Το μουναστηρι να ναι καλά και από Μασσι....
The first details of Porsche’s planned 50 percent buy-in of the Red Bull Formula 1 team have been revealed in legal documents, ahead of a potential announcement next month.
Αλλά... μηδέν επικοινωνιακός, δεν χωράει πουθενά στην σύγχρονη Φ1.
Για την αγωνιστική του πορεία, λίγο πολύ είναι γνωστά τα πράγματα. Τα τελευταία χρόνια έφθειρε την υστεροφημία του, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να πίνει καφέ στον πριβέ χώρο του Κλάμπ των Πρωταθλητών.
Πολλά ρεκόρ, το άστρο του όμως έλαμψε σε εποχή που δεν έβλεπα F1, οπότε δεν έχω ολοκληρωμένη γνώμη για την καριέρα του.
Που τον θελει και η Μακλαρεν? Ενω εχει και τα αμερικανακια στην αναμονη?
Να αρχισει να τον φοβαται και ο Μαξαρος για το 2023???
Tapatalk
Corto Maltese έγραψε:Πήρε ρούκι χαλαρά την Φ3, πήγε πάλι ρούκι στην Φ2 και όχι απλά το σήκωσε με τη μια αλλά πήρε και τις 5 ή 6 τελευταίες feature races (δηλαδή τον κανονικό αγώνα, όχι αυτόν που κερδίζει μέχρι και ο Ντρούγκο ή ο Φερσόρ) σερί. Δε νομίζω να έχει περάσει άλλος τόσο επιτυχημένος από τις κατηγορίες αυτές. Γελάω με όσους λένε για ρίσκο αν είναι αυτό ρίσκο τότε να μην ξαναέρθει ποτέ ρούκι. Να τρέχει μια ζωή ο Χουλκ και ο Μάγκνουσεν.Από που κ ως που ρίσκο;
Τωρα για την κουβεντα περι ρουκι.
With his championship, Piastri joined an illustrious company of Nico Rosberg, Lewis Hamilton, Nico Hülkenberg, Charles Leclerc, and George Russell, as the only drivers to win the GP2/F2 title in their rookie seasons. He also became just the fifth driver after Hamilton, Hülkenberg, Leclerc and Russell to win the GP3/F3 title, and then the GP2/F2 title the following year, and the first driver to win three consecutive F1 feeder series' championships, with his 2019 Formula Renault Eurocup title.
Οπως βλεπουμε εχουν ερθει και αλλοι με αναλογες περγαμηνες , υπαρχει βεβαια αυτο το χασμα πιεσης μεταξυ F1 και των παρακατω πρωταθληματων.
Ελπιζω να τιμησει το pedigree του.