Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By rafi
#828141
bibendum έγραψε:Πολύ καλή είδηση για την αλπινα αν επιβεβαιωθεί.


< >
Επί τελους

.
Άβαταρ μέλους
By JarnoT
#828153 Ο Άλαν, όμως, ήταν παλαίουρας στη Renault, και κάποτε καλός μηχανικός αγώνων.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#828154 Δηλαδή ο Μπινότο δεν έχει καμία ευθύνη που επί ημερών του η Φεράρι από πρώτη έφτασε μεταξύ τρίτης και τέταρτης δυναμικότητας, έπρεπε να μας πιάσει και η Prema από την F2.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#828159 Καλά ο Μπινοτο δε μου γεμίζει ιδιαίτερα το μάτι αλλά από Ζαφναουερ 1000 φορές παρόλα αυτά οι προσδοκίες δυστυχώς χαμηλες.
Το μαγαζί ξεβρωμισε, ώρα να προσληφθούν αξιόλογα άτομα.

.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#828203
Corto Maltese έγραψε:Δηλαδή ο Μπινότο δεν έχει καμία ευθύνη που επί ημερών του η Φεράρι από πρώτη έφτασε μεταξύ τρίτης και τέταρτης δυναμικότητας, έπρεπε να μας πιάσει και η Prema από την F2.



Ωχ μωρέ Σταύρε, ο Μπινότος σε πείραξε... Μπορεί να μην είναι ο καλύτερος Team Principal, αλλά είναι εξαιρετικός Technical Director! Δίνω στον Βασέρ 2 χρόνια για να μας πάει στην 6η θέση και μετά να φύγει...
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#828214 Επί Μπινότο στο πόστο του τεχνικού διευθυντή είχαμε κατά εποχές το ταχύτερο μονοθέσιο όμως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#828245
sparticle έγραψε:Επί Μπινότο στο πόστο του τεχνικού διευθυντή είχαμε κατά εποχές το ταχύτερο μονοθέσιο όμως.


Αυτό ακριβώς έγραψα. Ο άνθρωπος είναι κορυφαίος μοτερίστας. Θα φάμε Βασέρ τώρα, βαγύμαγκας Γάλλος γέισεγ (racer με γαλλική προφορά).
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#828265 Κορυφαίος μοτερίστας; Δεν είναι σίγουρος ότι λειτουργούν οι ομάδες ακριβώς έτσι :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#828316 Προφανώς θέλεις πολιτικό σε αυτήν την θέση, όχι τεχνικό. Οι μεγαλύτερες επιτυχίες της Ομάδας μας ήταν όταν επικεφαλής ήταν μη μηχανικός (Ferrari, Montezemelo, Todt). Όμως η απώλεια ενός κορυφαίου μοτερίστα (ναι είναι, απορώ γιατί το αμφισβητείς φίλε μου), είναι πλήγμα. Θα μας τον φάει καμιά Audi και θα κάνουν μοτέρ από το πουθενά οι Γερμανοί πουθενάδες... Όπως όταν μας έφυγε ο Aldo Costa και πήγε στην Mercedes και όλοι λένε ότι είναι κορυφή, επιπέδου Newey.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#828389


g σχόλιο για τον admin της σελίδας της AMG και τη φωτό με τον χορό του Πατούλη :s_whiteflag :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#829136 Ένα άρθρο που ανακεφαλαιώνει το τι έγινε στην Alpine τα τελευταία χρόνια.
Alpine: F1's poisoned chalice? Szafnauer latest to be axed
https://www.motorsportmagazine.com/arti ... o-be-axed/
So what’s next for Alpine? Phillipe Krief has taken over from Rossi as CEO and rather quickly cleaned house: Szafneur and Permane departed by ‘mutual consent’ while chief technical officer Pat Fry has gone to Williams.

Replacing each will take time, but former Ferrari boss Mattia Binotto is thought most likely to take over after completing his Scuderia gardening leave. With Pierre Gasly and Ocon at his disposal, the target will undoubtedly be the same: fourth place or higher.

If he succeeds, drivers will prosper and Binotto will become an F1 hero in France. If he fails, Alpine will likely do what it does best best. Throw it all out and start again.


Το ενδιαφέρον θα έλεγα είναι πως αν και επιλογή του Rossi, ο Davide Brivio (πρώην technical director της Suzuki MotoGP που κέρδισε το πρωτάθλημα το 2020) παρέμεινε. Ενδιαφέρον άρθρο από άλλο χώρο για τον εν λόγω:
The MotoGP philosophy Suzuki's "madman" installed that Honda and Yamaha can't
https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... /10500756/
The Italian, currently with Alpine and at the helm of its young driver programme, was tasked by Suzuki to lead its return to MotoGP in 2015, four years after he left the series. That allowed him to devise a strategy that aimed to foster as much understanding as possible between Japan and Europe. Even if, as Brivio himself admits in conversation with Autosport, it was far from easy to achieve.

"I had a bit of credibility, because I had won with Yamaha and with Valentino [Rossi]," Brivio recalls. "But on my first visits to Japan I went crazy. They had eight-hour meetings, where we were exhausted. I used to go to Japan four or five times a year."
The differential element between the Suzuki case and that of Honda and Yamaha is trust. In this sense the complicity between Brivio and technical chief Ken Kawauchi was key, as they formed a pairing that blended well and generated the necessary serenity in the company.

Brivio recalls: "Shinichi Sahara called me, and told me that Suzuki wanted to return to MotoGP, and that the engineers were already preparing the bike in Japan, but they didn't have any structure. I told them I was going to help them, and I started to draw up the shopping list. Ken would tell me what items we needed, and I would go on a mission to find them."

Brivio will never forget Sahara's first wish: "He asked me to sound out Rossi and find out if he would be willing to race with us, starting in 2014." After bringing the Japanese executive down to Earth with a thud - Rossi was absolutely out of reach - Brivio began to flesh out his targets.

"We brought in Manu Cazeaux, who was in charge of coordinating a bit of the engineering side," recalls Brivio. "With him, we created the performance area, and little by little, we grew."

Ο Brivio λοιπόν θεωρείται απ'όλους ως ο κύριος αρχιτέκτονας της Suzuki στα MotoGP που και πρωτάθλημα κατάφερε να πάρει μετά από 20 χρόνια, αλλά και έφτιαξε ένα πολύ καλό μηχανάκι, ικανό για νίκες ξεκινώντας από το μηδέν και μάλιστα σε πολύ λίγο χρόνο.
Να δούμε αν θα μπορέσει (ή θα του επιτρέψουν) να κάνει το ίδιο στην Alpine. Φαίνεται πως για να παραμένει, υπολογίζουν στις ικανότητές του. Θεωρώ πως η προσθήκη του Binotto αν τελικά έρθει, πολύ ταιριαστή για την ομάδα.