uncle_nontas έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Εδώ έχεις αδιανόητα μεγάλο λάθος λογικής. Αλλά το έχετε λιώσει το ζήτημα , και δεν είναι κ τοοοοσο σοβαρό θέμα για να χαλάμε τις καρδιές μας κάθε τρεις κ λίγο!Geo f1 έγραψε:....και να γινει θρυλος για καποιους.
Oι μονοι που δεν τον θεωρουν θρυλο ειναι οσοι θεωρουν αλλον οδηγο καλυτερο βασισμενοι σε στατιστικα που μονο για αυτους μετρανε
Σ' αρεσει δεν σ' αρεσει οι επιλογες, η τυχη, η ομαδα, το μονοθεσιο πανε αγκαλια με τις ικανοτητες για νικες του οδηγου. Οταν συμπεσουν δημιουργουνται εποχες Σουμεχερ, Χαμιλτον.
Ολα τα υπολοιπα ειναι να 'χαμε να λεγαμε.
< Note 7 >
Καταρχας δεν χαλαμε τις καρδιες μας, ουτε μετοχες εχω σε καποια εταιρια, ουτε μου εφαγε το μπιφτεκι ο Χ η ο Ψ οδηγος για να μην τον χωνευω. Αν τα παιρνετε προσωπικα με τις συμπαθειες / αντιπαθειες σας, δεν με αφορα.
Κατα δευτερον αν η λογικη μου ερχεται σε αντιθεση με το "ο Αλονσο ειναι τουλαχιστον ισαξιος των Σουμαχερ, Χαμιλτον αλλα ηταν ατυχος κλπ, κλπ αλλα να κοιτα, κερδιζε ολους τους τιμειτς κι ας τερματιζε στην δεκαδα", προτιμω 1.000 φορες την δικη μου.
Αυτοι οι δυο κυριαρχησαν στην εποχη τους ολοκληρωτικα και οι ομαδες τους το ιδιο.
Ο Αλονσο ειναι κορυφαιος μεν αλλα οχι εκει. Εκανε συγκεκριμενες επιλογες στην καριερα του και πηρε το καλυτερο που μπορουσε.
Τωρα κουβεντα για ηθικες νικες, ηθικες κουπες δεν κανω. Εχουν γραφτει χιλιαδες λεξεις για αυτα σε αυτο και στο 4Τ φορουμ, παραμενουν γραφικοτητες ομως.
Fiat Panda 7,6l/100km