Στο κλίμα, η καλύτερη χρονιά του Raikkonen είναι το 2003 μακράν και ουχί το 2005
Στο κλίμα, η καλύτερη χρονιά του Raikkonen είναι το 2003 μακράν και ουχί το 2005
EDDIE_147 έγραψε:Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...
Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος
(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)
Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.
Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.
ripper έγραψε:Ανοίξαμε (και σας περιμένουμε) θέμα για οδηγούς, τι σχέση έχουν όλα αυτά με την Ferrari;
Στο κλίμα, η καλύτερη χρονιά του Raikkonen είναι το 2003 μακράν και ουχί το 2005
Corto Maltese έγραψε:EDDIE_147 έγραψε:Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...
Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος
(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)
Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.
Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.
Το ποιος τρολάρει ασύστολα άστο καλύτερα. Στους μισούς αγώνες από αυτούς που ανάφερες ο Κίμι εκκινούσε ούτως ή άλλως πίσω από τον Αλόνσο και με την ευκολία που γινόταν τότε το προσπέρασμα αυτά που γράφεις είναι για τους 15χρονους του φόρουμ. Αρα η όλη κουβέντα γίνεται για την Ίμολα και τη Γερμανία. Ε δεν έφταναν. Τη Μόντσα άστην γιατί διαφορά 30 πόντων με σύστημα 10-8-6 δεν καλύπτεται αν ο αντίπαλος τρέχει σε safe mode. Το ότι έτρεχε ο Αλόνσο σε safe mode αποδείχθηκε στην Κίνα.
3η φορά: Τι έγινε στην Κίνα, θυμάσαι; Εκεί που θα έπαιρναν έναν τίτλο με μπροστάρη την ταλεντάρα τον Κίμη. Όλα τα θυμήθηκες, αυτό πως το ξεχνάς ρε αδρεφάκι μου
Καντονίου μιλάμε για πέρσι, όχι για το 2005. Μη μου λες νούμερα, θυμόμαστε.
castigamatti έγραψε:sparticle έγραψε:Και το 2012 λέγαμε το μονοθέσιο γτΜπ αλλά παραλίγο να το σηκώσει. Ομοίως το 2010. Και δεν ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του Ισπανού προφανώς.
δυστυχώς ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του ισπανού με μοναδικό σύμμαχο την περιστασιακή αναξιοπιστία των RBR,όπως παραδέχονται εκ των υστέρων και στο Μaranello.......
H F2012A ήταν το χειρότερο μονοθέσιο της τετραετίας, η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τη Βαρκελώνη με τη versione B,αλλά και πάλι όσες αναβαθμίσεις δοκίμασαν μετά το καλοκαίρι,ήταν τόσο καλές..... που τα κομμάτια που τοποθετούσαν στα FP της Παρασκευής τα ξήλωναν το Σάββατο.......μετά ήρθε ο Grosjean και τελείωσε το παραμύθι....αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τους εναλλάκτες στην RBR το πρωτάθλημα θα είχε κλείσει πριν φτάσουμε στο σκάνδαλο του Interlagos.....
H F10 ήταν μια μικρή εξέλιξη της προβληματικής F60 και στα χέρια οποιουδήποτε πιλότου δεν λεγόταν Alonso, δύσκολα θα κατακτούσε την 5η θέση της τελικής κατάταξης (6η είχε φέρει ο Rai την F60).Aπέναντι τής είχε την RB6 που όσο αναξιόπιστη και αν ήταν,δεν δυσκολεύτηκενα γράψει 15 pole και να κάνει 13 φορές το 1-2.......τι λέμε τώρα...ένα μονοθέσιο για το οποίο ο Heidfeld στις χειμερινές δοκιμές είχε αναφέρει:"The Red Bull is clearly the best car. It's almost frightening how easily Vettel and Webber are able to drive it at the limit" .....sparticle έγραψε:Κουτσά στραβά κάτι γινόταν........ . Τώρα προφανώς (ελέω οικονομικών συνθηκών) μόνο έτσι μπορεί η Ferrari.
sparticle έγραψε:Όλα αυτά τα χρόνια γκρινιάζαμε γιατί η Ferrari δεν κατασκευάζει ένα ταχύτερο μονοθέσιο και δεν μπορεί να ξεπεράσει χρόνια προβλήματα. Και η γκρίνια είχε να κάνει -κυρίως- με το γεγονός ότι διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ, αν όχι το μεγαλύτερο.
Ναι, αλλά πλεον δεν συμφωνήσαμε ότι η ιστορία με το μπάτζετ ήταν μούφα; Και πως δεν είχε ούτε έχει τόσα λεφτά για να εξελίξει και να σχεδιάσει;
Αν είναι έτσι, γιατί δικαιολογούμε το ξήλωμα τόσου κόσμου; Τόσα (λίγα) λεφτά τους δώσανε, τόσα (λίγα) κατάφεραν.
Και αν το δεις έτσι, δεν κατάφεραν και τόσα λίγα, όταν στο τσακ δεν σήκωσε ο Alonso δυο τίτλους.
Αυτή είναι η σκέψη μου πίσω απ' το "κουτσά στραβά". Αν τώρα έχουμε αλλαγή πλεύσης και πάνε να κάνουν το υπερμονοθέσιο γιατί μπορούν και γιατί θα τα σκάσουν, τότε
Αλλά επαναλαμβάνω ότι για τους παραπάνω λόγους δεν το βλέπω και τόσο πιθανό
castigamatti έγραψε:Και έδω είναι και ο πυρήνας των σημερινών προβλημάτων της ferrari kai ταυτόχρονα το μεγάλο έγκλημα του LCdM,το οποίο παραδέχεται σήμερα και ο ίδιος:πώς μεταξύ άλλων,αποδέχθηκε να ανταλλάξει την πίστα που είχε στην πίσω αυλή του σπιτιού του (όταν όλοι οι άλλοι πλήρωναν το Silverstone)........με το simulator...............
Το να σκίζουν/αλλοιώνουν οι ιδιοκτήτες το αυτοκόλλ[…]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]