kostis20 έγραψε:Εντωμεταξύ κατι πρέπει να κάνουν με το θέμα της βροχής. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βρέχει και σε τέτοιο τεχνολογικό επίπεδο να μη γίνονται ουσιαστικά αγώνες...
Χθες στην Cosmote tv λεγανε για το θεμα οτι τα νεα μονοθεσια που απεχουν 1-1,5 εκ απο το εδαφος και κανουν συνεχεια bottoming στις ευθειες, ειναι μη οδηγησιμα σε βροχη γιατι λογω υδρολισθησης θα ειναι βαρκες ειδικα με τα νεα πατωματα που ειναι 3D
Fiat Panda 7,6l/100km
Perez: Suzuka F1 tractor incident "the lowest thing I've seen in years"
https://www.motorsport.com/f1/news/pere ... /10382661/
Απο ολο το κατεβατο, αυτο το κανει να δειχνει ακομα χειροτερο!
Meanwhile, several drivers said that couldn't see the tractor even when running slowly behind the safety car.
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξύ κατι πρέπει να κάνουν με το θέμα της βροχής. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βρέχει και σε τέτοιο τεχνολογικό επίπεδο να μη γίνονται ουσιαστικά αγώνες...
Είναι παλαβή μια πρόταση για ..λασπωτήρες;
Θα βιδώνονται όταν βρέχει, θα αποσπώνται όταν στεγνώνει. Εντάξει, θα ξερνάει σπρέι και ο διάχυτης αλλά συνολικά θα μειωθεί πολύ.
Επίσης, γιατί υπάρχει αυτή η ποσόστωση στην απονομή βαθμών δεν το κατάλαβα ποτέ στα 30 χρόνια που παρακολουθώ.
Ανταγωνίζεσαι επί ίσοις όροις και συνθηκών. Τι κι αν τρέξαμε 50, 100, 300 χλμ, ο πρώτος τόσο, ο δεύτερος τόσο, κλπ. Μισά και χαζά.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
@Νικος Παππάς ναι οκ λογικό για φέτος αλλά τα τελευταία χρόνια γενικά όποτε βρέχει ο αγώνας γίνεται με το ζόρι.Δε μπορούν να το δουλεψουν λίγο το θέμα?
Καλά το περιστατικό με το τράκτορα απίστευτο...
kostis20 έγραψε:Εντωμεταξύ κατι πρέπει να κάνουν με το θέμα της βροχής. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που βρέχει και σε τέτοιο τεχνολογικό επίπεδο να μη γίνονται ουσιαστικά αγώνες...
+1
Είναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο
don't panic
Εντυπωσιακή η διαφορά στους χρόνους μεταξύ νέων και χρησιμοποιημένων intermediates