Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#821458 Σύμφωνα με τον έγκυρο(βαζω ενα ? εδω) δημοσιογράφο της F1, Mark Hughes, βγήκε πρόσφατα στον αφρό μια φήμη πως ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, είχε απαιτήσεις προς το τεχνικό τιμ της ομάδας ώστε να εξασφαλίσει πως το φετινό μονοθέσιο θα άλλαζε λόγω της “εικόνας” που είχε προς τα έξω την προηγούμενη σεζόν.

“Οι γρήγορες στροφές δεν είναι το φόρτε του νέου μονοθεσίου”, σχολίασε ο Hughes στο Motorsport Magazine.

“Πέρυσι, ωστόσο ήταν αλλά υπήρξε μια σκόπιμη ανταλλαγή αυτού του χαρακτηριστικού με υψηλότερη τελική στο φετινό μονοθέσιο. Έδειχνε ως αμφισβητούμενη επιλογή όταν ανακοινώθηκε στο λανσάρισμα του μονοθεσίου και πλέον δείχνει ακόμα πιο αμφισβητούμενη”.

“Υπάρχει μια εικασία πως αυτή η αλλαγή έγινε επειδή το αφεντικό, Benedetto Vigna, δεν ήταν θετικό στην ιδέα πως η Ferrari ήταν πιο αργή στις ευθείες από τη Red Bull πέρυσι, κάτι που ήταν ‘ακατάλληλο’ για την εξωτερική εικόνα της Ferrari… Για το καλό της ομάδας, αυτό θα πρέπει να ελπίζουμε πως δεν αληθεύει, και πως ένα σημαντικό μέρος της τεχνικής φιλοσοφίας του μονοθεσίου δεν επηρεάστηκε στο βωμό της ‘εικόνας'”.

Έχοντας κάποιο χρόνο μπροστά της ώστε να αναλύσει τα δεδομένα από την Ισπανία, ο Hughes πιστεύει πως η Ferrari θα είναι σε καλύτερη φόρμα στον Καναδά, με τις αναβαθμίσεις να ταιριάζουν περισσότερο σε μια τέτοια πίστα”.

“Στο Μόντρεαλ, δεν υπάρχουν απαιτήσεις σε καμπές υψηλών ταχυτήτων, έτσι η ανάρτηση μπορεί να λειτουργήσει σε πιο μαλακές ρυθμίσεις”, συνέχισε ο δημοσιογράφος.

“Αυτό αναμένεται να δώσει πίσω τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει το μονοθέσιο στις αργές καμπές, όπως έδειξε σε Μπακού και Miami. Υπάρχει κάθε λόγος να πιστεύουμε πως θα είναι σε καλύτερη φόρμα στον Καναδά απ’ ότι στην Ισπανία”.

https://f1fan.gr/%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce ... b5-%ce%b5/

Eπιστρεφουν τα χαμογελα στην ισπανια? Τον λολονσο τον ρωτησαν,που ειπε οτι θα τους συντριψει ολους?
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#821529 Τελικά ο Leclerc 19oς στην Ισπανία. Ούτε για προβλήματα μάθαμε, ούτε τίποτα.

19ος. Ο Poleman πριν δώδεκα μήνες. Αν μη τι άλλο, θέλει πολλή προσπάθεια για να καταφέρεις κάτι τέτοιο μέσα σε δώδεκα μόλις μήνες, μέσα στους οποίους μάλιστα υπήρξαν ελάχιστες αλλαγές σε κανονισμούς και προδιαγραφές.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#821539 Στην Ισπανία του άλλαξαν όλο το πίσω μέρος μετά τις δοκιμές, στις οποίες έχανε το πίσω μέρος στις αριστερές στροφές νομίζω.

Στον αγώνα με νέο πίσω μέρος, είχε πολύ κακή συμπεριφορά το εμπρός μέρος ειδικά στο 1ο στιντ με τη σκληρή.
Στο 3ο στιντ πάλι με σκληρή ήταν αξιοπρεπής η συμπεριφορά του μονοθεσίου και η διαχείριση της ίδιας γόμας...

Τρελά πράγματα, ένα εντελώς απρόβλεπτο μονοθέσιο στη διαχείριση των ελαστικών και ενίοτε στη συμπεριφορά του και την ισορροπία του.

Ο Μονεγάσκος, που όπως έχω πει, πιστεύω ότι σα χαρακτήρας είναι πιο ευάλωτος, μετά από τόσα χαστούκια έχει βαρέσει διάλυση ή έστω κοντεύει να βαρέσει...
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#847842 Τα είπε και στον βασσερ αυτά η off the record?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847856 Δημόσια τα είπε, προφανώς για να τα ακούσουν όλοι. Ο Elkann είναι το μεγάλο αφεντικό, ο Vasseur είναι υπάλληλός του.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#847860 Εδω η χαρα του μηχανικου της Φερραρι που πηραν το κατασκευαστων το 2008 (αρα και κανα bonusaki))

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847863
Geo f1 έγραψε:Εδω η χαρα του μηχανικου της Φερραρι που πηραν το κατασκευαστων το 2008 (αρα και κανα bonusaki))


Μηχανικός του Μάσσα, που απογοητεύτηκε από το ότι το έχασε ο δικός του στην τελευταία στροφή. Μέσα στις ομάδες παίζει πολύ αυτό, με αντιπαλ΄'οτητα ανάμεσα στις ομάδες μηχανικών. Μια χαρά χάρηκε όταν έσκασε το μπόνους για το ΠΠΚ και η ομάδα το πανηγύρισε δεόντως! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#847872 O Massa τον πλήρωνε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847879 Ο Elkann τον πλήρωνε, κι αυτός ξέρει τι είναι σημαντικότερο για την Ομάδα Του, όπως ανέφερε παραπάνω! :iconcool:

Κι εγώ θα σπαζόμουν αν ο δικός μου έχανε στην τελευταία στροφή, αλλά δεν σημαίνει αυτό τίποτα, στην γενικότερη εικόνα. Καλό είναι να τα κερδίζουμε και τα 2 κατσαρόλια, αλλά αν πρέπει να διαλέξεις, διαλέγεις το ομαδικό, όχι το ατομικό. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#847894 O Elkan ειπε οτι το διδυμο ανανεωνει και παραμενει για να σηκωσει κατσαρολια και οχι μονο πολ η μερικες νικες.Elkan power. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#847955 Πολύ σωστά λέει ο Elkann. Το πρόβλημα δεν είναι οι οδηγοί, αλλά το μονοθέσιο, το οποίο είναι το Α και το Ω. Δύο καλούτσικους πιλότους θες απλά, το αυτοκίνητο (και η ομάδα) κάνει την βασική δουλειά. Ο Perez βγήκε 2ος θυμίζω. Εκτός αν νομίζετε ότι ο Perez είναι ο 2ος καλύτερος πιλότος του grid. :roll:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#848021 Ο Περεζ βγηκε 2ος γιατι μαζεψε τους ποντους στην αρχη της χρονιας που ολοι αλλοι πλην Αλονσο ηταν στο πουθενα.
Εχτισε μια διαφορα και οταν ανεβηκαν οι αλλοι ειδες τι εγινε.

Με 2 περεζ δε γαμ$!$#! κανεις.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#848022 O Πέρεζ βγήκε δεύτερος ενώ είναι υπ ατμον από την φασαιομαδα.

Αυτό το μονοθέσιο λοιπόν έχει δώσει ο καραφλοφουστας στα δροσερά παλικάρια του Μίλτον Κέινς.


Τώρα όσον αφορά τον Διάκο.

Τον αγαπάμε :inlove: και ας είναι μυρωδιάς. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#848028 https://www.f1cfa.com/season.asp?t=2023 ... rgio+Perez
Οταν εχεις τετοιο πυραυλο και τα αποτελεσματα σου στα q ειναι τα παραπανω τοτε υπαρχει προβλημα.

Παρακατω ο Μαξ
https://www.f1cfa.com/season.asp?t=2023 ... Verstappen
Χαος