Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

3
33%
0
N/A
3
33%
0
N/A
1
11%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
1
11%
0
N/A
0
N/A
1
11%
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#811136
g8777 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Liberty media. Τα πάντα για το σόου.



:s_howdy

Μισό δις μαλάκες βλέπουμε το καρναβάλι


4.999.999.999 :shifty:


Κόρτο είσαι λάθος εδώ,δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω το γιατί.

Εκτός αν είσαι το American Gladiators / Housewives of Beverly hills είναι η καλύτερη σειρά όλων των εποχών στα ρανκιν σου. :protest:

τζι συμφωνεί μαζί σου ο καζανοκέφαλος άρα έχεις εξ ορισμού άδικο. ΔΕΚΤΗ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ, λόγω πρότερου έντιμου βίου, αλλά να το κοιτάμε λίγο μην επαναληφθεί.

Η μόνη πραγματική ένσταση που θα μπορούσε κάποιος να έχει σήμερα ήταν ότι, τί; Το σοβαρόμετρο της κατάστασης δεν έδειξε κόκκινη σημαία, αλλά SC ή VSC όπως ήθελε ο 1,5ακις; Και ποιος το χειρίζεται αυτό το σοβαρόμετρο και γιατί έδειξε κόκκινη στον Άλμπον; Να κάναμε κι εκεί 8 γύρους με SC κάποτε κάναμε 20 γύρους προθέρμανσης στην Κορέα μέχρι να στεγνώσει. Το είπε και ο Λύκος και συμφωνώ μαζί του. Μια χαρά απόφαση ήταν αρκεί να το ξέρουμε ότι πλέον αυτό θα είναι το σύνηθες. Από το Αμπού Ντάμπι 21, Τζέντα 21 ακόμα και από τον ίδιο αγώνα 50 γύρους νωρίτερα 1000 φορές πιο δίκαιη απόφαση ήταν. Και αν το δικό μας το γίδι φρέναρε σωστά στην επανεκκίνηση δε θα είχε γίνει τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#811210 Κορτε.

Σε μια χρονια που συμβαινει αυτο:




και προψες εκεινο:



:superman: :superman: :superman: :superman: :superman:


αυτα τα τεχνητα ανακατεματα - και καλα για την τονωση του σασπενς ( και ξυσ τα adidas ς) ειναι παντελως κωμικα και ενδεικτικα του σεβασμου προς τον πελατη. Σε λιγο μπορει να επιτρεψουν και το μπουνιδι μεταξυ των πιτ κρου, που ξερεις. :vava:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#811216 Ότι γίνεται μήπως και χάσει η συμμορία είναι καλοδεχούμενο. Εδώ όμως μας είπανε ότι η Φερράρι βρήκε 1" από την Ίμολα και μετά, άρα θα είναι άνετα πρώτη :lipsealed: :lol: :svivhaha: :s_sarcastic :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#811229 Αυτη απιστευτη τελικη που αποκτα η RB με το drs ανοικτο ειναι απο την ιδιοφυια του Newey, που ερμηνευει καλυτερα απο ολους τους αλλους τους κανονισμους.

Παρακαλω μην παει ο νους κανενος σε τιποτα καργα παρανομιες/ανεπιτρεπτες ερμηνειες κανονισμων, τυπου Ferrari 2019 και περιμενουμε να τους ψαχνουν σε καθε αγωνα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#811230 Εγώ πιστεύω απλά όπως έχουν τόσο πολύ πιο δυνατό μοτέρ που τρέχουν με παραπάνω φτερό και φυσικά όσο παραπάνω φτερό τόσο πιο μεγαλύτερο κέρδος από το DRS.

Καλά να πάθουν όλοι γιατί το δυνατό μοτέρ οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην κλάψα τους ότι θα φύγουν και ξεπάγωσαν τα παγωμένα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#811233
g8777 έγραψε:Κορτε.

Σε μια χρονια που συμβαινει αυτο:



και προψες εκεινο:



:superman: :superman: :superman: :superman: :superman:


αυτα τα τεχνητα ανακατεματα - και καλα για την τονωση του σασπενς ( και ξυσ τα adidas ς) ειναι παντελως κωμικα και ενδεικτικα του σεβασμου προς τον πελατη. Σε λιγο μπορει να επιτρεψουν και το μπουνιδι μεταξυ των πιτ κρου, που ξερεις. :vava:



Ντίμη, ψεκάζουν νίτρα αβέρτα ε;
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#811238 https://twitter.com/motorsport/status/1 ... MY1arnPkpQ

Αγαπητέ Φερνάνδε Αλόνσε μέγα Αστουριανέ, τα ίδια θα έλεγες αν στο έκανε ο Lewis? Διότι τώρα τελευταία τα καρφιά φεύγουν απανωτά στην πρώτη ευκαιρία

Αλλά για το φιλαράκι τον Καρλίτος προφανώς ήταν λίγο σκληρή η ποινή
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#811299 Ειπε όμως ότι τον πίεσε να κάνει λάθος αλλά ο Λιουις οδήγησε σαν πρωταθλητής.


G μας αν πέσει ξύλο στα πιτς ποντάρω στον μελαμψό κύριο της red bull, δεν θ αφήσει τιποτα όρθιο
Άβαταρ μέλους
By g8777
#811300 Tα εχουμε πει ( και αυτα) χιλιαδισιες φορες.

Ναντο ειναι, ο,τι θελει λεει. :roll: Μπαλα με το στομα εδω και 10 χρονια. :sleep:

Εικόνα


Και επειδη μολις εδωσα 2000 € για ηλεχτρικια πατινια, στοιχηματακι:

Σε 3 αγωνες η Αστον θα γινει κωλος-νιμου, γαρυφαλλα. Ειναι θεμα χρονου μεχρι να συνελθει ο γιοκαρινος. :iconcool: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#811381 Ότι και να λέμε για την κωλόγρια - ρησπέκτ και που με το που έφαγε τη χλαπάτσα ξύπνησε ο Κούγιας μέσα του και έφτιαξε σε dt το εξώδικο στο τημρεδιο και για τη σκηνή που έσπρωχνε λάστιχα για την τελευταία εκκίνηση.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#811397
Στον αγώνα που έκανε την επανεμφάνισή του, είδαμε τον Βίτιχ να παίρνει διάφορες αποφάσεις που συζητήθηκαν. Αναφέρομαι φυσικά στις κόκκινες σημαίες, όχι στις ποινές – αυτές θα το πω για πολλοστή φορά γιατί το ευρύ κοινό ακόμα τα μπερδεύει: έρχονται από τους αγωνοδίκες. Άλλος ρόλος, άλλοι άνθρωποι.

Ο νυν αλυτάρχης λοιπόν, άκουσε τα εξ αμάξης. Όπως άλλοτε κι ο Μάσι. Ειλικρινά απορώ γιατί. Με την πίστα γεμάτη θραύσματα μετά την έξοδο του Κέβιν Μάγκνουσεν, η διακοπή του αγώνα ήταν μονόδρομος. Όσο κι αν το κοινό ζητάει «αίμα», η FIA έχει ξεκάθαρη θέση και βάζει την ασφάλεια των οδηγών πάνω απ’ όλα. Πολύ σωστά λοιπόν είχαμε διακοπή εκεί.

Για το νέο επικοινωνιακό χάος σχετικά με το ποια κατάταξη ίσχυσε στην τελευταία επανεκκίνηση, το πρόβλημα δεν ήταν στον Βίτιχ αλλά στους αρκετά περίπλοκους, ακόμα και άδικους ενίοτε κανονισμούς, που αφήνουν διαρκώς παράθυρα για διαφορετικές ερμηνείες. Όσο για το τέλος, αναγκαστικά με τις Alpine να έχουν γίνει θρύψαλα, είχαμε νέα διακοπή. Κι αυτή οδήγησε στο ξενέρωτο φινάλε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.


Προσέξτε λοιπόν. Ο Μάσι λοιδορήθηκε γιατί επέλεξε ο αγώνας να τελειώσει με μάχη και διεύρυνε όσο πήγαινε την ελευθερία που του εξασφάλιζε ο τρόπος που ήταν γραμμένοι οι κανονισμοί. Χάρισε το πιο επικό φινάλε στην ιστορία της F1 αλλά κανένας δεν του χαρίστηκε μετά. Φορτώθηκε στους δικούς του ώμους το δυσβάσταχτο βάρος της ευθύνης ενός πρωταθλήματος που κρίθηκε μέσω μίας άδικης απόφασης.

Επέλεξε να εξασφαλίσει αγώνα το ταχύτερο δυνατό, το πέτυχε αλλά πολλοί καταφέρθηκαν εναντίον του για αυτή την επιλογή.

Στο Άλμπερτ Παρκ, ο Βίτιχ εξασφάλισε ΔΙΚΑΙΟ αγώνα στην πρώτη επανεκκίνηση, με τη διακοπή να επιτρέπει σε όλους να βάλουν τα ελαστικά της επιλογής τους. Λίγο πολύ, μία επιλογή που εναρμονιζόταν με τα θέλω του κοινού - ήταν ίσως το πιο δημοφιλές σενάριο για εκείνο το θρίλερ στα Εμιράτα (αν και ανέφικτο γιατί δεν προβλεπόταν από κανένα κανονισμό δεδομένου του λόγου του SC). Όμως χθες, πολλοί τάχθηκαν εναντίον κι αυτής της επιλογής.

Grand Prix Αυστραλίας 2023

Στο τέλος σταμάτησε ξανά τον αγώνα μετά το νέο χάος. Δεν είχε καμία επιλογή για κάτι διαφορετικό. Υπήρχαν τόσα θραύσματα στην αγωνιστική διαδρομή που η διέλευση από το σημείο αυτό θα έφερνε τα χειρότερα. Έτσι είχαμε και (το περιβόητο) φινάλε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Και τον έκραξαν ξανά!

Υπήρχαν λοιπόν τρεις επιλογές για τον Μάσι σε εκείνο το Άμπου Ντάμπι. Δίχως την πολυτέλεια του χρόνου για να σκεφτεί διεξοδικά προτού αποφασίσει, διάλεξε την κουρτίνα Α. Αλλά στην Αυστραλία αποδείχθηκε πως όποια κουρτίνα και να διάλεγε, πάλι δεν θα κατάφερνε να είναι όλοι ικανοποιημένοι.

Και πως η χειρότερη θα ήταν αυτή που όλες οι ομάδες είχαν συμφωνήσει με τη FIA πως πρέπει να αποφύγουν: την καρό σημαία υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Εκείνος το ήξερε, τώρα το είδατε κι εσείς. Ίσως η λέξη «εκδίκηση» στον τίτλο, να ήταν κομματάκι υπερβολική. Όμως σίγουρα, απ’ όταν άλλαξε δουλειά και... ήπειρο, όποτε βλέπει τέτοιους αγώνες και τους διαδόχους του να καλούνται να διαχειριστούν την καυτή πατάτα, μία φωνή βαθιά μες στο μυαλό του, γελάει δυνατά.



https://www.gazzetta.gr/gmotion/blog/22 ... maikl-masi



Μπορεις να προσαψεις πολλα στον Σειταν, αχαριστο ομως δεν τον λες. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#811408 Γιατί δεν αλλάζουν τον κανονισμό και να πουν ότι σε περίπτωση που χρειαστεί SC χ γύρους πριν το τέλος ενός αγώνα, αυτομάτως να βγαίνει κόκκινη. Έτσι δεν θα το αφήνεις στην απόφαση ενός ανθρώπου να αποφασίσει μεταξύ VSC/SC/κόκκινης και να λοιδωρείται για οποιαδήποτε απόφαση. Πιο δίκαιο κατ’εμέ.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#811451 Όλοι γουστάρουν standing starts. Όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι. Δύο διορθώσεις θέλει ο κανόνας. Να ισχύει η κατάταξη τη στιγμή που βγήκε SC εάν αργότερα βγει κόκκινη σημαία και να βγαίνει πάντα κόκκινη σημαία εάν προβλέπονται 5 γύροι και πάνω για να επανέλθει ο αγώνας ή αν θέλει λιγότερους από Χ γύρους. Απλά πράματα το ίδιο για όλους.