Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#761345
Geo f1 έγραψε:g λυπαμαι.
Μονο αυτο :lol:

Τι φωναζα τοσο καιρο?
Να δω τον goat σε κακο μονοθεσιο να δω διαχειριση...
Και ολα πανε συμφωνα με το προγραμμα :iconcool:
Ευτυχως που εχει και τον Ρασσελ η ομαδα και μαζευει κανα ποντο. Εκει καταντησαν...
Αλλα κατσε. Μπορει στην Ισπανια να φερουν αναβαθμισεις :s_biggrin :s_biggrin




Γιατι τι εκανε στην ΜακΛαρεν τα 2009,10,11,12 και το 13 στην Μερκ; Τεταρτοπεμπτος τερματισε με 3-4 νικες την χρονια, στην Μερκ μια και μονο. Γκρινιαξε; Ειπε ποτε gp2 engine;

Ρε Καραμητρο αφου τα θυμασαι και τα ξερεις πιο καλα απο εμενα τι με βαζεις να στα θυμιζω εγω και ψαχνω; :s_tongue
:lol:

Θα μου πεις οτι δεν ηταν χρεπι, οκ συμφωνοι. Αλλα αυτος φταιει που το πουλεν σου δεν εβρισκε πρωτοκλασατη ομαδα και αναγκαστηκε να οδηγει χρεπια; Sony και ντε να του δωσουμε την Williams δηλαδη; :iconcool:

Να σου πω και το αλλο; Απο τοτε που ηταν νεοπας και παλευε με τον Αλονσο περασε πολυς καιρος, πηρε 7 κουπες και συνηθισε να οδηγει μονοθεσια νικητες. Δεν θα κατσει τωρα να μαθει ξανα την Αλφαβητα, στα 37 του. Αν η Μερκ και ο Τοτος δεν του φτιαξουν μονοθεσιο που να οδηγειται στο τελος της χρονια θα την κανει για αλλου και παμε και στοιχημα αν θες.

Εσυ δηλαδη αν ειχες λυσει το βιοποριστικο σου για κανα δυο γενιες ακομα, θα καθοσουν σε μια δουλεια να ξανακανεις τα βασικα, να κανεις τον χαμαλη;
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#761349
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα ο LH δεν μου άρεσε ποτέ. Δεν μπορώ να περιγράψω το λόγο, αλλά δεν μου πήγε ρε παιδί μου ο άνθρωπας. Με ενοχλούσε ο τρόπος που μιλούσε στον ασύρματο; Με ενοχλούσε πως οδηγούσε τα πρώτα χρόνια; Με ενοχλούσε η "περσόνα" εκτός πίστας (αντιγραφή εντελώς της στρατηγικής του Valentino Rossi αν με ρωτάς, αλλά ΟΚ...). Γενικώς, με ενοχλούσαν και με ενοχλούν πολλά στον Λούη. Αλλά αυτό που δεν με ενόχλησε ποτέ είναι η ικανότητά του να οδηγεί, να κερδίζει, να παίρνει τίτλους. Χωρίς να τον θεωρώ μεγαλύτερο από άλλους (δεν θα πω ονόματα), έχει κάνει απίστευτες χρονιές.
Δεν θεωρώ λοιπόν πως θα του άξιζαν λιγότεροι τίτλοι από τους 7. Για την ακρίβεια, θα του άξιζε και ο 8ος που εκλάπει πέρυσι. Στα χαρτιά αυτό θα τον έκανε και μεγαλύτερο του Schumacher βέβαια, που στα δικά μου μάτια ήταν καλύτερος και αν δεν είχε φύγει από την Ferrari τότε, θα είχε μάλλον και περισσότερους από τους 7.
Αλλά με τα "αλλά", δεν γίνεται δουλειά ούτως ή άλλως.
Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο μέχρι κεραίας.
Αυτο ακριβως.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#761362 Φαντάσου δηλαδή να είχε αποχωρήσει φέτος ο 44. Δεν θα μαθαίναμε ποτέ ότι η μέρκα είναι φορτηγό.
Θα τα ρίχναμε όλα στον φονέα γιγάντων.
Ρε τον έρμο από τι μουρμούρα γλίτωσε :lol:
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#761366 :protest: :protest: Ειναι σαν τους τερματοφυλακες,κανει 10 αποκρουσεις ειναι Θεος,τρωει 1 γκολ σε κλειστη γωνια,ακουει ολο το μπινελικι οτι ειναι τρυπιος,αχρηστος,οτι τα γαντια του εχουν σκατα κλπ.

Ο Λιουις εχτισε το μυθο του πανω σε ενα προτζεκτ,αυτο της Merc που του υποσχεθηκε τιτλους απο μια αλλαγη κανονισμων που την δουλευαν πολυ πριν τους αλλους,με βοηθειες απο τιμειτ,με στρατηγικες στημενες στα μετρα του,μονοθεσιο πυραυλο κλπ.Θα μπορουσε να μεινει στο woking και να μετραει μολις 1 τιτλο και να ειναι ενας ακομα button,kimi κλπ.

Ο VR οταν πηγε στη Ducati,την πολλα υποσχομενη τοτε και πουλημενη στους γερμανους,τα βρηκε σκουρα,με ενα σαπακι ολκης,με τιμειτ δυνατο κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#761485 Lewis Hamilton: I'll decide when my masterpiece is finished

:s_rofl :s_rofl

Μιλαμε ψωναρα ο τυπος

https://www.skysports.com/f1/news/24181 ... gp-updates

Working on my masterpiece, I'll be the one to decide when it's finished," :svivhaha: :svivhaha: Hamilton, who is chasing a record-breaking eighth F1 drivers' title, wrote in the caption of a picture of him in the Mercedes garage.

Among those to comment on Hamilton's future was Red Bull team advisor Helmut Marko, who was asked how he thought the 37-year-old would be feeling after a race which saw him lapped by last year's title rival and reigning world champion Max Verstappen.

"I mean, he was lapped by us," Marko told Sky Sports News. "Maybe he is thinking he should have stopped last year!" :s_yes :s_yes
Άβαταρ μέλους
By TheBull
#761514 Από ότι καταλαβαίνω, ο Geo προσπαθεί να φτιάξει ένα counterfactual(i.e., τι θα συνέβαινε αν ο τάδε οδηγός αντί για το μονοθέσιο που πράγματι είχε, του δίνονταν ένα άλλο), ως αμερόληπτη εκτίμηση της πραγματική συνεισφορά ενός οδηγού (η διαφορά μεταξύ του υπαρκτού και του counterfactual).

Η προσέγγιση αυτή είναι ορθή (δε σημαίνει απαραίτητα και χρήσιμη) αν στην ταυτοποίηση της αιτιώδους σχέσης μέσω της παρατηρούμενης συσχέτισης, δεν υπάρχει (τουλάχιστον) ένας παράγοντας¨(confouder) που επηρεάζει ταυτόχρονα τον οδηγό αλλά και (ότι παράγει) το μονοθέσιο. Ο οδηγός όμως και η ομάδα του αλληλεπιδρούν. Ειδικά στην πάροδο του χρόνου, η ικανότητα που έχει ένας οδηγός να επικοινωνεί, να κατανοεί, να συνεργάζεται και να εμπνέει τους συνεργάτες (!) που του δίνουν το μονοθέσιο,είναι ένας παράγοντας που μπορεί να διαφοροποιεί κολοσσιαία την τελική συνεισφορά του ίδιου του οδηγού. Με άλλα λόγια:
{ο καλύτερος οδηγός ενός τουρνουά όπου οι οδηγοί οδηγούν όλα τα μονοθέσια}

{o καλύτερος οδηγός για ένα άθλημα σαν την F1}, σε συνθήκες όπου οι αγώνες γίνονται σε μία πίστα/με όλους του συνδυασμούς μονοθεσιων για κάθε μια πίστα, ακόμη και αν κοντρολάραμε για παράγοντες όπως ο καιρός, η διαχείριση της ψυχολογίας μετά από κάθε αποτέλεσμα, διαφορές σε μονοθέσια μιας χρονιάς/μιας εποχής/πολλών εποχών.
Οδηγός, σχεδιαστές και μηχανικοί εργάζονται από κοινού για ένα αποτέλεσμα που προκύπτει από όλους τους. Στην ζωή, συχνά μάλιστα, η ικανότητα συνεργασίας είναι πολύ πιο σημαντική από το, π.χ., το GPA των ακαδημαϊκών σπουδών και το standing του πανεπιστημίου (μια προσέγγιση του ”pure ability”).


Μια (προφανώς όχι τέλεια) προσέγγιση για την εξάλειψη της επίδρασης του παράγοντα της τύχης αλλά χωρίς να αποσιωποιεί τον καθοριστικό ρόλο της συνεισφοράς του οδηγού στο μονοθέσιο (μέσω της συνεργασίας με την ομάδα του, το κλίμα στο οποίο συνεισφέρει, του “αέρα” που αποπνέει), είναι η διαχρονική αντίδραση που έχει όταν βρίσκεται σε δύσκολη φάση, μετά από άσχημα αποτελέσματα που δεν οφείλονται σε αυτόν. Εδώ, όσο και δε μου αρέσει σαν προσωπικότητα, ο Lewis έχει διαπρέψει. Και σε βαθμό που δεν μπορώ να βρω σε άλλα sports. Σίγουρα όχι στην F1. Είναι σαν να τρέφεται από τις δυσκολίες.

Τι συμβαίνει όμως αν το 2022, έχει μονοθέσιο “χρέπι” και δεν διαπρέψει; Συμμερίζομαι την άποψη ότι δε λέει τίποτα πέρα του ότι στις συγκεκριμένες συνθήκες δεν διέπρεψε. Δεν αρκεί το συγκεκριμένο περιστατικό από μόνο του για να ανατρέψει μια ξεκάθαρη τάση χρόνων. Αν μάλιστα συμβεί, το ότι έρχεται σε τόσο οξεία αντίθεση με την τάση, το καθιστά αμέσως ύποπτο για outlier και τείνω να συμμερίζομαι το θεωρητικό background ελλειμματικού motivation (= no.1 ένα αιτία πτώσης απόδοσης των οδηγών της F1, πολύ νωρίτερα από οποιαδήποτε επίδραση από άποψη φυσικής κατάστασης). Το motivation μάλιστα είναι κυρίαρχο του πόσο ο οδηγός δουλεύει με τον εαυτό του και τους συνεργάτες του.

Ένα άλλο παράδειγμα που εφαρμόζω την συλλογιστική αυτή, εξηγεί την απογοήτευση που έχω για τον Seb τον οδηγό που μου έδωσε τις πιο αγαπημένες σεζόν. Δε ξέρω τι συνέβη το καλοκαίρι του 2018 αλλά είναι άλλος οδηγός από το παιδί που δεν ήθελε να χάνει ούτε ταχύτερο γύρο.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#761523
Οδηγός, σχεδιαστές και μηχανικοί εργάζονται από κοινού για ένα αποτέλεσμα που προκύπτει από όλους τους. Στην ζωή, συχνά μάλιστα, η ικανότητα συνεργασίας είναι πολύ πιο σημαντική από το, π.χ., το GPA των ακαδημαϊκών σπουδών και το standing του πανεπιστημίου (μια προσέγγιση του ”pure ability”).

Ειδικα αυτο ο Γκεακος δεν μπορει να το αποδεχτει. Αν ο Αλονσο δεν ειχε φυγει απο την Φερραρι πιθανοτατα να ειχε κι αλλο ΠΠ. Αλλα οταν απο την δευτερη χρονια σου στην ομαδα γκρινιαζεις, και μαλιστα ακομα και στα team radio φαντασου πισω απο τις κλειστες πορτες τι γινεται, η ιδια η ομαδα σε απομακρυνει σιγα σιγα.
Εδω εφτασε κοτζαμ Honda να του απαγορεψει να οδηγει αγωνιστικα με κινητηρα της!!!! Παιζει να ειναι ο μοναδικος παγκοσμιως που καταφερε κατι τετοιο!
Δεν ειχε κανενα λογο να φυγει απο την Φερραρι και μαλιστα για να παει που; :s_whiteflag και μετα στεναχωρημενος απο την επιλογη του εφυγε απο την Μακλαρεν οταν αυτη ανεβηκε!!

Στην τελικη σε ενα αγωνισμα τοσο πολυπαραγοντικο ειναι και ταλεντο του οδηγου να προσαρμοζεται στις συνθηκες, να προσπαθει να βελτιωσει την ομαδα που βρισκεται, να συνυπαρχει με την υπολοιπη ομαδα, αν δεν υπαρχουν προοπτικες να βλεπει τι καλυτερο υπαρχει και να το κυνηγα και να μην αγεται απο τα συναισθηματα του.

Φετος κι ο Λιουις γκρινιαζει, αλλα ειναι 10 χρονια στην ομαδα, της εχει δωσει 8 ΠΠ, ειναι στο τελος της καριερας του και εχει καθε λογο να το κανει αφου τα περιθωρια στενευουν, θελει το 8ο και δεν υπαρχει αλλη ομαδα που να μπορει να τον βοηθησει σε αυτο.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#761525 Εικόνα

Εδω ο Χορνερ εχει κανει φουλ ιμπλεμεντεησο το εργαλειο του poka-yoke ως αμεροληπτη εκτιμηση του ποσες ταξεις μεγεθους καραγκιοζης και κομπλεξικος εχει καταντησει.

:s_coffee