- 02 Οκτ 2022, 23:24
#786041
Παίδες ευχαριστώ πολύ για όλα τα λινκ...
Το λοιπόν. Έπαιζε F1 στο laptop, τελικό Super Cup μπάσκετ στην TV (βαζελίνη Άρπα-Κόλα) και gazzetta live score στο κινητό (μπουγάτσες-αλαφούζ), αλλά η έμφαση σε εικόνα και ήχο ήταν αποκλειστικά στην F1. Τόσο το αποτέλεσμα του μπάσκετ το ξέραμε, όσο και το διπλό της Τούμπας επί του πτώματος της Μαλαματίνας.
Στο διά ταύτα κάποιες σκόρπιες σκέψεις.
Γράψατε για λαθάκια Λούη και Μαξ. Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως αλλά είναι θέμα οπτικής γωνίας του καθενός. Καταρχάς λάθη έκαναν όλοι. Ακόμη και ο Λάντο Νόρις στον πρώτο του γύρο με τη μεσαία σλικ γόμα. Όμως όταν μιλάμε για έναν αγώνα τέτοιων συνθηκών, αυτός που κυνηγάει, παίρνει ρίσκα και ο Λούης πίεσε τρομερά το μονοθέσιο. Ήταν πάρα πολύ γρήγορος σε όλο τον αγώνα. Είναι ξεκάθαρα ανώτερος οδηγός από τον Ράσελ ακόμη και σε αυτή τη χρονιά που δεν πάνε τόσο καλά τα πράγματα για αυτόν.
Η Φεράρι είναι μια απογοήτευση. Δεν ξέρω από που να το πιάσω αλλά ζέχνει ηττοπάθεια. Και θα μου πεις πως να μην ζέχνει όταν έχουν καταλάβει όλοι ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αντίπαλο διαστημόπλοιο.
Και πάμε σε αυτό. Δεν είναι ότι είναι ένα εξαιρετικό μονοθέσιο αλλά η όλη λειτουργία της ομάδας που έχει μελετημένα και πιασμένα τα πάντα και εξηγούμαι. Η ποινή του Τσέκο είναι για αστείο λόγο. Και εγώ τα ίδια θα έκανα. Θα είχα κατέβει κάτω και θα του ρίξει 2,1 τόνους τσιμεντωμένα καντήλια του σεϊφτικαρά. Αλλά το γελοίο είναι ο όλος ο διάλογος παρωδία για το 5sec. Αλλά είπαμε. Όταν είσαι μεγάλη ομάδα και ξέρεις να κερδίζεις τα πρωταθλήματα. Η φετινή χρονιά ας περάσει στην Ιστορία για όλους, αλλά οι 2 έτεροι μεγάλοι ας την αναγνώσουν καλά πρώτα.
Τέλος κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους με "πιλότους" ανέκδοτα σαν τον Λατίφι.
ΥΓ: περί λαθών ο λόγος. Έχω αγωνιστεί (όχι βόλτα δηλαδή) σε endurance αγώνα καρτ στην Ανθούσα με βροχή. Όποιος έχει τύχει και ζήσει κάτι τέτοιο, μπορεί να καταλάβει ότι οι συνθήκες αυτές είναι απίστευτης δυσκολίας και αντιθέσεων. Μπορείς να δεις σπάσιμο πρόσφυσης πιο γρήγορο και από τη σκέψη αλλά και χαοτικές διαφορές μεταξύ οδηγών. Απλά το αναφέρω διότι και η κριτική έχει κόκκινη γραμμή. Σήμερα υπήρχαν οδηγοί πιο τυχεροί και άλλοι λιγότερο. Οι περισσότεροι σήμερα θα μπορούσαν να έχουν έρθει αγκαλιά με τη μπαριέρα.