g8777 έγραψε:Αναμένεται υγιεινός περίπατος των ταύρων (φημολογείται μεγάλο πακέτο αναβάθμισης τους με ελάφρυνση κατά 7 κιλά του μονοθεσίου, καληνύχτα μας).
Θα αφαιρεσουν και απο το υγρο στο μπουκαλακι που πινει ο φερσταπεν για να γλιτωσουν βαρος?
Αυτο το βλεμμα...
Μαζι με το νεο πατωμα τους βλεπω για ανετο 1-2.
Και ο Σαινθ εντος θα βρει 1-2 δεκατακια....
Και τι χαραμίζεσαι εδώ μέσα;
Να βάλω το εξοχικό στο 1-2?
Αυτο σε πειραξε?
Various sources claimed that RB would have already spent three-quarters of the budget earmarked for the evolution of the RB18 in 2022. However, RacingNews365 has confirmed that this is far from the case, quite the opposite. Now, a new estimate calculates that only 18% of the financial resources would have been used in these early stages of the year, a percentage that is far from the information transmitted weeks ago.
Be that as it may, Red Bull 's improvements in 2022 have consisted of reducing the weight of the car by 4 kilos during the Emilia Romagna Grand Prix, at the same time that in Spain it is expected to slim down the car by up to 7 kilos more, although at first the possibility that it was only between 3 and 5 kg was mentioned.
https://www.caranddriver.com/es/formula-1/a40002223/red-bull-presupuesto/
Γκεακο αν με αφησεις να σε πλασω θα εκτοξευτεις στα λαηκ εντος των φορα . Μην μεινεις πολτος Γκεακο.
Τι ειναι αυτο τωρα?
Πας στην Ισπανια που ολο και κατι καινουριο φερνεις να δοκιμασεις..
Και αντι να βαλεις τους 2 μαχιμους πιλοτους σου να δεις set ups, βαζεις τον νεοπα??
Που μπορει να στο κανει και τροπετο?
Φαουλ..
Το να το κανει η Αλφα με Κουμπιτσα και η Γουιλιαμς με De Vries το καταλαβαινω. Το παραπανω οχι.