Ήταν η πρώτη φορά που θυμάμαι να μην μπορώ να βγάλω άκρη από το live timing για στρατηγική και το πως πάει ο αγώνας.
Έβλεπες έναν οδηγό να σέρνεται και ξαφνικά για τους επόμενους 5 γύρους να πετάει.
Ήταν μεγάλη και ανομοιόμορφη η φθορά στα ελαστικά και σχεδόν όλοι επηρεάστηκαν (φοβήθηκαν) λόγω του προηγούμενου αγώνα.
Εντέλει ήταν πολύ ενδιαφέρων και δείχνει πόσο εύκολα μπορούν να ανακατέψουν την τράπουλα αν θέλουν.
Διαφωνώ στο ότι η στρατηγική του ενός pit stop ήταν η καλύτερη γιατί πολύ απλά πολλές ομάδες δεν μπορούσαν να την κάνουν (πχ Mercedes).
Όσες μπόρεσαν να την κάνουν βγήκαν φυσιολογικά κερδισμένες γιατί είχαν μικρότερη φθορά σε έναν αγώνα που τα λάστιχα ήταν το παν.
Η Red Bull ήταν μακράν το καλύτερο μονοθέσιο σήμερα και φυσικά ο άψογος Max δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Τελικά έκαναν μεγάλο λάθος που έβαλαν τόσο νωρίς στα pit τον Albon, θεωρώ ότι θα έφτανε ψηλότερα. Αλλά στην αρχή όλοι περίμεναν εκατόμβη ελαστικών.
Εντυπωσιακό το ποσό κακή ήταν η Mercedes ειδικά στο δεύτερο στιντ όπου τις έριχναν στα αυτιά οι ροζ!
Τελικά βρήκαν κάτι να δουλεύει και ο Hamilton έσωσε την παρτίδα.
Το midfield άνοιξε αρκετά γιατί Racing Point και Ferrari (του Leclerc) είχαν πολύ λιγότερη φθορά από McLaren και Renault. Οπότε δεν είχαμε τις ωραίες μάχες μας εκεί.
Ο Leclerc έκανε ένα μικρό θαύμα, δεν περίμενα με τίποτα να περάσει τις RP. Τρίτη πολύ καλή εμφάνιση.
Αν και με το τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα που εναγωνίως περιμέναμε, ο προηγούμενος αγώνας μου άρεσε περισσότερο.