inlove: ) στη θέση του θα παιρνε ίσαμε και 5 τίτλους σε μια χρονιά.

Η ιστορία γράφτηκε γιατί ο Σωτήρης είναι κορυφαίος οδηγός.
Όπως κορυφαίος είναι και ο Button (βλ post EDDIE - 2009) ο οποίος όταν ανακοινώθηκε ότι πηγαίνει McLaren περιμέναμε ότι θα κάνει αέρα στον υπερπρωταθλητή - υπερήρωα και υπερμάρκετ Καρφούρ ΛΟΥΗ.

Η ιστορία ομοίως γράφτηκε ...με τα σχετικά highlights (Καναδάς 2011).

ΥΓ: Δεν νομίζω να έρθει βέβαια.

Aχαχούχα.

Ο δικός σου προφανώς και δεν είναι κορυφαίος, γιατί ουδέποτε ζόρισε ή κέρδισε στα ίσια καποιον κορυφαίο, αντίθετα ζορίστηκε ή έχασε από αποδεδειγμένα μετριότητες. Δεν ξέρω τι θα έκανε ο Χουλκης, ξέρω ότι η Λοτους του έδωσε υλικό τίτλου και αυτός πήρε 2 νίκες. Γιατί υλικό τίτλου; Γιατί αν βάλω το μέσο ξύλο ανά αγώνα που τρώει από τον Αλόνσο (και υποθέτω βάσει συγκριτικής αξίας του Αλόνσου με μερικούς ακόμη θα έτρωγε και από ακόμη 4-5) και το προσθέσω στις επιδόσεις του, του βρίσκω 4-5 νίκες ανα σεζόν το λιγότερο. Πάει αυτό.

Ο Μπάτον είναι μία μετριότητα. To apex της οποίας ήταν η νόμιμη παρανομία του Μπρον και η επικράτηση επί του Χάμιλτον όταν ο Λιούις ήταν σε φάση:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#14593 :s_rofl

Θεικες ποζες ο Λουη!!!
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14612 Greo γέρασες και ακόμα τις ίδιες παπάτζες γράφεις.

Η Lotus είχε μονοθέσιο τίτλου και αίφνης εφέτο δίνει επικές μάχες με το Μαρούσι και το Χαλάνδρι.
Τότε ήταν θέμα χρόνου να τον καταπιεί ο Γκρογιάν.
Το 2007 που έπασχες από αμνησία στο συγχωρώ (και με υποδεέστερο μονοθέσιο).

Για τη φετινή χρονιά του Σωτήρη ανατρέχω σε σχόλια σου για τη φετινή χρονιά του Vettel.
Εκτός αν σε λένε Ρίζο, οπότε πάω πάσο.

Ο Button είναι τόσο μετριότητα που ξεκίνησε ως κολλεγιόπαις απέναντι στην Αυτού Εξοχότητα Πρίγκηπα του Θρόνου και Καταχτητή της Νάρνια, Λούη του Πρώτου του Πετραγκόν του Βασιλιά των Άγγλων των Παραπληγικών και κατέληξε να φτάσει πιο κοντά στον τίτλο και να είναι πιο αξιόπιστη λύση για την ομάδα.
Τόσο μετριότητα όμως.

Σπάστα, ξαναρίχτα και γράψε και τίποτα για το 2005.
:inlove:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#14614 Παιδες οσον αφορα το Μπατον δεν εγραψε κανεις οτι θα ερθει το νο1 του grid.

Για μενα ειναι καλη περιπτωση για το αρκετα πιθανο σεναριο η Φερραρι να μην ανακαμψει την επομενη διετια. Δεν υπαρχει λογος να εχει τον Αλονσο ή τον Φεττελ αν ειναι να βρισκεται τοσο μακρια απο την κορυφη. Με το Μπατον, δεδομενου οτι θα ξερει γιατι ηρθε και επομενως θα εχει ορεξη να δουλεψει, πιστευω θα υπαρχει ενας πολυ καλος σταθερος οδηγος που θα βοηθησει στην εξελιξη της ομαδας συνολικα και ελπιζω οτι θα δεχτει να παιρνει λιγοτερα απο αυτα που παιρνει τωρα.

Οταν με το καλο ανακαμψει η ομαδα ας χτυπησει ό,τι καλυτερο υπαρχει εκεινη τη στιγμη στην αγορα. Λουης, Ρικιαρντο (με μικρη επιφυλαξη να τον δουμε και τις επομενες σεζον τοσο καλο), Ροσμπεργκ, Φεττελ, Μποτας.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14619 Αυτή τη στιγμή ο κόσμος της F1 κοπανάει τα τσουτσούνια του χάμω ότι ο Λούης είναι ο ταχύτερος οδηγός του grid.
Δεν διαφωνώ, απλά βλέπω ότι σε βάθος 3ετίας με ίδιο μονοθέσιο και χωρίς συγκλονιστική αλλαγή σε κανονισμούς αυτή η μετριότητα έφερε μια απ' τα ίδια (βαθμοί, νίκες κλπ) με την Αυτού Μεγαλειότητα.

Και όλα αυτά επειδή κέρδισε τίτλο με το καλύτερο μονοθέσιο απ' τον ανταγωνισμό.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#14623 Ο λουης ομως (ας προσεχε) ηταν πιο κακο αγορι...το 11 τα ειχε σπασει με τον Μασσα και το 12 με τον Μαλντο...Συν κατι εγκαταλειψεις (που ειναι μεσα στο παιχνιδι) ενω ηταν 1ος πχ επειδη εμενε απο το κιβωτιο ή τον εβγαζε ο Χουλκ και κερδιζε ο Μπατονας (Μπραζιλ 2012)
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#14630 Eddie συμφωνω κατα βαση και αυτο λεει πολλα για την αξια του Μπατον, απλα θεωρω πως στις λεπτομερειες ο Λουης ηταν λιγο καλυτερος ενω ηταν σαφες, ειδικα το 2011, οτι εκεινη την περιοδο ο Λουης δεν ηξερε που πατουσε και που βρισκοταν ψυχολογικα. Ειδικα με τη Νικολ πρεπει να ετρωγε απειρο χρονο και συναισθηματικους πορους.

Θα πεις και δικαια οτι απο τα πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα ενος οδηγου δεν μπορει να παραληφθει η διαχειριση των συναισθηματων του ειτε εντος αγωνα ειτε στην ευρυτερη προσωπικη του ζωη. Θα συμφωνησω απολυτα, απλα θεωρω οτι ειδικα απο το 2013 αλλα και φετος ο Λουης εχει δειξει σημαντικη προοδο στον τομεα αυτο. Σιγουρα ειναι ακομα ο πιο αδυναμος απο τους κορυφαιους, αλλα εχει κλεισει αρκετα την ψαλιδα, ενω σε απολυτη ταχυτητα ειναι εξαιρετικος οπως παντα.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#14634 Το 2011 δεν υπήρχε Λούης.
Το 2012 ήταν εξαιρετικός και το κοντινό βαθμολογικά αποτέλεσμα είναι μαγική εικόνα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14638 Με αυτή τη λογική και ο Alesi δικαιολογείται επειδή του έκανε ξόρκια η Γιαπωνέζα πεθερά του.

Προβλήματα αξιοπιστίας είχε και ο Button.

Ο δε Λούης δείχνει - δυστυχώς - ακόμα και σήμερα ότι παραμένει καθυστερημένος στον εγκέφαλο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα του δώσουμε τεκμαρτά 5 τίτλους επειδή είναι βλαμμένος.

Πολύ ενδιαφέρον σχόλιο αυτό του Κώστα Γαμάτου.
Και επιπλέον θα συμπλήρωνα ότι αυτό που περιγράφει είναι εν πολλοίς δόγμα Briatore (Ένας πιλότος ελ πρήμιο ούλτιμο καμπεόν και ο δεύτερος πιλότος λα πίκολα μπούρδα :s_rofl ).

Με αυτό το δόγμα δυστυχώς έχει γαλουχηθεί ο Alonso (πώς θα μπορούσε να μην άλλωστε) και αυτό το δόγμα είχε ονειρευτεί ο Vettel, γι' αυτό και το φετινό χαστούκι τον πόνεσε (αλλά πιστεύω ότι του έκανε καλό).
Άβαταρ μέλους
By ripper
#14644
EDDIE_147 έγραψε:Με αυτή τη λογική και ο Alesi δικαιολογείται επειδή του έκανε ξόρκια η Γιαπωνέζα πεθερά του.

Προβλήματα αξιοπιστίας είχε και ο Button.


Για το 2011 δεν υπάρχουν δικαιολογίες, ο Λούης ήταν τουλάχιστον τραγικός, ο Button ξεκάθαρα καλύτερος.
Για το 2012 κρύβεσαι πίσω από τη βαθμολογία και το ξέρεις.
Στον Βutton δεν ξέχασαν να βάλουν βενζίνη, δεν τον έβαλαν (δεν βλήθηκε πως πάει;) οι πύραυλοι εδάφους-εδάφους Hulkenberg-Μαντολάτος, δεν εγκατέλειψε τις ίδιες φορές, ούτε ενώ ήταν πρώτος και τα περισσότερα λάθη στα pitstop δεν έγιναν σε αυτόν.

Μαγική εικόνα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14658 Για το 2012:
3-4 οι νίκες υπέρ Λούη
4-6 οι εγκαταλείψεις (τις περισσότερες ο Λούης)

Μιλάμε για τόσο μαγική εικόνα που θα βγει ο Irvine να παίζει μπιρίμπα με τον Μπαρικέλο.

εδιτ:
Άμα θέτε μαγική εικόνα δείτε το 2005 και πείτε μου πόσα αλλαγμένα μοτέρ-κιβώτια πριν τον αγώνα οδήγησαν σε εκκίνηση από 10η+ θέση και κατέληξαν σε podium.

Κάποιος που το 2005 θα έβλεπε Ράγκμπι σάλας και όχι F1 θα έλεγε ότι ο τρίσμοιρος ο Σώτος δεν μπορούσε να κερδίσει τον ούλτιμο καμπεόν.

Επειδή υπάρχουν αρκετοί στο forum διαφωτίστε τους μια που έχετε εντρυφήσει στο θέμα μαγική εικόνα...
Άβαταρ μέλους
By ripper
#14661 Τα παραπάνω αναλυτικότατα στατιστικά, περιλαμβάνουν αυτά που ανέφερα παραπάνω;
Ότι πεις.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#14667 Η μακα το 2005 επελεξε ταχυτητα θυσιαζοντας αξιοπιστια..Τι να κανουμε τωρα!!

Αν ειναι να το ξηλωσουμε το ενα αστερι απο το Αστερι και να το δωσουμε στον Κιμι Ραικκονεν του Ματιας!!

Αλλα και το αστερι του 2006 να το δωσουμε στον Μιχαλακι που περναει δυσκολες ωρες γιατι του εσπασε στην Σουζουκα :s_sad



Χιλιοειπωμενα πραγματα πια :s_no
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#14670
EDDIE_147 έγραψε:Greo γέρασες και ακόμα τις ίδιες παπάτζες γράφεις.

Η Lotus είχε μονοθέσιο τίτλου και αίφνης εφέτο δίνει επικές μάχες με το Μαρούσι και το Χαλάνδρι.

Πρώτη φορά συμβαίνει αυτό ή τελευταία; 2009 φερ'ειπειν. Τι αποτελέσματα είχε η πρωταθλήτρια κατασκευαστών του 2008;
EDDIE_147 έγραψε:Τότε ήταν θέμα χρόνου να τον καταπιεί ο Γκρογιάν.

Ήταν θέμα χρόνου και έγινε σε 1,5 σεζόν παρά την προκλητική εύνοια των τημ-ράδιο και στρατηγικών. Και με ρούκι αντίπαλο που είχε πιο πολλές τιμωρίες και στούκες από αγώνες.
EDDIE_147 έγραψε:Το 2007 που έπασχες από αμνησία στο συγχωρώ (και με υποδεέστερο μονοθέσιο).
Μπορεί να πείσεις τον σιγκμαν και τον μικε που τότε ήταν 8 χρονών, αλλά οποιοδήποτε συμπέρασμα πάει να βγει με βάση το πρωτάθλημα οδηγών του 2007, γελοιοποιεί όποιον το επικαλείται
EDDIE_147 έγραψε:Για τη φετινή χρονιά του Σωτήρη ανατρέχω σε σχόλια σου για τη φετινή χρονιά του Vettel.
Εκτός αν σε λένε Ρίζο, οπότε πάω πάσο.
Τα συμπεράσματα για τον Φέτελ, αφορούν τον Φέτελ. Ούτε κορεσμένος με 4 συνεχόμενους τίτλους ήταν ούτε αιφνιδιασμένος με την ταχύτητα του τημ-μέητ ούτε τίποτα. Πήγε να βουλώσει στόματα στη Φερράρι και (αυτό τον παραδέχομαι) τα βούλωσε. Όχι αυτά που ήθελε βέβαια, αλλά βούλωσε πολλά στόματα. Μόνο ένας-δυό μείνατε να μιλάτε, πιο πολύ για να πουλήσετε φτηνή εξυπνάδα, παρα για σοβαρή κουβέντα.
EDDIE_147 έγραψε:Ο Button είναι τόσο μετριότητα που ξεκίνησε ως κολλεγιόπαις απέναντι στην Αυτού Εξοχότητα Πρίγκηπα του Θρόνου και Καταχτητή της Νάρνια, Λούη του Πρώτου του Πετραγκόν του Βασιλιά των Άγγλων των Παραπληγικών
ο οποίος τον ξεφόρτωσε με συνοπτικές
EDDIE_147 έγραψε:και κατέληξε να φτάσει πιο κοντά στον τίτλο και να είναι πιο αξιόπιστη λύση για την ομάδα.
Τόσο μετριότητα όμως.

Για τη Williams; Σε ένα παράλληλο σύμπαν ίσως. Αν έχεις σε βίντεο τους αγώνες αυτού του σύμπαντος, στείλτους μου να τους δω. Θα με ενδιέφερε :s_biggrin :yahoo:
EDDIE_147 έγραψε:Σπάστα, ξαναρίχτα και γράψε και τίποτα για το 2005.
:inlove:

Το ποιο; Αυτό που με διαστημόπλοιο ο άλλος ήταν καμμιά 40αριά πόντους πίσω; Και στην Κίνα που θα έδινε τον τίτλο κατασκευαστών στην ομάδα έφαγε τη φάπα της ζωής του; :s_rofl