DAS όπως λέμε Das Kondom?
DAS όπως λέμε Das Kondom?
A-Viper7 έγραψε:BARHonda έγραψε:A-Viper7 έγραψε:BARHonda έγραψε:Δεν ειρωνεύτηκα, μία ειλικρινή ερώτηση έκανα. Το "χμ", είναι η ειρωνεία?
Θέλω να πιστεύω οτι καταλαβαίνουμε και οι 2 οτι οταν μια ομάδα εξελίσσει ένα νέο σύστημα, υπάρχει διαρκής επικοινωνια με τη ΦΙΑ σχετικά με το λιγκάλιτι. Δεν σκάνε ένα ωραίο πρωι στη Βαρκελώνη να πούνε στη ΦΙΑ "νάθινγκ του σι χιαρ".
Αυτό ον τοπ οφ των στάνταρ ελέγχων της ΦΙΑ στην πίστα (είτε σε αγώνα είτε σε δοκιμές).
Το αρχικό μου ποστ που έκανες παράθεση έλεγε ότι στις δοκιμές κανείς δεν θα σου απαγορεύσει τι θα βάλεις επάνω στο μονοθέσιο (πάντα στα πλαίσια των γενικότερων τεχνικών κανονισμών της εκάστοτε χρονιάς, προφανώς δεν υπάρχει αξία για μία ομάδα να δοκιμάσει κάτι 100% παράνομο) και έγραψες ότι αυτό δεν ισχύει και ότι είναι συγκεκριμένο τι μπορείς να τρέξεις στις δοκιμές
Το τι είναι συγκεκριμένο κατά την δική σου άποψη δεν το γνωρίζω/δεν το διευκρίνισες
Έπειτα σου λέω ότι δεν υπάρχει scrutineering στις δοκιμές (με τον ίδιο τρόπο που υπάρχει scrutineering σε κάθε αγώνα από τον τεχνικό έφορο) και μου λες ότι υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές
Πως υπάρχει έλεγχος στις δοκιμές, όταν, παρά τα όσα έχουν ειπωθεί μεταξύ FIA και Mercedes, εκεί που θα αποφασιστεί τελεσίδικα η νομιμότητα του συγκεκριμένου συστήματος είναι στη Μελβούρνη κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου? Ακόμα και ο Allison λέει ότι είναι σχετικά σίγουρος ότι το σύστημα είναι νόμιμο. Παρ'όλη την επικοινωνία με τη FIA, δεν είναι ούτε αυτός 100% σίγουρος
Συνεπώς, για ποιο έλεγχο μιλάμε στις δοκιμές και τι είδους έλεγχο? Όσο έβλεπα live τη μετάδοση σήμερα και άκουγα αυτούς του SkyF1, ουδέποτε αναφέρθηκε κάτι για έλεγχο του συστήματος από κάποιον αρμόδιο
Ok
Yugo_para_siempre έγραψε:Μπορει να υπερεβαλε στη φραση του:
"Στις δοκιμές κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει τι θα βάλεις πάνω στο μονοθέσιο", πραγμα το οποιο σιγουρα δεν ισχυει, συμφωνουμε.
Αλλα θεωρω οτι ηταν αρκετα σαφες πως πανω κατω εννοουσε οτι:
"Στις δοκιμες κανείς δεν μπορεί να σου απαγορεύσει να δοκιμασεις μερη που ειναι διαπραγματευσιμο αν θα ειναι νομιμα στους επισημους αγωνες, δεδομενου οτι με μια πρωτη κριση τηρουν βασικους κανονες ασφαλειας".
Θελοντας τελικα να καταληξει στο οτι παροτι η Μερσεντες ειναι σε θεση να το δοκιμασει, δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι νομιμο.
Στο εκτεταμενο ποστ του λοιπον, που ηταν πανω σε αυτο το πνευμα και θα μπορουσες μια χαρα να απαντησεις και να εξηγησεις τη θεση σου...
Επελεξες για αλλη μια φορα να απαντησεις κατι κοφτο, μονολεκτικο που κοβει το διαλογο λες και ο αλλος σου λεει κατι εξαιρετικα παραλογο ή ειναι ασεβης απεναντι σου.
Ελπιζω να συναισθανεσαι οτι αυτο δεν ειναι καθολου ευγενικο.
...I don't know, but it's called steering wheel, not push or pull wheel...
11:34 And that's Red Flag No. 2! Vettel stops at turn 12, pausing the session
News from the Ferrari camp: the team is fitting a new engine in the car. They'll be back on track in the afternoon as they investigate the old one at Maranello.
Corto Maltese έγραψε:Μάλλον δεν πλήρωσε για τότε ο Ζέτσε ή κάποιος άλλος πλήρωσε περισσότερα... Εντάξει σκανδαλάρα γιατί από τη μία δεν το απαγορεύουν και από την άλλη πρακτικά αποτρέπουν τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει κάτι ανάλογο για 10 αγώνες πχ και με 100 πόντους στο κεφάλι.
Corto Maltese έγραψε:Μάλλον δεν πλήρωσε για τότε ο Ζέτσε ή κάποιος άλλος πλήρωσε περισσότερα... Εντάξει σκανδαλάρα γιατί από τη μία δεν το απαγορεύουν και από την άλλη πρακτικά αποτρέπουν τον ανταγωνισμό να εφαρμόσει κάτι ανάλογο για 10 αγώνες πχ και με 100 πόντους στο κεφάλι.
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]