Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By elteo
#432963
REALZEUS έγραψε:Γκεάκο το ότι 10 χαζοί επευφημούν τον κομπλεξικό δεν σημαίνει ότι οι τιφόζι τον γουστάρουμε. Στα clubs και στα groups της Ferrari πέφτει πολύ θάψιμο!!! :rtfm:
Δια είσαι ο ορισμός του τιφλοζι.

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#433378 Δέρνουμε και Μπόχουμ! Υπάρχει πρόβλημα; :protest:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#448038 https://www.motorsport.com/f1/news/eccl ... al-971625/

Προσβολα

Bernie Ecclestone believes that Ferrari’s return to form in Formula 1 may have been assisted by rivals Mercedes giving it a helping hand with its engine.

Ferrari emerged as Mercedes’ main threat in the championship this year, having made big progress since a difficult start to the turbo hybrid formula in 2014.

And although a restructuring inside Ferrari over the past 12 months has helped lift its chassis performance, Ecclestone has dropped a firm hint that it was helped on the powerunit front by its main rival.

Asked if Ferrari had had any external help, Ecclestone told Italian newspaper La Repubblica in an exclusive interview: "In this case, no one can know except the one who did ... Certainly at one point a hand with the engine was there.”

Pushed on who gave that help, Ecclestone said: “Mercedes – and for good reason. A world championship won against Sauber is one thing. One won against Ferrari is another.”

He added: “I do not know [for definite]. I say maybe. In the past it has already happened with Honda. And if Mercedes had decided to translate technology to Maranello, I say it was a good move.

“It is also certain that with the friendly situation between the two teams, the best thing for Stuttgart in 2017 was to make sure that a) that Red Bull did not have the most powerful engines and b) Ferrari was competitive enough to be a credible rival to beat.”
Red Bull viewpoint

Red Bull boss Christian Horner was not totally convinced that there had been direct assistance from Mercedes, but had noticed a very close alliance between the two teams.

“Well, it’s usual Bernie thinking, I would say, in the way that he’s pieced that together,” explained Horner.

“It’s very clear that there’s a very tight relationship between Ferrari and Mercedes, the way they operate in meetings, one won’t lift the hand up without the other one being in agreement these days. So there is that dynamic.

“It’s not the first time that’s happened in Formula 1, it won’t be the last time. As far as whether or not one has helped the other, that’s not our business. I’ve got no idea. I’d be surprised but yeah… what you see with Mercedes and Ferrari today, they’re very aligned in all of their thinking.”
Extra Ferrari assistance

Ecclestone also revealed that there were moves when he ran F1 with Max Mosley to give Ferrari special assistance from on high.

"Helping Ferrari has always been the smartest thing to do,” he said. “And it always has always been done through the technical regulations.

“Teams are important for the F1, but Ferrari is the most. That's why over the years, many things have been done that have helped Maranello win. "

Pushed further, and whether F1 race director Charlie Whiting went out of his way to help British teams, Ecclestone said: “No. Charlie has always done what he was supposed to do. Instead, Max has often helped Ferrari. And I too. We all wanted the Ferrari to win.

“A season won by Ferrari is more valuable than a season won by others. But look, teams have an interest in challenging a competitive Ferrari. It is one thing to win against Sauber, but another to win against a red car from Maranello.”


Οκ ξερουμε τις απαντησεις...
Γεροξεκουτης μπλα μπλα...
Αλλα ισως να ξερει και κατι παραπανω απο εμας...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#448043 Την λέει εδώ και χρόνια αυτή την παπαριά. Ο Wolff βέβαια λέει ότι ποτέ δεν θα του επιτρέπονταν (από τα μεγάλα αφεντικά της Μερκ) να κάνει κάτι τέτοιο και ότι αυτά είναι βιομηχανικά μυστικά. Επίσης η FIA "βοήθησε" πάρα πολύ την Ferrari, αλλάζοντας π.χ. τους κανονισμούς συνέχεια μέχρι να σταματήσει την παντοδυναμία της (μέσω των ελαστικών της Bridgestone το 2005). Ο Ecclestone απλά θέλει πάντα να δημιουργεί ίντριγκες, αυτό είναι το στυλ διοίκησής του. Δεν μας λείπει καθόλου ο γεροξεκούτης!
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#453433 Άλλη μία χρονιά τελείωσε κατά την οποία η Φερράρι στο δεύτερο μισό της σεζόν απέδωσε πολύ χειρότερα (συγκριτικά με τον ανταγωνισμό) από ότι στο πρώτο. Όλα δείχνουν ότι στη σχεδίαση μονοθεσίων δεν τα πάμε και άσχημα, αλλά στην εξέλιξη μέσα στη χρονιά δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#453435 Χωρίς να διαφωνώ στις παραπάνω διαπιστώσεις, ας μη ξεχνάμε ότι η Ferrari είχε πολύ άσχημα αποτελέσματα από λάθη (Σινγκαπούρη) και χαζές βλάβες (π.χ. το μπουζί) που αμαυρώνουν την εικόνα της ομάδας στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#453439 10 χρόνια αυτή η κολώνια. Στη Σιγκαπούρη κόλησες;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#453443 Σε παρακαλώ, 9 χρόνια! :rtfm:

Κόλλησα στο ότι δεν ήταν τόσο χάλια η Ferrari στο 2ο μισό όσο δείχνουν τα αποτελέσματα και οι λόγοι ήταν χαζοί. :oops:
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#453551 Η πραγματικότητα είναι ότι σε σχέση με το πώς έκλεισε το 2016 για τη Ferrari το 2017 ήταν όνειρο.

Πραγματικά αν μας έλεγε κάποιος πέρσι τέτοια εποχή ότι σε κάποιους αγώνες του 2017 τα κόκκινα μονοθέσια θα ήταν άπιαστα, τουλάχιστον θα γελούσαμε. Ειδικά ξέροντας για τις αλλαγές στην αεροδυναμική που υποτίθεται θα ανέβαζαν την Red Bull (η οποία ήδη έριχνε στη Ferrari όλο το 2016 και ειδικά στο τέλος του), στην καλύτερη ελπίζαμε να είμαστε μπροστά από τη Force India.

Και δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι έμεινε τόσο πίσω στην εξέλιξη. Ορίστε και σήμερα κέρδισε έστω την 70% Mercedes (Bottas). Θα κέρδιζε άνετα Σιγκαπούρη, πιθανότατα και Μαλαισία, γιατί όχι και Μεξικό.

H Red Bull είχε και πάλι φοβερή εξέλιξη μετά το δεύτερο μισό, αλλά ξεκίνησε χάλια.

Αν τελικά κάνεις μια σούμα, ίσως οι χειρότεροι αγώνες να ήταν η Μόντσα (που πόνεσε πολύ κιόλας) και το Silvrstone. Ακόμα και στο Spa έγινε ένα ντάματζ λιμιτέισον. Στον αντίποδα και η Mercedes (και ο Hamilton στο πρώτο μισό) είχαν επίσης αγώνες που ήταν στο πουθενά σε σχέση με τη Ferrari.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#453554
sparticle έγραψε: οι χειρότεροι αγώνες να ήταν η Μόντσα (που πόνεσε πολύ κιόλας)


Πόνεσε όντως διότι ήταν εντός έδρας, αλλά κατά γενική ομολογία ήταν θέμα λάθους set-up.

Όπως και να έχει η Merc ήταν συνολικά ανώτερη και φάνηκε στα Πρωταθλήματα. Πάντως ήταν μια αξιοπρεπής χρονιά, σε αντίθεση με πέρσι ή το 2014.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#453621
REALZEUS έγραψε:
sparticle έγραψε: οι χειρότεροι αγώνες να ήταν η Μόντσα (που πόνεσε πολύ κιόλας)


Πόνεσε όντως διότι ήταν εντός έδρας, αλλά κατά γενική ομολογία ήταν θέμα λάθους set-up.

Όπως και να έχει η Merc ήταν συνολικά ανώτερη και φάνηκε στα Πρωταθλήματα. Πάντως ήταν μια αξιοπρεπής χρονιά, σε αντίθεση με πέρσι ή το 2014.

an o Hamilton φορεσε κινητηρα του επομενου ετους με στοιχεια του επομενου ετους στο Interlagos τοτε του χρονου προβλεπω :help:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#453649 Αν η χθεσινή απόδοση του κινητήρα Χάμιλτον ήταν με specs 2018 τότε τη λες και απογοητευτική.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#454462 Βρε αγάπες μου, ο Χάμιλτον φορούσε κίνητρα 2018 και οι άλλοι 2017. Ξέρουμε τι κινητήρα θα βγάλει η Ferrari του χρόνου?

Μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα?

< >
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#454488 Οπότε αφου στο Αμπου νταμπι θα φοραει τον ιδιο κινητηρα περιμενουμε να τερματισει 1 λεπτο μπροστα απο τον 2ο :)

.