Forum για τη Formula 1

Ποιος θα είναι ο νικητής;

5
42%
1
8%
2
17%
0
N/A
1
8%
0
N/A
1
8%
0
N/A
2
17%
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
0
N/A
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#768700 O γίγας ο Πουρναράκης έλεγε ότι το πρόβλημα στη Φερράρι ήταν ο Αλόνσο και όλα θα λύνονταν όταν ερχόταν ο Κίμι με το αργό και απέριττο στυλ του :roll:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#768752
Y.V έγραψε:Απο που βγαινει το συμπερασμα οτι στον συγκεκριμενο αγωνα αν ο Λεκλερκ ηταν στην θεση του Σαινθ θα το πηγαινε πιο γρηγορα; :hmmm:


Γιατι ετσι γινεται σε ολους τους αγωνες,ο Λεκλερκ ειναι πιο γρηγορος παντου απο τον Σαινθ,οποτε το γενικο συμπερασμα ειναι πως θα μπορουσε το κατι παραπανω.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#768760 Και η red bull όμως είναι πιο γρήγορη. Το ότι ο Verstappen είχε τη διαφορά τόσο όσο δε σημαίνει ότι απαραίτητα δε μπορούσε να πάει πιο γρήγορα.
Συντήρηση ελαστικών και damage limitation ήταν δύο πολλοί σοβαροί λόγοι για σταθεί οριακά μπροστά και να μην πιέσει παραπανω. Το μόνο που είχε να κάνει ήταν να παραμείνει αλάνθαστος και ψύχραιμος όπως και έκανε.

.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#768796 1" πιο μπροστά να ήταν ο Σάινθ, θα είχε βγει μπροστά του από το πιτ στοπ με φρέσκο λάστιχο. Απολύτως καμία σχέση λοιπόν με αυτό που λες.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#768797 Υπερβολικά τα βρίσκω τα σχόλια. Ο Leclerc είναι πιο γρήγορος σε απόλυτο ρυθμό, ο Sainz καλύτερος σε διαχείριση αγώνα/ελαστικών.
Στο Μονακό ναι χάλασαν τον αγώνα του Leclerc αλλά όταν ο Sainz τους έδειξε την σωστή στρατηγική μόνος του ο Charles κοιμόταν.
Προφανώς και είναι καλύτερος φέτος ο Leclerc, δεν ήταν όμως πέρυσι και ούτε ξέρουμε ότι θα είναι και στο μέλλον. Ο Sainz πάντα βελτιώνεται όσο περνάει ο καιρός.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#768800 Γι'αυτό και είναι, ήταν και θα είναι μέτριος. Γιατί η σεζόν ξεκινάει τον πρώτο αγώνα και όχι τον Αύγουστο.

Για πέρσι ασχολίαστο...
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#768801 Ήταν καλύτερος και πέρυσι. Ένα δέκατο έριχνε στα quali στον ομόσταυλο, και μόνο λόγω της ατυχίας στο Μόνακο δεν τον πέρασε και στους βαθμοί.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#768815
Corto Maltese έγραψε:Γι'αυτό και είναι, ήταν και θα είναι μέτριος. Γιατί η σεζόν ξεκινάει τον πρώτο αγώνα και όχι τον Αύγουστο.

Για πέρσι ασχολίαστο...


Εξαρτάται και το αυτοκίνητο, στον Καναδά ας πούμε, που είναι και πίστα που δε συγχωρεί λάθη, πηγαινε ταπα και πολύ επιθετικά πάνω στα κερμπ που σημαίνει είχε αυτοπεποίθηση να πιέσει επαναλαμβανόμενα. Και πάντα είχε εξαιρετικούς team mates, βερσταπεν λαντο εκλαιρ κλπ. Χωρίς να τον έχει κάνει χωνί κανένας τους.

Αλόνσο δεν είναι οκ αλλά αν ο μπότας είναι η επιτομή του μέτριος ε ο Σαινθ είναι καλύτερος. Ας δούμε όλη τη σεζόν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#768826
panos2171 έγραψε:Και η red bull όμως είναι πιο γρήγορη.


Άνετα ταχύτερη ήταν η Ferrari, απλά όχι τόσο ταχύτερη ώστε να περάσει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#768834
diplomat έγραψε:Ταχύτερη με DRS. Έστω ότι πέρναγε, κατόπιν με DRS ο 0κις θα τον πέρναγε από πάνω ή όχι;


Ήταν ταχύτερη συνολικά στο γυρολόγιο η Ferrari. Στην ευθεία είχαν παρόμοια τελική χωρίς DRS και η Ferrari ήταν 20 χ.α.ω. ταχύτερη με DRS, αλλά δεν επαρκούσε αυτό για προσπέραση.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#768841 Δε νομιζω οτι η Φερραρι ηταν ταχυτερη στο γυρολογιο.

Μεχρι τον 9ο γυρο που ο Μαξ μπηκε για να εκμεταλευτει το VSC του Περεζ ειχε παρει μια διαφορα απο το Σαινθ με ιδια λαστιχα. Για την ακριβεια στον 8ο γυρο που ο Περεζ εγκατελειψε ηταν 2.6" μπροστα απο τον Καρλος.

Ο Καρλος εμεινε εξω και του εκατσε το VSC του Μικ, μπηκε στον 20ο γυρο οποτε κερδισε και αυτος χρονο απο το πιτ στοπ του, +11 γυρους πιο φρεσκια σκληρη γομα.

Κατοπιν μειωνε πολυ σιγα τη διαφορα τους, που για μενα δε δειχνει πιο γρηγορο γυρολογιο συνολικα, μιας και ειχε αβαντα αισθητα πιο φρεσκιας γομας.

Ο Μαξ ξαναμπηκε στον 43ο και ο Σαινθ λογω SC στον 49ο.
Αρα στο τελος ειχε 6 γυρους πιο φρεσκια μετρια γομα.

Σχεδον σε ολον τον αγωνα ειχε πιο φρεσκια γομα απο το Μαξ (11 ή 6 γυρους).
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#768842
REALZEUS έγραψε:
panos2171 έγραψε:Και η red bull όμως είναι πιο γρήγορη.


Άνετα ταχύτερη ήταν η Ferrari, απλά όχι τόσο ταχύτερη ώστε να περάσει.


Διαφωνώ Άλεξ, ταχύτερη δεν ήταν η Ferrari του Sainz γιατί αν ήταν θα περνούσε, ίσως ισάξιες. Εδώ στις ζώνες DRS ίσα που έφτανε απλά να κολλήσει πίσω.