“Οι γρήγορες στροφές δεν είναι το φόρτε του νέου μονοθεσίου”, σχολίασε ο Hughes στο Motorsport Magazine.
“Πέρυσι, ωστόσο ήταν αλλά υπήρξε μια σκόπιμη ανταλλαγή αυτού του χαρακτηριστικού με υψηλότερη τελική στο φετινό μονοθέσιο. Έδειχνε ως αμφισβητούμενη επιλογή όταν ανακοινώθηκε στο λανσάρισμα του μονοθεσίου και πλέον δείχνει ακόμα πιο αμφισβητούμενη”.
“Υπάρχει μια εικασία πως αυτή η αλλαγή έγινε επειδή το αφεντικό, Benedetto Vigna, δεν ήταν θετικό στην ιδέα πως η Ferrari ήταν πιο αργή στις ευθείες από τη Red Bull πέρυσι, κάτι που ήταν ‘ακατάλληλο’ για την εξωτερική εικόνα της Ferrari… Για το καλό της ομάδας, αυτό θα πρέπει να ελπίζουμε πως δεν αληθεύει, και πως ένα σημαντικό μέρος της τεχνικής φιλοσοφίας του μονοθεσίου δεν επηρεάστηκε στο βωμό της ‘εικόνας'”.
Έχοντας κάποιο χρόνο μπροστά της ώστε να αναλύσει τα δεδομένα από την Ισπανία, ο Hughes πιστεύει πως η Ferrari θα είναι σε καλύτερη φόρμα στον Καναδά, με τις αναβαθμίσεις να ταιριάζουν περισσότερο σε μια τέτοια πίστα”.
“Στο Μόντρεαλ, δεν υπάρχουν απαιτήσεις σε καμπές υψηλών ταχυτήτων, έτσι η ανάρτηση μπορεί να λειτουργήσει σε πιο μαλακές ρυθμίσεις”, συνέχισε ο δημοσιογράφος.
“Αυτό αναμένεται να δώσει πίσω τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει το μονοθέσιο στις αργές καμπές, όπως έδειξε σε Μπακού και Miami. Υπάρχει κάθε λόγος να πιστεύουμε πως θα είναι σε καλύτερη φόρμα στον Καναδά απ’ ότι στην Ισπανία”.
https://f1fan.gr/%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce ... b5-%ce%b5/
Eπιστρεφουν τα χαμογελα στην ισπανια? Τον λολονσο τον ρωτησαν,που ειπε οτι θα τους συντριψει ολους?